to już zależy tylko od Ciebie, łobejrz wątek Pyxisa
i kup 650
trombel pisze: ↑04 sty 2021, 18:33Rozumiem. Takiego czegoś szukam czyli po prostu uniwersalnego.
Zapytam zatem jeszcze, które roczniki wziąć pod lupę? Budżet jakim dysponuję to 20k z lekką górką. Pytanie czy kupić za tyle w miarę świeżą sztukę czy raczej szukać coś ze starszych lat bo do nauki nie ma co przesadzać, a i na akcesoria czy fajby strój zostanie? Na pewno ABS się przyda czyli z tego co kojarzę to od 2007 w górę. Polifty w którym roku weszły? Wiadomo, że w nowej budzie DL wyglądają jeszcze okazalej niemniej jednak chciałbym poznać opinię bardziej doświadczonych kolegów i koleżanek. Czy faktycznie iść w młody rok i wygląd czy do nauki jakąś starszą wersję lepiej/ekonomiczniej/praktyczniej? Nie ukrywam, że jeśli moto mnie oczaruje i spełni wszystkie oczekiwania to zostanie z pewnością w garażu na dłużej niż 1-2 sezony.
Jest jeszcze jedna bardzo ważna zaleta Dl-1000 w porównaniu do DL-650 - o niebo lepsze hamulce.
Ale to chyba nie na mój budżet (+/- 20k)Old Donkey pisze: ↑04 sty 2021, 21:37jak dla mnie 2017+
te roczniki mają już wszystko co potrzeba (ABS, TC) a nie są jeszcze naładowane niepotrzebną dla mnie "nowoczesnością", ledami i pierdołami
łatwe w obsłudze sam większość tematów ogarniesz
mój rocznik 2018 wbrew temu co piszą hamuje, nie ma problemów z mocą pt. wyprzedzanie pod górkę, a fabryczne battlaxy do dobre opony
ale to moja opinia nikt się nie musi zgadzać
dla mnie poza wagą to idealne moto na asfalt
Ja bym tak nie robił, od tego są testówki, żeby się przejechać i porównać obie wersje. Zacznij od małego i spokojnie ogarniesz, nawet po jakimś placyku tylko na początek.
Niedawno był jakiś z 2010 roku bez ABS - ponoć na włochy takie cudaki się trafiały.