DL650 Grand Touring (AK9)
-
- A1
- Posty: 37
- Rejestracja: 17 wrz 2020, 22:37
DL650 Grand Touring (AK9)
Plan był żeby kupić 2007+ z ABS, obejrzałem kilka sztuk i postanowiłem dołożyć i kupić najlepszy jaki był. Jedyna jego wada to że jest z Anglii więc licznik i lampa do modyfikacji/wymiany. Zdecydowałem się jednak na niego bo był najładniejszy ze wszystkich jakie oglądałem, udokumentowany przebieg to niecałe 18.000km, tarcze hamulcowe nie zjechane nawet 0.1mm. Pierwsza rejestracja 2010, modelowo AK9.
Wersja GT (Grand Touring) czyli:
- ABS
- kufer centralny
- kufry boczne
- handbary
- podgrzewane manetki
- regulowana szyba z deflektorem
- stopka centralna
- dolna owiewka silnika
- gmole
Jestem mega zadowolony, on jest jak dla mnie robiony , bardzo komfortowy po przesiadce ze skutera, mało spala, mocy ma dla mnie wystarczająco bo lubię spokojną turystykę w okolicach 100km/h.
Plan to dbać, jeszcze bardziej doposażać i przede wszystkim jeździć.
Ostatnio skuterem 125cm3 z pasażerką przejechaliśmy w 4.5 miesiąca 11.000km więc tak u mnie wygląda słowo "jeździć."
Wersja GT (Grand Touring) czyli:
- ABS
- kufer centralny
- kufry boczne
- handbary
- podgrzewane manetki
- regulowana szyba z deflektorem
- stopka centralna
- dolna owiewka silnika
- gmole
Jestem mega zadowolony, on jest jak dla mnie robiony , bardzo komfortowy po przesiadce ze skutera, mało spala, mocy ma dla mnie wystarczająco bo lubię spokojną turystykę w okolicach 100km/h.
Plan to dbać, jeszcze bardziej doposażać i przede wszystkim jeździć.
Ostatnio skuterem 125cm3 z pasażerką przejechaliśmy w 4.5 miesiąca 11.000km więc tak u mnie wygląda słowo "jeździć."
Re: DL650 Grand Touring (AK9)
No tu mi przyznam że zaimponowałeś. Nieważne co ma się pod dupą, ważne co ma się nad.dj-napster pisze: ↑15 paź 2020, 20:46
Ostatnio skuterem 125cm3 z pasażerką przejechaliśmy w 4.5 miesiąca 11.000km więc tak u mnie wygląda słowo "jeździć."
Gratuluję zakupu, cacko nabyłeś. Wielu udanych wojaży.
Andrzej
Honda CBF500 > Yamaha XJ6 Diversion F > DL650A C7
Honda CBF500 > Yamaha XJ6 Diversion F > DL650A C7
Re: DL650 Grand Touring (AK9)
Bardzo ładny, też mam wersję GT w tym kolorze, ale AK7 no i z troche większym przebiegiem... srebrne koła są świetne:) To teraz tylko kręcić kilometry!
Varadero 125 -> DL650 AK7
Re: DL650 Grand Touring (AK9)
Kurde, już miałem piwo otwierać, ale ubieram się i idę pojeździć. Jest 8 st, w sam raz żeby sprawdzić,czy nie potrzebuję grubszych skarpet.
Czarny DL650XT M0 na Au-felgach
-
- A1
- Posty: 37
- Rejestracja: 17 wrz 2020, 22:37
Re: DL650 Grand Touring (AK9)
Najbardziej irytował mnie licznik więc tym zająłem się najpierw, był plan żeby kupić używany i cofnąć do w okolice 18.000km ale oficjalnie nikt nie wie kto i gdzie jest w stanie zrobić korektę. Problemem jest też zakup licznika z kontrolką ABS w idealnym stanie.
Kupiłem używany licznik km/h z ABS bez obudowy w idealnym stanie, pochodził z serwisu SUZUKI (przebieg ~40.000km) więc możliwe że coś było z nim nie tak. Miał posłużyć tylko jako dawca tarczy prędkościomierza.
Kolejnym etapem było wysłanie obu liczników do http://programowanie-licznikow.pl , tam zmienili w moim angielskim liczniku przelicznik z mil na km/h i zamontowali tarcze od dawcy.
koszty:
zakup dawcy km/h: 230zł
przeprogramowanie mile na km/h: 150zł
dwie wysyłki: 50 zł
mój anglik i dawca tarczy, widać że mój ma bardziej czerwone wskazówki i redline. Albo to różnica przebiegu (słońce) albo angliki są bardziej czerwone
po przeróbce
no i przebieg w oryginale + normalna tarcza
Kupiłem używany licznik km/h z ABS bez obudowy w idealnym stanie, pochodził z serwisu SUZUKI (przebieg ~40.000km) więc możliwe że coś było z nim nie tak. Miał posłużyć tylko jako dawca tarczy prędkościomierza.
