BMW R1250 GS Adventure
-
- A1
- Posty: 57
- Rejestracja: 18 kwie 2023, 11:20
Re: BMW R1250 GS Adventure
Różnica w cenie między Suzuki 68.900 a GS 81.400 to 12.500 PLN przemawia na korzyść BMW.
Być może da się wynegocjować lepszą ofertę na obydwa motocykle, nie zmieni to jednak znacząco małej różnicy w cenie.
Gdyby BMW X5 był w podstawowej wersji droższy o 18% od podstawowej wersji Dacii Duster to nikt by nie jeździł rumuńskim autem.
Być może da się wynegocjować lepszą ofertę na obydwa motocykle, nie zmieni to jednak znacząco małej różnicy w cenie.
Gdyby BMW X5 był w podstawowej wersji droższy o 18% od podstawowej wersji Dacii Duster to nikt by nie jeździł rumuńskim autem.
Re: BMW R1250 GS Adventure
Krakusy mają na takich przymiotnik: mękoła
- Ocena: 5.88235%
Pozdrawiam,
Jacek
______________________________________________
|Sportster IRON 883™|DL650AK8|Triumph Tiger Explorer XC + Honda Forza 350|
Forum powinno być jak Media Markt...
Jacek
______________________________________________
|Sportster IRON 883™|DL650AK8|Triumph Tiger Explorer XC + Honda Forza 350|
Forum powinno być jak Media Markt...
Re: BMW R1250 GS Adventure
@prostyelektryk ja bym jeszcze dodał, że niezależnie co ma na na starcie taka Dacia, i czego byś do niej jeszcze nie doczepił, to ona nigdy nie będzie X-piątką... Po prostu nie ma sensu porównywanie w ten sposób rzeczy nieporównywalnych, bo "baza" wyjściowa jest zupełnie inna, a i produkty różnią się również czymś więcej, niż parametry techniczne
Ostatnio zmieniony 03 maja 2023, 18:30 przez biblo, łącznie zmieniany 1 raz.
- Ocena: 5.88235%
Pozdrawiam,
Jacek
______________________________________________
|Sportster IRON 883™|DL650AK8|Triumph Tiger Explorer XC + Honda Forza 350|
Forum powinno być jak Media Markt...
Jacek
______________________________________________
|Sportster IRON 883™|DL650AK8|Triumph Tiger Explorer XC + Honda Forza 350|
Forum powinno być jak Media Markt...
-
- A1
- Posty: 57
- Rejestracja: 18 kwie 2023, 11:20
Re: BMW R1250 GS Adventure
BMW w bazowej cenie oferuje ponad Suzuki:
wał
zintegrowany układ hamulcowy
TFT z integracją z telefonem
prostą nawigację
więcej kW
znacznie więcej Nm
zaciski Brembo
możliwość doposażenia w dobrodziejstwa niedostępne w Suzuki
Suzuki w bazowej cenie oferuje ponad BMW:
tempomat
quickshifter
LED
większe możliwość ręcznej regulacji zawieszenia
wał
zintegrowany układ hamulcowy
TFT z integracją z telefonem
prostą nawigację
więcej kW
znacznie więcej Nm
zaciski Brembo
możliwość doposażenia w dobrodziejstwa niedostępne w Suzuki
Suzuki w bazowej cenie oferuje ponad BMW:
tempomat
quickshifter
LED
większe możliwość ręcznej regulacji zawieszenia
- lukas76
- A+B+C+D+E+T
- Posty: 4450
- Rejestracja: 10 mar 2019, 21:40
- Lokalizacja: Bielsko-Biała/Zwiesel
- Kontakt:
Re: BMW R1250 GS Adventure
Dodam tylko że inny jest tft w BMW inny w DL, inne są pompy abs, inne są węże ( stalowe oploty) zawieszenia, ogolne wrazenia jakościowe. Przecież abs w mercedesie jest inny niż w Kia, to ma abs i to ale jokosciowo to inna bajka. Suzuki DL vstrom był tanim motocyklem budżetowym, teraz zostal tylko budżetowy. Nie mowie nic źle o DL, uwazam że nadal jest to solidny motocykl
