Co dziś zrobiłem dla swojego motocykla

Forum na tematy których nie ma w innych częściach forum
Awatar użytkownika
NIKT
A+B
Posty: 507
Rejestracja: 17 sie 2017, 10:22

Re: Co dziś zrobiłem dla swojego motocykla

Post autor: NIKT »

Od roku.
Kupilem z nia SUZI idealna na gniazdo zapalniczki i dodatki, na telefon mam uchwyt pod owiewka.

Ale raczej robi robote bo moto mialo gleby u poprzednikow a kierownica raczej prosta :)

Boso, ale w ostrogach.



Tags:

Awatar użytkownika
Struna
A+B+C+D+E+T
Posty: 5221
Rejestracja: 08 sie 2017, 15:26
Lokalizacja: Skawina/Kraków
Kontakt:

Re: Co dziś zrobiłem dla swojego motocykla

Post autor: Struna »

Właśnie się nad tym zastanawiałem, ale chciałem jakichś opinii z życia - dzięki.


DL 650 AK7, Honda VTR 1000F, Tekken 125->250, DRZ 400S - http://www.gcstuning.pl

Awatar użytkownika
DINO
A+B
Posty: 527
Rejestracja: 12 lis 2016, 07:19
Lokalizacja: ZK
Kontakt:

Re: Co dziś zrobiłem dla swojego motocykla

Post autor: DINO »

ja nie mogłem tego podwyższenia założyć


DL 650 AK7 moja Piękna Suzi :D
pomoc w okolicach 75-506 (Koszalin)

Awatar użytkownika
Voyager
A+B
Posty: 518
Rejestracja: 13 lis 2018, 11:57
Lokalizacja: Polska południowa

Re: Co dziś zrobiłem dla swojego motocykla

Post autor: Voyager »

Dzisiaj zima pożegnana. Biała Dama odkurzona, umyta, do tego trochę wosku, polerowania i piękny widok w promieniach marcowego słońca. A że tego słońca nazbierało się powyżej 15 C to decyzja prosta: odpalamy, wietrzymy i przeganiamy sprzęta dla jego zdrowotności. Niech się te łańcuchy, sprężyny, krzywki, zawory i pompy poruszają a elektryka niech się prądem popieści. Zwłaszcza, że na tarczy hamulcowej lekki ślad po klocku zauważyłem. Czyli ruch wskazany bardzo. Dla spokojności sumienia jeszcze mały look na ciśnienie sprężania w oponach i... Odpalenie po prawie trzech miesiącach bez najmniejszego problemu. Warto trzymać w garażu. Rozgrzanie silnika do dwóch kresek i powoli ruszamy. Najpierw trochę kwadratowo, bo oponki nie kleją, asfalt też chłodny bo na początku od północy, znaczy zacieniony. Później coraz szybciej. Na szczęście asfalt suchy, w miarę czysty, to chyba ten wiatr drogi posprzątał. Po 5 km wężykowania ekspresówka i tu już nie ma przebacz.
Wkurza tylko porywisty wiatr, na dodatek zmieniający kierunek. A na maksa irytują ekrany akustyczne, powodujące takie zawirowania powietrza, że czasami trzeba było zwolnić do 140-150.
Na słuch to przez zimę nic się nie spierdo..ło. To, co stukało to stuka, co szumiało to szumi, a co brzęczało to brzęczy. Znaczy, nic się też nie naprawiło. Nie mogło również zabraknąć turystycznego toczenia się po wąskich, lokalnych drogach. Po stukilkudziesięciu smakowitych kilometrach świeże paliwo z Shell nalane. Teraz z tymi Ecośtam (chyba E5) to nic nie wiadomo, stare miało ponad dwa miesiące, lepiej więc było dodać świeżości. Tym bardziej, że apetyt po zimie dopisał i Dama ponad 6 na stówę siorbnęła etylinki.
Zaraz po powrocie do bazy smarowanie łańcucha, żeby jeszcze na ciepło było.I posłuchać jak ładnie, zadowolona z siebie, cicho pyka stygnąc.
I tylko pozostaje pytanie, czy dzisiaj to wszystko zrobiłem dla swojego motocykla czy... dla siebie? ;)


