UWAGA UWAGA UWAGA
Naszemu koledze Zibic`owi ukradziono w nocy motocykl w Przesiece.
Proszę o udostęopnianie tej informacji na wszelkich forach, facebookach, instagramach.
W kupie siła a nóż widelec coś pomoże
Jak tylko od Zibic dostanę zdjęcia i szczególowe informacje o motocyklu od razu umieszczę je w poście poniżej
topic7406.html
Naszemu koledze Zibic`owi ukradziono w nocy motocykl w Przesiece.
Proszę o udostęopnianie tej informacji na wszelkich forach, facebookach, instagramach.
W kupie siła a nóż widelec coś pomoże
Jak tylko od Zibic dostanę zdjęcia i szczególowe informacje o motocyklu od razu umieszczę je w poście poniżej
topic7406.html
co jest warta gwarancja?
co jest warta gwarancja?
Już kolejny nowy motocykl którego gwarancje olewam przez nie wykonywanie przeglądów okresowych w autoryzowanym serwisie.
Jak widac z poniższych warunków i wykluczeń orz biorąc pod uwage sporą liczbę nieautoryzowanych akcesoriów które zakładamy
na nasz motocykl, innych niż rekomendowane olejach które stosujemy mamy dużą szanse że nasze poważniejsze roszczenie gwarancyjne nie będzie uznane. Raz mi się już tak zdarzyło z yamahą po tym zresztą jak mi ich autoryzowany serwis wcześniej zknocił cos.
Ktoś może też tutaj ma gwarancję gdzieś i serwisuje sam lub u nieautoryzowanego mechanika?
Poza tym oddawać nowy motocykl w ręce nieznanego serwisu to jak loteria a płacić 600zł za wymienę oleju jakoś mi sie nie uśmiecha.
Warunki:
1)Produkt posiada oryginalne fabryczne oznaczenia identyfikacyjne.
2)Produktjest serwisowany poprawnie według zaleceń Instrukcji Obsługi, oraz jeśli jest użytkowanyw zgodzie ze wskazaniami w niej zawartymi.
3)Element sklasyfikowany do wymiany jest częścią oryginalnego wyposażenia lub oryginalną częścią zamienną, a naprawy lub montaże zostały wykonane w autoryzowanym przedstawicielstwie Yamaha w Europie.
4)Dołożono należytych starań, aby utrzymać produktw czystości i zapobiec uszkodzeniom chemicznym,stosownie do zaleceń dotyczących czyszczenia zawartych w Instrukcji Obsługi Użytkownika.
5)Produktnie został poddany przeróbkom niezatwierdzonym przez Autoryzowany Serwis, nie został użytyniewłaściwie, nie został zaniedbanyi nie uległ wypadkowi lub nie był wykorzystywanyniezgodnie z celami,dla których został zaprojektowanylub też nie był użytkowanyz paliwem i smarami innymi niż te zalecane przez producenta.
6)Jakiekolwiek niedopełnienie warunków od 1 do 5 może, według uznania Firmy, spowodować częściowe lub całkowite anulowanie Gwarancji.
7)Gwarancja będzie rozumiana w zgodzie z prawem danego kraju i jakiekolwiek wątpliwości wynikające z tej Gwarancji będą rozstrzygane przez właściwe sądy.
8)Gwarancja nie obejmuje pokrycia kosztów pojazdów zastępczych wydawanych na okres naprawy w przypadku wystąpienia wady mieszczącej się w okresie gwarancji.
9)Produkt podlega kontrolijakości i sprawdzeniu, aby zapewnić,że jest w stanie umożliwiającym bezpieczne jeg oużytkowanie. Prosimy o odniesienie się do Instrukcji Obsługi, aby dowiedzieć się więcej o szczegółowych wymaganiach poszczególnych modeli.
Gwarancja Fabryczna Yamaha nie będzie ważna w następujących przypadkach:
1)Wymiana i/lub regulacja wynikająca ze zwykłego procesu zużycia oraz konieczności usunięcia osadów węglowych.
