kto składa kasę na nową hondę NT1100x ?
Re: kto składa kasę na nową hondę NT1100x ?
brakuje pod spodem *, 0 i # i mamy stara klawiature z telefonu. Tragedia.
Moto tez tragedia, teraz jest wiecej zdjec z roznego kontu, wyglada jakby byl stylizowany na tego Harleya ADV. Ale to juz kwestia gustu.
Moto tez tragedia, teraz jest wiecej zdjec z roznego kontu, wyglada jakby byl stylizowany na tego Harleya ADV. Ale to juz kwestia gustu.
"I am the Flying Spaghetti Monster. Thou shalt have no other monsters before Me. (Afterwards is OK; just use protection.) The only Monster who deserves capitalization is Me! Other monsters are false monsters, undeserving of capitalization."
Re: kto składa kasę na nową hondę NT1100x ?
no nikt nie pobije patentu BMW na intuicyjne i łatwe obsługiwanie menu jak np w R1250GS czy innych
Re: kto składa kasę na nową hondę NT1100x ?
delirium
""Jeśli chodzi o wyglad jak możesz porównywac SUVa dio osobówki?
Afryka to inny segment całkiem.""
A to nie można porównać co do wyglądu i SUV-a i osobówki. Może się podobać i RAV4 i Corolla, a nie że Corolla bo to inny segment. Ja wyraziłem tylko moją subiektywną opinię, tym bardziej że obie Hondy moją wspólną bazę.
""Jeśli chodzi o wyglad jak możesz porównywac SUVa dio osobówki?
Afryka to inny segment całkiem.""
A to nie można porównać co do wyglądu i SUV-a i osobówki. Może się podobać i RAV4 i Corolla, a nie że Corolla bo to inny segment. Ja wyraziłem tylko moją subiektywną opinię, tym bardziej że obie Hondy moją wspólną bazę.
Romet Ogar205>Simson SR50,
pożyczane WSK125,Jawa350,Honda SLR650..:]
V-Strom 650 AL2 -->>> V-Strom 1050XT
pożyczane WSK125,Jawa350,Honda SLR650..:]
V-Strom 650 AL2 -->>> V-Strom 1050XT
- Smerfciamajda
- A+B+C+D
- Posty: 2471
- Rejestracja: 30 paź 2019, 14:39
Re: kto składa kasę na nową hondę NT1100x ?
Tylko że tutaj właśnie SUVem jest raczej NT niż AT.
NT ma wysoki w miarę zawias, pozycję motocykla adventure i wszelkie wygody z tym związane, ale nie nadaje się w teren, lekki szuter maks. AT to terenówka.
Tak jak nikt o zdrowych zmysłach RAV4 czy BMW X5 w teren nie pojedzie, na łąkę nad jezioro tak ale to maks. Do babrania w błocie nie dadzą rady, ale inne auta już tak.
Nie można ich porównać dzielnością ani wyglądem takiej NT z AfricaT tak samo jak RAV4 z Wranglerem. To inne światy. Nawet Defender nowy choć ładniusi, nadal jest pudełkowaty i ma wiele rozwiązań off-roadowych jak choćby łatwość utrzymania czystości wnętrza czy uchwyty
A Corolla to taki CB600F
NT ma wysoki w miarę zawias, pozycję motocykla adventure i wszelkie wygody z tym związane, ale nie nadaje się w teren, lekki szuter maks. AT to terenówka.
Tak jak nikt o zdrowych zmysłach RAV4 czy BMW X5 w teren nie pojedzie, na łąkę nad jezioro tak ale to maks. Do babrania w błocie nie dadzą rady, ale inne auta już tak.
