Triumph Tiger 1200 2022 nowym GS-killerem ?

Miejsce do pogaduszek i dzielenia się doświadczeniem o motocyklach innych niż V-Strom.
Pgaz
A1
Posty: 28
Rejestracja: 21 lut 2019, 09:14

Re: Triumph Tiger 1200 2022 nowym GS-killerem ?

Post autor: Pgaz »

Explorer ma generalnie wszystko można dokupić kufry, a reszta to pierdolery



Pgaz
A1
Posty: 28
Rejestracja: 21 lut 2019, 09:14

Re: Triumph Tiger 1200 2022 nowym GS-killerem ?

Post autor: Pgaz »

Co do połączenia radaru z explorerem też uważam za słabe ale będzie to na bank użyteczniejsze niż aktywny tempomat



Online
prebenny
A+B+C
Posty: 1637
Rejestracja: 05 lut 2017, 19:58
Lokalizacja: Poznań

Re: Triumph Tiger 1200 2022 nowym GS-killerem ?

Post autor: prebenny »

Z doświadczenia z aktywnym tempomacie w aucie - super na drodze krajowej jak jest sznur aut i nie wyprzedasz tylko wleczesz się 70-80 km/h ze wszystkimi. Jak chcesz jechać autostradą 140 to aktywny tempomat mnie doprowadza do szału.


null

Awatar użytkownika
Rommel
A+B+C
Posty: 1196
Rejestracja: 04 paź 2020, 23:37
Lokalizacja: Bristol (UK)

Re: Triumph Tiger 1200 2022 nowym GS-killerem ?

Post autor: Rommel »

A w czym masz ten aktywny tempomat? Ja jezdzilem Volvo S60 2016 i dziala swietnie. W Outbacku 2014 przykladowo byl lekko powolny, ale to jeden z pierwszych systemow dla ludu.

Aktywny tempomat w moto nie ma wiekszego sensu - tylko zeby byo awaryjne hamowanie, ale pewnie skoro juz jest radar, to dlaczego nie dodac tempomatu? Brzmi lepiej.


"I am the Flying Spaghetti Monster. Thou shalt have no other monsters before Me. (Afterwards is OK; just use protection.) The only Monster who deserves capitalization is Me! Other monsters are false monsters, undeserving of capitalization."

Awatar użytkownika
MarcinS
A2
Posty: 160
Rejestracja: 15 kwie 2020, 17:14
Lokalizacja: WPI

Re: Triumph Tiger 1200 2022 nowym GS-killerem ?

Post autor: MarcinS »

Volvo XC90, Skoda Superb, Skoda Kodiaq - aktywny tempomat na autostradzie w tych autach to dramat, przede wszystkim na zbyt wolne rozpędzanie auta gdy wolniejsze auto zjedzie na prawy pas.
Na drodze krajowej - zgadzam się z prebenny - rewelacja, gdy po prostu się włóczędzy za innymi 70 km/h


GSX650-F '08 (2008 do 2009)
VStrom 650XT '17 (2017 - obecnie)

Online
prebenny
A+B+C
Posty: 1637
Rejestracja: 05 lut 2017, 19:58
Lokalizacja: Poznań

Re: Triumph Tiger 1200 2022 nowym GS-killerem ?

Post autor: prebenny »

Suzuki S-Cross - ale tu nawet nie chodzi o szybkość rozpędzania ale o to, że nonstop hamuje. Jedziesz lewym pasem ale w Polsce zawsze jest ktoś szybszy od Ciebie więc zjeżdżasz na prawy pas wiedząc, że koleś za Tobą wyprzedzi Cię w 3 sekundy i nawet nie musisz zwalniać... ale nie aktywny tempomat zawsze musi rozpaczliwie hamować o te 30 km/h :)


null

Awatar użytkownika
Rommel
A+B+C
Posty: 1196
Rejestracja: 04 paź 2020, 23:37
Lokalizacja: Bristol (UK)

Re: Triumph Tiger 1200 2022 nowym GS-killerem ?

Post autor: Rommel »

A to nie wiem, w S60 ustawialem sobie hamowanie na bardzo bliski dystans i nie widzialem wiekszego problemu. Dopoki nie odkrylem jak go ustawic dobrze pierwszego dnia to byl irytujacy :D Teraz czekam na przejazdzke S560 ktora sama skreca i hamuje przed zakretami, ale bedzie mokro w majtach :lol:


"I am the Flying Spaghetti Monster. Thou shalt have no other monsters before Me. (Afterwards is OK; just use protection.) The only Monster who deserves capitalization is Me! Other monsters are false monsters, undeserving of capitalization."

Online
prebenny
A+B+C
Posty: 1637
Rejestracja: 05 lut 2017, 19:58
Lokalizacja: Poznań

Re: Triumph Tiger 1200 2022 nowym GS-killerem ?

Post autor: prebenny »

Jechałem VW z takim systemem to nie radził sobie źle tylko VW nie wziął pod uwagę, że elektryczny ID3 waży 2 tony i trochę za szybko na rondo wjeżdżał (lżejsze auto by ogarnęło ale 2 tonowe bydle już czuć było, że opony puszczają).


null

Online
Awatar użytkownika
crimson
A+B+C+D+E+T
Posty: 3764
Rejestracja: 27 wrz 2017, 14:19
Lokalizacja: Kraków i okolice

Re: Triumph Tiger 1200 2022 nowym GS-killerem ?

