Kask i interkom działają po reklamacji jak należy.
Dziś nawinąłem pierwsze kilometry i mam kilka spostrzeżeń:
- małe pole widzenia góra-dół, niestety potwierdza się,
- wentylacja na szczęce nie działa wcale jak jedziesz na turysytku z wysoką szybą. Serio, zero różnicy czy zamknięta czy otwarta. Za to wentylacja na czubku hula jakby Cię miało z kasku wyssać. Zdecydowanie powinna być jakaś regulacja, a nie tylko otwarte - zamknięte.
- kask jest MEGA CICHY, serio!
- szczęka przy zamykaniu haczy kurtyna podbródka o pałąk mikrofonu - dedykowanego zestawu przypomnę. Nie o końcówkę z mikrofonem, tylko o nasadę pałąka przy ściance kasku. Dlatego szczęka się nie zatrzaskuje sama, tylko trzeba ją dopychać.
Na ten moment stwierdzam, że... nic szczególnego ten kask.
Nolan N104 za 1400 zł był pod każdym względem lepszy (oczywiście oprócz problemów z pinlockiem, bo to była znana wada tych modeli.
Kask HJC RPHA90S
Re: Kask HJC RPHA90S
armatura -> sportowy turystyk -> adventure -> sport + adventure -> adventure
Kawasaki -> Triumph -> Suzuki -> Honda + Triumph -> KTM + Husqvarna
Kawasaki -> Triumph -> Suzuki -> Honda + Triumph -> KTM + Husqvarna
Re: Kask HJC RPHA90S
Dlatego mając nolana n104 nie wiem na co zmienić.
Testowałem taki jak twój tylko bez S i oprócz wagi w niczym nie był lepszy od nolana.
DL 650 XT 2016 i honda CB 1300 2013