Triumph Tiger 850 Sport (2021) - altermatywą dla Suzuki V-Strom 650 / 1050 (2021)
Online
Re: Triumph Tiger 850 Sport (2021) - altermatywą dla Suzuki V-Strom 650 / 1050 (2021)
Za 850 się nie wypowiem ale moje 'rekordy' spalania:
- DL650 - minimum 3.8 średnie koło 4, po mieście 5.5, autobana 7.5-8
- Tiger 800 - minimum 3.9, średnie koło 4.2-4.3, po mieście 5.5, autobana 7.5-8
- Tiger 900 - minimum 4.3, średnie między 4.5-5, po mieście 5.5-6, autobana 7.5-8
- KTM 1190 - minimum 5.5, średnie nie wiem, po mieście 11
- DL650 - minimum 3.8 średnie koło 4, po mieście 5.5, autobana 7.5-8
- Tiger 800 - minimum 3.9, średnie koło 4.2-4.3, po mieście 5.5, autobana 7.5-8
- Tiger 900 - minimum 4.3, średnie między 4.5-5, po mieście 5.5-6, autobana 7.5-8
- KTM 1190 - minimum 5.5, średnie nie wiem, po mieście 11
null
Re: Triumph Tiger 850 Sport (2021) - altermatywą dla Suzuki V-Strom 650 / 1050 (2021)
Wada, na 100% wada. Będą się łożyska na kiwaczce sypać w bieliznach.
Re: Triumph Tiger 850 Sport (2021) - altermatywą dla Suzuki V-Strom 650 / 1050 (2021)
Romet R125 vel Debeściak
Suzuki DL650 XAM2 vel Ziutek
Suzuki DL650 XAM2 vel Ziutek
Re: Triumph Tiger 850 Sport (2021) - altermatywą dla Suzuki V-Strom 650 / 1050 (2021)
Ponoc zarowno 850 jak i 900tka Tigera po zmianie softu moga miec 105-110kucy;
www.youtube.com/playlist?app=desktop&li ... JZm2cNobGK
Mysle ze bardziej ogarnieci potrafia to zrobic sami.
www.youtube.com/playlist?app=desktop&li ... JZm2cNobGK
Mysle ze bardziej ogarnieci potrafia to zrobic sami.
Litr jest jak Media Markt-nie dla idiotow.
Re: Triumph Tiger 850 Sport (2021) - altermatywą dla Suzuki V-Strom 650 / 1050 (2021)
Kumpel zrobil przeglad w swoim Tigerze 850.Pisze;
Moto po przegladzie przy 21kkm
W zasadzie standard olejowy, filtry ale i weryfikacja luzow na zaworach.
Dodatkowo stwierdzili opony i naped do wymiany.
Opony oczywiste bo maja 21kkm i przod sie wyzabkowal
Naped ponoc fabryczny wytrzymuje wlasnie okolo 20kkm.
Bede myslal nad jakims lepszym DID i wieksze zebatka zdawcza.
Dodatkowo wgrali nowy soft i slizgi do lancucha bo akcja byla jakas.
Jestem lzejszy o 3000pln ale dali jakis rabat bo byloby ok 3500.
Opony i naped bede zmieniac juz na wiosne.
Mocno rozwazam przedluzenie gwarancji jako pakiet ubezpieczeniowy.
Moto po przegladzie przy 21kkm
W zasadzie standard olejowy, filtry ale i weryfikacja luzow na zaworach.
Dodatkowo stwierdzili opony i naped do wymiany.
Opony oczywiste bo maja 21kkm i przod sie wyzabkowal
Naped ponoc fabryczny wytrzymuje wlasnie okolo 20kkm.
Bede myslal nad jakims lepszym DID i wieksze zebatka zdawcza.
Dodatkowo wgrali nowy soft i slizgi do lancucha bo akcja byla jakas.
Jestem lzejszy o 3000pln ale dali jakis rabat bo byloby ok 3500.
Opony i naped bede zmieniac juz na wiosne.
Mocno rozwazam przedluzenie gwarancji jako pakiet ubezpieczeniowy.
Litr jest jak Media Markt-nie dla idiotow.
Re: Triumph Tiger 850 Sport (2021) - altermatywą dla Suzuki V-Strom 650 / 1050 (2021)
wow, ale ludzie lubia wydawac pieniadze, no ale biznes sie musi kręcic
- Ocena: 5.88235%
Re: Triumph Tiger 850 Sport (2021) - altermatywą dla Suzuki V-Strom 650 / 1050 (2021)
Pytanie do posiadaczy TT 850/900. Ile przekłamuje szybkościomierz?
