Grzane manetki inne niż oxford
Re: Grzane manetki inne niż oxford
A czy jakiemuś użytkownikowi zdarzylo się aby Daytony same się załączyły w czasie jazdy?
Skwari
Burgman125 --> V-Strom650 AL4 --> ???
YT#Solo_na_2oo
Burgman125 --> V-Strom650 AL4 --> ???
YT#Solo_na_2oo
Re: Grzane manetki inne niż oxford
Tak, jak stoisz na podnóżkach i trzymasz kiere, to potrafią się włączyć.
Wysłane z mojego M2007J3SG przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego M2007J3SG przy użyciu Tapatalka
Pozdrawiam,
Mariusz
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Suzuki V-Strom DL1000 AL9 (2019r.)
Mariusz
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Suzuki V-Strom DL1000 AL9 (2019r.)
Re: Grzane manetki inne niż oxford
Moje Oxfordy przejeździły ponad 30000 km i działały oraz nic się nie wytarło. Teraz też takie założę. Ten ich sterownik to kwestia gustu. Na pewno jest czytelny i wiadomo jaki poziom grzania jest ustawiony.Colto pisze: ↑16 wrz 2022, 10:50Odświeżę temat dla potomnych.
Manetki Daytona ze zintegrowanym przyciskiem powiedziały wczoraj papa.
Prąd do manetek dochodzi i na tym się kończy ich działanie.
Przeżyły +- 2 lata i jakieś 20 tys km, NIE POLECAM!
Właśnie zamówiłem Oxfordy Premium Touring i będę zmieniał (choć wielkość sterownika powoduje u mnie wymioty), ale żyją znacznie dłużej i kosztują mniej.
Kawasaki ER5, Yamaha XJ6, Suzuki V-Strom 1050XT
Re: Grzane manetki inne niż oxford
Od wielu lat używałem Oxfordy i nigdy mnie nie zawiodły.
Do nowego motóra szarpnąłem się na Koso HG-13. Zalety Koso: kompaktowa konstrukcja, obsługa jednym guzikiem, odczyt nastawy jednym LEDem, brak dodatkowych konsoli na kierownicy. Po pierwszym sezonie spisały się wyśmienicie. W zasadzie poza ceną, nie widzę dużej różnicy do Oxfordów.
Wady: cena, konieczność podłączenia przez jakiś przekaźnik, bo rozładuje akumulator do 11,5V jak się zapomni wyłączyć po zgaszeniu motóra, ale przekaźnik dla mnie to pikuś za kilka zeta. Zresztę i tak dorabiałem "swój" przekaźnik do kilku dodatkowych urządzeń jakie dołożyłem.
Inna mało istotna wada, to aby obniżyć grzanie o jeden poziom, trzeba przelecieć w kółko wszystkie kolejne poziomy - 4 krótkie kliknięcia i już.
Do nowego motóra szarpnąłem się na Koso HG-13. Zalety Koso: kompaktowa konstrukcja, obsługa jednym guzikiem, odczyt nastawy jednym LEDem, brak dodatkowych konsoli na kierownicy. Po pierwszym sezonie spisały się wyśmienicie. W zasadzie poza ceną, nie widzę dużej różnicy do Oxfordów.
Wady: cena, konieczność podłączenia przez jakiś przekaźnik, bo rozładuje akumulator do 11,5V jak się zapomni wyłączyć po zgaszeniu motóra, ale przekaźnik dla mnie to pikuś za kilka zeta. Zresztę i tak dorabiałem "swój" przekaźnik do kilku dodatkowych urządzeń jakie dołożyłem.
Inna mało istotna wada, to aby obniżyć grzanie o jeden poziom, trzeba przelecieć w kółko wszystkie kolejne poziomy - 4 krótkie kliknięcia i już.
