Czego brakuje w NT co jest w AT?
kto składa kasę na nową hondę NT1100x ?
Re: kto składa kasę na nową hondę NT1100x ?
DL 650 XT 2016 i honda CB 1300 2013
Re: kto składa kasę na nową hondę NT1100x ?
z tego widze to tkzw 6-axis IMU (cornering ABS, cornering traction control, and wheelie control. itp) ale na różnych stronach różnie piszą,
może to pomyłka. Chociaż ten moto znacznie tańszy niz AT to może dlatego.
może to pomyłka. Chociaż ten moto znacznie tańszy niz AT to może dlatego.
Re: kto składa kasę na nową hondę NT1100x ?
Ciekaw jestem co Izu napisze po ogledzinach.
Swoja droga mam wrazenie ze Suzuki z powodu dobrze wycenionej NT1100 obnizylo realne ceny duzego DLa.
www.otomoto.pl/oferta/suzuki-dl-suzuki- ... Em1qz.html?
Po doposazeniu do poziomu Hondy ceny zblizone lub Suzi tansze.
A co lepsze?
Roczniki 2021 sa jeszcze tansze.
Swoja droga mam wrazenie ze Suzuki z powodu dobrze wycenionej NT1100 obnizylo realne ceny duzego DLa.
www.otomoto.pl/oferta/suzuki-dl-suzuki- ... Em1qz.html?
Po doposazeniu do poziomu Hondy ceny zblizone lub Suzi tansze.
A co lepsze?
Roczniki 2021 sa jeszcze tansze.
Litr jest jak Media Markt-nie dla idiotow.
Re: kto składa kasę na nową hondę NT1100x ?
szybka jest, 217 km/h - duży DL wyciągnie tyle?
- Ocena: 5.88235%
Re: kto składa kasę na nową hondę NT1100x ?
addamlca . Suzuki obniżyło ceny na V-Strom 1050 ???
Chyba jednak nie. Ta wersja do której udostępniłeś link, to jest goły "1050", "1050XT" z 2022r. kosztuje 62900 zł.
Chyba jednak nie. Ta wersja do której udostępniłeś link, to jest goły "1050", "1050XT" z 2022r. kosztuje 62900 zł.
Romet Ogar205>Simson SR50,
pożyczane WSK125,Jawa350,Honda SLR650..:]
V-Strom 650 AL2 -->>> V-Strom 1050XT
pożyczane WSK125,Jawa350,Honda SLR650..:]
V-Strom 650 AL2 -->>> V-Strom 1050XT
Re: kto składa kasę na nową hondę NT1100x ?
Moze i nie to tak na oko.
Tylko tak mi sie wydaje ze jesli Suzuki nie bedzie choc pare tys zl tansze z takim samym wyposazeniem to sprzedaz spadnie.
Bo poza kolem przednim 2' wiekszym gdzie tu jakas przewaga.
W sumie jakis fachman moglby to porownac.Moze Izu po obejrzeniu Hondy.
Litr jest jak Media Markt-nie dla idiotow.
Re: kto składa kasę na nową hondę NT1100x ?
No właśnie.. Suzuki V-Strom 1050 XT ma nawet mniejszy prześwit jak Honda NT1100, bo wynosi on zaledwie 160 mm, Honda ma 175 mm.
Wczoraj oglądaliśmy NT-ka i mnie się bardzo spodobał ten model, na dniach będę montował filmik z przymiarki do tego motocykla.
