PiW pisze: ↑31 gru 2020, 14:43
Trochę dziwne, używam od tygodnia i śmiga aż miło. Może to trafiłeś pechowo na wadliwy egzemplarz ?
To już będzie mój TRZECI wadliwy egzemplarz.
Mam dla Ciebie propozycję.
1. Ściągnij ślad gpx jakiejś trasy TET.
2. Przelicz ślad na trasę. Jeśli:
a) powstanie trasa z wieloma, wieloma waypointami - przejdź do punktu 3.
b) jeśli trasa będzie mieć tylko start i stop - przejdź do punktu 5.
3. Zaktualizuj Zumo.
4. Spróbuj przeprowadzić czynności od pkt. 1.
5. Znajdź na swoim Zumo ślad własnej, jakiejkolwiek przejażdżki.
6. Przerób ten ślad na trasę.
7. Jeśli trasa będzie mieć tylko start i koniec - skontaktuj się z serwisem ZUMO.
Wierzysz w jakość garmina, żeby przeprowadzić powyższy test?