V-Strom 700 prototyp przyłapany na testach

Wszystko co o motocyklach V-strom powiedzieć i wiedzieć można. Pytania, odpowiedzi, dyskusje.
Awatar użytkownika
Arturm
A2
Posty: 155
Rejestracja: 28 mar 2017, 22:07
Lokalizacja: Częstochowa

V-Strom 700 prototyp przyłapany na testach

Post autor: Arturm »

Obrazek

Nowe prawdopodobnie wszystko: silnik 2cyl.w rzędzie, widelec upside-down, nowy wahacz, reflektor podobny do gsx-s1000, itd.itp.
Załączniki
20220811_210530.png
20220811_210530.png (1.89 MiB) Przejrzano 1926 razy


Romet Ogar205>Simson SR50,
pożyczane WSK125,Jawa350,Honda SLR650..:]
V-Strom 650 AL2 -->>> V-Strom 1050XT

Awatar użytkownika
Arturm
A2
Posty: 155
Rejestracja: 28 mar 2017, 22:07
Lokalizacja: Częstochowa

Re: V-Strom 700 prototyp przyłapany na testach

Post autor: Arturm »

Źródło:


Romet Ogar205>Simson SR50,
pożyczane WSK125,Jawa350,Honda SLR650..:]
V-Strom 650 AL2 -->>> V-Strom 1050XT

Awatar użytkownika
Struna
A+B+C+D+E+T
Posty: 5220
Rejestracja: 08 sie 2017, 15:26
Lokalizacja: Skawina/Kraków
Kontakt:

Re: V-Strom 700 prototyp przyłapany na testach

Post autor: Struna »

Jakieś takie spore się przednie koło wydaje


DL 650 AK7, Honda VTR 1000F, Tekken 125->250, DRZ 400S - http://www.gcstuning.pl

Awatar użytkownika
crimson
A+B+C+D+E+T
Posty: 3748
Rejestracja: 27 wrz 2017, 14:19
Lokalizacja: Kraków i okolice

Re: V-Strom 700 prototyp przyłapany na testach

Post autor: crimson »

może 21 - jak w Africe :)


DL 650 AL6 --> CRF 1100 ATAS

Awatar użytkownika
Iżu
A+B+C+D
Posty: 2255
Rejestracja: 09 lis 2016, 18:28
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: V-Strom 700 prototyp przyłapany na testach

Post autor: Iżu »

O matko.. na zdjęciu widać te przestarzałe zaciski Tokico na przednim kole.. obym się mylił, może w końcu zastosują stalowe oploty hamulcowe jak to ma od lat Triumph czy BMW.


Iżu

Awatar użytkownika
lukas76
A+B+C+D+E+T
Posty: 4450
Rejestracja: 10 mar 2019, 21:40
Lokalizacja: Bielsko-Biała/Zwiesel
Kontakt:

Re: V-Strom 700 prototyp przyłapany na testach

Post autor: lukas76 »

18 tył i 21 przód, ciekawe. Facet narzeka że ze zdjęć wyglada jakby malo miejsca bylo na kolana, tłumik ze starego oraz że słabo wyglada osłona przed wiatrem. Ciekawostką jest że któryś dl ma dostać turbo, ale on stawia że nraczej nowy 1000 będzie mial
Ocena: 5.88235%


Ponowne przyjęcie do Mniejszości Niemieckiej 🤣
BMWał
[media]https://www.dampfbier.de/[/media]

karacz
A
Posty: 401
Rejestracja: 14 sie 2019, 17:40
Lokalizacja: WLKP

Re: V-Strom 700 prototyp przyłapany na testach

Post autor: karacz »

A to nie będzie tak, że skoro jest nowe moto 1050 to muszą mieć mniejszą wersję i właśnie 700 będzie takim moto? a dl650 i dl1000 bedzie swoją drogą produkowany?