Nie można ich porównać dzielnością ani wyglądem takiej NT z AfricaT tak samo jak RAV4 z Wranglerem. To inne światy. Nawet Defender nowy choć ładniusi, nadal jest pudełkowaty i ma wiele rozwiązań off-roadowych jak choćby łatwość utrzymania czystości wnętrza czy uchwyty
A Corolla to taki CB600F
Re: kto składa kasę na nową hondę NT1100x ?
hehe -lubie te dyskusje na temat klasyfikacji:)
Bardziej mnie interesuje ze NT chyba wychodzi taniej niz DL1050 w podobny wyposazeniu.Jak kolega wyzej co CBF1000 zamienil na Triumpha ja tez nad tym dumam tyle ze jeszcze pare miesiecy temu nad duzym DL-em ale teraz zdaje sie NT go bije w wiekszosci parametrow w tym o dziwo cena.
Bardziej mnie interesuje ze NT chyba wychodzi taniej niz DL1050 w podobny wyposazeniu.Jak kolega wyzej co CBF1000 zamienil na Triumpha ja tez nad tym dumam tyle ze jeszcze pare miesiecy temu nad duzym DL-em ale teraz zdaje sie NT go bije w wiekszosci parametrow w tym o dziwo cena.
Litr jest jak Media Markt-nie dla idiotow.
- Smerfciamajda
- A+B+C+D
- Posty: 2471
- Rejestracja: 30 paź 2019, 14:39
Re: kto składa kasę na nową hondę NT1100x ?
Ale klasyfikacja jest ważna.
Motocykl turystyczny - ale do jakiej turystyki?
Suzuki twierdzi że do turystyki ma DLa i GSXS1000GT - oba inne do innej jazdy. Naciąga też Hayabusę w tym kierunku, a co
Honda widzi niszę to wstawia NT, bo jak w samochodach, wielu kierowców chce wysoko i wygodnie ale niekoniecznie surowo.
NT w moim przypadku to odpowiednik klasowy Versysa 1000 czy BMW S1000XR - właśnie taki SUV na 99% czarnego i dojazd do kampingu po szutrze na koniec dnia. Świetny motocykl jak ktoś tego szuka.
Gdybym dziś miał zmieniać to NT jak najbardziej byłaby w kręgu poszukiwań - duży silnik, wygodna pozycja, miejsce dla dwojga - wszystko czego oczekuję bo większość turystyki ja robię ze Smerfetką i bagażami. Jak kupowałem DLa to przyglądałem się Afryce i niepodeszła mi właśnie dlatego że jest za bardzo off-road dla mnie i moich potrzeb. NT natomiast wpisuje się tu świetnie.
Aż pojadę pomacać z ciekawości choć nie mam planów na zmianę jeszcze ze dwa sezony.
Motocykl turystyczny - ale do jakiej turystyki?
Suzuki twierdzi że do turystyki ma DLa i GSXS1000GT - oba inne do innej jazdy. Naciąga też Hayabusę w tym kierunku, a co
Honda widzi niszę to wstawia NT, bo jak w samochodach, wielu kierowców chce wysoko i wygodnie ale niekoniecznie surowo.
NT w moim przypadku to odpowiednik klasowy Versysa 1000 czy BMW S1000XR - właśnie taki SUV na 99% czarnego i dojazd do kampingu po szutrze na koniec dnia. Świetny motocykl jak ktoś tego szuka.
Gdybym dziś miał zmieniać to NT jak najbardziej byłaby w kręgu poszukiwań - duży silnik, wygodna pozycja, miejsce dla dwojga - wszystko czego oczekuję bo większość turystyki ja robię ze Smerfetką i bagażami. Jak kupowałem DLa to przyglądałem się Afryce i niepodeszła mi właśnie dlatego że jest za bardzo off-road dla mnie i moich potrzeb. NT natomiast wpisuje się tu świetnie.
Aż pojadę pomacać z ciekawości choć nie mam planów na zmianę jeszcze ze dwa sezony.
Re: kto składa kasę na nową hondę NT1100x ?
No NT i Versys to wg.mnie podobne maszyny.
Tyle ze Kawa/soki wyraznie drozsze.
Tyle ze Kawa/soki wyraznie drozsze.
Litr jest jak Media Markt-nie dla idiotow.
