Kufry aluminiowe Suzuki na Stromie 1000/1050 a jazda z pasażerem
Kufry aluminiowe Suzuki na Stromie 1000/1050 a jazda z pasażerem
Czolem,
Jako ze Givi Alaska nie nadaja sie do jazdy stromem, za grosze zakupilem kufry i stelaz oryginalny Suzuki, nowka sztuka:
No ale ani nie zaloze Outbacka 58 litrow, ani nie jest wygodnie z pleecaczkiem (chociaz nie ma tragedii jak w 1050). Wiec potrzebuje obnizyc o 3 cm i przesunac w tyl 3 cm caly stelaz. Jako ze lokalnie proba dorobienia elementow numer 4, 5 i 6 z instrukcji Suzuki (zalacznik ponizej) skonczyla sie na wycenie 300 funtow minimum, i ogolnie oni cos tam chcieli spawac, to bede szukal w Polsce gdzie byle pierdola nie jest problemem na skale globalna.
Czy ktos wie gdzie moglbym wykonac elementy z 5 mm stali gietej na gietarce? Mam nadzieje ze rysunki sa wystarczajace. Malowanie i wiercenie dziur zostawie juz sobie. mniejsze elementy potrzebuje dwa (odbicie lustrzane), wiekszy jeden. Mniejsze elementy to kwestia wyciecia i po jednym zbieciu, element duzy to 6 zagiec.
beda brakujace jeszcze 4 elementy - dwie plytki laczace stelaz do podnozka pasazera (zwykle 5 mm stali z dwoma dziurkami, czesc numer 23) oraz laczenie z tylnym wspornikiem stelaza (czesc 3) - ale to ciezko wymierczyc do momentu zalozenia tych elementow, i zrobie sobie to na miejscu z kumplem Brytyjczykiem (ktory nomen omen ma polskie korzenie, wiec jest duzo bardziej obrotny ).
Z gory dzieki
Jako ze Givi Alaska nie nadaja sie do jazdy stromem, za grosze zakupilem kufry i stelaz oryginalny Suzuki, nowka sztuka:
No ale ani nie zaloze Outbacka 58 litrow, ani nie jest wygodnie z pleecaczkiem (chociaz nie ma tragedii jak w 1050). Wiec potrzebuje obnizyc o 3 cm i przesunac w tyl 3 cm caly stelaz. Jako ze lokalnie proba dorobienia elementow numer 4, 5 i 6 z instrukcji Suzuki (zalacznik ponizej) skonczyla sie na wycenie 300 funtow minimum, i ogolnie oni cos tam chcieli spawac, to bede szukal w Polsce gdzie byle pierdola nie jest problemem na skale globalna.
Czy ktos wie gdzie moglbym wykonac elementy z 5 mm stali gietej na gietarce? Mam nadzieje ze rysunki sa wystarczajace. Malowanie i wiercenie dziur zostawie juz sobie. mniejsze elementy potrzebuje dwa (odbicie lustrzane), wiekszy jeden. Mniejsze elementy to kwestia wyciecia i po jednym zbieciu, element duzy to 6 zagiec.
beda brakujace jeszcze 4 elementy - dwie plytki laczace stelaz do podnozka pasazera (zwykle 5 mm stali z dwoma dziurkami, czesc numer 23) oraz laczenie z tylnym wspornikiem stelaza (czesc 3) - ale to ciezko wymierczyc do momentu zalozenia tych elementow, i zrobie sobie to na miejscu z kumplem Brytyjczykiem (ktory nomen omen ma polskie korzenie, wiec jest duzo bardziej obrotny ).
Z gory dzieki
- Załączniki
-
- duzy element 2.png (119.4 KiB) Przejrzano 2620 razy
-
- male mocowania.png (61.31 KiB) Przejrzano 2620 razy
-
- unnamed.png (948.14 KiB) Przejrzano 2635 razy
"I am the Flying Spaghetti Monster. Thou shalt have no other monsters before Me. (Afterwards is OK; just use protection.) The only Monster who deserves capitalization is Me! Other monsters are false monsters, undeserving of capitalization."
Re: kufry alu Suzuki na Stromie 1000 2016 a plecaczek
Juz ogarniete
"I am the Flying Spaghetti Monster. Thou shalt have no other monsters before Me. (Afterwards is OK; just use protection.) The only Monster who deserves capitalization is Me! Other monsters are false monsters, undeserving of capitalization."
