Yamaha Tracer 700 - model 2020 - pierwsze wrażenia z jazdy

Miejsce do pogaduszek i dzielenia się doświadczeniem o motocyklach innych niż V-Strom.
Awatar użytkownika
Iżu
A+B+C+D
Posty: 2255
Rejestracja: 09 lis 2016, 18:28
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Yamaha Tracer 700 - model 2020 - pierwsze wrażenia z jazdy

Post autor: Iżu »

Zapraszam na kolejny artykuł o motocyklu Yamaha z segmentu Sport Touring czyli - Tracer 700 (rocznik modelowy 2020), którym miałem możliwość przejechać się kilka dni temu w Krakowie korzystając z mega wiosennej pogody.
Jak pamiętacie w dniu 01.10.2018 jeździłem już Tracerem 700 w Bielsku, był to rocznik modelowy 2015, wtedy motocykl nie do końca przypadł mi do gustu o czym pisałem Wam w listopadzie 2018 roku.
W porównaniu do tamtego sprzętu obecny model przeszedł sporo zmian na plus, ale głównie w zakresie wyglądu i elektroniki.
Trzeba przyznać że maszyna wygląda teraz świeżo, a jej agresywna, dynamiczna linia z wbudowanymi w czaszę światłami pozycyjnymi LED, oraz soczewkowymi reflektorami w takiej samej technologii mogą się podobać.
Yamaha Tracer 700 2020 (1).JPG
Yamaha Tracer 700 2020 (1).JPG (416.45 KiB) Przejrzano 4089 razy
Yamaha Tracer 700 2020 (2).JPG
Yamaha Tracer 700 2020 (2).JPG (422.52 KiB) Przejrzano 4089 razy
Yamaha Tracer 700 2020 (3).JPG
Yamaha Tracer 700 2020 (3).JPG (366.51 KiB) Przejrzano 4089 razy
Fajnie i lekko wygląda tylna część motocykla z charakterystyczną dla rodziny motocykli Tracer lampą LED, mamy tu także standardowo kierunkowskazy w tej technologii.
Yamaha Tracer 700 2020 (7).JPG
Yamaha Tracer 700 2020 (7).JPG (252.33 KiB) Przejrzano 4089 razy
Yamaha Tracer 700 2020 (10).JPG
Yamaha Tracer 700 2020 (10).JPG (254.28 KiB) Przejrzano 4089 razy
Tracer 700 2020 zbudowano na stalowej ramie grzbietowej z silnikiem jako elementem konstrukcji nośnej, motocykl waży tyle samo co poprzedni model czyli - 196 kg, ma także ten sam świetny dwu-cylindrowy rzędowy silnik CP2 DOHC (wał z wykorbieniem przesuniętym o 270 stopni), o sporej dynamice, generuje on maksymalną moc - 73,4 KM (8'750 obr/min) i maksymalny moment obrotowy - 68 Nm (6'500 obr/min).
W porównaniu do poprzedniego modelu ma on około 1 KM mocy mniej z powodu konieczności zamontowania dodatkowego katalizatora, ale motocykl nie stracił przez to nic z wigoru jaki miał poprzedni model, w dalszym ciągu wrażenia z przyśpieszeń są bardzo przyjemne ;)
Yamaha Tracer 700 2020 (11).JPG
Yamaha Tracer 700 2020 (11).JPG (374.68 KiB) Przejrzano 4089 razy
Jako że układ wydechowy poprowadzono pod maszyną mamy tu niezbyt duży prześwit wynoszący - 140 mm. i odstający z przodu filtr oleju (jak w V-Stromach), co może być przyczyną jego uszkodzenia gdy jakiś większy kamień odbije się od drogi i w niego uderzy.
Yamaha Tracer 700 2020 (13).JPG
Yamaha Tracer 700 2020 (13).JPG (281.68 KiB) Przejrzano 4089 razy
Nowa Yamaha Tracer 700 2020 ma ten sam sprawdzony i bardzo wydajny układ hamulcowy, zastosowano w nim z przodu - podwójne faliste tarcze o średnicy - 282 mm i po dwa zaciski dwu-tłoczkowe, z tyłu mamy jedną falistą tarczę o średnicy - 245 mm i zacisk jedno-tłoczkowy.
Mimo tego że układ pracuje w gumowym oplocie skuteczność działania hamulców jest bardzo dobra i o niebo lepsza niż w Suzuki V-Strom DL-650, motocykl szybko reaguje na ruch klamki i błyskawicznie wytraca prędkość, zwłaszcza że standardowo wyposażono go w niezłe ogumienie - Michelin Pilot Road 4.
Przednie zawieszenie oparte na tradycyjnych lagach dostało wreszcie pełną regulację, jego skok pozostał bez zmian i dalej wynosi - 130 mm, co w tej klasie motocykli nie powinno być postrzegane jako wada, z tyłu mamy wahacz wleczony i centralny amortyzator z pełną regulacją o skoku - 142 mm.