Malo awaryjny i nadal tańszy od marek premium. Jednak roznica w cenie coraz mniejsza powoduje że wielu zastanowi sie dwabrazy zanim go kupi. No ja bym w tej cenie co jest teraz go nie kupił. Moim zdaniem nie jest wart 68 tyś, tak samo maly dl nie jest wart 44. Za 49 masz nową Honde transalp
Malo awaryjny i nadal tańszy od marek premium. Jednak roznica w cenie coraz mniejsza powoduje że wielu zastanowi sie dwabrazy zanim go kupi. No ja bym w tej cenie co jest teraz go nie kupił. Moim zdaniem nie jest wart 68 tyś, tak samo maly dl nie jest wart 44. Za 49 masz nową Honde transalp
Re: BMW R1250 GS Adventure
Magia premium
Tak juz mamy MY homo sapiens ze lubimy sie wyrozniac.Tylko patrzac na statystyki sprzedazy ciezkich motocykli(+litr) czy majac Bmw jeszcze sie wyrozniamy?Kleplem dzis 220km i widzialem 3 GSy1250
Tak juz mamy MY homo sapiens ze lubimy sie wyrozniac.Tylko patrzac na statystyki sprzedazy ciezkich motocykli(+litr) czy majac Bmw jeszcze sie wyrozniamy?Kleplem dzis 220km i widzialem 3 GSy1250
Litr jest jak Media Markt-nie dla idiotow.
Re: BMW R1250 GS Adventure
Zwróć uwagę, że w świecie zwierząt samce zawsze się bardziej wyróżniają, czy to wśród lwów, małp, czy nawet kaczek
Myślisz, że oni to też "premium"
Chyba tylko u pająków i modliszek ONE są premium, a faceci po bara-bara muszą uciekać, żeby nie zostać obiadem
Pozdrawiam,
Jacek
______________________________________________
|Sportster IRON 883™|DL650AK8|Triumph Tiger Explorer XC + Honda Forza 350|
Forum powinno być jak Media Markt...
Jacek
______________________________________________
|Sportster IRON 883™|DL650AK8|Triumph Tiger Explorer XC + Honda Forza 350|
Forum powinno być jak Media Markt...
Re: BMW R1250 GS Adventure
Wy tu gadu gadu, a tymczasem GS w naturalnym środowisku
- Ocena: 11.76471%
Kawasaki ER5 -->> Suzuki GSF 600 Bandit -->>Suzuki V-Strom 650 XT -->> Suzuki V-Strom 1000 -->> BMW R1250GS Adventure
Ride Through Life
Ride Through Life
Re: BMW R1250 GS Adventure
Mam omawiane moto od stycznia 2020 nawinięte prawie 110 tysięcy. Co do awaryjności jak już kiedyś pisałem 5 lat gwarancji robi robotę ostatnio na wiosnę wymienili mi wał z dobrego na dobry akcja serwisowa. O jakości motocykla mogę tylko powiedzieć że lagi w dl puściły mi przy 60 tysięcy gs 107 tysięcy, tarcze hamulcowe przednie 110 tysięcy i do wymiany (cena nowych nie jest niestety niska), łożyska przedniego koło 110 tysięcy wymiana . Co do spalania multistrady ganiałem ostatnio w dolomitach takową spalanie średnio większe o 1,5 -2,0 litry (ochlaj) . Co do osiągów dla minie porównywalne choć multistrady silnik na trójce sprawia taką frajdę że hoho. Panowie nie ma co sprzeczać się który szybszy obawiam że liczy się kierownik polecam kursy w lublinie. Co do Gs i Multistrady ta druga jest bardziej wymagająca dla motocyklisty gs prowadzi się o łatwiej .
