BMW R1250 GS Adventure

Miejsce do pogaduszek i dzielenia się doświadczeniem o motocyklach innych niż V-Strom.
prostyelektryk
A1
Posty: 57
Rejestracja: 18 kwie 2023, 11:20

Re: BMW R1250 GS Adventure

Post autor: prostyelektryk »

Różnica w cenie między Suzuki 68.900 a GS 81.400 to 12.500 PLN przemawia na korzyść BMW.
Być może da się wynegocjować lepszą ofertę na obydwa motocykle, nie zmieni to jednak znacząco małej różnicy w cenie.
Gdyby BMW X5 był w podstawowej wersji droższy o 18% od podstawowej wersji Dacii Duster to nikt by nie jeździł rumuńskim autem.



Awatar użytkownika
biblo
A+B+C
Posty: 1280
Rejestracja: 27 wrz 2016, 22:50
Lokalizacja: W-wa

Re: BMW R1250 GS Adventure

Post autor: biblo »

lukas76 pisze:
03 maja 2023, 12:02
A ten dalej ciągnie flake, Ty nie znudziło Ci się? Wsiądź na moto pojedź gdzieś!🙃
Krakusy mają na takich przymiotnik: mękoła :twisted:
Ocena: 5.88235%


Pozdrawiam,
Jacek

______________________________________________
|Sportster IRON 883™|DL650AK8|Triumph Tiger Explorer XC + Honda Forza 350|

Forum powinno być jak Media Markt...

Awatar użytkownika
biblo
A+B+C
Posty: 1280
Rejestracja: 27 wrz 2016, 22:50
Lokalizacja: W-wa

Re: BMW R1250 GS Adventure

Post autor: biblo »

@prostyelektryk ja bym jeszcze dodał, że niezależnie co ma na na starcie taka Dacia, i czego byś do niej jeszcze nie doczepił, to ona nigdy nie będzie X-piątką... 😎 Po prostu nie ma sensu porównywanie w ten sposób rzeczy nieporównywalnych, bo "baza" wyjściowa jest zupełnie inna, a i produkty różnią się również czymś więcej, niż parametry techniczne ;)
Ostatnio zmieniony 03 maja 2023, 18:30 przez biblo, łącznie zmieniany 1 raz.
Ocena: 5.88235%


Pozdrawiam,
Jacek

______________________________________________
|Sportster IRON 883™|DL650AK8|Triumph Tiger Explorer XC + Honda Forza 350|

Forum powinno być jak Media Markt...

prostyelektryk
A1
Posty: 57
Rejestracja: 18 kwie 2023, 11:20

Re: BMW R1250 GS Adventure

Post autor: prostyelektryk »

BMW w bazowej cenie oferuje ponad Suzuki:
wał
zintegrowany układ hamulcowy
TFT z integracją z telefonem
prostą nawigację
więcej kW
znacznie więcej Nm
zaciski Brembo
możliwość doposażenia w dobrodziejstwa niedostępne w Suzuki

Suzuki w bazowej cenie oferuje ponad BMW:
tempomat
quickshifter
LED
większe możliwość ręcznej regulacji zawieszenia



Awatar użytkownika
lukas76
A+B+C+D+E+T
Posty: 4450
Rejestracja: 10 mar 2019, 21:40
Lokalizacja: Bielsko-Biała/Zwiesel
Kontakt:

Re: BMW R1250 GS Adventure

Post autor: lukas76 »

Dodam tylko że inny jest tft w BMW inny w DL, inne są pompy abs, inne są węże ( stalowe oploty) zawieszenia, ogolne wrazenia jakościowe. Przecież abs w mercedesie jest inny niż w Kia, to ma abs i to ale jokosciowo to inna bajka. Suzuki DL vstrom był tanim motocyklem budżetowym, teraz zostal tylko budżetowy. Nie mowie nic źle o DL, uwazam że nadal jest to solidny motocykl
Malo awaryjny i nadal tańszy od marek premium. Jednak roznica w cenie coraz mniejsza powoduje że wielu zastanowi sie dwabrazy zanim go kupi. No ja bym w tej cenie co jest teraz go nie kupił. Moim zdaniem nie jest wart 68 tyś, tak samo maly dl nie jest wart 44. Za 49 masz nową Honde transalp