Ogólnie bardzo mi spasowała pozycja na tym motocyklu w tym wysoko umieszczona kierownica, siedzenie na wysokości - 840 mm.
Nie dość że jedzie się Tracerem 700 w bardzo wyprostowanej pozycji z odciążonymi rękami, to jeszcze szerokie i wygodne siedzenie idealnie komponuje się z tyłkiem.
Silnik, skrzynia biegów i sprzęgło pracują wzorowo, skoki dźwigni są krótkie, biegi wchodzą znakomicie zarówno w górę jak i dół, co bardzo uprzyjemnia jazdę :)
Motocykl prowadzi się dosłownie jak rower, jest mega poręczny, zwarty i lekki w prowadzeniu, a więc idealny do śmigania po mieście, ale też powinien się sprawdzić podczas nieco dłuższych wycieczek ale raczej asfaltowych, gdyż można w nim zamocować dwa boczne kufry o pojemności po 20 l. oraz kufer centralny jaki sobie zażyczymy.
Niestety pozostawiono w nim tą małą i beznadziejną szybkę, która powyżej prędkości - 70 km/godz. generuje już mocne szumy w kasku.
Podczas jazdy autostradą powyżej 150 km/godz. cały napór powietrza odczuwamy na klacie, wymiana szyby jest więc koniecznością.
Na pochwałę z kolei zasługuje sama regulacja szyby jedną ręką za pomocą wygodnego intuicyjnego w obsłudze uchwytu.
Warto pamiętać że Tracer 700 2020 to dosyć prosty konstrukcyjnie motocykl, nie ma w nim IMU, pakietów elektroniki jak choćby systemu kontroli trakcji, a nawet wbudowanego gniazda 12V, mamy tu tylko zwykły ABS.
Podczas mojej jazdy testowej średnie spalanie wyniosło - 4,7 l/100 km co przy pojemności zbiornika paliwa wynoszącej - 17 litrów daje całkiem dobry zasięg rzędu - 350 km.

