Co dziś zrobiłem dla swojego motocykla
Re: Co dziś zrobiłem dla swojego motocykla
Od roku.
Kupilem z nia SUZI idealna na gniazdo zapalniczki i dodatki, na telefon mam uchwyt pod owiewka.
Ale raczej robi robote bo moto mialo gleby u poprzednikow a kierownica raczej prosta
Boso, ale w ostrogach.
Kupilem z nia SUZI idealna na gniazdo zapalniczki i dodatki, na telefon mam uchwyt pod owiewka.
Ale raczej robi robote bo moto mialo gleby u poprzednikow a kierownica raczej prosta
Boso, ale w ostrogach.
Tags:
Re: Co dziś zrobiłem dla swojego motocykla
Właśnie się nad tym zastanawiałem, ale chciałem jakichś opinii z życia - dzięki.
DL 650 AK7, Honda VTR 1000F, Tekken 125->250, DRZ 400S - http://www.gcstuning.pl
Re: Co dziś zrobiłem dla swojego motocykla
ja nie mogłem tego podwyższenia założyć
DL 650 AK7 moja Piękna Suzi
pomoc w okolicach 75-506 (Koszalin)
pomoc w okolicach 75-506 (Koszalin)
Re: Co dziś zrobiłem dla swojego motocykla
Dzisiaj zima pożegnana. Biała Dama odkurzona, umyta, do tego trochę wosku, polerowania i piękny widok w promieniach marcowego słońca. A że tego słońca nazbierało się powyżej 15 C to decyzja prosta: odpalamy, wietrzymy i przeganiamy sprzęta dla jego zdrowotności. Niech się te łańcuchy, sprężyny, krzywki, zawory i pompy poruszają a elektryka niech się prądem popieści. Zwłaszcza, że na tarczy hamulcowej lekki ślad po klocku zauważyłem. Czyli ruch wskazany bardzo. Dla spokojności sumienia jeszcze mały look na ciśnienie sprężania w oponach i... Odpalenie po prawie trzech miesiącach bez najmniejszego problemu. Warto trzymać w garażu. Rozgrzanie silnika do dwóch kresek i powoli ruszamy. Najpierw trochę kwadratowo, bo oponki nie kleją, asfalt też chłodny bo na początku od północy, znaczy zacieniony. Później coraz szybciej. Na szczęście asfalt suchy, w miarę czysty, to chyba ten wiatr drogi posprzątał. Po 5 km wężykowania ekspresówka i tu już nie ma przebacz.
Wkurza tylko porywisty wiatr, na dodatek zmieniający kierunek. A na maksa irytują ekrany akustyczne, powodujące takie zawirowania powietrza, że czasami trzeba było zwolnić do 140-150.
Na słuch to przez zimę nic się nie spierdo..ło. To, co stukało to stuka, co szumiało to szumi, a co brzęczało to brzęczy. Znaczy, nic się też nie naprawiło. Nie mogło również zabraknąć turystycznego toczenia się po wąskich, lokalnych drogach. Po stukilkudziesięciu smakowitych kilometrach świeże paliwo z Shell nalane. Teraz z tymi Ecośtam (chyba E5) to nic nie wiadomo, stare miało ponad dwa miesiące, lepiej więc było dodać świeżości. Tym bardziej, że apetyt po zimie dopisał i Dama ponad 6 na stówę siorbnęła etylinki.
Zaraz po powrocie do bazy smarowanie łańcucha, żeby jeszcze na ciepło było.I posłuchać jak ładnie, zadowolona z siebie, cicho pyka stygnąc.
I tylko pozostaje pytanie, czy dzisiaj to wszystko zrobiłem dla swojego motocykla czy... dla siebie?
Wkurza tylko porywisty wiatr, na dodatek zmieniający kierunek. A na maksa irytują ekrany akustyczne, powodujące takie zawirowania powietrza, że czasami trzeba było zwolnić do 140-150.
Na słuch to przez zimę nic się nie spierdo..ło. To, co stukało to stuka, co szumiało to szumi, a co brzęczało to brzęczy. Znaczy, nic się też nie naprawiło. Nie mogło również zabraknąć turystycznego toczenia się po wąskich, lokalnych drogach. Po stukilkudziesięciu smakowitych kilometrach świeże paliwo z Shell nalane. Teraz z tymi Ecośtam (chyba E5) to nic nie wiadomo, stare miało ponad dwa miesiące, lepiej więc było dodać świeżości. Tym bardziej, że apetyt po zimie dopisał i Dama ponad 6 na stówę siorbnęła etylinki.
Zaraz po powrocie do bazy smarowanie łańcucha, żeby jeszcze na ciepło było.I posłuchać jak ładnie, zadowolona z siebie, cicho pyka stygnąc.
I tylko pozostaje pytanie, czy dzisiaj to wszystko zrobiłem dla swojego motocykla czy... dla siebie?