Zauważyłem na oko tylko kilka drobnych wad:
* Przednia szyba ma toporną regulację wysokości, by ją podnieść należy użyć obu rąk i mocno ją ciągnąć, nie da się tego zrobić w trakcie jazdy, trzeba się zatrzymać, ale to i tak o wiele lepsze rozwiązanie jak to z V-Stroma 1050, gdzie należy wysiąść z motocykla by używając dźwigienki z przodu ja odblokować (pomysł nawalonego sake Żółtka )
* Honda nie oferuje żadnych gmoli do tego modelu, będę tylko crash-pady (oglądałem wczoraj dokładnie NT i nie ma tam gdzie zamontować gmoli)
* Dosyć twarde siedzenie kierowcy (od razu zamawiałbym wersję komfortową czyli miększą)
Zalety wydają się przeważające:
* Fajny ciekawy agresywny wygląd
* Sprawdzony silnik i podzespoły pochodzące z Hondy CRF1100 L Africa Twin
* Szerokie owiewki z miejscem na całkowite schowanie weń kolan (prawdopodobnie świetna ochrona przed wiatrem)
* Osłonki stóp (ochrona przed deszczem)
* Duża regulowana i szeroka szyba (standard)
* Oryginalne boczne kufry (standard)
* Grzane manetki (standard)
* Tempomat (standard)
* Kolorowy wyświetlacz TFT wraz drugim LCD pochodzącym z Hondy AT z obsługą telefonu, Androi Auto, Apple Car Play
* Gniazdo USB i zapalniczki (standard)
* Fajne reflektory LED ze światłem do jazdy dziennej
* Świecące przednie kierunkowskazy
* Migające tylne kierunkowskazy podczas awaryjnego hamowania
* Podstawka centralna (standard)
* Mocny solidny odlewany podnóżek boczny z szeroką stopką (nie trzeba stosować poszerzenia)
* Pojemny schowek pod siedzeniem pasażera
* Wygodne siedzenie pasażera
* Fantastyczne brzmienie fabrycznego tłumika (to ten sam z Hondy AT)
* Możliwość wyboru fantastycznej dwusprzęgłowej skrzyni biegów DCT (ja bym brał )
Poniżej zamieszczam kilka zdjęć nowej Hondy NT1100
- Ocena: 11.76471%
Iżu
Re: kto składa kasę na nową hondę NT1100x ?
Solidnie to wyglada jak za taka kase...
Litr jest jak Media Markt-nie dla idiotow.
Re: kto składa kasę na nową hondę NT1100x ?
Byłem i ja wczoraj oglądać. Fajny moto, ale jakość plastików jakaś taka słaba na pierwszy rzut oka i dotyk ręki . Pozycja super , ochrona też chyba b.dobra - całe kolana się chowają.
Czekam na jazdę próbną.
Czekam na jazdę próbną.
DL 650 XT 2016 i honda CB 1300 2013
Re: kto składa kasę na nową hondę NT1100x ?
Byłem też oglądać w Częstochowie. Co mogę dodać:
Co do szyby. Tutejszy sprzedawca mocno sugerował, aby szyby nie ciągnąć obiema rękami, tylko uderzając ręką od dołu.
Jej regulacja natomiast jest tak jakby bezstopniowa. Nie zauważyłem żeby były jakieś zapadki, czy cokolwiek innego co by zabezpieczało ją przed opuszczaniem. Nasuwa mi się pytanie: Co jeżeli w przyszłości ten mechanizm się wyrobi?
Dla mnie może niewygodnym, ale pewniejszym rozwiązaniem jest to z Suzuki 1050xt bo jest klamra, skoro sprzedawca Hondy instruował żeby zejść z motocykla, podejść do szyby i uderzając ręką i tym sposobem podnieść ją do góry... Lipa.
Wysokość szyby dla wysokich może być też za mała. Ktoś już testował i określił, że chroni ona dobrze ale do 180cm wzrostu ridera. Zwracam też uwagę, że gdy podnosimy szybę do góry, automatycznie jej górna część przekręca się ku bardziej pionowej pozycji oddalając ją jednocześnie od kasku motocyklisty. Według mnie, powinno to być podobnie jak w BMW R1200GS (wodniak), gdzie podczas podnoszenia szyby, również na początku idzie ona bardziej do pionu, po czym w najwyższym położeniu z powrotem górna jej część zostaje przechylona w kierunku kasku.
Owiewki na kolana: Wysocy mogą mieć trochę mało miejsca na owe kolana, no chyba że kierujący przesunie cztery litery do tyłu.
Świecące się na stałe kierunki: Kiedyś to rozwiązanie bardzo mi się podobało, ale do czasu kiedy to wziąłem na test Afrikę i gdy z drogi podporządkowanej z prawej strony wyjechał mi puszkasz. Gościu był przekonany że włączyłem kierunkowskaz. Było o włos...
Ten sam temat był już poruszany na forum Afriki, więc podobne sytuacje mieli też inni.
Zastanawia mnie też, jak to się stało, że nt1100 jest dużo tańsza od Afriki. Czy to ze względu na tylko 3 stopniową kontrole trakcji, mniej rozbudowany, komputer, uboższe o ustawienie zawieszenie, oraz zwykły akumulator zamiast litowo-jonowego,
a może też z powodu wyglądu ala skuter x-adv?