Byłem ostatnio a jazdach testowych 900 Rally i GT. Miałem wrażenie, jadąc licznikowe 130+ na S8, że licznik przekłamuje podobnie jak na moim DL650. Nie miałem nawigacji więc to tylko odczucie. Czy ktoś ma jakieś dane?
Ogólnie bardzo mi się podobało, tylko te ceny. Może 850 w zasięgu?
Pozdrawiam
Byłem ostatnio a jazdach testowych 900 Rally i GT. Miałem wrażenie, jadąc licznikowe 130+ na S8, że licznik przekłamuje podobnie jak na moim DL650. Nie miałem nawigacji więc to tylko odczucie. Czy ktoś ma jakieś dane?
Ogólnie bardzo mi się podobało, tylko te ceny. Może 850 w zasięgu?
Pozdrawiam
Re: Triumph Tiger 850 Sport (2021) - altermatywą dla Suzuki V-Strom 650 / 1050 (2021)
Cześć, z tego co pamiętam prędkościomierz w moim motocyklu - Triumph Tiger 850 Sport przekłamuje wskazania o około 6-7 km na plusie, czyli zawyża. SerwusPaszczak pisze: ↑24 paź 2023, 20:47Pytanie do posiadaczy TT 850/900. Ile przekłamuje szybkościomierz?
Byłem ostatnio a jazdach testowych 900 Rally i GT. Miałem wrażenie, jadąc licznikowe 130+ na S8, że licznik przekłamuje podobnie jak na moim DL650. Nie miałem nawigacji więc to tylko odczucie. Czy ktoś ma jakieś dane?
Ogólnie bardzo mi się podobało, tylko te ceny. Może 850 w zasięgu?
Pozdrawiam
Iżu
Online
Re: Triumph Tiger 850 Sport (2021) - altermatywą dla Suzuki V-Strom 650 / 1050 (2021)
Każdy motocykl zawyża, to jest wymóg homologacyjny chyba. Zawyżanie na ogół jest procentowe, więc trochę więcej km/h jak się leci autostradą a trochę mniej jak w mieście.
Yamaha Virago 535 > DL 650 AL5 > DL 1000 L9 > R1200GS
Re: Triumph Tiger 850 Sport (2021) - altermatywą dla Suzuki V-Strom 650 / 1050 (2021)
Maksymalne zawyżenie: 10% + 4 km/h. Czyli jeśli na blacie masz 114 km/h to możesz rzeczywiście lecieć stówkę i wszystko jest "w normie". W dół oczywiście zaniżać żaden prędkościomierz nie może.
Kawasaki ER5 -->> Suzuki GSF 600 Bandit -->>Suzuki V-Strom 650 XT -->> Suzuki V-Strom 1000 -->> BMW R1250GS Adventure
Ride Through Life
Ride Through Life
Re: Triumph Tiger 850 Sport (2021) - altermatywą dla Suzuki V-Strom 650 / 1050 (2021)
Wczoraj jeździłem testowym Tigerem Railly Pro. Wg mnie to jest co najmniej 10% w całym zakresie predkości.
Jadąc równo licznikowe 60, radar "przypominający" wyświetlił mi 54 km/h. Na S8 musiałem trzymać wyższą wartość licznikową niż na moim DL-AK8. Trochę to mi się nie podoba. W aucie mam 3-4 km/h różnicy w całym zakresie prędkości.
PS, W Tiger GT jest tak samo, 850 nie jeździłem, nie ma testówki.
Jadąc równo licznikowe 60, radar "przypominający" wyświetlił mi 54 km/h. Na S8 musiałem trzymać wyższą wartość licznikową niż na moim DL-AK8. Trochę to mi się nie podoba. W aucie mam 3-4 km/h różnicy w całym zakresie prędkości.
PS, W Tiger GT jest tak samo, 850 nie jeździłem, nie ma testówki.
Re: Triumph Tiger 850 Sport (2021) - altermatywą dla Suzuki V-Strom 650 / 1050 (2021)
Dzień dobry zawożę dziś mojego Triumpha Tigera 850 Sport na serwis celem wymiany wadliwego amortyzatora tylnego marki Marzocchi.
Okazało się że cała partia tylnych amortyzatorów tego producenta (o skoku 170 mm z regulacją napięcia wstępnego) jest wadliwa i prawdopodobnie taki mi się trafił w moim motocyklu.