Romet Kadet -> Romet Ogar 200 -> Junak 901 -> Honda Varadero 125 -> Suzuki V-Strom DL650XT L8 -> Suzuki V-Strom DL650XT M0
Re: Co dziś zrobiłem dla swojego motocykla
po zimie to nie głód Suzi, tylko głód odkręcania manetki
dzisiaj moje pierwsze kilometry w tym roku pokazały mi 8-mkę na spalaniu
potem już było normalnie
dzisiaj moje pierwsze kilometry w tym roku pokazały mi 8-mkę na spalaniu
potem już było normalnie
Suzuki DL 650 V-Strom 2012
-
- AM
- Posty: 7
- Rejestracja: 23 lut 2019, 21:52
Re: Co dziś zrobiłem dla swojego motocykla
Mój nowy nabytek otrzymał handbary, dodatkowa owiewke teraz czekam na stopkę centralna i gniazda usb oraz maty grzewcze pod manetki.
Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
Re: RE: Re: Co dziś zrobiłem dla swojego motocykla
Co tam Ci przeszkadzalo ?DINO pisze:ja nie mogłem tego podwyższenia założyć
Jedynie ma max skreconej kierownicy w prawo przewod od sprzegla deliatnie naprezony.
A siedzi sie zajedwabiscie - plecki proste, cialo niepochylone do przodu, krotkie raczki nie wyciagniete
Ciekawi mnie jak teraz przy +400km, oby przyjemniej niz do tej pory.
Boso, ale w ostrogach.
Re: RE: Re: Co dziś zrobiłem dla swojego motocykla
Dino ma 650-kę więc u niego linka na sprzęgle, która ma sporo zapasu. Jedyne co przy riserach lekko koliduje to przewód hamulcowy, ale jak się go wyjmie z "oczka" i puści lekko bokiem, to jest ok.NIKT pisze: Jedynie ma max skreconej kierownicy w prawo przewod od sprzegla deliatnie naprezony.
Chyba że akurat sobie @DINO tak puściłeś oploty, że masz za krótko.
możesz zademonstrować/opisać jak to ciśnienie sprężania w oponach mierzysz/lukasz ?Voyager pisze:mały look na ciśnienie sprężania w oponach
DL 650 AK7, Honda VTR 1000F, Tekken 125->250, DRZ 400S - http://www.gcstuning.pl
Re: Co dziś zrobiłem dla swojego motocykla
Czy ta Twoja Biała Dama nie jest czasami na dotarciu, że ją tak dokręcasz ?Voyager pisze: Po 5 km wężykowania ekspresówka i tu już nie ma przebacz.
Wkurza tylko porywisty wiatr, na dodatek zmieniający kierunek. A na maksa irytują ekrany akustyczne, powodujące takie zawirowania powietrza, że czasami trzeba było zwolnić do 140-150.
Tym bardziej, że apetyt po zimie dopisał i Dama ponad 6 na stówę siorbnęła etylinki
Suzuki DL 650 XT 2017r. -> Honda CRF 1000 DCT
Re: Co dziś zrobiłem dla swojego motocykla
Dotarcie nie oznacza zamulania - wręcz przeciwnie, silnik powinien popracować w szerokim zakresie obrotów, ale nie przez dłuższy czas stabilnie.
DL 650 AK7, Honda VTR 1000F, Tekken 125->250, DRZ 400S - http://www.gcstuning.pl
- Dziadek3H2M
- A+B+C
- Posty: 1114
- Rejestracja: 04 cze 2018, 15:46
- Lokalizacja: Kraków i okolice
Re: Co dziś zrobiłem dla swojego motocykla
Miałeś fajne teksty ale tu chyba Cię poniosło, albo doznałeś wiosennego rozbudzenia, zwolnij bo chcemy czytać twoje posty.Voyager pisze:Dzisiaj zima pożegnana. Biała Dama odkurzona, umyta, do tego trochę wosku, polerowania i piękny widok w promieniach marcowego słońca. A że tego słońca nazbierało się powyżej 15 C to decyzja prosta: odpalamy, wietrzymy i przeganiamy sprzęta dla jego zdrowotności. Niech się te łańcuchy, sprężyny, krzywki, zawory i pompy poruszają a elektryka niech się prądem popieści. Zwłaszcza, że na tarczy hamulcowej lekki ślad po klocku zauważyłem. Czyli ruch wskazany bardzo. Dla spokojności sumienia jeszcze mały look na ciśnienie sprężania w oponach i... Odpalenie po prawie trzech miesiącach bez najmniejszego problemu. Warto trzymać w garażu. Rozgrzanie silnika do dwóch kresek i powoli ruszamy. Najpierw trochę kwadratowo, bo oponki nie kleją, asfalt też chłodny bo na początku od północy, znaczy zacieniony. Później coraz szybciej. Na szczęście asfalt suchy, w miarę czysty, to chyba ten wiatr drogi posprzątał. Po 5 km wężykowania ekspresówka i tu już nie ma przebacz.