Nowy Tracer 700 dostał lepszej jakości przełączniki przy kierownicy i wreszcie świetny doskonale widoczny, negatywowy wyświetlacz LCD, na którym można odczytać wszystkie najważniejsze parametry pracy motocykla, w tym cyfrowy wskaźnik temperatury płynu chłodniczego i wyraźny paskowy obrotomierz, szkoda że w nowym Suzuki V-Srom 1050 nie zastosowano właśnie takiego wyświetlacza.
Yamaha Tracer 700 2020 (20).JPG
Yamaha Tracer 700 2020 (20).JPG (183.18 KiB) Przejrzano 4084 razy
Yamaha Tracer 700 2020 (19).JPG
Yamaha Tracer 700 2020 (19).JPG (189.86 KiB) Przejrzano 4084 razy
Yamaha Tracer 700 2020 (12).JPG
Yamaha Tracer 700 2020 (12).JPG (341.73 KiB) Przejrzano 4084 razy
Yamaha Tracer 700 2020 (24).JPG
Yamaha Tracer 700 2020 (24).JPG (368.78 KiB) Przejrzano 4084 razy
Bardzo dużą zmianą na plus jest zastosowanie przednich reflektorów w technologii LED, po załączeniu silnika zaświecają się obie soczewki świecąc dosyć mocnym i równym światłem z wyraźną linią odbicia światła.
Yamaha Tracer 700 2020 (5).JPG
Yamaha Tracer 700 2020 (5).JPG (374.55 KiB) Przejrzano 4084 razy
Yamaha Tracer 700 2020 (6).JPG
Yamaha Tracer 700 2020 (6).JPG (165.53 KiB) Przejrzano 4084 razy
Yamaha Tracer 700 2020 (16).JPG
Yamaha Tracer 700 2020 (16).JPG (344.93 KiB) Przejrzano 4084 razy
Reasumując - Yamaha Tracer 700 2020 o nowym oznaczeniu na 2021 rok - Tracer 7 kosztuje teraz w promocji - 33'000 zł. i jest według mnie ciekawą alternatywą w tej klasie motocykli, wyprzedza osiągami zarówno Hondę NC750X jak i Suzuki V-Strom DL-650, mogąc być doskonałym motocyklem na codzienne dojazdy do pracy, oraz podróżowania na krótsze dystanse.

Według mnie najlepiej do tego motocykla pasuje kolorystyka "Icon Grey", gdybym miał kupić Tracera 700 to właśnie w takim lakierowaniu :)
Yamaha Tracer 700 2020.jpg
Yamaha Tracer 700 2020.jpg (1.38 MiB) Przejrzano 4070 razy
Wkrótce w tym wątku wkleję link do filmu z pierwszych wrażeń z jazdy tym motocyklem, który właśnie kończę 8-) Piona
Ostatnio zmieniony 01 sty 2021, 21:11 przez Iżu, łącznie zmieniany 6 razy.
Ocena: 11.76471%


Iżu

Online
prebenny
A+B+C
Posty: 1637
Rejestracja: 05 lut 2017, 19:58
Lokalizacja: Poznań

Re: Yamaha Tracer 700 - model 2020 - pierwsze wrażenia z jazdy

Post autor: prebenny »

Pozwolę sobie zacytować siebie z shoutboxa.... ale to k* brzydkie :) Design za bardzo poszedł w stronę ufo.


null

Awatar użytkownika
Iżu
A+B+C+D
Posty: 2255
Rejestracja: 09 lis 2016, 18:28
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Yamaha Tracer 700 - model 2020 - pierwsze wrażenia z jazdy

Post autor: Iżu »

prebenny pisze:
01 sty 2021, 20:37
Pozwolę sobie zacytować siebie z shoutboxa.... ale to k* brzydkie :) Design za bardzo poszedł w stronę ufo.
Prebuś, o gustach się nie dyskutuje, jednym ten wygląd się podoba innym nie, mnie akurat przypadł do gustu, najważniejsze że wyeliminowano kiepski mało czytelny wyświetlacz oraz reflektor na żarówki H4.
Nie wszyscy muszą się zachwycać Tigerem 900, mnie np. bardziej się podoba 800-tka 8-)


Iżu

Awatar użytkownika
PiotrEm
A+B+C
Posty: 1555
Rejestracja: 25 kwie 2020, 23:14
Lokalizacja: Warszawa

Re: Yamaha Tracer 700 - model 2020 - pierwsze wrażenia z jazdy

Post autor: PiotrEm »

A v-strom 650 to niby ładny jest?
Odp. Tak, ale tylko jak jedzie :-)

A przedostatnie zdjęcie jest godne paparazzi z Pudelka :-)