- Załączniki
-
- 20230418_095822.jpg (2.04 MiB) Przejrzano 673 razy
-
- Screenshot_20230503_201243_Connected.jpg (236.42 KiB) Przejrzano 673 razy
- Ocena: 17.64706%
Re: BMW R1250 GS Adventure
He he pojeździłem dziś. Było cudnie! Ale docieranie nowego sprzętu już mnie irytuje. 4500 obrotów i nie można więcej, więc mecze się na, męczy się moto.no, ale już niedługo...:):)
Kawasaki ER5, Yamaha XJ6, Suzuki V-Strom 1050XT
Re: BMW R1250 GS Adventure
Suzuki w bazowej wersji oferuje TFT, zintegrowany system hamulcowe, pełną regulację zawieszenia.prostyelektryk pisze: ↑03 maja 2023, 15:25BMW w bazowej cenie oferuje ponad Suzuki:
wał
zintegrowany układ hamulcowy
TFT z integracją z telefonem
prostą nawigację
więcej kW
znacznie więcej Nm
zaciski Brembo
możliwość doposażenia w dobrodziejstwa niedostępne w Suzuki
Suzuki w bazowej cenie oferuje ponad BMW:
tempomat
quickshifter
LED
większe możliwość ręcznej regulacji zawieszenia
Zaciski Brembo możesz se pod buta wsadzić. Będziesz wyższy. Tyle one dokladnie dają...
Wał... na dwoje babka wróżyła. Dla niektórych to wada.
A najlepsze jest możliwość doposazenia w dobrodziejstwo niedostępne w Suzuki... szkoda, że kolega os razi nie napisał za ile i czy dla każdego to takie dobrodziejstwo...
Kawasaki ER5, Yamaha XJ6, Suzuki V-Strom 1050XT
Re: BMW R1250 GS Adventure
Super podsumowanie. Ciekawo mnie ilu kierowników gsa i dla robi choćby 50000 km w 3 lata? Bo ja jeździłem tyle ile chciałem poprzednim moto I przez 9 latbezawaryknie zrobiłem 47500 km. Więc to, że w gs lagi padają przy 110000 km, a w dl po 60000 mnie, jak i 90% właścicielu gsa i dla średnio interesuje. Bo oni robią średnio rocznie z 8000-10000 km maks. Może 2 właściciel się nad tym zastanowi.fart1 pisze: ↑03 maja 2023, 20:33Mam omawiane moto od stycznia 2020 nawinięte prawie 110 tysięcy. Co do awaryjności jak już kiedyś pisałem 5 lat gwarancji robi robotę ostatnio na wiosnę wymienili mi wał z dobrego na dobry akcja serwisowa. O jakości motocykla mogę tylko powiedzieć że lagi w dl puściły mi przy 60 tysięcy gs 107 tysięcy, tarcze hamulcowe przednie 110 tysięcy i do wymiany (cena nowych nie jest niestety niska), łożyska przedniego koło 110 tysięcy wymiana . Co do spalania multistrady ganiałem ostatnio w dolomitach takową spalanie średnio większe o 1,5 -2,0 litry (ochlaj) . Co do osiągów dla minie porównywalne choć multistrady silnik na trójce sprawia taką frajdę że hoho. Panowie nie ma co sprzeczać się który szybszy obawiam że liczy się kierownik polecam kursy w lublinie. Co do Gs i Multistrady ta druga jest bardziej wymagająca dla motocyklisty gs prowadzi się o łatwiej .