2)Korozja, utlenianie i przebarwienia lakieru spowodowane warunkami pogodowymi, solą, mocnymi produktami chemicznymi lub środkami czyszczącymi.
3)Uszkodzenia spowodowane niewłaściwym użytkowaniem do celu innego niż ten, do którego był fabrycznie przeznaczony lub zamierzony.
4)Uszkodzenia spowodowane wykorzystywaniem w wyścigach, rajdach lub innych podobnych sportach opartych o współzawodnictwo.
5)Uszkodzenia spowodowane poprzez działanie siły wyższej, ogień, kolizję lub wypadek.
6)Uszkodzenie spowodowane montowaniem części lub akcesoriów,które nie są oryginalne lub nie stanowią oprzyrządowania autoryzowanego przez PrzedstawicielstwoYamaha.
7)Uszkodzenia spowodowane niewłaściwą jakością obsługi lub ustawieniami wykonanymi przez Dealera lub właściciela.
8)Uszkodzenia spowodowane w trakcie transportu lub przechowywania w nieodpowiedni sposób.
9)Pokrycie kosztów transportu do lub od Dealera zajmującego się naprawą.
10)Wymiana elementów będących częściami eksploatacyjnymi, których żywotność związana jest ze stopniem zużycia, i których wymianajest konieczna w trakcie normalnego użytkowania. Przykłady takich części to śruby napędowe, wirniki pompy wody, akumulatory, filtry, świece zapłonowe, elementy przekładni, paski i łańcuchy rozrządu, anody, uszczelki i uszczelniacze.
Odpowiedzialność Klienta
1)Klient wykaże należytą dbałość o to,aby produktbył właściwie obsługiwanyi serwisowany, w zgodzie z instrukcjami i wskazówkami z Instrukcji Obsługi.
2)Klient będzie ponosić koszty regularnego serwisowania i obsługi,jak i koszty wymiany elementów podlegających normalnemu zużyciu.
3)Klient jest również odpowiedzialny za awarie i uszkodzenia powstałe w wyniku zaniedbania, niewłaściwego użytkowania oraz wypadków włączając koszty dodatkowe i wtórne.
4)W przypadku kiedy zaistnieje podejrzenie wystąpienia wady, klient odstawi produkt do autoryzowanego Dealera Yamahy w Europie w ciągu 10 dni od daty zauważenia wystąpienia wady.
5)Klient jest również odpowiedzialny za koszty demontażu i/lub sprawdzenia pod kątem zaistnienia potencjalnych wad, które okażąsię nie być objętymi przez gwarancję.
6)Klient jest odpowiedzialny za wszystkie kolejne naprawy,którenie podlegają gwarancji.
Jak widac z poniższych warunków i wykluczeń orz biorąc pod uwage sporą liczbę nieautoryzowanych akcesoriów które zakładamy
na nasz motocykl, innych niż rekomendowane olejach które stosujemy mamy dużą szanse że nasze poważniejsze roszczenie gwarancyjne nie będzie uznane. Raz mi się już tak zdarzyło z yamahą po tym zresztą jak mi ich autoryzowany serwis wcześniej zknocił cos.
Ktoś może też tutaj ma gwarancję gdzieś i serwisuje sam lub u nieautoryzowanego mechanika?
Poza tym oddawać nowy motocykl w ręce nieznanego serwisu to jak loteria a płacić 600zł za wymienę oleju jakoś mi sie nie uśmiecha.
Warunki:
1)Produkt posiada oryginalne fabryczne oznaczenia identyfikacyjne.
2)Produktjest serwisowany poprawnie według zaleceń Instrukcji Obsługi, oraz jeśli jest użytkowanyw zgodzie ze wskazaniami w niej zawartymi.
3)Element sklasyfikowany do wymiany jest częścią oryginalnego wyposażenia lub oryginalną częścią zamienną, a naprawy lub montaże zostały wykonane w autoryzowanym przedstawicielstwie Yamaha w Europie.
4)Dołożono należytych starań, aby utrzymać produktw czystości i zapobiec uszkodzeniom chemicznym,stosownie do zaleceń dotyczących czyszczenia zawartych w Instrukcji Obsługi Użytkownika.