To jest prawdopodobna przyczyna stuków w tylnym zawieszeniu a nie łożyska kości (które de facto także mi wymieniono), szkoda że Triumph nie zrobił z tej okazji akcji serwisowej..
Reagują tylko na pojedyncze przypadki zgłaszane przez motocyklistów i to tylko do trzech lat pod warunkiem wykonywania obowiązkowych corocznych przeglądów, więc jak ktoś ma taki problem z swoim motocyklu Tiger 850 / 900 to niech pośpiesznie uda się do serwisu ASO.
Procedura wygląda tak że serwis musi wymontować amortyzator ocenić jego stan techniczny i dopiero jak uzna że występuje wada tłoczyska lub luzy na mocowaniach - zamawia nowy, to niestety związane jest z dłuższym czasem oczekiwania na części zamienne co nie ukrywam nieco mnie drażni w Triumph Polska.
Poinformuję Was jak odbiorę motocykl ile to trwało i czy uciążliwe stuki z tylnego zawieszenia przy najechaniu na nawet mały wybój ustały.
Tak więc dzisiaj prawdopodobnie ostatni raz sobie śmignę przed zimą póki jeszcze pogoda jest łaskawa.
Okazało się że cała partia tylnych amortyzatorów tego producenta (o skoku 170 mm z regulacją napięcia wstępnego) jest wadliwa i prawdopodobnie taki mi się trafił w moim motocyklu.
To jest prawdopodobna przyczyna stuków w tylnym zawieszeniu a nie łożyska kości (które de facto także mi wymieniono), szkoda że Triumph nie zrobił z tej okazji akcji serwisowej..
Reagują tylko na pojedyncze przypadki zgłaszane przez motocyklistów i to tylko do trzech lat pod warunkiem wykonywania obowiązkowych corocznych przeglądów, więc jak ktoś ma taki problem z swoim motocyklu Tiger 850 / 900 to niech pośpiesznie uda się do serwisu ASO.
Procedura wygląda tak że serwis musi wymontować amortyzator ocenić jego stan techniczny i dopiero jak uzna że występuje wada tłoczyska lub luzy na mocowaniach - zamawia nowy, to niestety związane jest z dłuższym czasem oczekiwania na części zamienne co nie ukrywam nieco mnie drażni w Triumph Polska.
Poinformuję Was jak odbiorę motocykl ile to trwało i czy uciążliwe stuki z tylnego zawieszenia przy najechaniu na nawet mały wybój ustały.
Tak więc dzisiaj prawdopodobnie ostatni raz sobie śmignę przed zimą póki jeszcze pogoda jest łaskawa.
Iżu
Online
Re: Triumph Tiger 850 Sport (2021) - altermatywą dla Suzuki V-Strom 650 / 1050 (2021)
Sam sobie odpowiedziałeś w drugim akapicie Gdyby to była "akcja", to sami musieliby wzywać wszystkich posiadaczy moto z wadliwą częścią i wymieniać amortyzator "z urzędu", bez pytania czy i gdzie były robione przeglądy...
To nie jest Triumph Polska, tylko Almot, czyli mała prywatna firma, którą interesuje przede wszystkim zarabianie kasy A że Angole mają do tematu podejście jakie mają, to w przeciwieństwie do Niemców, Japończyków i Amerykanów mają w życi, że to tak działa... Dla nich główny rynek to UK, bo w pozostałych krajach, to marka raczej niszowa...Iżu pisze: ↑09 lis 2023, 08:24Procedura wygląda tak że serwis musi wymontować amortyzator ocenić jego stan techniczny i dopiero jak uzna że występuje wada tłoczyska lub luzy na mocowaniach - zamawia nowy, to niestety związane jest z dłuższym czasem oczekiwania na części zamienne co nie ukrywam nieco mnie drażni w Triumph Polska.
Pozdrawiam,
Jacek
______________________________________________
|Sportster IRON 883™|DL650AK8|Triumph Tiger Explorer XC + Honda Forza 350|
Forum powinno być jak Media Markt...
Jacek
______________________________________________
|Sportster IRON 883™|DL650AK8|Triumph Tiger Explorer XC + Honda Forza 350|
Forum powinno być jak Media Markt...