Czarny DL650XT M0 na Au-felgach

Awatar użytkownika
Iżu
A+B+C+D
Posty: 2255
Rejestracja: 09 lis 2016, 18:28
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Yamaha Tracer 700 - model 2020 - pierwsze wrażenia z jazdy

Post autor: Iżu »

Zapraszam na filmik z pierwszych wrażeń z jazdy nowym modelem motocykla - Yamaha Tracer 700 2020



Miłego oglądania - Piona 8-)
Ocena: 5.88235%


Iżu

Online
prebenny
A+B+C
Posty: 1637
Rejestracja: 05 lut 2017, 19:58
Lokalizacja: Poznań

Re: Yamaha Tracer 700 - model 2020 - pierwsze wrażenia z jazdy

Post autor: prebenny »

@Iżu, bo tiger 800 jest ładniejszy od 900 :P 'Stary' Tracer 700 i 900 też są całkiem ładne ale ten nowy dla mnie ufo nie motocykl.


null

Awatar użytkownika
Centrino
Administrator
Posty: 4511
Rejestracja: 30 wrz 2016, 17:55
Lokalizacja: DLU

Re: Yamaha Tracer 700 - model 2020 - pierwsze wrażenia z jazdy

Post autor: Centrino »

Tak się zastanawiam czy ten motocykl można porównywać do DL650. Wydaje mi się, że nie do końca. Wydaje mi się, że jednak target jest nieco inny niż przy Suzuki??
Jeżeli chodzi o wygląd to jakoś też mi nie przypadł do gustu. Zwłaszcza te kwadratowe światełka pod czachą, wyglądają jakby były akcesoryjne a nie seryjne. Stary Tracer również wydaje mi się ładniejszy - ale jak to mówią o gustach się nie dyskutuje.
No i filtr. Miejsce jak miejsce. W Suzuki od lat z przodu i zastanawiam się czy słusznie się o niego martwimy. Czy ktoś słyszał o uszkodzeniu filtra podczas jazdy?? Jakoś chyba nie, bardziej to jest obawa o jego uszkodzenie. Choć faktycznie mogli wymyślić jakiś ładny "słoik" ochronny.
Czy cena taka super?? Podajesz 33tyś. Za DL650 podstawowa cena to 35900 w promocji można kupić zeszły rocznik za 32900 cena katalogowa więc i coś zapewne utargować się da. Chyba na pewno wybrałbym jednak DLa ale ja lubię Suzuki :)


JAWA 350TS -> BMW F650 -> DL650 AK8 -> DL1050XT

Części, akcesoria motocyklowe https://dlmoto.pl/

Awatar użytkownika
Smerfciamajda
A+B+C+D
Posty: 2459
Rejestracja: 30 paź 2019, 14:39

Re: Yamaha Tracer 700 - model 2020 - pierwsze wrażenia z jazdy

Post autor: Smerfciamajda »

Wygląd kwestia gustu.
Ja przekonałem się ze to co na zdjęciu zupełnie inaczej wyglada w realu i dotyczy to wszystkich motocykli.
Ja np omijałem DL1000 "orzełka" z daleka bo brzydal. Jak zobaczyłem z bliska to kupiłem.

Czasem jeden dodatek potrafi odmienić wygląd motocykla.



michał_k
A2
Posty: 183
Rejestracja: 01 maja 2018, 15:45
Lokalizacja: Kłobuck

Re: Yamaha Tracer 700 - model 2020 - pierwsze wrażenia z jazdy

Post autor: michał_k »

Niby fajny, nowoczesny ale moim zdaniem to motocykl miejski z możliwością sporadycznych wyjazdów turystycznych solo. V-Strom 650 wydaje się bardziej uniwersalnym sprzętem pomimo swoich bolączek. Iżu, dobrze że w tej zimowej porze raczysz nas takimi filmami. Wybrałeś już następcę/następczynię dla swojej byłej?