Ponowne przyjęcie do Mniejszości Niemieckiej 🤣
BMWał
[media]https://www.dampfbier.de/[/media]

addamlca
A
Posty: 397
Rejestracja: 21 maja 2019, 18:26

Re: BMW R1250 GS Adventure

Post autor: addamlca »

Magia premium :lol:
Tak juz mamy MY homo sapiens ze lubimy sie wyrozniac.Tylko patrzac na statystyki sprzedazy ciezkich motocykli(+litr) czy majac Bmw jeszcze sie wyrozniamy?Kleplem dzis 220km i widzialem 3 GSy1250 8-)


Litr jest jak Media Markt-nie dla idiotow.

Awatar użytkownika
biblo
A+B+C
Posty: 1280
Rejestracja: 27 wrz 2016, 22:50
Lokalizacja: W-wa

Re: BMW R1250 GS Adventure

Post autor: biblo »

addamlca pisze:
03 maja 2023, 17:04
Magia premium :lol:
Tak juz mamy MY homo sapiens ze lubimy sie wyrozniac.
Zwróć uwagę, że w świecie zwierząt samce zawsze się bardziej wyróżniają, czy to wśród lwów, małp, czy nawet kaczek 8-)
Myślisz, że oni to też "premium" :lol:

Chyba tylko u pająków i modliszek ONE są premium, a faceci po bara-bara muszą uciekać, żeby nie zostać obiadem :twisted:


Pozdrawiam,
Jacek

______________________________________________
|Sportster IRON 883™|DL650AK8|Triumph Tiger Explorer XC + Honda Forza 350|

Forum powinno być jak Media Markt...

Awatar użytkownika
QraC
A+B+C
Posty: 1815
Rejestracja: 29 wrz 2016, 19:50
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Re: BMW R1250 GS Adventure

Post autor: QraC »

Wy tu gadu gadu, a tymczasem GS w naturalnym środowisku :)
20230503_170957.jpg
20230503_170957.jpg (2.23 MiB) Przejrzano 677 razy
20230503_145341.jpg
20230503_145341.jpg (2.34 MiB) Przejrzano 677 razy
IMG-20230503-WA0003.jpg
IMG-20230503-WA0003.jpg (351.65 KiB) Przejrzano 677 razy
Ocena: 11.76471%


Kawasaki ER5 -->> Suzuki GSF 600 Bandit -->>Suzuki V-Strom 650 XT -->> Suzuki V-Strom 1000 -->> BMW R1250GS Adventure


Ride Through Life

fart1
A2
Posty: 140
Rejestracja: 18 paź 2018, 21:57

Re: BMW R1250 GS Adventure

Post autor: fart1 »

Mam omawiane moto od stycznia 2020 nawinięte prawie 110 tysięcy. Co do awaryjności jak już kiedyś pisałem 5 lat gwarancji robi robotę ostatnio na wiosnę wymienili mi wał z dobrego na dobry akcja serwisowa. O jakości motocykla mogę tylko powiedzieć że lagi w dl puściły mi przy 60 tysięcy gs 107 tysięcy, tarcze hamulcowe przednie 110 tysięcy i do wymiany (cena nowych nie jest niestety niska), łożyska przedniego koło 110 tysięcy wymiana . Co do spalania multistrady ganiałem ostatnio w dolomitach takową spalanie średnio większe o 1,5 -2,0 litry (ochlaj) . Co do osiągów dla minie porównywalne choć multistrady silnik na trójce sprawia taką frajdę że hoho. Panowie nie ma co sprzeczać się który szybszy obawiam że liczy się kierownik polecam kursy w lublinie. Co do Gs i Multistrady ta druga jest bardziej wymagająca dla motocyklisty gs prowadzi się o łatwiej .
Załączniki
20230418_095822.jpg
20230418_095822.jpg (2.04 MiB) Przejrzano 673 razy
Screenshot_20230503_201243_Connected.jpg
Screenshot_20230503_201243_Connected.jpg (236.42 KiB) Przejrzano 673 razy
Ocena: 17.64706%



