Naszemu koledze Zibic`owi ukradziono w nocy motocykl w Przesiece.
Proszę o udostęopnianie tej informacji na wszelkich forach, facebookach, instagramach.
W kupie siła a nóż widelec coś pomoże
Jak tylko od Zibic dostanę zdjęcia i szczególowe informacje o motocyklu od razu umieszczę je w poście poniżej
Witam
Chce sie przesiasc na cos o wiekszej pojemnosci, zalozeniem jest duzy DL.... ale.... widzialem duze Varadero i przyznam nie glupio prezentuje. Ma ktos jakies doswiadczenie z tym "wynalazkiem" ?
DL650 AL2 ----> DL1000 ---> Honda CRF 1100L AT AS DCT
Fototag: 2
Po lifcie spalanie to nie tragedia, więcej niż 6 nie bierze. Jesli chodzi o jazdę, to taki pochłaniacz kilometrów, ciężka maszyna, ale dość łatwo sie prowadzi. Z uwagi na wagę nie zapuszczalbym sie w jakis off no chyba że lekki szuterek. Moto jest bardzo stabilne podczas jazdy, a bagaż czy plecaczek nie robi na nim żadnego wrażenia. Co bym wybrał, hmmm jezeli miałbym porównywać z vstromem to po 14 roku wybralbym jednak vstroma, przed to Honda
Widomo, nie ma co porównywać do DL i na niego jestem duchowo nastawiony DL bije Varadero chyba pod kazdym względem. Ale nie oszukujmy sie, to jest okolo 10 lat jesli chodzi o postep technologiczny porównując obie wersje po liftowe, ale jesli biorac wyglad pod uwage to dla mnie osobiscie Varadero jest ladniejsze
No i cena.... 10-15 tys tańszy zależnie od wyposażenia
DL650 AL2 ----> DL1000 ---> Honda CRF 1100L AT AS DCT
Fototag: 2
Dużo ludzi z rozrzewnieniem wspomina XL-a. Część włascieli przesiadała się na VFR1200X, i mówią że tęsknią za XL-em.
Spalanie podobne (około 6l/100km), podobnie działające hamulce (combined brakes).
Generalnie bardzo podobne motocykle - w CT jest lepsze przednie awieszenie - w Varadero część wlasicieli zmieniała sprężyny na twardsze.
Na chwilę obecną to przestarzałe moto. DL 1000 jest dużo lepszy ze względu na swoją uniwersalność.
Miałem przed dl 650
wady
1 masa
hamowanie silnikiem przy jeżdzie z plecakiem kazde puszczenie gazu to strzał od pasażera kaskiem w kask jakby hamulec wcisnąć
tylna opona starcza na max 10 anaki 2 po 3tys połowy nie było
zalety
na dalsze trasy idzie porównując do samochodu jak audi a8 trzyma się drogi zadne podmuchy i ochrona przed wiatrem bardzo dobra
spalanie zależy jak operuje się manetką od 5,5 do 8
usterki zadnych
hamulce mistrzostwo świata chciałbym je w dl
wygląd mimo upływu lat świetny szczególnie te 2 rury symetryczne pod fotelem
przy paciaku na parkingu nic kompletnie nie obtarty
nic nie trzeszczy w porównaniu z dl
Przejechać się jak masa nie przeszkadza brać ja zmieniłem tylko dla tego że dużo po mieście jeżdzę i mały dl jest najsensowniejszym rozwiązaniem w mojej opini LWG