Zakup V strom 650
Re: Zakup V strom 650
Co do środkowego to gadałem z gościem i mówi, że moto z Włoch. To w milach chyba tam liczników nie ma. Chyba, że cofany lub ulep jakiś
Suzuki DL650A L2 Metallic Fox Orange
Re: Zakup V strom 650
Na zdjęciu widać prędkościomierz w milach.trombel pisze:Co do środkowego to gadałem z gościem i mówi, że moto z Włoch. To w milach chyba tam liczników nie ma. Chyba, że cofany lub ulep jakiś
Zdrówko シモン
Mniejszość Niemiecko Japońska
Mniejszość Niemiecko Japońska
Re: Zakup V strom 650
Sorki. Prześledziłem rozmowę i faktycznie moto z UK, a nie Włoch. Zatem przebieg koło 43k km.
Suzuki DL650A L2 Metallic Fox Orange
Re: Zakup V strom 650
Bestia zakupiona. Wszystkim wypowiadającym się w tym temacie dziękuję za pomoc i dobre słowo
Suzuki DL650A L2 Metallic Fox Orange
Re: Zakup V strom 650
Gratulacje, teraz czekamy na prezentację
Honda Varadero XL 125 >> V-Strom 650 AL2 Rudy
Re: Zakup V strom 650
Dokładnie ten sam model kolego, który masz w podpisie ale, że rude ponoć jest wredne to dla mnie jest złoty
Suzuki DL650A L2 Metallic Fox Orange
Re: Zakup V strom 650
Czytam i czytam i nadal nie wiem czy wziąć 650 czy 1050. Jestem prawie zdecydowany na 650, ale że to będzie nówka z salonu, więc nie chcę popełnić błędu i potem żałować. Będzie do jazdy z plecaczkiem i bagażem (200+) na dalekie trasy. Za różnicę w cenie, małego ubiorę niemal kompletnie, kopa mi nie potrzeba, a gabaryty mają identyczne...
Romet R125 vel Debeściak
Suzuki DL650 XAM2 vel Ziutek
Suzuki DL650 XAM2 vel Ziutek
- Smerfciamajda
- A+B+C+D
- Posty: 2420
- Rejestracja: 30 paź 2019, 14:39
Re: Zakup V strom 650
Jak z plecakiem i bagażem to bier dużego.
Zależnie oczywiście jeszcze jaki masz wzrost i masę własną, ale szczerze to zapakowany sztormiak z dwiema osobami to 400kg.
Zależnie oczywiście jeszcze jaki masz wzrost i masę własną, ale szczerze to zapakowany sztormiak z dwiema osobami to 400kg.
- Ocena: 5.88235%
- lukas76
- A+B+C+D+E+T
- Posty: 4396
- Rejestracja: 10 mar 2019, 21:40
- Lokalizacja: Bielsko-Biała/Zwiesel
- Kontakt:
Re: Zakup V strom 650
Ja kolega powyżej, zdecydowanie 1050, niestety 650 na wyprawy z plecaczkiem jest za słaby. Wiem, bo przerabiałem temat. 650 miałem rok i sprzedałem. A waga na dalekie wyprawy może dojść do 500 kg i wtedy 650 jak osiołek, trzęsie się ale nie jedzie
- Old Donkey
- A+B+C
- Posty: 1825
- Rejestracja: 05 maja 2018, 13:53
- Lokalizacja: Katowice
Re: Zakup V strom 650
Oba są fajne i na każdym objedziesz świat . Jedź do salonu i niech Ci postawią z lewej 650 a z prawej 1050, stań pomiędzy nimi i zobacz do którego Cię bardziej przyciąga , co Ci serce albo jak kto woli intuicja dyktuje No i się przejedźcie zobaczysz co Wam pasuje.
Nie kieruj się tym co piszą, to będzie Twój motocykl, przejedź się na każdym wraz z plecaczkiem i razem wybierzcie.
Nie kieruj się tym co piszą, to będzie Twój motocykl, przejedź się na każdym wraz z plecaczkiem i razem wybierzcie.
- Ocena: 11.76471%
Re: Zakup V strom 650
@MrWaski weź też pod uwagę, że przy kufrach zazwyczaj jest informacja, żeby nie przekraczać określonych prędkości. Jeśli dobrze pamiętam, ja przy całkiem dobrych kufrach (sw motech trax adv) mam informację, żeby nie przekraczać 130km/h.
Piszę, żebyś miał świadomość, że tak czy inaczej z kuframi i plecakiem raczej nie pociśniesz bardzo dynamicznie. Mi jak 650 wyciągnęła licznikowe 160-170 z plecaczkiem i zestawem załadowanych kufrów, to dla mnie było wystarczająco.
Jeśli faktycznie będziesz brał dl tylko na dalekie trasy, to (patrząc na silnik) faktycznie lepiej 1050, miej tylko na uwadze takie to, co było tu pisane w innych wątkach:
a) ktoś zgłaszał problemy z dystansem w kufrach bocznych - nogi pasażera się nie mieściły,
b) silnik mniejszego jest podobno bardziej elastyczny,
c) większa masa - ja np. czuję bardzo dużą różnicę, szczególnie w manewrowaniu przy mniejszych prędkościach.
I z mojego subiektywnego spojrzenia: mi klasyczne zegary w mniejszym v stromie się po prostu dużo bardziej podobają Ale tak czy inaczej, będzie Pan zadowolony!