Africa dużo ładniejsza jak dla mnie.
Co do szyby. Tutejszy sprzedawca mocno sugerował, aby szyby nie ciągnąć obiema rękami, tylko uderzając ręką od dołu.
Jej regulacja natomiast jest tak jakby bezstopniowa. Nie zauważyłem żeby były jakieś zapadki, czy cokolwiek innego co by zabezpieczało ją przed opuszczaniem. Nasuwa mi się pytanie: Co jeżeli w przyszłości ten mechanizm się wyrobi?
Dla mnie może niewygodnym, ale pewniejszym rozwiązaniem jest to z Suzuki 1050xt bo jest klamra, skoro sprzedawca Hondy instruował żeby zejść z motocykla, podejść do szyby i uderzając ręką i tym sposobem podnieść ją do góry... Lipa.
Wysokość szyby dla wysokich może być też za mała. Ktoś już testował i określił, że chroni ona dobrze ale do 180cm wzrostu ridera. Zwracam też uwagę, że gdy podnosimy szybę do góry, automatycznie jej górna część przekręca się ku bardziej pionowej pozycji oddalając ją jednocześnie od kasku motocyklisty. Według mnie, powinno to być podobnie jak w BMW R1200GS (wodniak), gdzie podczas podnoszenia szyby, również na początku idzie ona bardziej do pionu, po czym w najwyższym położeniu z powrotem górna jej część zostaje przechylona w kierunku kasku.
Owiewki na kolana: Wysocy mogą mieć trochę mało miejsca na owe kolana, no chyba że kierujący przesunie cztery litery do tyłu.
Świecące się na stałe kierunki: Kiedyś to rozwiązanie bardzo mi się podobało, ale do czasu kiedy to wziąłem na test Afrikę i gdy z drogi podporządkowanej z prawej strony wyjechał mi puszkasz. Gościu był przekonany że włączyłem kierunkowskaz. Było o włos...
Ten sam temat był już poruszany na forum Afriki, więc podobne sytuacje mieli też inni.
Zastanawia mnie też, jak to się stało, że nt1100 jest dużo tańsza od Afriki. Czy to ze względu na tylko 3 stopniową kontrole trakcji, mniej rozbudowany, komputer, uboższe o ustawienie zawieszenie, oraz zwykły akumulator zamiast litowo-jonowego,
a może też z powodu wyglądu ala skuter x-adv?
Africa dużo ładniejsza jak dla mnie.
Romet Ogar205>Simson SR50,
pożyczane WSK125,Jawa350,Honda SLR650..:]
V-Strom 650 AL2 -->>> V-Strom 1050XT
pożyczane WSK125,Jawa350,Honda SLR650..:]
V-Strom 650 AL2 -->>> V-Strom 1050XT
Online
Re: kto składa kasę na nową hondę NT1100x ?
A jak w Triumphie zapytałem czy jest opcja włączenia 'podświetlenia' kierunków żeby robiły za światła pozycyjne to powiedzieli mi, że nie ma takiej opcji i kompletnie nie mają pojęcia jakim cudem Honda dostała homologacje na ten motocykl...arturm pisze: ↑31 sty 2022, 19:54Świecące się na stałe kierunki: Kiedyś to rozwiązanie bardzo mi się podobało, ale do czasu kiedy to wziąłem na test Afrikę i gdy z drogi podporządkowanej z prawej strony wyjechał mi puszkasz. Gościu był przekonany że włączyłem kierunkowskaz. Było o włos...
Ten sam temat był już poruszany na forum Afriki, więc podobne sytuacje mieli też inni.
null
Re: kto składa kasę na nową hondę NT1100x ?
Ja z tego patentu świecących się kierunkowskazów skutecznie się wyleczyłem i nie polecam. Wolę już nigdy nie mieć takiej sytuacji. Sprzedawca w Hondzie gdy mu o tym opowiedziałem odpowiedział: Ale to byłaby jego wina. Tak, ale kto bardziej by ucierpiał? Lepszym i bezpieczniejszym rozwiązaniem są dodatkowe "halogeny", albo chociaż te kierunkowskazy w Hondach powinny mieć kolor biały, a nie żółty czy pomarańczowy jak inni mówią.