Awatar użytkownika
Rommel
A+B+C
Posty: 1195
Rejestracja: 04 paź 2020, 23:37
Lokalizacja: Bristol (UK)

Re: V-Strom 700 prototyp przyłapany na testach

Post autor: Rommel »

To juz nie bedzie Vstrom, jak bez Vki ;) ale wyglada na malenstwo, chyba ze gosc ma 190 cm wzrostu. Ja jak jezdzilem na Pegaso wygladalo jakbym ujezdzal jamnika :D


"I am the Flying Spaghetti Monster. Thou shalt have no other monsters before Me. (Afterwards is OK; just use protection.) The only Monster who deserves capitalization is Me! Other monsters are false monsters, undeserving of capitalization."

Awatar użytkownika
Arturm
A2
Posty: 155
Rejestracja: 28 mar 2017, 22:07
Lokalizacja: Częstochowa

Re: V-Strom 700 prototyp przyłapany na testach

Post autor: Arturm »

lukas76 pisze:
12 sie 2022, 07:25
Ciekawostką jest że któryś dl ma dostać turbo, ale on stawia że nraczej nowy 1000 będzie mial
Na pewno "turbo" nie będzie miał taki jak na zdjęciu i z tymi zaciskami, bo miałby problem z hamowaniem 😄 .
Co do szyby, to możliwe że Suzuki będzie produkowało dwie wersje biorąc przykład z Afriki Twin, gdzie np. z mniejszą szybą będzie przeznaczony bardziej w teren, a z większą na szosę.
Jeżeli chodzi o ilość miejsca na nogi, to jeżeli wezmą pod uwagę tylko gabaryty statystycznego Japończyka, to będzie mało miejsca 😄. Podobnie było z Hondą Africa Twin Adventure Sports 1000, gdzie wysocy riderzy uderzali kolanami o wystający kant zbiornika. W Adventure Sports L1100 już ten problem wyeliminowali. Chciałem jeszcze zwrócić uwagę na ciekawe rozwiązanie zaprezentowane trochę wcześniej na szpiegowskich zdjęciach sv700/gsx-r700, oraz prawdopodobnie dotyczące przyszłego V-Stroma 700, na których widać gdzie indziej umieszczony Airbox, tj.pod siedzeniem. Dzięki temu będzie można zamontować pojemniejszy zbiornik paliwa. Natomiast sam Airbox będzie bliżej ewentualnego "turbo". Ogólnie coś się dzieje, widać nowe pomysły, wszak to Suzuki 😉
Mnie najbardziej zaskakuje rozmiar kół, a nawet widelec upside-down, ale to by znaczyło że, podglądają konkurencję gdzie jedne wersje z kolami 21 cali są bardziej przeznaczone w teren, a drugie z 19 calami na asfalt. Być może tak będzie. Pożyjemy zobaczymy 🙂
Ostatnio zmieniony 12 sie 2022, 15:57 przez Arturm, łącznie zmieniany 1 raz.


Romet Ogar205>Simson SR50,
pożyczane WSK125,Jawa350,Honda SLR650..:]
V-Strom 650 AL2 -->>> V-Strom 1050XT

Awatar użytkownika
lukas76
A+B+C+D+E+T
Posty: 4450
Rejestracja: 10 mar 2019, 21:40
Lokalizacja: Bielsko-Biała/Zwiesel
Kontakt:

Re: V-Strom 700 prototyp przyłapany na testach

Post autor: lukas76 »

