Poradnik dla początkującego

Wszystko co może świecić, dzwonić, błyskać, wyświetlać itp..
Wszystko przez co przepływa prąd.
Freddie
A1
Posty: 33
Rejestracja: 06 lis 2021, 18:53
Lokalizacja: Koszalin

Poradnik dla początkującego

Post autor: Freddie »

Cześć :)
Zastanawiałem się, który wybrać dział i myślę, że tu będzie najlepiej. Jestem początkującym motocyklistą. Nie mam jeszcze pełnego obeznania w akcesoriach, które warto mieć w moto. Dlatego chciałem Was zapytać o to jakie akcesoria Waszym zdaniem są najbardziej przydatne/ prosić o porady w co warto się zaopatrzyć przez zimę. Jakie wyposażenie najlepiej mieć w moto? Być może ktoś ma jakieś rozwiązania patentowe? Jakie akcesoria polecacie? Ogólnie wszystko co będzie uniwersalne :) na jazdę wokół komina, trasy krótsze/dłuższe, kilku dniowe wypady itp :)
Być może macie jakieś jakieś własne, patentowe rozwiązania jeśli chodzi o poszczególne akcesoria. Biorę w ciemno każdą dawkę wiedzy :)
Na chwilę obecną na wyposażeniu mam grzane manetki Oxforda :)
Dzięki z góry za wszelkie porady/wskazówki ! :D



Awatar użytkownika
gorghu
A+B+C+D+E
Posty: 3045
Rejestracja: 04 paź 2016, 18:10
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Re: Poradnik dla początkującego

Post autor: gorghu »

Tu nie ma jakiejś gotowej listy. Sam musisz pojeździć i zobaczyć czego ci brakuje i dostosować moto do swoich potrzeb.
Od siebie mogę napisać, że z takich podstawowych akcesoriów, które akurat mi w pewnych momentach były potrzebne i zamontowałem to:
- porządne gmole (do ochrony plastików, silnika czy innych elementów nawet przy głupiej parkingówce)
- dodatkowe oświetlenie w postaci halogenów. Wg mnie lampy w moim starym DL650 AK8 (a twój jest podobny), pomimo że duże to dawały słabe światło. W obecnym moto (XTZ1200) lampy są dużo lepsze jednak i tak mam dodatkowe halogeny. Bo światła w nocy nigdy za mało ;)
- gniazdo zapalniczki jako dodatkowe zewnętrzne źródło zasilania dla różnych rzeczy (telefon, nawi, czy kompresor)