Co może powodować wyczuwalne drgania kierownicy przy większych prędkościach tak, że nie można puścić kierownicy?
1) Przede wszystkim trzeba wykluczyć brutalne wcześniejsze przygody motocykla jak krzywa rama, krzywe lagi, półki, prostowania w przygódowym warsztacie felga itp...
2) Jeżeli powyższe wykluczone, najczęstszym powodem bywa zużyta lub mocno wyząbkowana opona. W takim wypadku oczywiście konieczna wymiana . Dla mało wtajemniczonych : nie przetaczamy opon na tokarce


3) Kolejną możliwą przyczyną to łożysko główki ramy (jak sprawdzić będzie w innym poście)
4) Przy większych przebiegach luzy w amortyzatorach/ na panewkach.
A co do wyząbkowania : powodem tych niecnych zmian jest z tego co wiem dość miękkie przednie zawieszenie. Jak ktoś ma czas, chęci, trochę kasy - to może pokusić się o :
- wymianę oleju w latach na gęstszy ( np. Na 15 czy w-g niektórych 20)
- wymianę sprężyn na sztywniejsze
Jak macie kolejne pomysły lub rady to uzupełniać proszę.