DL 650 V-STROM => R1200GS => V-STROM 1000 XT => Tracer 900 GT => T12 Z => T12 ZE => Versys 1000 SE => R1250GS => SCRAMBLER 1200 XE => V-STROM 650 XT

Awatar użytkownika
Bip
A2
Posty: 188
Rejestracja: 27 paź 2020, 02:50
Lokalizacja: WPI

Re: Yamaha Tracer 700 - model 2020 - pierwsze wrażenia z jazdy

Post autor: Bip »

Wygląda na to, że suzuki z dl 650 lekko już odstaje: brak regulacji przedniego zawiasu, brak ledow oświetlenia przedniego i kierunkowskazów, nieco staroświecki wyświetlacz.
Z drugiej strony to są drobiazgi, więc przy kolejnych modyfikacjach modelu do poprawienia. Jak dla mnie 19" z przodu jest cenniejsze że względu na bardziej urozmaicone niż szosa użytkowanie. No i silnik Vka chyba ma lepszy przebieg momentu przy niskich obrotach?


DL650XAM0

Awatar użytkownika
morhot
A2
Posty: 235
Rejestracja: 18 lut 2019, 13:12
Lokalizacja: Myślenice

Re: Yamaha Tracer 700 - model 2020 - pierwsze wrażenia z jazdy

Post autor: morhot »

@Iżu, come to the dark side :-)

Obrazek

Obrazek


armatura -> sportowy turystyk -> adventure -> sport + adventure -> adventure :-)
Kawasaki -> Triumph -> Suzuki -> Honda + Triumph -> KTM + Husqvarna

Awatar użytkownika
Iżu
A+B+C+D
Posty: 2255
Rejestracja: 09 lis 2016, 18:28
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Yamaha Tracer 700 - model 2020 - pierwsze wrażenia z jazdy

Post autor: Iżu »

michał_k pisze:
02 sty 2021, 16:17
Niby fajny, nowoczesny ale moim zdaniem to motocykl miejski z możliwością sporadycznych wyjazdów turystycznych solo. V-Strom 650 wydaje się bardziej uniwersalnym sprzętem pomimo swoich bolączek. Iżu, dobrze że w tej zimowej porze raczysz nas takimi filmami. Wybrałeś już następcę/następczynię dla swojej byłej?
Siemka, szukałem używek ale po oglądnięciu tych szrotów popaćkanych plakiem i oczywiście od pierwszego właściciela, bezwypadkowych.. :shock: wracam do koncepcji zakupu nowego motocykla, tyle że raczej trzeba będzie pójść znowu w budżetowy sprzęt, choć mocno mnie męczy Triumph Tiger 850 Sport, czyli "bieda edydion" Tigera 900 GT :lol:

https://www.triumphmotorcycles.pl/bikes ... -850-sport

W desperacji kupiłbym nawet DL-a 650 :mrgreen: ale raczej wybrałbym Tracera 700/7 bo ma zdecydowanie większy wigor i lepsze heble.
a propos.. okazuje się że Yamaha Tracer 700 i MT-07 jest wyposażona w zaciski cztero-tłoczkowe z przodu a nie dwu-tłoczkowe jak mi powiedział handlowiec z salonu Yamahy, to dlatego ten motocykl tak dobrze hamuje.


Iżu

Awatar użytkownika
Oskar
A+B+C
Posty: 1323
Rejestracja: 23 wrz 2019, 20:22

Re: Yamaha Tracer 700 - model 2020 - pierwsze wrażenia z jazdy

Post autor: Oskar »

Iżu szacunek że i otakiej porze roku testujesz motocykle. szapoba...