Kawasaki ER5, Yamaha XJ6, Suzuki V-Strom 1050XT
Re: BMW R1250 GS Adventure
Jakieś dowody wyższości ABS z gsa ABS z dla? Bo jak tylko to, że bo tak i koniec to nie mamy o czym gadać. Ja dziś misję taka sytuację. Trzeba było ostrzej zahamować że 110 km/h. Heble w 1050XT są takie, że moto stanęło jak wryte. Dosłownie. W myślach pomodliłem się tylko czy ten z tyłu w puszce zdąży za mną wyhamować czy we mnie przydzwoni. Nic więcej mi do hamowania nie jest potrzebne. Wszystko zadziałało tak jak powinno, nic mogło być lepiej, mocniej, sprawniej, bo inaczej przeleciałbym chyba przez kierownice. Hamulce są w 1050XT takiej jak wszyscy pisali w testach. To brzytwa. A ABS można ustawić w dwóch trybach pracy.lukas76 pisze: ↑03 maja 2023, 15:46Dodam tylko że inny jest tft w BMW inny w DL, inne są pompy abs, inne są węże ( stalowe oploty) zawieszenia, ogolne wrazenia jakościowe. Przecież abs w mercedesie jest inny niż w Kia, to ma abs i to ale jokosciowo to inna bajka. Suzuki DL vstrom był tanim motocyklem budżetowym, teraz zostal tylko budżetowy. Nie mowie nic źle o DL, uwazam że nadal jest to solidny motocykl
Malo awaryjny i nadal tańszy od marek premium. Jednak roznica w cenie coraz mniejsza powoduje że wielu zastanowi sie dwabrazy zanim go kupi. No ja bym w tej cenie co jest teraz go nie kupił. Moim zdaniem nie jest wart 68 tyś, tak samo maly dl nie jest wart 44. Za 49 masz nową Honde transalp
Ostatnio zmieniony 03 maja 2023, 23:13 przez Xj6, łącznie zmieniany 1 raz.
Kawasaki ER5, Yamaha XJ6, Suzuki V-Strom 1050XT
- lukas76
- A+B+C+D+E+T
- Posty: 4450
- Rejestracja: 10 mar 2019, 21:40
- Lokalizacja: Bielsko-Biała/Zwiesel
- Kontakt:
Re: BMW R1250 GS Adventure
@Xj6 najzabawniejsze w tym wszystkim że na żadnym forum GS "geesiarze" jak ich nazywasz nie rozmawiaja o vstromie i nie nazywają ich vstromowcy albo dlowcy, nie ma zainteresowania tym motocyklem, kompletnie.Możliwe że dla nich to jakiś folklor, jakaś egzotyka, jakieś traktory Ursusy, jakieś disco polo Jestem również na wielu forach innych marek i wszędzie jest jeden tekst "i tak wszyscy skończymy na GSach" Więc nie zarzekaj już się tak bardzo
- Ocena: 5.88235%
Re: BMW R1250 GS Adventure
Nie wiem, ja i sporo moich znajomych?? Jak zwykle wybiórczo i pod siebie bierzesz co Ci pasuje.Xj6 pisze: ↑03 maja 2023, 22:12Super podsumowanie. Ciekawo mnie ilu kierowników gsa i dla robi choćby 50000 km w 3 lata? Bo ja jeździłem tyle ile chciałem poprzednim moto I przez 9 latbezawaryknie zrobiłem 47500 km. Więc to, że w gs lagi padają przy 110000 km, a w dl po 60000 mnie, jak i 90% właścicielu gsa i dla średnio interesuje. Bo oni robią średnio rocznie z 8000-10000 km maks. Może 2 właściciel się nad tym zastanowi.fart1 pisze: ↑03 maja 2023, 20:33Mam omawiane moto od stycznia 2020 nawinięte prawie 110 tysięcy. Co do awaryjności jak już kiedyś pisałem 5 lat gwarancji robi robotę ostatnio na wiosnę wymienili mi wał z dobrego na dobry akcja serwisowa. O jakości motocykla mogę tylko powiedzieć że lagi w dl puściły mi przy 60 tysięcy gs 107 tysięcy, tarcze hamulcowe przednie 110 tysięcy i do wymiany (cena nowych nie jest niestety niska), łożyska przedniego koło 110 tysięcy wymiana . Co do spalania multistrady ganiałem ostatnio w dolomitach takową spalanie średnio większe o 1,5 -2,0 litry (ochlaj) . Co do osiągów dla minie porównywalne choć multistrady silnik na trójce sprawia taką frajdę że hoho. Panowie nie ma co sprzeczać się który szybszy obawiam że liczy się kierownik polecam kursy w lublinie. Co do Gs i Multistrady ta druga jest bardziej wymagająca dla motocyklisty gs prowadzi się o łatwiej .