5)Produktnie został poddany przeróbkom niezatwierdzonym przez Autoryzowany Serwis, nie został użytyniewłaściwie, nie został zaniedbanyi nie uległ wypadkowi lub nie był wykorzystywanyniezgodnie z celami,dla których został zaprojektowanylub też nie był użytkowanyz paliwem i smarami innymi niż te zalecane przez producenta.
6)Jakiekolwiek niedopełnienie warunków od 1 do 5 może, według uznania Firmy, spowodować częściowe lub całkowite anulowanie Gwarancji.
7)Gwarancja będzie rozumiana w zgodzie z prawem danego kraju i jakiekolwiek wątpliwości wynikające z tej Gwarancji będą rozstrzygane przez właściwe sądy.
8)Gwarancja nie obejmuje pokrycia kosztów pojazdów zastępczych wydawanych na okres naprawy w przypadku wystąpienia wady mieszczącej się w okresie gwarancji.
9)Produkt podlega kontrolijakości i sprawdzeniu, aby zapewnić,że jest w stanie umożliwiającym bezpieczne jeg oużytkowanie. Prosimy o odniesienie się do Instrukcji Obsługi, aby dowiedzieć się więcej o szczegółowych wymaganiach poszczególnych modeli.
Gwarancja Fabryczna Yamaha nie będzie ważna w następujących przypadkach:
1)Wymiana i/lub regulacja wynikająca ze zwykłego procesu zużycia oraz konieczności usunięcia osadów węglowych.
2)Korozja, utlenianie i przebarwienia lakieru spowodowane warunkami pogodowymi, solą, mocnymi produktami chemicznymi lub środkami czyszczącymi.
3)Uszkodzenia spowodowane niewłaściwym użytkowaniem do celu innego niż ten, do którego był fabrycznie przeznaczony lub zamierzony.
4)Uszkodzenia spowodowane wykorzystywaniem w wyścigach, rajdach lub innych podobnych sportach opartych o współzawodnictwo.
5)Uszkodzenia spowodowane poprzez działanie siły wyższej, ogień, kolizję lub wypadek.
6)Uszkodzenie spowodowane montowaniem części lub akcesoriów,które nie są oryginalne lub nie stanowią oprzyrządowania autoryzowanego przez PrzedstawicielstwoYamaha.
7)Uszkodzenia spowodowane niewłaściwą jakością obsługi lub ustawieniami wykonanymi przez Dealera lub właściciela.
8)Uszkodzenia spowodowane w trakcie transportu lub przechowywania w nieodpowiedni sposób.
9)Pokrycie kosztów transportu do lub od Dealera zajmującego się naprawą.
10)Wymiana elementów będących częściami eksploatacyjnymi, których żywotność związana jest ze stopniem zużycia, i których wymianajest konieczna w trakcie normalnego użytkowania. Przykłady takich części to śruby napędowe, wirniki pompy wody, akumulatory, filtry, świece zapłonowe, elementy przekładni, paski i łańcuchy rozrządu, anody, uszczelki i uszczelniacze.
Odpowiedzialność Klienta
1)Klient wykaże należytą dbałość o to,aby produktbył właściwie obsługiwanyi serwisowany, w zgodzie z instrukcjami i wskazówkami z Instrukcji Obsługi.
2)Klient będzie ponosić koszty regularnego serwisowania i obsługi,jak i koszty wymiany elementów podlegających normalnemu zużyciu.
3)Klient jest również odpowiedzialny za awarie i uszkodzenia powstałe w wyniku zaniedbania, niewłaściwego użytkowania oraz wypadków włączając koszty dodatkowe i wtórne.
4)W przypadku kiedy zaistnieje podejrzenie wystąpienia wady, klient odstawi produkt do autoryzowanego Dealera Yamahy w Europie w ciągu 10 dni od daty zauważenia wystąpienia wady.
5)Klient jest również odpowiedzialny za koszty demontażu i/lub sprawdzenia pod kątem zaistnienia potencjalnych wad, które okażąsię nie być objętymi przez gwarancję.