- Smerfciamajda
- A+B+C+D
- Posty: 2471
- Rejestracja: 30 paź 2019, 14:39
Re: kto składa kasę na nową hondę NT1100x ?
Finalnie klient zdecyduje finalnie co wybierze.
Ważne ze klient ma wybór.
Ważne ze klient ma wybór.
Re: kto składa kasę na nową hondę NT1100x ?
No to finalnie czekamy jescze na Trampka nowego (nie wiem czy sie doczekamy) żeby klient miał pełny wybór
DL650A L8
Re: kto składa kasę na nową hondę NT1100x ?
A tak w ogóle, to gdzie produkują obecnie Hondy, np.AT1100, NT1100? Czy to Włochy, może ponownie Hiszpania? Iżu powinien wiedzieć.
Romet Ogar205>Simson SR50,
pożyczane WSK125,Jawa350,Honda SLR650..:]
V-Strom 650 AL2 -->>> V-Strom 1050XT
pożyczane WSK125,Jawa350,Honda SLR650..:]
V-Strom 650 AL2 -->>> V-Strom 1050XT
Re: kto składa kasę na nową hondę NT1100x ?
droższe ale kawasaki znacznie lepiej wyposażone, i wykonanie sie wydaje też lepsze jak i moc/moment
Re: kto składa kasę na nową hondę NT1100x ?
Versys moze byc lepiej doposazony,ale nawet wersja S startuje od 71000 i nie ma kufrow.Z kuframi to bedzie ponad 10tys zl drozszy i ma chyba tylko doswietlanie zakretow ktore jak pisze kumpel byly posiadacz od nowosci Versysa nie sprawdza sie.A w ogole to postaram sie wrzucic do watku o Versysie jego wrazenia z jazdy tym sprzetem bo to doswiadczony biker.
www.moto46.pl/kawasaki/motocykle/advent ... rsys-1000/
Niemniej jest wybor i to jest super.
Ja to bym mial ciezki orzech.W Hondzie pociaga mnie automat,w Kawasaki rzedowa czworka bo ja od lat R4 jezdze.Ale ponad 10kola zlociszy na ulicy nie lezy.
www.moto46.pl/kawasaki/motocykle/advent ... rsys-1000/
Niemniej jest wybor i to jest super.
Ja to bym mial ciezki orzech.W Hondzie pociaga mnie automat,w Kawasaki rzedowa czworka bo ja od lat R4 jezdze.Ale ponad 10kola zlociszy na ulicy nie lezy.
Litr jest jak Media Markt-nie dla idiotow.
Re: kto składa kasę na nową hondę NT1100x ?
Panowie, Honda NT1100 jest takim samym motocyklem Adventure jak Suzuki V-strom 1050 XT, a może nawet lepszym, bo ma większy prześwit - 175 mm, Suzuki ma zaledwie 160 mm i różni się tylko tym że ma z przodu koło 19" i szprychy.
Co chcę przez to powiedzieć? Ano to że zarówno Suzuki V-strom 1050 XT jak i Honda NT1100 jest motocyklowym SUV-em
Honda NT1100 tak samo jak Honda CRF1100L Africa Twin Adventure Sports jest produkowana w Japonii, osobiście sto razy wolałbym taką Hondę od Suzuki V-strom 1050 XT
Jutro wrzucę na kanał materiał z przymiarki do tego motocykla. Piona
Co chcę przez to powiedzieć? Ano to że zarówno Suzuki V-strom 1050 XT jak i Honda NT1100 jest motocyklowym SUV-em
Honda NT1100 tak samo jak Honda CRF1100L Africa Twin Adventure Sports jest produkowana w Japonii, osobiście sto razy wolałbym taką Hondę od Suzuki V-strom 1050 XT
Jutro wrzucę na kanał materiał z przymiarki do tego motocykla. Piona
Iżu
Re: kto składa kasę na nową hondę NT1100x ?
