SAKWY BOCZNE CO DORADZICIE

Wszystko o bagażu i wszelkich udogodnieniach dla turystyki.
jarro_1
A1
Posty: 21
Rejestracja: 11 lut 2020, 08:11

SAKWY BOCZNE CO DORADZICIE

Post autor: jarro_1 »

Cześć,
planuje szybkie zmiany z oryginalnych dosyć małych kuferków bocznych na spore sakwy..
Moje pytanie brzmi tak, czy trzeba pod sakwy stelaż czy wystarczy mocowanie pod kanapą jak to jest u Was ?

DL 1000 ROK 2015



Awatar użytkownika
Smerfciamajda
A+B+C+D
Posty: 2446
Rejestracja: 30 paź 2019, 14:39

Re: SAKWY BOCZNE CO DORADZICIE

Post autor: Smerfciamajda »

Stelaż usztywni cokolwiek nie założysz i zawsze lepiej go mieć bo sakwy przez siedzenie się dyndają.
Nie mam doświadczenia ale z jazdą ale jak przeglądałem to duże są fajne polskie od RedMamut na systemie 5 sec. Dziś zamiast dużych kufrów poszedł bym w te sakwy bo są tak samo pakowne a węższe w obrysie motocykla.
Ocena: 5.88235%



Awatar użytkownika
JARON
A+B+C+D
Posty: 2118
Rejestracja: 04 paź 2016, 14:51
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Re: SAKWY BOCZNE CO DORADZICIE

Post autor: JARON »

Stelaż musi być. Smerfciamajda dobrze prawi. Ja czasami zakładam takie sakwy od GIVI które pozostały mi w garażu po 125ce żonki. Oczywiście dopinam je wtedy expanderami do mojego stelaża od zwykłych kufrów TRK. W sumie dobrze się trzymają i na pierdoły wystarczają. Ale na deszczu wcale się to nie sprawdza. Najgorzej było jak podczas deszczu założyłem na nie pokrowce przeciwdeszczowe,oczywiście takie co są na wyposażeniu. Pełno w nich było błota i wody,a same kufry sympatycznie się w tej czarnej zupie moczyły.
Ocena: 5.88235%


Ogar205>CZ175>MZ250Jaskółka z koszem>Junak M10>MZ ETZ250>IntruderVL800>IntruderC1500>Vstrom1000 2016>BENELLI IMPERIALE 400
Wszyscy mamy dwa życia. To drugie zaczyna się w chwili,gdy zdamy sobie sprawę,że mamy tylko jedno.

Awatar użytkownika
Smerfciamajda
A+B+C+D
Posty: 2446
Rejestracja: 30 paź 2019, 14:39

Re: SAKWY BOCZNE CO DORADZICIE

Post autor: Smerfciamajda »