BMW R1250 GS Adventure

Miejsce do pogaduszek i dzielenia się doświadczeniem o motocyklach innych niż V-Strom.
delirium
A+B+C
Posty: 1180
Rejestracja: 16 sie 2021, 20:46

Re: BMW R1250 GS Adventure

Post autor: delirium »

Smerfciamajda pisze:
19 mar 2022, 11:58
Wydaje mnie się ze Multistrade należy traktować w kategorii „patrzcie mam pieniądze na najnowocześniejsza technologie ale jeżdżę z Piaseczna na Domaniewska” Obrazek

Piękne motocykle, technologicznie kosmos, ale jakoś nie widzę żeby zdobywały swiat w wyprawach po bezdrożach. Raczej wypad po asfaltach w niedziele z kumplami z kancelarii prawnej.

gosć poniżej zabrał piękna włoszke na 12000 km wyprawę przez bezdroża syberii i dojechał 8-)
podobno z niezawodnościa jest znacznie lepiej, nawet dają długa gwarancje.






Awatar użytkownika
bzyku
A+B
Posty: 717
Rejestracja: 29 wrz 2016, 13:04
Lokalizacja: Stalowa Wola i okolice

Re: BMW R1250 GS Adventure

Post autor: bzyku »

Gratulację. Widzę że się dzieje;)

Wysłane z mojego SM-G991B przy użyciu Tapatalka



Marcin
V-strom 1000 L6 YVB PINGWIN

Awatar użytkownika
QraC
A+B+C
Posty: 1812
Rejestracja: 29 wrz 2016, 19:50
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Re: BMW R1250 GS Adventure

Post autor: QraC »

delirium pisze:
19 mar 2022, 12:14

gosć poniżej zabrał piękna włoszke na 12000 km wyprawę przez bezdroża syberii i dojechał 8-)
podobno z niezawodnościa jest znacznie lepiej, nawet dają długa gwarancje.
Zajebiste te filmy. Dopiero wczoraj oglądnąłem.


Kawasaki ER5 -->> Suzuki GSF 600 Bandit -->>Suzuki V-Strom 650 XT -->> Suzuki V-Strom 1000 -->> BMW R1250GS Adventure


Ride Through Life

Awatar użytkownika
QraC
A+B+C
Posty: 1812
Rejestracja: 29 wrz 2016, 19:50
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Re: BMW R1250 GS Adventure

Post autor: QraC »

bzyku pisze:
20 mar 2022, 18:10
Gratulację. Widzę że się dzieje;)

Wysłane z mojego SM-G991B przy użyciu Tapatalka
Ano... Lepsze jest wrogiem dobrego, tak przynajmniej mówią :lol:


Kawasaki ER5 -->> Suzuki GSF 600 Bandit -->>Suzuki V-Strom 650 XT -->> Suzuki V-Strom 1000 -->> BMW R1250GS Adventure


Ride Through Life

Awatar użytkownika
QraC
A+B+C
Posty: 1812
Rejestracja: 29 wrz 2016, 19:50
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Re: BMW R1250 GS Adventure

Post autor: QraC »

Emeryckie tempo na powrocie ze zlotu pozwoliło uzyskać takie spalanie:
Nie wiedziałem że tak można :lol:

@starcraft - dla Ciebie niedowiarku ;)
20220522_153627kop.jpg
20220522_153627kop.jpg (137.02 KiB) Przejrzano 1729 razy
Ocena: 5.88235%


Kawasaki ER5 -->> Suzuki GSF 600 Bandit -->>Suzuki V-Strom 650 XT -->> Suzuki V-Strom 1000 -->> BMW R1250GS Adventure


Ride Through Life

Awatar użytkownika
JARON
A+B+C+D
Posty: 2116
Rejestracja: 04 paź 2016, 14:51
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Re: BMW R1250 GS Adventure

Post autor: JARON »

U mnie w 2 osoby,z czego ja sam,to chyba już 2 osoby,czyli 3 ;-) + 3 pełne kuferki,wyszło 3,8 L.


