Chcę kupić v-stroma - pomoc w zakupie/doradztwo.

Forum na tematy których nie ma w innych częściach forum
comrat
AM
Posty: 7
Rejestracja: 16 cze 2021, 18:11

Chcę kupić v-stroma - pomoc w zakupie/doradztwo.

Post autor: comrat »

Witam
Jestem tu nowy. Chcę kupić pierwsze moto i wybór padł na v-stroma - chce tylko ten model.
Niestety na salonowy mnie nie stać a mój budżet jest raczej ograniczony (dolne granice używek, początkowe roczniki).
Nie znam się na moto - jestem laik w temacie. Dotychczas po europie śmigałem rowerkiem z sakwami (praktycznie wszystkie stolice państw wokół Polski).
Teraz czas na coś co pozwoli mi zajechać dalej i wyżej w krótszym czasie.

Tym samym zwracam się do Was z prośbą... pewnie nie tylko dla mnie będą przydatne te rady.
Czy ten czy tamten model warto obejrzeć/kupić (ogłoszenia z portali).
Czasem forumowicze znają moto z ogłoszeń i od razu wiedzą czy warto w ogóle jechać oglądać.

Mieszkam na Podbeskidziu i szukam moto w okolicy 100km.
Jest trochę ogłoszeń na OLX (okolice 15 tyś, max 17 tyś z kompletem wyposażenia) ale widzę, że wiszą już długo... więc domniemuję, że nie do końca są to ogłoszenia "perełki".
Interesują mnie v-stromy z dodatkami (kufry, grzane manetki, gmole itp) bo sam tego nie zamocuję bo się nie znam i nie mam jak/gdzie bo raczej pod blokiem tego nie zrobię. Szukam czegoś na zasadzie wsiadam i jadę - a serwisowanie dam komuś innemu (tu powinien pojawić sie kolejny post pt: znacie dobrego mechanika od V-Stromów na podbeskidziu?)

Wstęp i post może i przydługi - sorki za to ...
ale zrozumcie "świeżaka" i moje dylematy...

Poniżej kilka ogłoszeń które zwróciły moją uwagę....
i pytam czy warto w ogóle jechać...

1. https://www.olx.pl/motoryzacja/motocykl ... ist%5D=100
2. https://www.olx.pl/d/oferta/niezawodny- ... 3bdd73fb78
3. https://www.olx.pl/d/oferta/suzuki-dl65 ... 3bdd73fb78
4. https://www.otomoto.pl/oferta/suzuki-dl ... 1a009609a7