Zgadzam sie tylko w połowie, jako że Dl1000 nie jest dla mnie żadnym motocyklem adventure tylko szosówką stylizowana na ADV.Iżu pisze: ↑03 lut 2022, 13:36Panowie, Honda NT1100 jest takim samym motocyklem Adventure jak Suzuki V-strom 1050 XT, a może nawet lepszym, bo ma większy prześwit - 175 mm, Suzuki ma zaledwie 160 mm i różni się tylko tym że ma z przodu koło 19" i szprychy.
Co chcę przez to powiedzieć? Ano to że zarówno Suzuki V-strom 1050 XT jak i Honda NT1100 jest motocyklowym SUV-em
Jeden i drugi to nie żaden SUV bo z takim zawieszeniem marnym to daleko poza droge bitą nie zajedzie.
NT1100 nawet nie jest już stylizowana na SUV bo to czysty szosowy turystyk.
Re: kto składa kasę na nową hondę NT1100x ?
Generalnie jak tylko Honda obwiescila cene NT to wydawalo mi sie ze zamaci innym producentom.
I chyba dealerzy Suzuki juz to zrozumieli-przynajmniej za Odra:
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta ... p&scopeId=
I chyba dealerzy Suzuki juz to zrozumieli-przynajmniej za Odra:
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta ... p&scopeId=
Ostatnio zmieniony 03 lut 2022, 18:52 przez addamlca, łącznie zmieniany 1 raz.
Litr jest jak Media Markt-nie dla idiotow.
Re: kto składa kasę na nową hondę NT1100x ?
Co do Suzuki to akurat marka która praktycznie została całkowicie z tyłu pod kątem sprzedaży nowych motocykli, a także nowoczesności stosowanych rozwiązań.
Daleko z przodu jest Honda, za nią Yamaha i w szarej dupie Suzuki, z resztą nie tylko w motocyklach, puszki też robią słabe, obecnie muszą korzystać z pomysłów Toyoty by w ogóle coś sprzedawać.
Gdyby nie mały V-strom 650, który jeszcze jako tako się sprzedaje (choć nie jest już tak atrakcyjny cenowo jak dawniej), ta marka dawno by padła.
Na czele jest oczywiście BMW, a obecnie europejskie marki takie jak Triumph depczą po piętach Japonii, ich motocykle są lepiej wykonane, a jakość montażu i niezawodność nie odbiega od światowej czołówki.
Daleko z przodu jest Honda, za nią Yamaha i w szarej dupie Suzuki, z resztą nie tylko w motocyklach, puszki też robią słabe, obecnie muszą korzystać z pomysłów Toyoty by w ogóle coś sprzedawać.
Gdyby nie mały V-strom 650, który jeszcze jako tako się sprzedaje (choć nie jest już tak atrakcyjny cenowo jak dawniej), ta marka dawno by padła.
Na czele jest oczywiście BMW, a obecnie europejskie marki takie jak Triumph depczą po piętach Japonii, ich motocykle są lepiej wykonane, a jakość montażu i niezawodność nie odbiega od światowej czołówki.
Iżu
Re: kto składa kasę na nową hondę NT1100x ?
IZU,Ty sie kondycja Suzuki nie martw bo ona globalnie nie jest zla.
A w ogole wielkosci sprzedazy Japonczykow w porownaniu do firm z Europy nie ma co porownywac bo to p r z e p a s c!
W pierwszych 9ciu miesiacach 2021r sprzedaz wygladala;
Honda -12 500 000 sztuk.
Yamaha-3 000 000
Suzuki- 1 140 000
Kawasaki-459 000
Bmw-158 000(z czego 61% w europie)
Triumph-65 000 sztuk.
Dane za www.motorcyclesdata.com/2022/01/27/euro ... les-sales/
Wiec co tu porownywac? nawet uwzgledniajac wiekszy zarobek na sztuce takiego Bmw.
A Toyota ma pare % akcji Suzuki to sie dogadali by( w chorej pod tym wzgledem UE )obnizyc koncernowi ogolne CO2 przez sprzedaz dwoch modeli Toyoty pod szyldem Suzuki.Poza Unia Suzuki tych modeli nie oferuje bo tylko o to chodzilo.