6)Klient jest odpowiedzialny za wszystkie kolejne naprawy,którenie podlegają gwarancji.
Re: co jest warta gwarancja?
Ja do tej pory kupiłem 3 nowe samochody i 1 motocykl , na przeglądach byłem w sumie 3 razy ( 1 samochodem i 2 razy moto) .
Nigdy nic mi się nie popsuło w w/w pojazdach , może dla tego, że omijam autoryzowane serwisy.
Nigdy nic mi się nie popsuło w w/w pojazdach , może dla tego, że omijam autoryzowane serwisy.
DL 650 XT 2016 i honda CB 1300 2013
Re: co jest warta gwarancja?
w przypadku motocykli japńskich szanse są znikome że gwarancja bedzie potrzebna, najwyżej jakaś pierdoła
na którą i tak się zaoszczędzi nie płacąc za przeglądy w ASO. Osobiście jestem chory jak ktoś ma grzebać przy moich
motocyklach...
Inna sprawa z motocyklami BMW, KTM czy Ducati - tu bym się nie odważył stracić gwarancję chociaż te marki przoduja w nieuznawaniu gwarancji
i zwalaniu wszystkiego na kierownika.
Poza tym jest zawsze rękojmia niezależna od gwarancji.
na którą i tak się zaoszczędzi nie płacąc za przeglądy w ASO. Osobiście jestem chory jak ktoś ma grzebać przy moich
motocyklach...
Inna sprawa z motocyklami BMW, KTM czy Ducati - tu bym się nie odważył stracić gwarancję chociaż te marki przoduja w nieuznawaniu gwarancji
i zwalaniu wszystkiego na kierownika.
Poza tym jest zawsze rękojmia niezależna od gwarancji.
Re: co jest warta gwarancja?
No nie dokońca z tym Suzuki to tak wesoło, na gwarancji wmienione z wiekszych rzeczy tłumik i zbiornik. Gwarancje trzymałem 2 lata bez przedlużenia, aczkolwiek teraz wole sam serwisować wiem co jest zrobione i kiedy i że na pewno. Aczkowliek nie mało kasy zostawiłem przez te dwa lata w ASO, czy sie zwróciłeo, zobaczymy jak będe sprzedawał czy ta ksiazka robi cuda czy nie 

DL650A L8
Re: co jest warta gwarancja?
wydech czy bak to nic wielkiego, niektórzy wymieniają te części i tak na lepsze nie firmoweLord pisze: ↑04 paź 2021, 13:52No nie dokońca z tym Suzuki to tak wesoło, na gwarancji wmienione z wiekszych rzeczy tłumik i zbiornik. Gwarancje trzymałem 2 lata bez przedlużenia, aczkolwiek teraz wole sam serwisować wiem co jest zrobione i kiedy i że na pewno. Aczkowliek nie mało kasy zostawiłem przez te dwa lata w ASO, czy sie zwróciłeo, zobaczymy jak będe sprzedawał czy ta ksiazka robi cuda czy nie![]()

Jak tylko nic z silnikiem sie nie podzieje to zwykle jesteśmy do przodu nie serwisując w aso,
ale wciąż nie ma pewności czy uznaja ci to.
tu gościowi Harley odmówił naprawy gwarancyjnej z powodu flag na moocyklu:
https://motormania.com.pl/newsy/swiat/m ... -gwaracje/
Re: co jest warta gwarancja?
Nie no, ja we wszystkich swoich motocyklach wymienialem bak, z reguly przy wymianie filtra powietrza. 
"„Powiedzieli, że skoro jeżdżę z flagami, to gwarancja na układ przeniesienia napędu nie obowiązuje. Nikt nie powstrzyma naszych flag, nawet korporacja Harley-Davidson! To po prostu mój sposób na służbę Panu, dzięki modlitwie, flagom oraz Harleyom” – mówi Dave Zien.
Producent zapewnia, że motocykl Dave’a wciąż ma gwarancję, ale wyłączając układ napędowy. Naprawa została odrzucona, ponieważ motocykl nie był zaprojektowany aby znosić jazdę z wysokimi prędkościami przy tak dużym, dodatkowym oporze aerodynamicznym. Dodatkowym problemem był fakt, że system montażu flag był nieoryginalny, co również miało negatywnie wpływać na motocykl."