Kolejnym etapem było wysłanie obu liczników do http://programowanie-licznikow.pl , tam zmienili w moim angielskim liczniku przelicznik z mil na km/h i zamontowali tarcze od dawcy.
koszty:
zakup dawcy km/h: 230zł
przeprogramowanie mile na km/h: 150zł
dwie wysyłki: 50 zł
mój anglik i dawca tarczy, widać że mój ma bardziej czerwone wskazówki i redline. Albo to różnica przebiegu (słońce) albo angliki są bardziej czerwone
po przeróbce
no i przebieg w oryginale + normalna tarcza
Re: DL650 Grand Touring (AK9)
Znaczy zmienili Ci sposób wyświetlania i zliczania wskazań z mil na km ?
DL 650 AK7, Honda VTR 1000F, Tekken 125->250, DRZ 400S - http://www.gcstuning.pl
-
- A1
- Posty: 37
- Rejestracja: 17 wrz 2020, 22:37
Re: DL650 Grand Touring (AK9)
Tak właśnie, mam teraz w liczniku angielskim przebieg oryginalny w km/h i liczy odległość w km/h. Czyli to co w nowszych modelach da się zrobić kombinacją przycisków. W pierwszych DL650 nie ma niestety takiej możliwości.
Cała operacja przeprowadzona bez lutowania itp.
Ostatnio zmieniony 15 paź 2020, 22:00 przez dj-napster, łącznie zmieniany 2 razy.
Re: DL650 Grand Touring (AK9)
Ale lampę zostaw, nie trza zmieniać.
Szerszeń DL 650A L7 - to już historia
-
- A1
- Posty: 37
- Rejestracja: 17 wrz 2020, 22:37
Re: DL650 Grand Touring (AK9)
Kolejna modyfikacja to gmole, lubię oryginalne fabryczne rozwiązania ale gmole OEM chronią sam bak paliwa bez owiewki bocznej.
Wpadły Givi TN532 a do tego dedykowane torebki na folie przeciwdeszczowe. Super to wszystko się zgrało i nie żałuję tej zmiany
gmole OEM SUZUKI wyglądały tak:
a tu Givi TN532
dedykowane torebki
siadło przepięknie
Wpadły Givi TN532 a do tego dedykowane torebki na folie przeciwdeszczowe. Super to wszystko się zgrało i nie żałuję tej zmiany
gmole OEM SUZUKI wyglądały tak:
a tu Givi TN532
dedykowane torebki
siadło przepięknie
Re: DL650 Grand Touring (AK9)
Było wziąć gmole od Susznego, to faktycznie chroni.
A co do licznika - fajnie że jednak to się daje przekalibrować.
A co do licznika - fajnie że jednak to się daje przekalibrować.
DL 650 AK7, Honda VTR 1000F, Tekken 125->250, DRZ 400S - http://www.gcstuning.pl
Re: DL650 Grand Touring (AK9)
Super się prezentuje ! Gratulacje!
Suzuki DL 650 AK8 --> Dl 1000 AL8--> DL1050
- KarolBytom
- A2
- Posty: 148
- Rejestracja: 27 cze 2017, 21:46
Re: DL650 Grand Touring (AK9)
Dobra robota. Powoli ale systematyczne i będzie sukces z moto
Nauczyłeś się jeździć motocyklem , więc naprawiać go też się nauczysz !
Re: DL650 Grand Touring (AK9)
gratuluje maszyny ,widac zadbana sztuka,zycze powodzenia i bezpiecznego pokonywania kolejnych kilometrow
-
- A1
- Posty: 37
- Rejestracja: 17 wrz 2020, 22:37
Re: DL650 Grand Touring (AK9)
Wpadł uchwyt do nawigacji najlepszy według mnie jaki można zamontować, bardzo sztywno siedzi i idealnie nisko więc nie będzie widać kabli.
Na zwykłej szybie ten uchwyt jest zamocowany wyżej i na pewno nie tak stabilnie jak tutaj. Możliwe że nad tym zrobię mocowanie na telefon.
i jazda testowa 250km na kawę
Na zwykłej szybie ten uchwyt jest zamocowany wyżej i na pewno nie tak stabilnie jak tutaj. Możliwe że nad tym zrobię mocowanie na telefon.
i jazda testowa 250km na kawę
Re: DL650 Grand Touring (AK9)
Wygląda zacnie gratuluję
Romet, Ogar, CZ 175, Suzuki Bandit 400 i obecnie od maja 2018 V-strom Dl 650 k 5 czarny
Re: DL650 Grand Touring (AK9)
Ta wersja świetnie się prezentuje. Jednak te fabryczne kufry robią robotę. Gratulacje! Niech służy!
Romet Kadet -> Romet Ogar 200 -> Junak 901 -> Honda Varadero 125 -> Suzuki V-Strom DL650XT L8 -> Suzuki V-Strom DL650XT M0
Re: DL650 Grand Touring (AK9)
No ziomek dobry wybór,czyli blisko mam brata sztormiaka bliżniaka. Niech dobrze służy ,musimy się kiedyś zjechać na trasę.
Suzuki Dl 650 AL0 2010 ABS
-
- A1
- Posty: 37
- Rejestracja: 17 wrz 2020, 22:37
Re: DL650 Grand Touring (AK9)
Te kufry są super, mają malowania w kolorze owiewek, mają super uchwyty, nie słychać ich na dziurawych drogach i mają dobre stelaże.
Do centralnego wchodzi mój duży otwierany kask + kask szczękowy pasażerki.
Jak najbardziej, ja nawet dzisiaj przy poniedziałku machnąłem z kumplem 140km po robocie
- Ocena: 5.88235%