Xj6
A+B
Posty: 523
Rejestracja: 29 paź 2022, 12:23

Re: BMW R1250 GS Adventure

Post autor: Xj6 »

lukas76 pisze:
03 maja 2023, 12:02
A ten dalej ciągnie flake, Ty nie znudziło Ci się? Wsiądź na moto pojedź gdzieś!🙃
He he pojeździłem dziś. Było cudnie! Ale docieranie nowego sprzętu już mnie irytuje. 4500 obrotów i nie można więcej, więc mecze się na, męczy się moto.no, ale już niedługo...:):):)


Kawasaki ER5, Yamaha XJ6, Suzuki V-Strom 1050XT

Xj6
A+B
Posty: 523
Rejestracja: 29 paź 2022, 12:23

Re: BMW R1250 GS Adventure

Post autor: Xj6 »

prostyelektryk pisze:
03 maja 2023, 15:25
BMW w bazowej cenie oferuje ponad Suzuki:
wał
zintegrowany układ hamulcowy
TFT z integracją z telefonem
prostą nawigację
więcej kW
znacznie więcej Nm
zaciski Brembo
możliwość doposażenia w dobrodziejstwa niedostępne w Suzuki

Suzuki w bazowej cenie oferuje ponad BMW:
tempomat
quickshifter
LED
większe możliwość ręcznej regulacji zawieszenia
Suzuki w bazowej wersji oferuje TFT, zintegrowany system hamulcowe, pełną regulację zawieszenia.

Zaciski Brembo możesz se pod buta wsadzić. Będziesz wyższy. Tyle one dokladnie dają...
Wał... na dwoje babka wróżyła. Dla niektórych to wada.
A najlepsze jest możliwość doposazenia w dobrodziejstwo niedostępne w Suzuki... szkoda, że kolega os razi nie napisał za ile i czy dla każdego to takie dobrodziejstwo...


Kawasaki ER5, Yamaha XJ6, Suzuki V-Strom 1050XT

Xj6
A+B
Posty: 523
Rejestracja: 29 paź 2022, 12:23

Re: BMW R1250 GS Adventure

Post autor: Xj6 »

fart1 pisze:
03 maja 2023, 20:33
Mam omawiane moto od stycznia 2020 nawinięte prawie 110 tysięcy. Co do awaryjności jak już kiedyś pisałem 5 lat gwarancji robi robotę ostatnio na wiosnę wymienili mi wał z dobrego na dobry akcja serwisowa. O jakości motocykla mogę tylko powiedzieć że lagi w dl puściły mi przy 60 tysięcy gs 107 tysięcy, tarcze hamulcowe przednie 110 tysięcy i do wymiany (cena nowych nie jest niestety niska), łożyska przedniego koło 110 tysięcy wymiana . Co do spalania multistrady ganiałem ostatnio w dolomitach takową spalanie średnio większe o 1,5 -2,0 litry (ochlaj) . Co do osiągów dla minie porównywalne choć multistrady silnik na trójce sprawia taką frajdę że hoho. Panowie nie ma co sprzeczać się który szybszy obawiam że liczy się kierownik polecam kursy w lublinie. Co do Gs i Multistrady ta druga jest bardziej wymagająca dla motocyklisty gs prowadzi się o łatwiej .
Super podsumowanie. Ciekawo mnie ilu kierowników gsa i dla robi choćby 50000 km w 3 lata? Bo ja jeździłem tyle ile chciałem poprzednim moto I przez 9 latbezawaryknie zrobiłem 47500 km. Więc to, że w gs lagi padają przy 110000 km, a w dl po 60000 mnie, jak i 90% właścicielu gsa i dla średnio interesuje. Bo oni robią średnio rocznie z 8000-10000 km maks. Może 2 właściciel się nad tym zastanowi.


Kawasaki ER5, Yamaha XJ6, Suzuki V-Strom 1050XT

Xj6
A+B
Posty: 523
Rejestracja: 29 paź 2022, 12:23

Re: BMW R1250 GS Adventure

Post autor: Xj6 »