Re: kufry alu Suzuki na Stromie 1000 2016 a plecaczek
Ojciec, pochwal się może jak ogarnięte i u kogo (jeśli w PL ofkoz), bo coś mi mówi że takich ancymonów z potrzebą przeinaczenia fabryki może być więcej
Honda CM125 '93 -> Honda CB750 '95 -> Suzuki DL650XT '18
Re: kufry alu Suzuki na Stromie 1000 2016 a plecaczek
W jednej z rzeszowskich firm, przygotowali za 85 zl, kumpel potem zespawal, w sobote dotarlo do Brexshitlandu...
Pozostaja do dorobienia dwa elementy (dwa proste kawalki blachy idace do podnozka pasazera) no i cos co bede musial wymyslec dla lacznika z tylu - a tego nie wymysle az do zlozenia reszty, bo tam wszystko jest pod katem...
Pozostaja do dorobienia dwa elementy (dwa proste kawalki blachy idace do podnozka pasazera) no i cos co bede musial wymyslec dla lacznika z tylu - a tego nie wymysle az do zlozenia reszty, bo tam wszystko jest pod katem...
- Załączniki
-
- 204676808_869372157000978_6820763790385521995_n.jpg (279.25 KiB) Przejrzano 2463 razy
-
- 204520353_1594024217468817_6483169621982925544_n.jpg (193.29 KiB) Przejrzano 2463 razy
-
- 204333895_523084088889583_8621034515517246970_n.jpg (443.12 KiB) Przejrzano 2463 razy
-
- 203222157_1206574766448258_683728361826885645_n.jpg (271.15 KiB) Przejrzano 2463 razy
"I am the Flying Spaghetti Monster. Thou shalt have no other monsters before Me. (Afterwards is OK; just use protection.) The only Monster who deserves capitalization is Me! Other monsters are false monsters, undeserving of capitalization."
- Smerfciamajda
- A+B+C+D
- Posty: 2456
- Rejestracja: 30 paź 2019, 14:39
Re: kufry alu Suzuki na Stromie 1000 2016 a plecaczek
tyle samo co oryginal, plus minus moze z 10 deko?
"I am the Flying Spaghetti Monster. Thou shalt have no other monsters before Me. (Afterwards is OK; just use protection.) The only Monster who deserves capitalization is Me! Other monsters are false monsters, undeserving of capitalization."
Re: kufry alu Suzuki na Stromie 1000 2016 a plecaczek
dziury nawiercone, z 5mm blachy dorobione brakujace laczniki (ktore jak sie okazalo spokojnie moglem zamowic od razu), 5mm naddatku blachy w dol okazalo sie zbedne bo wszystko siadlo idealnie. Pierwsza przymiarka pokazuje spory plus dla zarowno pasazera jak i kierowcy (ale nie mierzone jeszcze w spodniach moto z protektorami kolan plecaczka) ale wyglada na to ze opuszczenie 3 cm w tyl i 3 cm w dol dalo okej rozwiazanie (chociaz jeden cm w tym bylby jeszcze lepszy, ale to juz utrudniloby wykonanie stelazy). Podejrzewam ze w tej samej konfiguracji mozna powyzsze mocowania zastosowac w 1050 z wymienionym tlumikiem (oryginalny jest wielki), gdzie pasazer juz wcale nie ma miejsca, co rozwiazywaloby problem wielu kierowcow 1050...
pierwsza przejazdzka jutro (jak temperatura spadnie), dam znac jak poszlo. Po tym tylko sciagnac, oszlifowac boki i delikatnie zaokraglic, pomalowac i gotowe.
pierwsza przejazdzka jutro (jak temperatura spadnie), dam znac jak poszlo. Po tym tylko sciagnac, oszlifowac boki i delikatnie zaokraglic, pomalowac i gotowe.