Ogar205>CZ175>MZ250Jaskółka z koszem>Junak M10>MZ ETZ250>IntruderVL800>IntruderC1500>Vstrom1000 2016>BENELLI IMPERIALE 400
Wszyscy mamy dwa życia. To drugie zaczyna się w chwili,gdy zdamy sobie sprawę,że mamy tylko jedno.

Awatar użytkownika
Lord
A+B+C+D+E
Posty: 3343
Rejestracja: 27 cze 2018, 11:05
Lokalizacja: Warszawa

Re: BMW R1250 GS Adventure

Post autor: Lord »

QraC pisze:
23 maja 2022, 10:48
Emeryckie tempo na powrocie ze zlotu pozwoliło uzyskać takie spalanie:
Nie wiedziałem że tak można :lol:

@starcraft - dla Ciebie niedowiarku ;)
20220522_153627kop.jpg
Szybko kawe pijesz :) 2 min :) a nie c zekaj to nawet szybciej bo tam jest 00:02 h to będzie 1 min 20 sek? :), a nie to chyba liczy do 60 min :)


DL650A L8

Awatar użytkownika
QraC
A+B+C
Posty: 1812
Rejestracja: 29 wrz 2016, 19:50
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Re: BMW R1250 GS Adventure

Post autor: QraC »

Ta dwuminutówka to była króciutka przerwa na zakup słodyczy w Słodkim Domku w Lesku :)
Ocena: 5.88235%


Kawasaki ER5 -->> Suzuki GSF 600 Bandit -->>Suzuki V-Strom 650 XT -->> Suzuki V-Strom 1000 -->> BMW R1250GS Adventure


Ride Through Life

Awatar użytkownika
lukas76
A+B+C+D+E+T
Posty: 4395
Rejestracja: 10 mar 2019, 21:40
Lokalizacja: Bielsko-Biała/Zwiesel
Kontakt:

Re: BMW R1250 GS Adventure

Post autor: lukas76 »

No ja obładowany do Bieszczad 4,8 powrót ok 5,1. Ale szybciej było.moto ok pół tony 🤣


Ponowne przyjęcie do Mniejszości Niemieckiej 🤣
BMWał
[media]https://www.dampfbier.de/[/media]

Awatar użytkownika
Smerfciamajda
A+B+C+D
Posty: 2420
Rejestracja: 30 paź 2019, 14:39

Re: BMW R1250 GS Adventure

Post autor: Smerfciamajda »

Kurde macie trochę jak właściciele Passatów TDi, każdemu pali co raz mniej a po czwartym spotkaniu strach cos mówić bo zaczynaja oddawać paliwo do baku.



A tak poważnie to szacun bo na DLu u mnie to niemożliwe. Jak sam wokół komina to ciężko zejść poniżej 6, a na autostradzie z bagażem i Smerfetką to jak dwa i pół Passata.



Awatar użytkownika
Rommel
A+B+C
Posty: 1189
Rejestracja: 04 paź 2020, 23:37
Lokalizacja: Bristol (UK)

Re: BMW R1250 GS Adventure

Post autor: Rommel »

DL 1000 2003 w dwie osoby najnizej zszedem do 3.7, z 3 kuframi (Maxia i 2 K40). Da sie, ale bylo troche wymagajace :D


"I am the Flying Spaghetti Monster. Thou shalt have no other monsters before Me. (Afterwards is OK; just use protection.) The only Monster who deserves capitalization is Me! Other monsters are false monsters, undeserving of capitalization."

Awatar użytkownika
Smerfciamajda
A+B+C+D
Posty: 2420
Rejestracja: 30 paź 2019, 14:39

Re: BMW R1250 GS Adventure

Post autor: Smerfciamajda »

Nie wiem jak to robicie, ja chyba za ciężką rękę mam.