lukas76 pisze:
03 maja 2023, 15:46
Dodam tylko że inny jest tft w BMW inny w DL, inne są pompy abs, inne są węże ( stalowe oploty) zawieszenia, ogolne wrazenia jakościowe. Przecież abs w mercedesie jest inny niż w Kia, to ma abs i to ale jokosciowo to inna bajka. Suzuki DL vstrom był tanim motocyklem budżetowym, teraz zostal tylko budżetowy. Nie mowie nic źle o DL, uwazam że nadal jest to solidny motocykl
Malo awaryjny i nadal tańszy od marek premium. Jednak roznica w cenie coraz mniejsza powoduje że wielu zastanowi sie dwabrazy zanim go kupi. No ja bym w tej cenie co jest teraz go nie kupił. Moim zdaniem nie jest wart 68 tyś, tak samo maly dl nie jest wart 44. Za 49 masz nową Honde transalp
Jakieś dowody wyższości ABS z gsa ABS z dla? Bo jak tylko to, że bo tak i koniec to nie mamy o czym gadać. Ja dziś misję taka sytuację. Trzeba było ostrzej zahamować że 110 km/h. Heble w 1050XT są takie, że moto stanęło jak wryte. Dosłownie. W myślach pomodliłem się tylko czy ten z tyłu w puszce zdąży za mną wyhamować czy we mnie przydzwoni. Nic więcej mi do hamowania nie jest potrzebne. Wszystko zadziałało tak jak powinno, nic mogło być lepiej, mocniej, sprawniej, bo inaczej przeleciałbym chyba przez kierownice. Hamulce są w 1050XT takiej jak wszyscy pisali w testach. To brzytwa. A ABS można ustawić w dwóch trybach pracy.
Ostatnio zmieniony 03 maja 2023, 23:13 przez Xj6, łącznie zmieniany 1 raz.


Kawasaki ER5, Yamaha XJ6, Suzuki V-Strom 1050XT

Awatar użytkownika
lukas76
A+B+C+D+E+T
Posty: 4450
Rejestracja: 10 mar 2019, 21:40
Lokalizacja: Bielsko-Biała/Zwiesel
Kontakt:

Re: BMW R1250 GS Adventure

Post autor: lukas76 »

@Xj6 najzabawniejsze w tym wszystkim że na żadnym forum GS "geesiarze" jak ich nazywasz nie rozmawiaja o vstromie i nie nazywają ich vstromowcy albo dlowcy, nie ma zainteresowania tym motocyklem, kompletnie.Możliwe że dla nich to jakiś folklor, jakaś egzotyka, jakieś traktory Ursusy, jakieś disco polo :lol: Jestem również na wielu forach innych marek i wszędzie jest jeden tekst "i tak wszyscy skończymy na GSach" Więc nie zarzekaj już się tak bardzo :D
Ocena: 5.88235%


Ponowne przyjęcie do Mniejszości Niemieckiej 🤣
BMWał
[media]https://www.dampfbier.de/[/media]

Awatar użytkownika
QraC
A+B+C
Posty: 1815
Rejestracja: 29 wrz 2016, 19:50
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Re: BMW R1250 GS Adventure

Post autor: QraC »

Xj6 pisze:
03 maja 2023, 22:12
fart1 pisze:
03 maja 2023, 20:33
Mam omawiane moto od stycznia 2020 nawinięte prawie 110 tysięcy. Co do awaryjności jak już kiedyś pisałem 5 lat gwarancji robi robotę ostatnio na wiosnę wymienili mi wał z dobrego na dobry akcja serwisowa. O jakości motocykla mogę tylko powiedzieć że lagi w dl puściły mi przy 60 tysięcy gs 107 tysięcy, tarcze hamulcowe przednie 110 tysięcy i do wymiany (cena nowych nie jest niestety niska), łożyska przedniego koło 110 tysięcy wymiana . Co do spalania multistrady ganiałem ostatnio w dolomitach takową spalanie średnio większe o 1,5 -2,0 litry (ochlaj) . Co do osiągów dla minie porównywalne choć multistrady silnik na trójce sprawia taką frajdę że hoho. Panowie nie ma co sprzeczać się który szybszy obawiam że liczy się kierownik polecam kursy w lublinie. Co do Gs i Multistrady ta druga jest bardziej wymagająca dla motocyklisty gs prowadzi się o łatwiej .
Super podsumowanie. Ciekawo mnie ilu kierowników gsa i dla robi choćby 50000 km w 3 lata? Bo ja jeździłem tyle ile chciałem poprzednim moto I przez 9 latbezawaryknie zrobiłem 47500 km. Więc to, że w gs lagi padają przy 110000 km, a w dl po 60000 mnie, jak i 90% właścicielu gsa i dla średnio interesuje. Bo oni robią średnio rocznie z 8000-10000 km maks. Może 2 właściciel się nad tym zastanowi.
Nie wiem, ja i sporo moich znajomych?? Jak zwykle wybiórczo i pod siebie bierzesz co Ci pasuje.
Ocena: 5.88235%