- Załączniki
-
- 219448189_3571306479760299_108968340130851813_n.jpg (218.37 KiB) Przejrzano 2371 razy
-
- 218245102_3571306429760304_3051820229157857503_n.jpg (267.97 KiB) Przejrzano 2371 razy
-
- 220800997_3571306326426981_61755519545574592_n.jpg (199.35 KiB) Przejrzano 2371 razy
-
- 220286987_3571306389760308_4258051825319149893_n.jpg (202.51 KiB) Przejrzano 2371 razy
-
- 222069430_3571306223093658_6632130416158615468_n.jpg (187.58 KiB) Przejrzano 2371 razy
"I am the Flying Spaghetti Monster. Thou shalt have no other monsters before Me. (Afterwards is OK; just use protection.) The only Monster who deserves capitalization is Me! Other monsters are false monsters, undeserving of capitalization."
Re: Kufry aluminiowe Suzuki na Stromie 1000/1050 a jazda z pasażerem
Po dzisiejszej 1.5 h przejazdzce stwierdzam ze problem zniknal! Ja zadowolony, zona zadowolona. Teraz tylko sciagnac laczniki, wyszlifowac koncowki, i calosc pomalowac.
"I am the Flying Spaghetti Monster. Thou shalt have no other monsters before Me. (Afterwards is OK; just use protection.) The only Monster who deserves capitalization is Me! Other monsters are false monsters, undeserving of capitalization."
Re: Kufry aluminiowe Suzuki na Stromie 1000/1050 a jazda z pasażerem
Dzisiaj dolozylem brakujace 2cm stalowe tulejki pod plyte glowna kufra, no i Outback 58 litrow miesci sie idealnie. Po 4godzinnej przejazdzce stwierdzam se wszystko jak byc powinno Kufry mozna otworzyc bez potrzeby zdejmowania centralki.
- Załączniki
-
- 222640279_957871381732231_4644869702827144556_n.jpg (477.22 KiB) Przejrzano 2289 razy
-
- 222291559_210682364304119_6028657434175893633_n.jpg (458.31 KiB) Przejrzano 2289 razy
-
- 224198905_337974744577601_3209947304982800276_n.jpg (631.39 KiB) Przejrzano 2289 razy
-
- 222204821_702127283950307_6014838983199139128_n.jpg (248.66 KiB) Przejrzano 2289 razy
"I am the Flying Spaghetti Monster. Thou shalt have no other monsters before Me. (Afterwards is OK; just use protection.) The only Monster who deserves capitalization is Me! Other monsters are false monsters, undeserving of capitalization."
Re: Kufry aluminiowe Suzuki na Stromie 1000/1050 a jazda z pasażerem
Normalnie szacun
Super, że wszystko zagrało według planu
Super, że wszystko zagrało według planu
Honda Varadero XL 125 >> V-Strom 650 AL2 Rudy
Re: Kufry aluminiowe Suzuki na Stromie 1000/1050 a jazda z pasażerem
No ja tez sie ciesze - I po pomalowaniu nawet nie bedzie widac ze to nieoryginalne dopoki sie nie przygladniesz
Martwilem sie ze tylny lacznik moze nie byc wystarczajaco stabilny, ale 5mm blacha sprawia ze jedyne miejsca na ktorych konstrukcja ma delikatny ruch to gumy ktore sa w miejscu mocowania stelazy...
Jak zdejme w tym tygodniu do szlifowania, to moze zrobie tez prosty wymiar tych 4 pozostalych elementow - I jak ktos chce to mozna sobie robic Goraco polecam jesli plecaczek nie ma za duzo miejsca, ja juz bylem gotowy pozbyc sie kufrow Suzuki i kupic Trekkery Outbacki ... Z tym ze tez nie przymierzalem sie jak tam z miejscem dla pasazera, jak podobnie jak w Givi Alaska to kiepskawo...
Bylo tez rozwiazanie na Trekkera Outbacka zamiast tulejek - plyta przesuwajaca plyte givi 5 cm w tyl, ale nie chcialem przesuwac ciezaru jeszcze bardziej na tyl. W chwili obecnej rozwiazanie jest jak najbardziej optymalne Probowalem tez z plyta SW Motech jak Qrak doradzil, ale nie za wiele to dalo, dalej byly 2 cm brakujace... Teraz tylko musze zmierzyc wysokosc tulejek (bo sa jedna na drugiej - original Givi i druga dokupiona) i zamowic 4 zrobione z jednego kawalka - nie jest to mus, ale nie bylbym soba...