A wracajac to watku to jednak gdybym mogl jak w niemczech DL1050 kupic 3500 euro taniej niz NT1100 to raczej Suzuki by wygralo.
A tak to na Mobile.de wyglada
A w ogole wielkosci sprzedazy Japonczykow w porownaniu do firm z Europy nie ma co porownywac bo to p r z e p a s c!
W pierwszych 9ciu miesiacach 2021r sprzedaz wygladala;
Honda -12 500 000 sztuk.
Yamaha-3 000 000
Suzuki- 1 140 000
Kawasaki-459 000
Bmw-158 000(z czego 61% w europie)
Triumph-65 000 sztuk.
Dane za www.motorcyclesdata.com/2022/01/27/euro ... les-sales/
Wiec co tu porownywac? nawet uwzgledniajac wiekszy zarobek na sztuce takiego Bmw.
A Toyota ma pare % akcji Suzuki to sie dogadali by( w chorej pod tym wzgledem UE )obnizyc koncernowi ogolne CO2 przez sprzedaz dwoch modeli Toyoty pod szyldem Suzuki.Poza Unia Suzuki tych modeli nie oferuje bo tylko o to chodzilo.
A wracajac to watku to jednak gdybym mogl jak w niemczech DL1050 kupic 3500 euro taniej niz NT1100 to raczej Suzuki by wygralo.
A tak to na Mobile.de wyglada
Litr jest jak Media Markt-nie dla idiotow.
Online
Re: kto składa kasę na nową hondę NT1100x ?
Jedna rzecz dyskwalifikuje te Hondę z jakiegokolwiek zjeżdżania z asfaltu, nie ma gmoli i ponoć nie ma takiej opcji. Do tego małe kółko z przodu łatwo ugrzęźnie w piachu i nie ma tez pewno za dużo opon chociażby 80/20 na ten rozmiar z przodu. Z tych względów jednak DL 1050 jest bardziej uniwersalnym motocyklem, prześwit tu nie jest tak istotny bo nie mówimy o żadnym prawdziwym offie. Wywalić się można na każdej większej dziurze w asfalcie czy jakimś kamieniu i tu już crashpady mogą się nie spisać.
- Ocena: 5.88235%
Yamaha Virago 535 > DL 650 AL5 > DL 1000 L9 > R1200GS
Re: kto składa kasę na nową hondę NT1100x ?
To prawda, póki co to nie ma jeszcze crash-padów do NT1100 gmole nie są dostępne w ogóle i raczej nie będą.staszek_s pisze: ↑03 lut 2022, 17:00Jedna rzecz dyskwalifikuje te Hondę z jakiegokolwiek zjeżdżania z asfaltu, nie ma gmoli i ponoć nie ma takiej opcji. Do tego małe kółko z przodu łatwo ugrzęźnie w piachu i nie ma tez pewno za dużo opon chociażby 80/20 na ten rozmiar z przodu. Z tych względów jednak DL 1050 jest bardziej uniwersalnym motocyklem, prześwit tu nie jest tak istotny bo nie mówimy o żadnym prawdziwym offie. Wywalić się można na każdej większej dziurze w asfalcie czy jakimś kamieniu i tu już crashpady mogą się nie spisać.
Honda NT1100 po prostu niczego nie udaje tak jak np V-strom 1050, Honda jest turystykiem asfaltowym jak Kawasaki Versys 1000 i taka ma być, do Kawasaki też nie ma gmoli.
Byłem w poprzednią sobotę w Honda Arher w Krakowie i miałem okazję pogadać z kilkoma potencjalnymi klientami, jednemu małżeństwu Riderów praktycznie sprzedałem motocykl
Ludziom nowa Honda NT1100 po prostu się podoba taka jaka jest, na pewno wpływa też na to zastosowanie w tym motocyklu podzespołów ze sprawdzonej Hondy CRF1100L Africa Twin Adventure Sports.
- Ocena: 5.88235%
Iżu