Awatar użytkownika
gorghu
A+B+C+D+E
Posty: 3024
Rejestracja: 04 paź 2016, 18:10
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Re: BMW R1250 GS Adventure

Post autor: gorghu »

@Smerfciamajda nie ty jeden. Ja tez poniżej "piatki" u siebie nie potrafe zejść, a chlopaki na grupie melduja spalania ponizej 4,5. Nie mam zielonego pojecia jak oni to robią :)


Grzesiek
DL 650 AK8 Black Mat -->> Super Tenere 1200

delirium
A+B+C
Posty: 1180
Rejestracja: 16 sie 2021, 20:46

Re: BMW R1250 GS Adventure

Post autor: delirium »

gorghu pisze:
23 maja 2022, 18:29
@Smerfciamajda nie ty jeden. Ja tez poniżej "piatki" u siebie nie potrafe zejść, a chlopaki na grupie melduja spalania ponizej 4,5. Nie mam zielonego pojecia jak oni to robią :)
nie wierzcie we wszystko co widzicie na wyświetlaczu, ostatnie 2 lata pokazały jak media kłamią :lol:



Awatar użytkownika
Struna
A+B+C+D+E+T
Posty: 5206
Rejestracja: 08 sie 2017, 15:26
Lokalizacja: Skawina/Kraków
Kontakt:

Re: BMW R1250 GS Adventure

Post autor: Struna »

Smerfciamajda pisze:
23 maja 2022, 18:10
Nie wiem jak to robicie, ja chyba za ciężką rękę mam.
A jakbyś tak jechał nie więcej niż 90 km/h, to nie spali mniej ? :D
OK - ja wiem, że to bywa trudne, stresujące, nudne itd, no ale tak też można ;)


DL 650 AK7, Honda VTR 1000F, Tekken 125->250, DRZ 400S - http://www.gcstuning.pl

Awatar użytkownika
Smerfciamajda
A+B+C+D
Posty: 2420
Rejestracja: 30 paź 2019, 14:39

Re: BMW R1250 GS Adventure

Post autor: Smerfciamajda »

Nie wiem, emerycki jeżdżę samochodem.
Jak wsiadam na moto to chce poczuć ze mam moto pod dupą.




Online
Awatar użytkownika
staszek_s
A+B+C+D+E
Posty: 3065
Rejestracja: 04 paź 2016, 12:32
Lokalizacja: Radlin, Śląsk

Re: BMW R1250 GS Adventure

Post autor: staszek_s »

Ja jeżdżę dość emerycko i potrafi mi zejść poniżej piątki jak tak jadę ale niewiele: 4,8-4,9. Te 3,4 litra to albo z górki albo jadąc szóstką 50 km/h :)
Ja kiedyś biłem rekordy puszką jadąc we Włoszech z Bolzano w stronę morza ale to chyba z 2 godziny ciągle z górki.


Yamaha Virago 535 > DL 650 AL5 > DL 1000 L9 > R1200GS

addamlca
A
Posty: 387
Rejestracja: 21 maja 2019, 18:26

Re: BMW R1250 GS Adventure

Post autor: addamlca »

A w CBF1000 jadac emerycko czyli zgodnie z tym co pokazuja znaki jest 4.8.A normalnie ok.5.5 nawet we dwojke i z kuframi.Tyle ze wtedy ponad 140 nie jezdze.Generalnie ciezko przekroczyc 6 na drogach krajowych.


Litr jest jak Media Markt-nie dla idiotow.

Awatar użytkownika
matt28
A2
Posty: 266
Rejestracja: 27 sie 2018, 21:50

Re: BMW R1250 GS Adventure

Post autor: matt28 »

Mi spalanie oscyluje w granicach 5.5l/100km, przy spokojnej jeździe po Bieszczadach spadło poniżej 5l, przy dynamicznej jeździe w górach wyniosło ok 6.5l.
Jak na pojemność powyżej 1200ccm to chyba w normie.