- Załączniki
-
- Koso HG-13.jpg (12.96 KiB) Przejrzano 1278 razy
-
- kolory.jpg (10.42 KiB) Przejrzano 1278 razy
Romet R125 vel Debeściak
Suzuki DL650 XAM2 vel Ziutek
Suzuki DL650 XAM2 vel Ziutek
Online
Re: Grzane manetki inne niż oxford
Dlatego ja lubię Oxforda z jego wielkim sterownikiem, ma dwa guziki, wyłącza się w porę ( jak jest pod akumulator podpięty). W Daytonach bardzo mnie wkurzało wyłączanie długim przytrzymaniem przycisku i słabo widoczna dioda.
Yamaha Virago 535 > DL 650 AL5 > DL 1000 L9 > R1200GS
Re: Grzane manetki inne niż oxford
Właśnie jestem po wstępnym przymierzeniu chińczyków (o ktorych bylo wczesniej.) za Aliexpress do 1050XT.
Plusem chińczyków (oprócz ceny) jest to, że do grzanych manetek w komplecie jest przejściówka do linek.
Niestety nigdzie nie znalazłem przejściówki do sterowania potencjometrem, po kilku próbach kolega zaprojektował mi taką przejściówkę.
Jak dobrze pójdzie będzie można bezproblemowo zamontować grzane bez przepłacania (ok. 2 000 fabryczne).
Jak się uda zrobię reportaż z montowania, może się przyda innym.
Plusem chińczyków (oprócz ceny) jest to, że do grzanych manetek w komplecie jest przejściówka do linek.
Niestety nigdzie nie znalazłem przejściówki do sterowania potencjometrem, po kilku próbach kolega zaprojektował mi taką przejściówkę.
Jak dobrze pójdzie będzie można bezproblemowo zamontować grzane bez przepłacania (ok. 2 000 fabryczne).
Jak się uda zrobię reportaż z montowania, może się przyda innym.
Ostatnio zmieniony 13 sty 2023, 21:15 przez drrobi, łącznie zmieniany 1 raz.
CLR125->Varadero125->DL650-> DL1050XT + HD 883
Re: Grzane manetki inne niż oxford
Manetki, jakies 70zl, za przejsciowke 50 .
Za projekt bede musial postawic rudego.
Wiec wyjdzie z 200, jak za prototyp moim zdaniem zacnie.
Nie znam obecnych cen nalewki na myszach wiec cena +/-.
Wysłane z mojego SM-N975F przy użyciu Tapatalka
Za projekt bede musial postawic rudego.
Wiec wyjdzie z 200, jak za prototyp moim zdaniem zacnie.
Nie znam obecnych cen nalewki na myszach wiec cena +/-.
Wysłane z mojego SM-N975F przy użyciu Tapatalka
CLR125->Varadero125->DL650-> DL1050XT + HD 883
Re: Grzane manetki inne niż oxford
Lepsza ruda na myszach kosztuje tyle, że starczyłoby na Oxfordy i zostało na JohnyWalkera...
Romet R125 vel Debeściak
Suzuki DL650 XAM2 vel Ziutek
Suzuki DL650 XAM2 vel Ziutek
Re: Grzane manetki inne niż oxford
Eeee no nie taka lepsza to upodli tak ze normalnie kilka dni bez przytomności - widziałem w TV.
Mam nadzieje, że skończy się nisko kosztowo.
A tak na poważnie uważam po 4 latach jazdy na chińczykach, że są jednym z najlepszych zakupów do moto i szlag mnie trafił jak zobaczyłem cenę fabrycznych. Jak uda się uruchomić to będzie git.
Mam nadzieje, że skończy się nisko kosztowo.
A tak na poważnie uważam po 4 latach jazdy na chińczykach, że są jednym z najlepszych zakupów do moto i szlag mnie trafił jak zobaczyłem cenę fabrycznych. Jak uda się uruchomić to będzie git.
CLR125->Varadero125->DL650-> DL1050XT + HD 883
Re: Grzane manetki inne niż oxford
Witam,
mam już wykonaną przejściówkę do manetek.