Re: Triumph Tiger 850 Sport (2021) - altermatywą dla Suzuki V-Strom 650 / 1050 (2021)
Cześć, polatałem sobie nieco wokół komina mając świadomość że motocykla przez najbliższe dwa tygodnie nie zobaczębiblo pisze: ↑09 lis 2023, 09:34To nie jest Triumph Polska, tylko Almot, czyli mała prywatna firma, którą interesuje przede wszystkim zarabianie kasy A że Angole mają do tematu podejście jakie mają, to w przeciwieństwie do Niemców, Japończyków i Amerykanów mają w życi, że to tak działa... Dla nich główny rynek to UK, bo w pozostałych krajach, to marka raczej niszowa...
Okazało się że to iż wymienią mi ten amortyzator to wyłącznie dobra wola Angoli a nie importera z Polski.
To Triumph jako producent podejmuje decyzję by w ramach dobrej współpracy z klientami przy powtarzających się zgłoszeniach na temat usterek w tym stuków z tylnego zawieszenia wymieniać wadliwe części w tym amortyzator za darmo, pomimo tego że motocykl jest już po gwarancji.
Dlatego mój Tiger nieco postoi w serwisie.. najpierw mechanik musi wymontować go i sprawdzić czy jest wadliwy, następnie wysyła się zamówienie nowego elementu do centralnego magazynu, a wadliwy amortyzator odsyła się do siedziby Triumpha w Anglii.
Sprawdzano dziś mój motocykl, serwisant chwycił za tylne koło podniesione na podnóżku centralnym, można było usłycześ pukanie.
Mam nadzieję że usterkę naprawią bo trochę mnie to wkurza
Iżu
Online
Re: Triumph Tiger 850 Sport (2021) - altermatywą dla Suzuki V-Strom 650 / 1050 (2021)
@Iżu ja też kilkukrotnie słyszałem w ASO Triumpha, że to nie oni, to Anglicy itp. bla, bla, bla... A że Anglicy są daleko, mówią w innym języku a w polskim magazynie części zamiennych są puste półki (nawet kity serwisowe konieczne przy "dużych" przeglądach dużego Tigera są sprowadzane pod konkretnego kilenta), to niestety obsługa posprzedażna, tym bardziej pogwarancyjna tak wygląda...
Moim zdaniem, to po pierwsze angielski Triumph ma fatalne procedury, albo wręcz niektórych nie ma, dlatego sporo zależy od "dobrej woli", a po drugie dopóki za dystrybucję motocykli tej marki nie odpowiada ich producent, tylko firma trzecia, to tak (kulawo) właśnie jest...
Wystarczy porównać, jak działa Suzuki Motor Poland i ile czasu trwa sprowadzenie nawej drobnej i nietypowej części z jednego z trzech lub czterech europejskich magazynów do PL. A jak działa BMW, to chyba wkrótce będziesz miał okazję się przekonać
Jeśli zmienisz markę moto, to za rok-dwa możesz zrobić film opisujący Twoje własne doświadczenia z polskimi salonami i serwisami
poszczególnych marek...
Moim zdaniem, to po pierwsze angielski Triumph ma fatalne procedury, albo wręcz niektórych nie ma, dlatego sporo zależy od "dobrej woli", a po drugie dopóki za dystrybucję motocykli tej marki nie odpowiada ich producent, tylko firma trzecia, to tak (kulawo) właśnie jest...
Wystarczy porównać, jak działa Suzuki Motor Poland i ile czasu trwa sprowadzenie nawej drobnej i nietypowej części z jednego z trzech lub czterech europejskich magazynów do PL. A jak działa BMW, to chyba wkrótce będziesz miał okazję się przekonać
Jeśli zmienisz markę moto, to za rok-dwa możesz zrobić film opisujący Twoje własne doświadczenia z polskimi salonami i serwisami
poszczególnych marek...
- Ocena: 5.88235%
Pozdrawiam,
Jacek
______________________________________________
|Sportster IRON 883™|DL650AK8|Triumph Tiger Explorer XC + Honda Forza 350|
Forum powinno być jak Media Markt...
Jacek
______________________________________________
|Sportster IRON 883™|DL650AK8|Triumph Tiger Explorer XC + Honda Forza 350|
Forum powinno być jak Media Markt...
-
- A2
- Posty: 247
- Rejestracja: 13 kwie 2019, 15:41
- Lokalizacja: Rzeszów
Re: Triumph Tiger 850 Sport (2021) - altermatywą dla Suzuki V-Strom 650 / 1050 (2021)
Izu, a tak z ciekawości ile ten twój Tiger ma przejechane
V-STROM 1000