Old, grumpy man na DL-u 800

Awatar użytkownika
QraC
A+B+C
Posty: 1812
Rejestracja: 29 wrz 2016, 19:50
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Re: BMW R1250 GS Adventure

Post autor: QraC »

Na blacie wskoczyło 15.000. Jeszcze jeździ :roll:

In plus:

silnik - mega dynamiczny, mocny, ciągnie od 2,5k całkiem żwawo, a od 4k to lepiej niż odkurzacz z zelmeru. Chociaż ostatnio na Autobahnie dotrzymał tempa Aventadorowi tylko do 150, potem został daleko w tyle :lol: . Niemniej jednak jest szybko i dynamicznie jak się chce, jak chce się wolniej też można. Praca silnika mi nie przeszkadza, ale też nie porywa. Daleki jestem od twierdzenia że dźwięk wydobywający się z silnika to śrubki wrzucone do wiadra. Spalanie od około 4L. Przy ostatnim 4kkm wyjeździe średnie spalanie to 5.6L (trzy kufry, autostrady 2kkm z prędkością przepisową, alpejskie winkle i przeloty po górkach.)

zawieszenie - tu jest po prostu miazga. Komfort jest niesamowity, co tyłek docenia przy każdym wyjeździe. Jakiś czas temu przejechałem 350 km w 5h30 min po jakiś bocznych drogach - bez żadnego postoju, bo go po prostu nie potrzebowałem. Max w Stromie to 3h - potem trzeba było robić nawet krótki postój). W trybie road super wybiera nierówności i sprawa że moto płynie po drodze. Na bardzo nierównej drodze czujesz że jest nierówna, ale nie czujesz tego na tyłku. Przy dynamicznej jeździe warto jednak przestawić samo zawieszenie (lub cały tryb jazdy) na dynamic. Pewniejsze prowadzenie, brak nerwowości przy szybszych dohamowaniach i naprzemiennych złożeniach - oczywiście kosztem komfortu. Brak nurkowania przy hamowaniu - zajefajna sprawa.

tempomat - jak dla mnie kolejne must have motocykla. Po prostu wygoda z korzystania na hajłeju ogromna. Jak ktoś sporo jeździ na dojazdach -jak ja - doceni walory użytkowe.

hamulce - bardzo dobre, ale nie jadowite. Dobrze dozowalne z dużym skokiem.

quickshifter - przy dynamicznej jeździe fajnie się sprawdza. Szybciutko zmienia biegi trafiając w punkt i robiąc takiego fajnego dodatkowego "kopa" przy zmianie. Przy wolnej, turystycznej jeździe praktycznie nie używam.

Podgrzewana kanapa - przy mniejszych temperaturach i deszczu - genialne rozwiązanie, znacznie poprawiające komfort termiczny.

Prowadzenie motocykla - bajeczne. Prowadzi się lekko i pewnie, oczywiście jak już się ruszy. Na postoju to ciężki kloc i trzeba zatrzymywać się tak, aby mieć świadomość że za chwilę trzeba będzie ruszyć. Przepychanie tego klocka z całym szpejem do łatwych nie należy.

In minus:
- ochrona przed wiatrem. Przy normalnej szybie - dramat. Przy zmienionej na wysoką turystyczną - lepiej, ale do Givi AF na VStormie jej daleko jeszcze. Ponoć jest taka szyba Desierto V czy jakoś tak ale jej cena to chyba jakaś pomyłka, delikatnie mówiąc.
- połączenia TFT - to co pisałem wcześniej. Zarządzanie połączeniami telefonu, gps, interkomu z wyświetlacza TFT. Jak działa to fajnie. Sterowanie lewm kółkiem do połączeń, muzyki ze Spotify itd... w podróży długiej każdy wie że dobrze mieć taką możliwość. Tylko co z tego jak czasem działa a potem nie działa i powoduje jakieś konflikty z urządzeniami. Wtedy irytuje bo nic nie działa i nie może się ze sobą dogadać. Robiłem wszystko na wszystkie możliwe sposoby, ale nie chce działać i koniec. Jest jakaś aktualizacja do TFT, która - ponoć - rozwiązuje problem ale to dopiero po kolejnej wizycie w serwisie.

Cena wizyty w ASO po 11kkm - 690 PLN.
22.jpg
22.jpg (180.93 KiB) Przejrzano 1245 razy
Ocena: 11.76471%


Kawasaki ER5 -->> Suzuki GSF 600 Bandit -->>Suzuki V-Strom 650 XT -->> Suzuki V-Strom 1000 -->> BMW R1250GS Adventure


Ride Through Life

ODPOWIEDZ

Wróć do „Motocykle niesłuszne (czyli nie V-strom)”