Nowy projekt

Forum na tematy których nie ma w innych częściach forum
Awatar użytkownika
motooes
AM
Posty: 9
Rejestracja: 18 lut 2021, 16:29
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Nowy projekt

Post autor: motooes »

Mam nadzieję, że się nie obrazicie jeśli odrobinę zaspamuję.
Wiecie, że zajmuję się szkoleniem motocyklistów w Krakowie. Na tej też podbudowie, ruszam z pewnym projektem, który ma być wprowadzeniem do innego dużego projektu.
Ten większy zakłada wyprawę z moimi kursantami dookoła półwyspu iberyjskiego (8500 km w 21 dni). Nie mam żadnego doświadczenia z takimi wyprawami, dlatego powstał drugi projekt w którym będą się zawierały relacje z przygotowań do wyprawy.
Myślę, że takich osób jak ja, które chciałyby rozpocząć krótsze bądź dłuższe wycieczki ale nie wiedzą od czego zacząć jest więcej. I właśnie dlatego powstał ten projekt. Zwłaszcza, że stron podróżniczych jest dużo, ale takich skierowanych dla zupełnie zielonego człowieka można policzyć na palcach.

Na chwilę obecną w fazie rozruchu jest strona, niedługo ruszy też FB i YT.

Serdecznie zapraszam: https://motoniedzwiedz.pl

Jednym z elementów tej strony, będą przygotowane krótsze i dłuższe trasy dla tych którzy nie bardzo wiedzą gdzie mogliby pojechać na początek. Z czasem będą również trasy wielodniowe na dłuższe wyprawy. Na chwilę obecną mam przygotowanych ok 24 tras po Małopolsce, które będą sukcesywnie dodawane. To są te trasy, które już się tutaj pojawiły w innym poście.

Jednak liczę na Waszą pomoc. Jeśli znacie w Waszym regionie jakąś fajną trasę, najlepiej taką, którą już przejechaliście, na jednodniowy trip, powiedzmy do 400 km, to dajcie znać. Nie chciałbym żeby mój projekt dotyczył tylko Małopolski ale był ogólnopolski. Zależy mi na trasach we wszystkich województwach. Jeśli Wasza trasa obejmuje jakieś miejsce warte zwiedzenia, zobaczenia, itp. to tym lepiej bo przecież turystyka to nie tylko jazda przed siebie.

Jeśli macie jakieś uwagi albo pytania to jestem do dyspozycji


Grzegorz
MotoOES.pl