Romet Kadet -> Romet Ogar 200 -> Junak 901 -> Honda Varadero 125 -> Suzuki V-Strom DL650XT L8 -> Suzuki V-Strom DL650XT M0

Awatar użytkownika
Maarcel
A+B
Posty: 915
Rejestracja: 14 cze 2018, 23:02
Lokalizacja: Łódź

Re: Co dziś zrobiłem dla swojego motocykla

Post autor: Maarcel »

po zimie to nie głód Suzi, tylko głód odkręcania manetki ;)
dzisiaj moje pierwsze kilometry w tym roku pokazały mi 8-mkę na spalaniu ;)
potem już było normalnie :D


Suzuki DL 650 V-Strom 2012

Piterctorun
AM
Posty: 7
Rejestracja: 23 lut 2019, 21:52

Re: Co dziś zrobiłem dla swojego motocykla

Post autor: Piterctorun »

Mój nowy nabytek otrzymał handbary, dodatkowa owiewke teraz czekam na stopkę centralna i gniazda usb oraz maty grzewcze pod manetki.ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka



Awatar użytkownika
NIKT
A+B
Posty: 507
Rejestracja: 17 sie 2017, 10:22

Re: RE: Re: Co dziś zrobiłem dla swojego motocykla

Post autor: NIKT »

DINO pisze:ja nie mogłem tego podwyższenia założyć
Co tam Ci przeszkadzalo ?

Jedynie ma max skreconej kierownicy w prawo przewod od sprzegla deliatnie naprezony.

A siedzi sie zajedwabiscie - plecki proste, cialo niepochylone do przodu, krotkie raczki nie wyciagniete :D
Ciekawi mnie jak teraz przy +400km, oby przyjemniej niz do tej pory.

Boso, ale w ostrogach.



Awatar użytkownika
Struna
A+B+C+D+E+T
Posty: 5221
Rejestracja: 08 sie 2017, 15:26
Lokalizacja: Skawina/Kraków
Kontakt:

Re: RE: Re: Co dziś zrobiłem dla swojego motocykla

Post autor: Struna »

NIKT pisze: Jedynie ma max skreconej kierownicy w prawo przewod od sprzegla deliatnie naprezony.
Dino ma 650-kę więc u niego linka na sprzęgle, która ma sporo zapasu. Jedyne co przy riserach lekko koliduje to przewód hamulcowy, ale jak się go wyjmie z "oczka" i puści lekko bokiem, to jest ok.
Chyba że akurat sobie @DINO tak puściłeś oploty, że masz za krótko.
Voyager pisze:mały look na ciśnienie sprężania w oponach
możesz zademonstrować/opisać jak to ciśnienie sprężania w oponach mierzysz/lukasz ? ;)


DL 650 AK7, Honda VTR 1000F, Tekken 125->250, DRZ 400S - http://www.gcstuning.pl

Awatar użytkownika
tomeks
A1
Posty: 32
Rejestracja: 13 lis 2017, 17:52
Lokalizacja: Małopolska

Re: Co dziś zrobiłem dla swojego motocykla

Post autor: tomeks »

Voyager pisze: Po 5 km wężykowania ekspresówka i tu już nie ma przebacz.
Wkurza tylko porywisty wiatr, na dodatek zmieniający kierunek. A na maksa irytują ekrany akustyczne, powodujące takie zawirowania powietrza, że czasami trzeba było zwolnić do 140-150.
Tym bardziej, że apetyt po zimie dopisał i Dama ponad 6 na stówę siorbnęła etylinki
Czy ta Twoja Biała Dama nie jest czasami na dotarciu, że ją tak dokręcasz ? :)


Suzuki DL 650 XT 2017r. -> Honda CRF 1000 DCT

Awatar użytkownika
Struna
A+B+C+D+E+T
Posty: 5221
Rejestracja: 08 sie 2017, 15:26
Lokalizacja: Skawina/Kraków
Kontakt:

Re: Co dziś zrobiłem dla swojego motocykla

Post autor: Struna »

Dotarcie nie oznacza zamulania - wręcz przeciwnie, silnik powinien popracować w szerokim zakresie obrotów, ale nie przez dłuższy czas stabilnie.