Wkurza tylko porywisty wiatr, na dodatek zmieniający kierunek. A na maksa irytują ekrany akustyczne, powodujące takie zawirowania powietrza, że czasami trzeba było zwolnić do 140-150.
Na słuch to przez zimę nic się nie spierdo..ło. To, co stukało to stuka, co szumiało to szumi, a co brzęczało to brzęczy. Znaczy, nic się też nie naprawiło. Nie mogło również zabraknąć turystycznego toczenia się po wąskich, lokalnych drogach. Po stukilkudziesięciu smakowitych kilometrach świeże paliwo z Shell nalane. Teraz z tymi Ecośtam (chyba E5) to nic nie wiadomo, stare miało ponad dwa miesiące, lepiej więc było dodać świeżości. Tym bardziej, że apetyt po zimie dopisał i Dama ponad 6 na stówę siorbnęła etylinki.
Zaraz po powrocie do bazy smarowanie łańcucha, żeby jeszcze na ciepło było.I posłuchać jak ładnie, zadowolona z siebie, cicho pyka stygnąc.
I tylko pozostaje pytanie, czy dzisiaj to wszystko zrobiłem dla swojego motocykla czy... dla siebie?
LWG
LWG
DL 650 XT AL5, CRF 1100 ATAS
DL 650 XT AL5, CRF 1100 ATAS
Re: Co dziś zrobiłem dla swojego motocykla
Masz racje, przewod hamulcowy musialem poluzowac na mocowaniach do polek dolne mocowanie na przewodzie musialem obnizyc o ok 3cmStruna pisze: Jedyne co przy riserach lekko koliduje to przewód hamulcowy, ale jak się go wyjmie z "oczka" i puści lekko bokiem, to jest ok.
Zdjalem tez przewody elektryczne po obu stronach z oczek, zeby luzno wisialy ale w niczym one nie przeszkadzaja jak je spialem do siebie trytkami.
Boso, ale w ostrogach.
Re: RE: Re: Co dziś zrobiłem dla swojego motocykla
już dwa razy się przymierzałem i chyba znowu odczeka na nowy sezonStruna pisze: Dino ma 650-kę więc u niego linka na sprzęgle, która ma sporo zapasu. Jedyne co przy riserach lekko koliduje to przewód hamulcowy, ale jak się go wyjmie z "oczka" i puści lekko bokiem, to jest ok.
Chyba że akurat sobie @DINO tak puściłeś oploty, że masz za krótko.
DL 650 AK7 moja Piękna Suzi
pomoc w okolicach 75-506 (Koszalin)
pomoc w okolicach 75-506 (Koszalin)
Re: Co dziś zrobiłem dla swojego motocykla
Czyli tak jak Voyager pisze wyjeżdżam na ekspresówkę i czasami zwalniam do 140 jak boczny wiatr to jest prawidłowe docieranie w całym zakresie obrotów ?Struna pisze:Dotarcie nie oznacza zamulania - wręcz przeciwnie, silnik powinien popracować w szerokim zakresie obrotów, ale nie przez dłuższy czas stabilnie.
Suzuki DL 650 XT 2017r. -> Honda CRF 1000 DCT
Re: Co dziś zrobiłem dla swojego motocykla
Wiesz, to pewnie takie "wiosenne" podniecenie po pierwszej przejażdżce, więc nie ma co do baniaka dobierać
DL 650 AK7, Honda VTR 1000F, Tekken 125->250, DRZ 400S - http://www.gcstuning.pl
Re: Co dziś zrobiłem dla swojego motocykla
Na docieraniu silnik powinien pracować w całym zakresie obrotów. Powinno się przyspieszać następnie hamować silnikiem. Nie zaleca się jeździć przez pierwszy 1000 po ekspresowkach ze stałą prędkością( stałymi obrotami). Na dotarciu fajnie jest wyjechać pokrecic się na jakiś winklach
Yamaha Diversion 600--> Yamaha FZS600 --> V-Strom 1000XT AL8
Re: Co dziś zrobiłem dla swojego motocykla
naklejka na zbiornik naklejona a i dzisiaj ledy założyłem doświetlają mega fajnie
Re: Co dziś zrobiłem dla swojego motocykla
Marcini jekiej firmy założyłeś ledy?
Suzuki DL 650 AK8 --> Dl 1000 AL8--> DL1050
Re: Co dziś zrobiłem dla swojego motocykla
Za ile i gdzie kupiłeś taką naklejkę na bak? Z chęcią bym przytulił dla siebie.
Wysłane z mojego Lenovo TAB 2 A10-70L przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego Lenovo TAB 2 A10-70L przy użyciu Tapatalka
Marcin
V-strom 1000 L6 YVB PINGWIN
V-strom 1000 L6 YVB PINGWIN
Re: Co dziś zrobiłem dla swojego motocykla
Takie info. Ja za swoją naklejkę przezroczysta dawałem w tamtym roku w salonie 90 zł. Więc chyba drożej nie będzie
Yamaha Diversion 600--> Yamaha FZS600 --> V-Strom 1000XT AL8