Teraz tylko zima progresywne sprezyny na przod, reanimacja kosza sprzeglowego przez Michala Szrame, nowe lozysko glowki ramy, Givi Airflow, inna kanapa, nowe oponki, z 10 innych rzeczy i bedzie gotowy
Martwilem sie ze tylny lacznik moze nie byc wystarczajaco stabilny, ale 5mm blacha sprawia ze jedyne miejsca na ktorych konstrukcja ma delikatny ruch to gumy ktore sa w miejscu mocowania stelazy...
Jak zdejme w tym tygodniu do szlifowania, to moze zrobie tez prosty wymiar tych 4 pozostalych elementow - I jak ktos chce to mozna sobie robic Goraco polecam jesli plecaczek nie ma za duzo miejsca, ja juz bylem gotowy pozbyc sie kufrow Suzuki i kupic Trekkery Outbacki ... Z tym ze tez nie przymierzalem sie jak tam z miejscem dla pasazera, jak podobnie jak w Givi Alaska to kiepskawo...
Bylo tez rozwiazanie na Trekkera Outbacka zamiast tulejek - plyta przesuwajaca plyte givi 5 cm w tyl, ale nie chcialem przesuwac ciezaru jeszcze bardziej na tyl. W chwili obecnej rozwiazanie jest jak najbardziej optymalne Probowalem tez z plyta SW Motech jak Qrak doradzil, ale nie za wiele to dalo, dalej byly 2 cm brakujace... Teraz tylko musze zmierzyc wysokosc tulejek (bo sa jedna na drugiej - original Givi i druga dokupiona) i zamowic 4 zrobione z jednego kawalka - nie jest to mus, ale nie bylbym soba...
Teraz tylko zima progresywne sprezyny na przod, reanimacja kosza sprzeglowego przez Michala Szrame, nowe lozysko glowki ramy, Givi Airflow, inna kanapa, nowe oponki, z 10 innych rzeczy i bedzie gotowy
"I am the Flying Spaghetti Monster. Thou shalt have no other monsters before Me. (Afterwards is OK; just use protection.) The only Monster who deserves capitalization is Me! Other monsters are false monsters, undeserving of capitalization."
Re: Kufry aluminiowe Suzuki na Stromie 1000/1050 a jazda z pasażerem
Givi outback ze stelażami CamSide - nie ma problemu z wysokością i plecaczek ma całkowity komfort.Jedyny problem
to konieczność użycia mocowań z dl1050 jeśli ktoś chce zamontować w DL1050xt.
to konieczność użycia mocowań z dl1050 jeśli ktoś chce zamontować w DL1050xt.
Re: Kufry aluminiowe Suzuki na Stromie 1000/1050 a jazda z pasażerem
To byla opcja w sytuacji gdy to zawiedzie. Ale Outbacki jakos do mnie nie przemawiaja, jak i mocowanie…
"I am the Flying Spaghetti Monster. Thou shalt have no other monsters before Me. (Afterwards is OK; just use protection.) The only Monster who deserves capitalization is Me! Other monsters are false monsters, undeserving of capitalization."
Re: Kufry aluminiowe Suzuki na Stromie 1000/1050 a jazda z pasażerem
Pomalowalem, umylem zloma, i gotowe
Tylko potem obroce tylne laczniki do gory nogami, chyba lepiej bedzie wygladac. Ale tak to wsio
Tylko potem obroce tylne laczniki do gory nogami, chyba lepiej bedzie wygladac. Ale tak to wsio
- Załączniki
-
- C3F59983-7999-4F96-8906-47EA19F35C8C.jpeg (3.37 MiB) Przejrzano 2115 razy
-
- 30614984-419E-467D-BFE0-B63927E0C44E.jpeg (2.99 MiB) Przejrzano 2115 razy
-
- C6BE7707-B198-4DC7-AD0E-2FBDFFCE49FD.jpeg (2.6 MiB) Przejrzano 2115 razy
-
- 2E8730F8-70AA-49BD-A7DC-79BB8E038229.jpeg (2.75 MiB) Przejrzano 2115 razy
-
- DA3A46B9-53EC-4E43-BA1D-D89DBBDC4396.jpeg (2.53 MiB) Przejrzano 2115 razy
"I am the Flying Spaghetti Monster. Thou shalt have no other monsters before Me. (Afterwards is OK; just use protection.) The only Monster who deserves capitalization is Me! Other monsters are false monsters, undeserving of capitalization."