Post autor: crimson »

Halo, bo przyjdzie admin i powie, ze odbiegacie od tematu :)


DL 650 AL6 --> CRF 1100 ATAS

Awatar użytkownika
MarcinS
A2
Posty: 160
Rejestracja: 15 kwie 2020, 17:14
Lokalizacja: WPI

Re: Triumph Tiger 1200 2022 nowym GS-killerem ?

Post autor: MarcinS »

Rally Explorer w pełni zalany - 261 kg :-( Mniej niż GS Adv, ale i tak dużo…


GSX650-F '08 (2008 do 2009)
VStrom 650XT '17 (2017 - obecnie)

Awatar użytkownika
gorghu
A+B+C+D+E
Posty: 3051
Rejestracja: 04 paź 2016, 18:10
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Re: Triumph Tiger 1200 2022 nowym GS-killerem ?

Post autor: gorghu »

@MarcinS normalna waga tej klasy motocykli. Różnica 5-10 kg przy tej masie to już żadna różnica. Szczególnie jak sam jeszcze dodasz jakieś akcesoria (halogeny, inne gmole czy płyta, stelaże i kufry) to zawsze zrobi sie coś ok 300 kg ;)


Grzesiek
DL 650 AK8 Black Mat -->> Super Tenere 1200

Online
prebenny
A+B+C
Posty: 1637
Rejestracja: 05 lut 2017, 19:58
Lokalizacja: Poznań

Re: Triumph Tiger 1200 2022 nowym GS-killerem ?

Post autor: prebenny »

Dlatego zostaje przy 900 :)


null

delirium
A+B+C
Posty: 1223
Rejestracja: 16 sie 2021, 20:46

Re: Triumph Tiger 1200 2022 nowym GS-killerem ?

Post autor: delirium »

Triumph nigdy nie bedzie GS killerem tylko dlatego ze nie jest BMW...



Awatar użytkownika
MarcinS
A2
Posty: 160
Rejestracja: 15 kwie 2020, 17:14
Lokalizacja: WPI

Re: Triumph Tiger 1200 2022 nowym GS-killerem ?

Post autor: MarcinS »

Największa zaleta GS - nisko umieszczony środek ciężkości, przez co ten sprzet mimo swojej masy wydaje się łatwiejszy do prowadzenia niż VStrom 650.


GSX650-F '08 (2008 do 2009)
VStrom 650XT '17 (2017 - obecnie)

merc
A
Posty: 418
Rejestracja: 05 paź 2016, 21:24

Re: Triumph Tiger 1200 2022 nowym GS-killerem ?

Post autor: merc »

MarcinS pisze:
02 sty 2022, 12:00
Największa zaleta GS - nisko umieszczony środek ciężkości, przez co ten sprzet mimo swojej masy wydaje się łatwiejszy do prowadzenia niż VStrom 650.
no i jak się przewróci to jedną ręką podniesiesz - to jest bardzo wielki plus po za czarnym.


DL 650 XT 2016 i honda CB 1300 2013

delirium
A+B+C
Posty: 1223
Rejestracja: 16 sie 2021, 20:46

Re: Triumph Tiger 1200 2022 nowym GS-killerem ?

Post autor: delirium »

z kolei silnik typu boxer za szeroki, między dwie sosny nie wjedziesz...



Awatar użytkownika
Struna
A+B+C+D+E+T
Posty: 5225
Rejestracja: 08 sie 2017, 15:26
Lokalizacja: Skawina/Kraków
Kontakt:

Re: Triumph Tiger 1200 2022 nowym GS-killerem ?

Post autor: Struna »

Raz wjedziesz :D


DL 650 AK7, Honda VTR 1000F, Tekken 125->250, DRZ 400S - http://www.gcstuning.pl

Awatar użytkownika
f_ranek
A+B+C
Posty: 1217
Rejestracja: 10 cze 2021, 23:39
Lokalizacja: SK
Kontakt:

Re: Triumph Tiger 1200 2022 nowym GS-killerem ?

Post autor: f_ranek »

Kierownica nadal trochę szersza niż cycki


Bogusław • Honda Varadero XL125V 2003 -> DL650XT 2021

Zapytałem jak mam lecieć, hej powiedziały wyżej, hej powiedziały śmielej

Awatar użytkownika
QraC
A+B+C
Posty: 1816
Rejestracja: 29 wrz 2016, 19:50
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Re: Triumph Tiger 1200 2022 nowym GS-killerem ?

Post autor: QraC »

delirium pisze:
02 sty 2022, 15:26
z kolei silnik typu boxer za szeroki, między dwie sosny nie wjedziesz...
Jak się silnik nie zmieści to i kiera nie przejdzie.


Kawasaki ER5 -->> Suzuki GSF 600 Bandit -->>Suzuki V-Strom 650 XT -->> Suzuki V-Strom 1000 -->> BMW R1250GS Adventure


Ride Through Life

delirium
A+B+C
Posty: 1223
Rejestracja: 16 sie 2021, 20:46

Re: Triumph Tiger 1200 2022 nowym GS-killerem ?

Post autor: delirium »

QraC pisze:
04 sty 2022, 21:18
delirium pisze:
02 sty 2022, 15:26
z kolei silnik typu boxer za szeroki, między dwie sosny nie wjedziesz...
Jak się silnik nie zmieści to i kiera nie przejdzie.
bzdura, kierownice skręcisz, cycków nie.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Motocykle niesłuszne (czyli nie V-strom)”