- Ocena: 5.88235%
Kawasaki ER5 -->> Suzuki GSF 600 Bandit -->>Suzuki V-Strom 650 XT -->> Suzuki V-Strom 1000 -->> BMW R1250GS Adventure
Ride Through Life
Ride Through Life
Re: BMW R1250 GS Adventure
Ta. Po zajezdżeniu 1050XT będę brał geesa. Nie ma się co z kuniem kopaćlukas76 pisze: ↑03 maja 2023, 22:22@Xj6 najzabawniejsze w tym wszystkim że na żadnym forum GS "geesiarze" jak ich nazywasz nie rozmawiaja o vstromie i nie nazywają ich vstromowcy albo dlowcy, nie ma zainteresowania tym motocyklem, kompletnie.Możliwe że dla nich to jakiś folklor, jakaś egzotyka, jakieś traktory Ursusy, jakieś disco polo Jestem również na wielu forach innych marek i wszędzie jest jeden tekst "i tak wszyscy skończymy na GSach" Więc nie zarzekaj już się tak bardzo
Kawasaki ER5, Yamaha XJ6, Suzuki V-Strom 1050XT
Re: BMW R1250 GS Adventure
Jak juz tak liczycie to do cenu Bmw trzeba doliczyc ta przedluzona gwarancje...a to ile?
Litr jest jak Media Markt-nie dla idiotow.
Re: BMW R1250 GS Adventure
Jest tylko jeden król turystyków jest nim póki co - BMW R1250 GS Adventure
Nie rozumiem skąd ten hejt na tym motocyklu, może to wynika z ludzkiej zawiści i zazdrości?
Gdybym miał pieniądze i czas na zwiedzanie Europy, to z pewnością kupiłbym właśnie GS-a.
Kolega Łukasz któremu doradzałem ten sprzęt zrobił nim w rok 26'000 km. jest szczęśliwy i mówi że nie zamienił by go na żaden inny motocykl, no chyba że nowego BMW R1300 GS Adventure
Nie rozumiem skąd ten hejt na tym motocyklu, może to wynika z ludzkiej zawiści i zazdrości?
Gdybym miał pieniądze i czas na zwiedzanie Europy, to z pewnością kupiłbym właśnie GS-a.
Kolega Łukasz któremu doradzałem ten sprzęt zrobił nim w rok 26'000 km. jest szczęśliwy i mówi że nie zamienił by go na żaden inny motocykl, no chyba że nowego BMW R1300 GS Adventure
- Ocena: 5.88235%
Iżu
Re: BMW R1250 GS Adventure
To nie jest hejt. To takie pogaduchy przy chipsach i prostowanie półprawd przy okazji.Iżu pisze: ↑04 maja 2023, 07:10Jest tylko jeden król turystyków jest nim póki co - BMW R1250 GS Adventure
Nie rozumiem skąd ten hejt na tym motocyklu, może to wynika z ludzkiej zawiści i zazdrości?
Gdybym miał pieniądze i czas na zwiedzanie Europy, to z pewnością kupiłbym właśnie GS-a.
Kolega Łukasz któremu doradzałem ten sprzęt zrobił nim w rok 26'000 km. jest szczęśliwy i mówi że nie zamienił by go na żaden inny motocykl, no chyba że nowego BMW R1300 GS Adventure
Kawasaki ER5, Yamaha XJ6, Suzuki V-Strom 1050XT
Re: BMW R1250 GS Adventure
oj dzieci, weźcie sie za robote w końcu
@QraC - wrzucaj zdjęcia, na przyszły rok chce hiszpanie i portugalie więc przecieraj szlaki
@QraC - wrzucaj zdjęcia, na przyszły rok chce hiszpanie i portugalie więc przecieraj szlaki