Romet Ogar205>Simson SR50,
pożyczane WSK125,Jawa350,Honda SLR650..:]
V-Strom 650 AL2 -->>> V-Strom 1050XT
pożyczane WSK125,Jawa350,Honda SLR650..:]
V-Strom 650 AL2 -->>> V-Strom 1050XT
- Smerfciamajda
- A+B+C+D
- Posty: 2456
- Rejestracja: 30 paź 2019, 14:39
Re: kto składa kasę na nową hondę NT1100x ?
Ja sie srogo dziwie ze nie ma na rynku kierunkowskazów motocyklowych które świecą jasnym białym światłem jako DRL a migają na pomarańczowo jako kierunki.
Oczywiście z homologacją bo takie patenty chińskie są na Ali i Ale.
Przecież to jest genialne rozwiazanie do poprawy widoczności. Jasny teojkat świetlny biały widoczny jest z daleka. Taka Honda tego nie ogarnia…
Oczywiście z homologacją bo takie patenty chińskie są na Ali i Ale.
Przecież to jest genialne rozwiazanie do poprawy widoczności. Jasny teojkat świetlny biały widoczny jest z daleka. Taka Honda tego nie ogarnia…
Re: kto składa kasę na nową hondę NT1100x ?
Jak nie ma, jak są? Oryginalne Yamahy np. do Tracera. Za worek cebulionów.
Ja mam podobne i to naprawdę poprawia widoczność. Jedyny minus jest taki, że to przezroczyste tworzywo - podobnie jak w lampach reflektorów samochodowych - z czasem ciemnieje.
Tapatalknięte
Ja mam podobne i to naprawdę poprawia widoczność. Jedyny minus jest taki, że to przezroczyste tworzywo - podobnie jak w lampach reflektorów samochodowych - z czasem ciemnieje.
Tapatalknięte
- Ocena: 5.88235%
Tracer 9 GT+, X-Max 125 TECH MAX
https://www.youtube.com/channel/UCG9ZFg ... iQ3aDG1E2g
https://www.youtube.com/channel/UCG9ZFg ... iQ3aDG1E2g
-
- AM
- Posty: 6
- Rejestracja: 09 lut 2021, 23:00
- Lokalizacja: Sławków/woj.Śląskie
Re: kto składa kasę na nową hondę NT1100x ?
Hej,składałem i ja kasę i zakupiłem Tigera 900 w Katowicach. Ostatnio miałem przez kilka lat CBF 1000 po lifcie. Wszystko ok było tylko mnie już łapska i kręgosłup bolał po kilkuset kilometrach. Wszystko to z racji wieku,wielu kontuzji i złamań. Śledziłem z dużą uwagą posty kolegi Iżu który zakupił sobie 850.Brałem pod uwagę Kawasaki litra ,Yamaha już nie sprzedaje Tenery a Suzuki mnie nie porywało. Interesowała mnie wyprostowana sylwetka ,szeroka kierownica ,tempomat ,uniwersalność podróżowania i łatwość manewrowania maszyną jak się na niej siedzi i np przeprowadza po podwórku.Generalnie Tiger przypadł mi do gustu,miałem go przez dwa dni od kolegi.W Katowicach mieli tez jazdy testowe w czerwcu zeszłego roku. Przejechałem się i poczułem że to ta maszynka. Nie chciałem dużego kloca,ciężkiej zwalistej maszyny za jaką uważam Hondę. Byłem jakiś czas temu w Wiedniu i przymierzyłem się do niej, poczułem że to CBF w nowej formie. Takie oto odczucia moje są.
- Ocena: 5.88235%
Online
Re: kto składa kasę na nową hondę NT1100x ?
Od siebie dodam - Tiger bardzo dobry wybór
- Ocena: 5.88235%
null
Re: kto składa kasę na nową hondę NT1100x ?