Wysłane z mojego SM-G998B przy użyciu Tapatalka
Piszę, żebyś miał świadomość, że tak czy inaczej z kuframi i plecakiem raczej nie pociśniesz bardzo dynamicznie. Mi jak 650 wyciągnęła licznikowe 160-170 z plecaczkiem i zestawem załadowanych kufrów, to dla mnie było wystarczająco.
Jeśli faktycznie będziesz brał dl tylko na dalekie trasy, to (patrząc na silnik) faktycznie lepiej 1050, miej tylko na uwadze takie to, co było tu pisane w innych wątkach:
a) ktoś zgłaszał problemy z dystansem w kufrach bocznych - nogi pasażera się nie mieściły,
b) silnik mniejszego jest podobno bardziej elastyczny,
c) większa masa - ja np. czuję bardzo dużą różnicę, szczególnie w manewrowaniu przy mniejszych prędkościach.
I z mojego subiektywnego spojrzenia: mi klasyczne zegary w mniejszym v stromie się po prostu dużo bardziej podobają Ale tak czy inaczej, będzie Pan zadowolony!
Wysłane z mojego SM-G998B przy użyciu Tapatalka
- lukas76
- A+B+C+D+E+T
- Posty: 4396
- Rejestracja: 10 mar 2019, 21:40
- Lokalizacja: Bielsko-Biała/Zwiesel
- Kontakt:
Re: Zakup V strom 650
Skoro pyta to chyba chce się kierować czyimś doświadczeniem. Takie pytanko czy Ty jeździłeś DL 650 z plecaczkiem i kuframi, chyba nie!Old Donkey pisze: ↑15 cze 2021, 19:49Oba są fajne i na każdym objedziesz świat . Jedź do salonu i niech Ci postawią z lewej 650 a z prawej 1050, stań pomiędzy nimi i zobacz do którego Cię bardziej przyciąga , co Ci serce albo jak kto woli intuicja dyktuje No i się przejedźcie zobaczysz co Wam pasuje.
Nie kieruj się tym co piszą, to będzie Twój motocykl, przejedź się na każdym wraz z plecaczkiem i razem wybierzcie.
Re: Zakup V strom 650
Ja bym jeszcze dodał jedno, odejmij sobie od dopuszczalnej masy całkowitej masę własną motocykla z płynami. Nowy tysiąc „utył” sporo w stosunku do poprzedniego modelu a DMC pozostała taka sama, 440 kilo. Ładowność wychodzi chyba mniejsza niż 650’ki. Ja wiem, zaraz będą głosy „ kto patrzy na ładowność, to fikcja” ale dla mnie to jest jakiś parametr do rozważenia. Mam litra z 2019 i zdarzało mi się w pełnym załadunku przydrzeć centralką o jakąś nierówność, nie należy to do przyjemnosci…
Yamaha Virago 535 > DL 650 AL5 > DL 1000 L9 > R1200GS
- lukas76
- A+B+C+D+E+T
- Posty: 4396
- Rejestracja: 10 mar 2019, 21:40
- Lokalizacja: Bielsko-Biała/Zwiesel
- Kontakt:
Re: Zakup V strom 650
Dodam tylko że 650 ze swoimi hamulcami nie nadaje się do jazdy z plecakiem i obciążeniem. Gdybym miał wybierać teoretyczne DMC czy ew. przycieranie centralką w DL1000 a awaryjne hamowanie obciążonym DL650 na autostradzie to wybieram 1000 w ciemno
- Old Donkey
- A+B+C
- Posty: 1825
- Rejestracja: 05 maja 2018, 13:53
- Lokalizacja: Katowice
Re: Zakup V strom 650
chyba kupa ludzi tak jeździ, no przynajmniej widuję na drogach, pewnie samobójcy
nerwowo reagujesz, melisy se zapatrz
- lukas76
- A+B+C+D+E+T
- Posty: 4396
- Rejestracja: 10 mar 2019, 21:40
- Lokalizacja: Bielsko-Biała/Zwiesel
- Kontakt:
Re: Zakup V strom 650
Chyba Ty Ty nie widzisz tu samobójców, ale widzisz ich w kolejce do szczepieniaOld Donkey pisze: ↑15 cze 2021, 20:20chyba kupa ludzi tak jeździ, no przynajmniej widuję na drogach, pewnie samobójcy
nerwowo reagujesz, melisy se zapatrz
- Old Donkey
- A+B+C
- Posty: 1825
- Rejestracja: 05 maja 2018, 13:53
- Lokalizacja: Katowice
- Smerfciamajda
- A+B+C+D
- Posty: 2420
- Rejestracja: 30 paź 2019, 14:39
Re: Zakup V strom 650
Nawet jeżdżąc wolniej to z plecakiem i bagażami 650 jakie by nie było to będzie się męczył.
Jak masz możliwość wyboru to się przymierz i bier mocniejszego.
Z drugiej strony rozważ coś pośredniego jak Iżowy Tiger.
Jak masz możliwość wyboru to się przymierz i bier mocniejszego.
Z drugiej strony rozważ coś pośredniego jak Iżowy Tiger.
- lukas76
- A+B+C+D+E+T
- Posty: 4396
- Rejestracja: 10 mar 2019, 21:40
- Lokalizacja: Bielsko-Biała/Zwiesel
- Kontakt:
- Old Donkey
- A+B+C
- Posty: 1825
- Rejestracja: 05 maja 2018, 13:53
- Lokalizacja: Katowice
Re: Zakup V strom 650
@lukas76 weź wyluzuj, jak nie lubisz melisy to napij się tego niemieckiego piwa, dla mnie dyskusja z Toba w tym wątku to EOT, pozdrawiam