Kawasaki ER5 -->> Suzuki GSF 600 Bandit -->>Suzuki V-Strom 650 XT -->> Suzuki V-Strom 1000 -->> BMW R1250GS Adventure


Ride Through Life

Xj6
A+B
Posty: 523
Rejestracja: 29 paź 2022, 12:23

Re: BMW R1250 GS Adventure

Post autor: Xj6 »

lukas76 pisze:
03 maja 2023, 22:22
@Xj6 najzabawniejsze w tym wszystkim że na żadnym forum GS "geesiarze" jak ich nazywasz nie rozmawiaja o vstromie i nie nazywają ich vstromowcy albo dlowcy, nie ma zainteresowania tym motocyklem, kompletnie.Możliwe że dla nich to jakiś folklor, jakaś egzotyka, jakieś traktory Ursusy, jakieś disco polo :lol: Jestem również na wielu forach innych marek i wszędzie jest jeden tekst "i tak wszyscy skończymy na GSach" Więc nie zarzekaj już się tak bardzo :D
Ta. Po zajezdżeniu 1050XT będę brał geesa. Nie ma się co z kuniem kopać :lol:


Kawasaki ER5, Yamaha XJ6, Suzuki V-Strom 1050XT

addamlca
A
Posty: 397
Rejestracja: 21 maja 2019, 18:26

Re: BMW R1250 GS Adventure

Post autor: addamlca »

Jak juz tak liczycie to do cenu Bmw trzeba doliczyc ta przedluzona gwarancje...a to ile?


Litr jest jak Media Markt-nie dla idiotow.

Awatar użytkownika
Iżu
A+B+C+D
Posty: 2255
Rejestracja: 09 lis 2016, 18:28
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: BMW R1250 GS Adventure

Post autor: Iżu »

Jest tylko jeden król turystyków jest nim póki co - BMW R1250 GS Adventure 8-)
Nie rozumiem skąd ten hejt na tym motocyklu, może to wynika z ludzkiej zawiści i zazdrości?
Gdybym miał pieniądze i czas na zwiedzanie Europy, to z pewnością kupiłbym właśnie GS-a.
Kolega Łukasz któremu doradzałem ten sprzęt zrobił nim w rok 26'000 km. jest szczęśliwy i mówi że nie zamienił by go na żaden inny motocykl, no chyba że nowego BMW R1300 GS Adventure :)
Ocena: 5.88235%


Iżu

Xj6
A+B
Posty: 523
Rejestracja: 29 paź 2022, 12:23

Re: BMW R1250 GS Adventure

Post autor: Xj6 »

Iżu pisze:
04 maja 2023, 07:10
Jest tylko jeden król turystyków jest nim póki co - BMW R1250 GS Adventure 8-)
Nie rozumiem skąd ten hejt na tym motocyklu, może to wynika z ludzkiej zawiści i zazdrości?
Gdybym miał pieniądze i czas na zwiedzanie Europy, to z pewnością kupiłbym właśnie GS-a.
Kolega Łukasz któremu doradzałem ten sprzęt zrobił nim w rok 26'000 km. jest szczęśliwy i mówi że nie zamienił by go na żaden inny motocykl, no chyba że nowego BMW R1300 GS Adventure :)
To nie jest hejt. To takie pogaduchy przy chipsach i prostowanie półprawd przy okazji.


Kawasaki ER5, Yamaha XJ6, Suzuki V-Strom 1050XT

Awatar użytkownika
starcraft
A+B
Posty: 510
Rejestracja: 20 lut 2017, 14:05

Re: BMW R1250 GS Adventure

Post autor: starcraft »

oj dzieci, weźcie sie za robote w końcu :)
@QraC - wrzucaj zdjęcia, na przyszły rok chce hiszpanie i portugalie więc przecieraj szlaki :)



ODPOWIEDZ

Wróć do „Motocykle niesłuszne (czyli nie V-strom)”