"„Powiedzieli, że skoro jeżdżę z flagami, to gwarancja na układ przeniesienia napędu nie obowiązuje. Nikt nie powstrzyma naszych flag, nawet korporacja Harley-Davidson! To po prostu mój sposób na służbę Panu, dzięki modlitwie, flagom oraz Harleyom” – mówi Dave Zien.
Producent zapewnia, że motocykl Dave’a wciąż ma gwarancję, ale wyłączając układ napędowy. Naprawa została odrzucona, ponieważ motocykl nie był zaprojektowany aby znosić jazdę z wysokimi prędkościami przy tak dużym, dodatkowym oporze aerodynamicznym. Dodatkowym problemem był fakt, że system montażu flag był nieoryginalny, co również miało negatywnie wpływać na motocykl."
"Jam jest Latający Potwór Spaghetti. Nie będziesz miał innych potworów przede Mną. (Potem możesz mieć; tylko zabezpiecz się). Jedynym Potworem, który zasługuje na pisanie wielką literą jestem Ja!" Nieokreślona liczba NIE-Przykazań a Sugestii
Re: co jest warta gwarancja?
Mam podobny dylemat z gwarancją, a dokładniej z zakresem/harmonogramem przeglądów, o ile dobrze zrozumiałem to nie wszystko z zakresu danego przeglądu musi wykonywać autoryzowany serwis - w instrukcji która dostałem w salonie dla niektórych czynności jest oznaczenie gwiazdka a dla innych nie ma, i o ile rozumiem zapisy z tego obszaru instrukcji to pewne z tych rzeczy nie muszą być wykonywane w autoryzowanym serwisie.
Na dzień dzisiejszy nie robię dużych przebiegów, wg gwarancji następny przegląd mam w czerwcu 2022 lub 12000 km, do tego czasu może będę miał 5500km i teraz co, wymieniać świece ponieważ w instrukcji pisze co 12000km lub 12 miesięcy? to chyba raczej nie do końca poważne. Tak samo z olejem, wymienię na zakończenie sezonu ze względu na to żeby zimował na świeżym, następnie na wiosnę zrobię nam nim może 1500km i wypadnie termin przeglądu gwarancyjnego w skład którego teoretycznie też wchodzi wymiana oleju. Też prawdopodobnie świadomie oleję gwarancję
Na dzień dzisiejszy nie robię dużych przebiegów, wg gwarancji następny przegląd mam w czerwcu 2022 lub 12000 km, do tego czasu może będę miał 5500km i teraz co, wymieniać świece ponieważ w instrukcji pisze co 12000km lub 12 miesięcy? to chyba raczej nie do końca poważne. Tak samo z olejem, wymienię na zakończenie sezonu ze względu na to żeby zimował na świeżym, następnie na wiosnę zrobię nam nim może 1500km i wypadnie termin przeglądu gwarancyjnego w skład którego teoretycznie też wchodzi wymiana oleju. Też prawdopodobnie świadomie oleję gwarancję

- Ocena: 5.88235%
MOTO-GUZZI V350>HONDA VT 650>VT750>VT1100>V-STROM 650 2022>...rower...
Re: co jest warta gwarancja?
Ja nie zależnie od tego co robiło ASO wymieniam olej co 6 tyś, w ASO bywałem co 12 tyś aolej sam co połowki interwału. po 6 tys olej jest już ładnie zmeczony. Niestety mnie nie dotkneły wasze dylematy bo ilośc km wyprzedzała wszytkie inne interwały nie mniej swiece wymieniam co jakieś 16 tyś km
DL650A L8
Re: co jest warta gwarancja?
to widzę kolega nagorliwyLord pisze: ↑04 paź 2021, 18:41Ja nie zależnie od tego co robiło ASO wymieniam olej co 6 tyś, w ASO bywałem co 12 tyś aolej sam co połowki interwału. po 6 tys olej jest już ładnie zmeczony. Niestety mnie nie dotkneły wasze dylematy bo ilośc km wyprzedzała wszytkie inne interwały nie mniej swiece wymieniam co jakieś 16 tyś km

Świece dobre irydowe 50k lekko i wiecej, po co sobie roboty dodawac? ale jak kto lubi.