DL 650 AK7, Honda VTR 1000F, Tekken 125->250, DRZ 400S - http://www.gcstuning.pl

Awatar użytkownika
Dziadek3H2M
A+B+C
Posty: 1114
Rejestracja: 04 cze 2018, 15:46
Lokalizacja: Kraków i okolice

Re: Co dziś zrobiłem dla swojego motocykla

Post autor: Dziadek3H2M »

Voyager pisze:Dzisiaj zima pożegnana. Biała Dama odkurzona, umyta, do tego trochę wosku, polerowania i piękny widok w promieniach marcowego słońca. A że tego słońca nazbierało się powyżej 15 C to decyzja prosta: odpalamy, wietrzymy i przeganiamy sprzęta dla jego zdrowotności. Niech się te łańcuchy, sprężyny, krzywki, zawory i pompy poruszają a elektryka niech się prądem popieści. Zwłaszcza, że na tarczy hamulcowej lekki ślad po klocku zauważyłem. Czyli ruch wskazany bardzo. Dla spokojności sumienia jeszcze mały look na ciśnienie sprężania w oponach i... Odpalenie po prawie trzech miesiącach bez najmniejszego problemu. Warto trzymać w garażu. Rozgrzanie silnika do dwóch kresek i powoli ruszamy. Najpierw trochę kwadratowo, bo oponki nie kleją, asfalt też chłodny bo na początku od północy, znaczy zacieniony. Później coraz szybciej. Na szczęście asfalt suchy, w miarę czysty, to chyba ten wiatr drogi posprzątał. Po 5 km wężykowania ekspresówka i tu już nie ma przebacz.
Wkurza tylko porywisty wiatr, na dodatek zmieniający kierunek. A na maksa irytują ekrany akustyczne, powodujące takie zawirowania powietrza, że czasami trzeba było zwolnić do 140-150.
Na słuch to przez zimę nic się nie spierdo..ło. To, co stukało to stuka, co szumiało to szumi, a co brzęczało to brzęczy. Znaczy, nic się też nie naprawiło. Nie mogło również zabraknąć turystycznego toczenia się po wąskich, lokalnych drogach. Po stukilkudziesięciu smakowitych kilometrach świeże paliwo z Shell nalane. Teraz z tymi Ecośtam (chyba E5) to nic nie wiadomo, stare miało ponad dwa miesiące, lepiej więc było dodać świeżości. Tym bardziej, że apetyt po zimie dopisał i Dama ponad 6 na stówę siorbnęła etylinki.
Zaraz po powrocie do bazy smarowanie łańcucha, żeby jeszcze na ciepło było.I posłuchać jak ładnie, zadowolona z siebie, cicho pyka stygnąc.
I tylko pozostaje pytanie, czy dzisiaj to wszystko zrobiłem dla swojego motocykla czy... dla siebie? ;)
Miałeś fajne teksty ale tu chyba Cię poniosło, albo doznałeś wiosennego rozbudzenia, zwolnij bo chcemy czytać twoje posty. ;)

LWG


LWG



DL 650 XT AL5, CRF 1100 ATAS

Awatar użytkownika
NIKT
A+B
Posty: 507
Rejestracja: 17 sie 2017, 10:22

Re: Co dziś zrobiłem dla swojego motocykla

Post autor: NIKT »

Struna pisze: Jedyne co przy riserach lekko koliduje to przewód hamulcowy, ale jak się go wyjmie z "oczka" i puści lekko bokiem, to jest ok.
Masz racje, przewod hamulcowy musialem poluzowac na mocowaniach do polek dolne mocowanie na przewodzie musialem obnizyc o ok 3cm
Zdjalem tez przewody elektryczne po obu stronach z oczek, zeby luzno wisialy ale w niczym one nie przeszkadzaja jak je spialem do siebie trytkami.

Boso, ale w ostrogach.