Lepszy głupiec wędrujący po świecie niż mędrzec siedzący w domu

Awatar użytkownika
Iżu
A+B+C+D
Posty: 2255
Rejestracja: 09 lis 2016, 18:28
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Yamaha Tracer 700 - model 2020 - pierwsze wrażenia z jazdy

Post autor: Iżu »

Oskar pisze:
02 sty 2021, 23:10
Iżu szacunek że i otakiej porze roku testujesz motocykle. szapoba...
Oskar trzeba działać i rozwijać kanał, ludziska czekają na filmy, wkrótce wrzucam materiał z jazdy wielką wersalką - Indian Roadmaster 8-) Piona


Iżu

Awatar użytkownika
lukas76
A+B+C+D+E+T
Posty: 4450
Rejestracja: 10 mar 2019, 21:40
Lokalizacja: Bielsko-Biała/Zwiesel
Kontakt:

Re: Yamaha Tracer 700 - model 2020 - pierwsze wrażenia z jazdy

Post autor: lukas76 »

Wygląda trochę jak plastik-fantastik


Ponowne przyjęcie do Mniejszości Niemieckiej 🤣
BMWał
[media]https://www.dampfbier.de/[/media]

Awatar użytkownika
SimOn!
A+B+C
Posty: 1240
Rejestracja: 27 wrz 2016, 20:45
Lokalizacja: GD 3Miasto

Re: Yamaha Tracer 700 - model 2020 - pierwsze wrażenia z jazdy

Post autor: SimOn! »

lukas76 pisze:
03 sty 2021, 12:10
Wygląda trochę jak plastik-fantastik
W poprzednim przełączniki to dopiero był plastik fantastik. ;) A ten od początku mi się kojarzy z Ironmanem :lol: Obrazek
Centrino pisze:
02 sty 2021, 09:10
Tak się zastanawiam czy ten motocykl można porównywać do DL650. Wydaje mi się, że nie do końca. Wydaje mi się, że jednak target jest nieco inny niż przy Suzuki??
Moim zdaniem zupełnie nie można. Przednie 17" i sam zawias Yamaszce to "beton" w porównaniu do Suzuki. Różnice masy i wyważenia są odczuwalnie inne jak dla mnie ze wskazaniem na Yamahę. Tracec jest "ciasny" mi mały, inne ugięcie nóg. Bardzo mi się nim przyjemnie jeździło ale jednak mnie nie porwał i się nie zdecydowałem.
I dźwięk silnika w poprzedniej wersji był delikatnie mówiąc nieciekawy a teraz jak kolejnego kata tam wepchali to jest pewnie jeszcze "lepiej" :lol:
Bip pisze:
02 sty 2021, 16:57
No i silnik Vka chyba ma lepszy przebieg momentu przy niskich obrotach?
Ten silnik to udawana vałka. Tzw. crossplane, i faktycznie z dołu idzie elegancko, nie ma za to takiego efektu hamowania silnikiem.


Zdrówko シモン :mrgreen:
Mniejszość Niemiecko Japońska ;)

Online
Awatar użytkownika
staszek_s
A+B+C+D+E
Posty: 3079
Rejestracja: 04 paź 2016, 12:32
Lokalizacja: Radlin, Śląsk

Re: Yamaha Tracer 700 - model 2020 - pierwsze wrażenia z jazdy

Post autor: staszek_s »

Bip pisze:Wygląda na to, że suzuki z dl 650 lekko już odstaje: brak regulacji przedniego zawiasu, brak ledow oświetlenia przedniego i kierunkowskazów, nieco staroświecki wyświetlacz.
tablica rozdzielcza nowego małego dl’a i poprzedniego tysiąca jest super, mechaniczny obrotomierz, czytelny wyświetlacz, nie wiem do czego się tu przyczepić. To co dali w nowym tysiącu to dla mnie porażka. Żaden telewizorek nie będzie równie dobry chyba, że coś takiego jak mają nowe BMW, do tego połączone w komórką, android auto czy cóś.