Włodek, gratulacje - bardzo dobry wybór, fajnie że się trochę sugerowałeś moją opinią, faktycznie nowa Honda NT1100 jest sporo cięższa od Tigera 900, zwłaszcza z DCT waży 248 kg. to naprawdę sporo, tym niemniej mnie akurat CRF1100L AT AS nie przekonuje.Włodek1972 pisze: ↑01 lut 2022, 13:12Hej,składałem i ja kasę i zakupiłem Tigera 900 w Katowicach. Ostatnio miałem przez kilka lat CBF 1000 po lifcie. Wszystko ok było tylko mnie już łapska i kręgosłup bolał po kilkuset kilometrach. Wszystko to z racji wieku,wielu kontuzji i złamań. Śledziłem z dużą uwagą posty kolegi Iżu który zakupił sobie 850.Brałem pod uwagę Kawasaki litra ,Yamaha już nie sprzedaje Tenery a Suzuki mnie nie porywało. Interesowała mnie wyprostowana sylwetka ,szeroka kierownica ,tempomat ,uniwersalność podróżowania i łatwość manewrowania maszyną jak się na niej siedzi i np przeprowadza po podwórku.Generalnie Tiger przypadł mi do gustu,miałem go przez dwa dni od kolegi.W Katowicach mieli tez jazdy testowe w czerwcu zeszłego roku. Przejechałem się i poczułem że to ta maszynka. Nie chciałem dużego kloca,ciężkiej zwalistej maszyny za jaką uważam Hondę. Byłem jakiś czas temu w Wiedniu i przymierzyłem się do niej, poczułem że to CBF w nowej formie. Takie oto odczucia moje są.
Do mojego bardziej asfaltowego stylu jazdy bardziej by się sprawdził ten NT-ek i brałbym go wyłącznie ze skrzynią dwu-sprzęgłową, bo to najlepsze co ma Honda do turystyki.
W piątek wrzucę na kanał filmik z przymiarki do tego motocykla Piona
Iżu
Re: kto składa kasę na nową hondę NT1100x ?
Czekam cierpliwie bo maszyna wydaje się być ciekawa. Dużo detali proszę.
Tracer 9 GT+, X-Max 125 TECH MAX
https://www.youtube.com/channel/UCG9ZFg ... iQ3aDG1E2g
https://www.youtube.com/channel/UCG9ZFg ... iQ3aDG1E2g
Re: kto składa kasę na nową hondę NT1100x ?
[quote=arturm post_id=101332 time=1643655283
Zastanawia mnie też, jak to się stało, że nt1100 jest dużo tańsza od Afriki. Czy to ze względu na tylko 3 stopniową kontrole trakcji, mniej rozbudowany, komputer, uboższe o ustawienie zawieszenie, oraz zwykły akumulator zamiast litowo-jonowego,
a może też z powodu wyglądu ala skuter x-adv?
Africa dużo ładniejsza jak dla mnie.
[/quote]
no dokładnie dlatego, zawieszenie jest tu najdroższym elementem.
Jeśli chodzi o wyglad jak możesz porównywac SUVa dio osobówki?
Afryka to inny segment całkiem. Mnie się nowe NT1100 bardzo podoba
jako drogowy krążąwnik.
Co do kiernkowskazów to w rzeczy samej idiotyczny pomysł, skopiowany z zachodu.
Napewno bym to wyłączył gdybym kupował ten motocykl.
P.S
Z tego co widzę NT1100 jest lepiej zrobiione od Afryki jeżeli chodzi o jakość wykonania.
Zastanawia mnie też, jak to się stało, że nt1100 jest dużo tańsza od Afriki. Czy to ze względu na tylko 3 stopniową kontrole trakcji, mniej rozbudowany, komputer, uboższe o ustawienie zawieszenie, oraz zwykły akumulator zamiast litowo-jonowego,
a może też z powodu wyglądu ala skuter x-adv?
Africa dużo ładniejsza jak dla mnie.
[/quote]
no dokładnie dlatego, zawieszenie jest tu najdroższym elementem.
Jeśli chodzi o wyglad jak możesz porównywac SUVa dio osobówki?
Afryka to inny segment całkiem. Mnie się nowe NT1100 bardzo podoba
jako drogowy krążąwnik.
Co do kiernkowskazów to w rzeczy samej idiotyczny pomysł, skopiowany z zachodu.
Napewno bym to wyłączył gdybym kupował ten motocykl.
P.S
Z tego co widzę NT1100 jest lepiej zrobiione od Afryki jeżeli chodzi o jakość wykonania.
Re: kto składa kasę na nową hondę NT1100x ?
Mnie tak samo się wydaje, aczkolwiek nie cierpię tych przełączników pochodzących z AT i NT, są nieintuicyjne, klakson zbyt wysoko, trzeba się do tego przyzwyczajać.
- Ocena: 5.88235%
Iżu