1. oryginał,
2. chińczyk bez przejściówki
3. przejściówka
4. zamontowana przejściówka
mam już wykonaną przejściówkę do manetek.
1. oryginał,
2. chińczyk bez przejściówki
3. przejściówka
4. zamontowana przejściówka
- Załączniki
-
- m_2.jpg (33.25 KiB) Przejrzano 1107 razy
-
- 20230125_200910.jpg (32.71 KiB) Przejrzano 1107 razy
-
- 20230125_200920.jpg (26.75 KiB) Przejrzano 1107 razy
-
- 20230125_200950.jpg (30.65 KiB) Przejrzano 1107 razy
CLR125->Varadero125->DL650-> DL1050XT + HD 883
Re: Grzane manetki inne niż oxford
To jakieś PLC, a czekam na ABS.
CLR125->Varadero125->DL650-> DL1050XT + HD 883
Re: Grzane manetki inne niż oxford
W sumie to tylko potencjometr wiec żadnej tam siły nie ma, ale jak widać obecne możliwości daja pole do popisu
DL650A L8
Re: Grzane manetki inne niż oxford
Do czego potrzebna jest ta przejściówka?drrobi pisze:Witam,
mam już wykonaną przejściówkę do manetek.
1. oryginał,
2. chińczyk bez przejściówki
3. przejściówka
4. zamontowana przejściówka
Re: Grzane manetki inne niż oxford
To pewnie jest do modelu bez linek gazu - tam manetka się "zazębia" z potencjometrem.
DL 650 AK7, Honda VTR 1000F, Tekken 125->250, DRZ 400S - http://www.gcstuning.pl
Online
Re: Grzane manetki inne niż oxford
Ale to nie tak, że gumę się zmienia na manetce a nie całą manetkę?
Yamaha Virago 535 > DL 650 AL5 > DL 1000 L9 > R1200GS
Re: Grzane manetki inne niż oxford
Na tej nie, tutaj jest inaczej niż w Oxfordzie ale w tym wypadku mniej inwazyjnie. Ja u siebie w 650 wymieniłem 1:1 całą manetkę. Tutaj potrzeba zmienić ten konektor który jest zdejmowany na ten do potencjometra.
DL650A L8
Re: Grzane manetki inne niż oxford
Chińczycy przysyłają manetkę z przejściówką pod linki (zdjęcie poniżej), pasuje na pewno do dl z 2008 na linkach.
Dlaczego tak? Dlatego, że dzięki temu daje się wyregulować położenie linek dla każdego motocykla z kierownicą na 22mm.
Ja wykorzystałem ten fakt i zmieniłem na przejściówkę do potencjometru.
I tak mam potencjalnie gotowy zestaw zastępcze grzane do nowego 1050XT.
Dlaczego tak? Dlatego, że dzięki temu daje się wyregulować położenie linek dla każdego motocykla z kierownicą na 22mm.
Ja wykorzystałem ten fakt i zmieniłem na przejściówkę do potencjometru.
I tak mam potencjalnie gotowy zestaw zastępcze grzane do nowego 1050XT.
CLR125->Varadero125->DL650-> DL1050XT + HD 883
Re: Grzane manetki inne niż oxford
Pasuje do 650 po 2018 również, wiec domniemam że ogólnie pasuje do każdego DL przed i po 2018 z linka w manetcedrrobi pisze: ↑27 sty 2023, 15:00Chińczycy przysyłają manetkę z przejściówką pod linki (zdjęcie poniżej), pasuje na pewno do dl z 2008 na linkach.
Dlaczego tak? Dlatego, że dzięki temu daje się wyregulować położenie linek dla każdego motocykla z kierownicą na 22mm.
Ja wykorzystałem ten fakt i zmieniłem na przejściówkę do potencjometru.
I tak mam potencjalnie gotowy zestaw zastępcze grzane do nowego 1050XT.
DL650A L8