Yamaha Virago 535 > DL 650 AL5 > DL 1000 L9 > R1200GS

pyra
A+B
Posty: 735
Rejestracja: 07 lis 2017, 06:43

Re: Yamaha Tracer 700 - model 2020 - pierwsze wrażenia z jazdy

Post autor: pyra »

Na marginesie aktualny maluch nie ma regulacji zawiasu, bo ma sprężyny progresywne.
A zastanawiające jest to, że kolega z wielką przyjemnością , porzucił małego Tracera, na rzecz niby słabszej HondyNC750


Szerszeń DL 650A L7 - to już historia

haqqax
A2
Posty: 230
Rejestracja: 05 sie 2019, 17:48

Re: Yamaha Tracer 700 - model 2020 - pierwsze wrażenia z jazdy

Post autor: haqqax »

Kolega który jeździ na Tracerze 900 GT byl mega zadowolony i polecał tak bardzo, ze dodalem wersję 900 GT do "interesujących jako następny motocykl": nowoczesny, oświetlenie led, szybszy, wygodny w pojedynkę i we dwoje, wąskie kuferki, quickshifter, grzane manetki itd. Prześwit niski, ale wszędzie gdzie jechały VStromy jechał i Tracer.

Wady kóre ja widzę to dużo mniejszy zasięg na baku, mało pojemne kuferki (w wersji GT) oraz ludzie coś narzekają na ergonomię dostępu do kluczyka i umiejscowienie podnóżków pasażera. Zalety: ledowe oświetlenie (nie trzeba wozić żarówek) i większa szybkosc przy przelocie autostradą. Podgrzewanych manetek i quickshiftera nigdy nie miałem, więc jeszcze nie wiem, czy potrzebuję :) Na wersję GT swojego VStroma bym zamienił i nawet myślałem o tym, ale ekonomicznie jeszcze nie ma to sensu - VStroma mam od niedawna, problemów nie ma z nim żadnych. Sensu w zamianie na małego Tracera nie widzę, VStrom jest może bardziej klocowaty, ale jednak bardziej wszechstronny.

Regulacji szyby nie potrzebuję - chcę ją ustawić raz i nigdy więcej tego nie ruszać. Za to bardzo bym chciał mieć w tym miejscu belkę na nawigację. Panel VStroma jest wg mnie idealem - estetyczny, czytelny, wygodny - monochromatyczność jest jego zaletą, nie wadą - no chyba że pojawi się możliwość wyświetlania na nim nawigacji, wtedy zapragnę kolorowego wyświetlacza.

Dla mnie dodatkowo liczy się dostępność wszelkich dodatków i łatwość montażu na moto oraz łatwość wykonywania podstawowych czynności serwisowych przy moto - nie wiem jak wypada Tracer na tle VStroma, ale do VStroma jest wszystko...


Daelim Daystar ==> Suzuki DL650 XAL2018

Awatar użytkownika
Smerfciamajda
A+B+C+D
Posty: 2459
Rejestracja: 30 paź 2019, 14:39

Re: Yamaha Tracer 700 - model 2020 - pierwsze wrażenia z jazdy

Post autor: Smerfciamajda »

@haqkax porównujesz Tracer 900 do DL 1000 rozumiem? Bo do 650 nie ma sensu.

Tracer 900 GT jest genialny ale to taki motocykl co pojedziesz w Alpy, albo z kumplami na wycieczke na sportach wokół komina. Natomiast wszystko raczej jednoosobowo albo z malo gabarytowym plecakiem.

Tracer 700 przypuszczam ze to miejski wymiatacz i raczej funbike, do turystyki raczej na pewno jednoosobowo i nie za daleko. Mam wrażenie ze użytkowo to będzie tak samo jak Versys 650. Fajnie ale jak Iżu mówił na filmie dobrze sie sprzeda, ja dodam że szybko...

Natomiast duży DL to taki SUV, ładujesz do pełna kufry i z plecakiem dowiezie Cię gdzie chcesz ale do jeżdżenia solo po mieście to trochę przerost - tyle różnicy.

Gdyby nie Smerfetka to skończył bym właśnie na Tracer GT, T700 albo czym podobnym ale nie większym.
Ocena: 11.76471%



ODPOWIEDZ

Wróć do „Motocykle niesłuszne (czyli nie V-strom)”