Re: co jest warta gwarancja?
Ja się dogadałem z ASO, że olej oddzielam od pozostałych czynności i zmieniam go co 6-7 tys, olej kupuję w ASO na promocji wychodzi taniej niż na alledrogo, wszystko jest zapisane do książki, no i staram się jeździć, w 17 mies. 19 tys to przyzwoity wynik 

Czarny DL650XT M0 na Au-felgach
- Old Donkey
- A+B+C
- Posty: 1825
- Rejestracja: 05 maja 2018, 13:53
- Lokalizacja: Katowice
Re: co jest warta gwarancja?
Jak dla mnie serwisowanie po zakupie nowego DL 650 w ASO np. z mojego rocznika 2018 i wyżej nie ma sensu, kasy szkoda. Ceny za te przeglądy to zwykłe ździerstwo. Prędzej się gwarancja skończy niż zajdzie potrzeba odwiedzenia serwisu w jakimiś poważniejszym temacie.
Co do wymiany oleju i filtra (i uszczelki pod korek
) to uważam że lepiej co 6 tysięcy, koszt jest znikomy a silnik dłużej pojeździ.
Wymianę świec zrobiłem chyba po 12 tys. I uważam teraz, że to było bez sensu, spoko by te świece jeszcze pociągły do 20 czy 25 tysięcy.
Co do świec irydowych to się nie znam na tyle bym wiedział co powiedzieć. Piszę o 650 z mojego rocznika. Suzuki z jakiegoś powodu do 650 chyba od 2017 pakuje świece nieirydowe MRE8 czy jakoś tak. Czy to jest uzasadnione i czy nie wolno włożyć irydowych nie wiem.
No ale każdy ma swoje doświadczenia i potrzeby.
Co do wymiany oleju i filtra (i uszczelki pod korek

Wymianę świec zrobiłem chyba po 12 tys. I uważam teraz, że to było bez sensu, spoko by te świece jeszcze pociągły do 20 czy 25 tysięcy.
Co do świec irydowych to się nie znam na tyle bym wiedział co powiedzieć. Piszę o 650 z mojego rocznika. Suzuki z jakiegoś powodu do 650 chyba od 2017 pakuje świece nieirydowe MRE8 czy jakoś tak. Czy to jest uzasadnione i czy nie wolno włożyć irydowych nie wiem.
No ale każdy ma swoje doświadczenia i potrzeby.
Re: co jest warta gwarancja?
tylko że nie ma na to dowodu żadnego że dużej pojeźedzi, w ten sposób myśleć to jak wymienisz co 3k km to jescze dłużej pojeździOld Donkey pisze: ↑04 paź 2021, 19:59
Co do wymiany oleju i filtra (i uszczelki pod korek) to uważam że lepiej co 6 tysięcy, koszt jest znikomy a silnik dłużej pojeździ.

w yamaha masz co 10k wymianę, w KTM, Honda co 12k-15k bodajże. Nowoczesne oleje nie tracą swoich własności szybko, badania to potwierziły.
Poza tym częste wymiany to bardzo nie zielone, nie ECO postępowanie, wiecej zużytego oleju gdzieś się musi podziać...".
Re: co jest warta gwarancja?
W autach też przy long lifach wymiana co X dziesiąt km w serwisowki powinno być wszystko OK a już kilka glowic widziałem po tych olejach.delirium pisze: ↑04 paź 2021, 18:55to widzę kolega nagorliwyLord pisze: ↑04 paź 2021, 18:41Ja nie zależnie od tego co robiło ASO wymieniam olej co 6 tyś, w ASO bywałem co 12 tyś aolej sam co połowki interwału. po 6 tys olej jest już ładnie zmeczony. Niestety mnie nie dotkneły wasze dylematy bo ilośc km wyprzedzała wszytkie inne interwały nie mniej swiece wymieniam co jakieś 16 tyś kmto że olej ciemny nie znaczy że zmęczony, normalne od temperatury. Wymiana co 10-12k w zupełności wystarczjąca.