Awatar użytkownika
DINO
A+B
Posty: 527
Rejestracja: 12 lis 2016, 07:19
Lokalizacja: ZK
Kontakt:

Re: RE: Re: Co dziś zrobiłem dla swojego motocykla

Post autor: DINO »

Struna pisze: Dino ma 650-kę więc u niego linka na sprzęgle, która ma sporo zapasu. Jedyne co przy riserach lekko koliduje to przewód hamulcowy, ale jak się go wyjmie z "oczka" i puści lekko bokiem, to jest ok.
Chyba że akurat sobie @DINO tak puściłeś oploty, że masz za krótko.
już dwa razy się przymierzałem :) i chyba znowu odczeka na nowy sezon :)


DL 650 AK7 moja Piękna Suzi :D
pomoc w okolicach 75-506 (Koszalin)

Awatar użytkownika
tomeks
A1
Posty: 32
Rejestracja: 13 lis 2017, 17:52
Lokalizacja: Małopolska

Re: Co dziś zrobiłem dla swojego motocykla

Post autor: tomeks »

Struna pisze:Dotarcie nie oznacza zamulania - wręcz przeciwnie, silnik powinien popracować w szerokim zakresie obrotów, ale nie przez dłuższy czas stabilnie.
Czyli tak jak Voyager pisze wyjeżdżam na ekspresówkę i czasami zwalniam do 140 jak boczny wiatr to jest prawidłowe docieranie w całym zakresie obrotów ?


Suzuki DL 650 XT 2017r. -> Honda CRF 1000 DCT

Awatar użytkownika
Struna
A+B+C+D+E+T
Posty: 5221
Rejestracja: 08 sie 2017, 15:26
Lokalizacja: Skawina/Kraków
Kontakt:

Re: Co dziś zrobiłem dla swojego motocykla

Post autor: Struna »

Wiesz, to pewnie takie "wiosenne" podniecenie po pierwszej przejażdżce, więc nie ma co do baniaka dobierać :)


DL 650 AK7, Honda VTR 1000F, Tekken 125->250, DRZ 400S - http://www.gcstuning.pl

Awatar użytkownika
raduch85
A+B
Posty: 688
Rejestracja: 21 mar 2018, 11:17
Lokalizacja: Oleśnica

Re: Co dziś zrobiłem dla swojego motocykla

Post autor: raduch85 »

Na docieraniu silnik powinien pracować w całym zakresie obrotów. Powinno się przyspieszać następnie hamować silnikiem. Nie zaleca się jeździć przez pierwszy 1000 po ekspresowkach ze stałą prędkością( stałymi obrotami). Na dotarciu fajnie jest wyjechać pokrecic się na jakiś winklach


Yamaha Diversion 600--> Yamaha FZS600 --> V-Strom 1000XT AL8

Awatar użytkownika
Marcini
A1
Posty: 34
Rejestracja: 13 sty 2019, 11:54

Re: Co dziś zrobiłem dla swojego motocykla

Post autor: Marcini »

naklejka na zbiornik naklejona a i dzisiaj ledy założyłem doświetlają mega fajnie
Załączniki
20190307_162101.jpg
20190215_143646.jpg



Gaspar75
A+B
Posty: 615
Rejestracja: 04 lut 2019, 18:39

Re: Co dziś zrobiłem dla swojego motocykla

Post autor: Gaspar75 »

Marcini jekiej firmy założyłeś ledy?


Suzuki DL 650 AK8 --> Dl 1000 AL8--> DL1050

Awatar użytkownika
bzyku
A+B
Posty: 717
Rejestracja: 29 wrz 2016, 13:04
Lokalizacja: Stalowa Wola i okolice

Re: Co dziś zrobiłem dla swojego motocykla

Post autor: bzyku »

Za ile i gdzie kupiłeś taką naklejkę na bak? Z chęcią bym przytulił dla siebie.

Wysłane z mojego Lenovo TAB 2 A10-70L przy użyciu Tapatalka


Marcin
V-strom 1000 L6 YVB PINGWIN

Awatar użytkownika
raduch85
A+B
Posty: 688
Rejestracja: 21 mar 2018, 11:17
Lokalizacja: Oleśnica

Re: Co dziś zrobiłem dla swojego motocykla

Post autor: raduch85 »

Takie info. Ja za swoją naklejkę przezroczysta dawałem w tamtym roku w salonie 90 zł. Więc chyba drożej nie będzie


Yamaha Diversion 600--> Yamaha FZS600 --> V-Strom 1000XT AL8

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tematy ogólne”