Świece dobre irydowe 50k lekko i wiecej, po co sobie roboty dodawac? ale jak kto lubi.
Poza tym silniki motocyklowe sa bardziej spasowane, wymagań mają większe. Całkiem niedawno interwały w motocyklach były co 6tys, z resztą w ścigaczach podejrzewam, że dalej tak jest.
Ja wolę wymienić po 6tys.
Re: co jest warta gwarancja?
jak wymieniacie co 6 tys w aso to ja współczuje finansowych obiciążeń. Średnio 2 lata to byłyby 3 wymiany co 6k km
plus ta po 1k to sie robi niezła sumka...
od 30 lat wymieniam co tyle co jest napisane w manualu i nigdy żadnych problemów.
No ale to nie o oleju wątek. Ciekawi mnie czy ktoś już korzystał z rękojmi zamiast z gwarancji.
plus ta po 1k to sie robi niezła sumka...
od 30 lat wymieniam co tyle co jest napisane w manualu i nigdy żadnych problemów.
No ale to nie o oleju wątek. Ciekawi mnie czy ktoś już korzystał z rękojmi zamiast z gwarancji.
Re: co jest warta gwarancja?
Jak już mówimy o serwisie, to zauważyłem, że nie da się ściągnąć serwisówki do DL650 po 2018 roku. Zakładacie, że Wasz sprawdzony mechanik kupił w Suzuki oryginał, czy że serwisówka do poprzednich roczników jest wystarczająca?
Bogusław • Honda Varadero XL125V 2003 -> DL650XT 2021
Zapytałem jak mam lecieć, hej powiedziały wyżej, hej powiedziały śmielej
Zapytałem jak mam lecieć, hej powiedziały wyżej, hej powiedziały śmielej
Re: co jest warta gwarancja?
Wydaje mi sie ze 2017-2020 jest traktowane jako ten sam model, i serwisowka AL7 za niego odpowiada.
"Jam jest Latający Potwór Spaghetti. Nie będziesz miał innych potworów przede Mną. (Potem możesz mieć; tylko zabezpiecz się). Jedynym Potworem, który zasługuje na pisanie wielką literą jestem Ja!" Nieokreślona liczba NIE-Przykazań a Sugestii
Re: co jest warta gwarancja?
No i takiej wersji AL7 nigdzie nie znalazłem. Albo inaczej - żadna z nich nie miała dwóch złącz do tylnych lamp, tylko każda po jedno z pięcioma pinami.
Bogusław • Honda Varadero XL125V 2003 -> DL650XT 2021
Zapytałem jak mam lecieć, hej powiedziały wyżej, hej powiedziały śmielej
Zapytałem jak mam lecieć, hej powiedziały wyżej, hej powiedziały śmielej
Re: co jest warta gwarancja?
Swiece irydowe tak, ngk mr8e-9 wyprowadzcie mnie zbłedu ale nie jest irydowadelirium pisze: ↑04 paź 2021, 18:55to widzę kolega nagorliwyLord pisze: ↑04 paź 2021, 18:41Ja nie zależnie od tego co robiło ASO wymieniam olej co 6 tyś, w ASO bywałem co 12 tyś aolej sam co połowki interwału. po 6 tys olej jest już ładnie zmeczony. Niestety mnie nie dotkneły wasze dylematy bo ilośc km wyprzedzała wszytkie inne interwały nie mniej swiece wymieniam co jakieś 16 tyś kmto że olej ciemny nie znaczy że zmęczony, normalne od temperatury. Wymiana co 10-12k w zupełności wystarczjąca.
Świece dobre irydowe 50k lekko i wiecej, po co sobie roboty dodawac? ale jak kto lubi.
DL650A L8
Re: co jest warta gwarancja?
Dokładnie , to nie jest irydowa. Chyba najbliższą jej irydową jest NGK CR8EIX