arturm pisze:
12 sie 2022, 12:05
lukas76 pisze:
12 sie 2022, 07:25
Ciekawostką jest że któryś dl ma dostać turbo, ale on stawia że nraczej nowy 1000 będzie mial
Na pewno "turbo" nie będzie miał taki jak na zdjęciu i z tymi zaciskami, bo miałby problem z hamowaniem 😄 .
Co do szyby, to możliwe że Suzuki będzie produkowało w dwie wersje biorąc przykład z Afriki Twin, gdzie np. z mniejszą szybą będzie przeznaczony bardziej w teren, a z większą na szosę.
Jeżeli chodzi o ilość miejsca na nogi, to jeżeli wezmą pod uwagę tylko gabaryty statystycznego Japończyka, to będzie mało miejsca 😄. Podobnie było z Hondą Africa Twin Adventure Sports 1000, gdzie wysocy riderzy uderzali kolanami o wystający kant zbiornika. W Adventure Sports L1100 już ten problem wyeliminowali. Chciałem jeszcze zwrócić uwagę na ciekawe rozwiązanie zaprezentowane trochę wcześniej na szpiegowskich zdjęciach sv700/gsx-r700, oraz prawdopodobnie dotyczące przyszłego V-Stroma 700, na których widać gdzie indziej umieszczony Airbox, tj.pod siedzeniem. Dzięki temu będzie można zamontować pojemniejszy zbiornik paliwa. Natomiast sam Airbox będzie bliżej ewentualnego "turbo". Ogólnie coś się dzieje, widać nowe pomysły, wszak to Suzuki 😉
Mnie najbardziej zaskakuje rozmiar kół, a nawet widelec upside-down, ale to by znaczyło że, podglądają konkurencję gdzie jedne wersje z kolami 21 cali są bardziej przeznaczone w teren, a drugie z 19 calami na asfalt. Być może tak będzie. Pożyjemy zobaczymy 🙂
Wątpię żeby Suzuki wypuściło dwie wersje, znając"skąpą" politykę suzi. Oby poprawili hamulece,


Ponowne przyjęcie do Mniejszości Niemieckiej 🤣
BMWał
[media]https://www.dampfbier.de/[/media]

Awatar użytkownika
Arturm
A2
Posty: 155
Rejestracja: 28 mar 2017, 22:07
Lokalizacja: Częstochowa

Re: V-Strom 700 prototyp przyłapany na testach

Post autor: Arturm »

lukas76 pisze:
12 sie 2022, 13:07

Wątpię żeby Suzuki wypuściło dwie wersje, znając"skąpą" politykę suzi. Oby poprawili hamulece,
No ale już od kilku lat V-Strom wypuszczany jest w dwóch wersjsch, tyle tylko że, w 650 zmiany są marginalne, tj. wersja XT ma szprychowe koła. W 1050 różnice są większe. Być może Suzuki zdecydowało się pójść krok dalej, a różnice między wersjami będą bardziej znaczące. Nie chce mi się wierzyć, że będzie tylko jedna wersja i to na kołach 21,18 cali i tylko na szprychowych, bo takie koła generują większe koszta, a motocykl staje się mniej konkurencyjny cenowo. No chyba że Suzuki zamierza iść bardziej w "off-road" i chce bardziej konkurować z Tenere 700 i nową "Małą Afriką 750" i będzie tylko jedna wersja na szprychowych kołach. Za kilka miesięcy pewnie się przekonamy
Ostatnio zmieniony 12 sie 2022, 16:00 przez Arturm, łącznie zmieniany 1 raz.


Romet Ogar205>Simson SR50,
pożyczane WSK125,Jawa350,Honda SLR650..:]
V-Strom 650 AL2 -->>> V-Strom 1050XT

Awatar użytkownika
lukas76
A+B+C+D+E+T
Posty: 4450
Rejestracja: 10 mar 2019, 21:40
Lokalizacja: Bielsko-Biała/Zwiesel
Kontakt:

Re: V-Strom 700 prototyp przyłapany na testach

Post autor: lukas76 »

arturm pisze:
12 sie 2022, 13:50
lukas76 pisze:
12 sie 2022, 13:07

Wątpię żeby Suzuki wypuściło dwie wersje, znając"skąpą" politykę suzi. Oby poprawili hamulece,
No ale już od kilku lat V-Strom wypuszczany jest w dwóch wersjsch, tyle tylko że, w 650 zmiany są marginalne, tj. wersja XT ma szprychowe koła. W 1050 różnice są większe. Być może Suzuki zdecydowało się pójść krok dalej, a różnice między wersjami będą bardziej znaczące. Nie chce mi się wierzyć, że będzie tylko jedna wersja i to na kołach 21,18 cali i tylko na szprychowych, bo takie koła generują większe koszta, a motocykl staje się mniej konkurencyjny cenowo. No chyba że Suzuki zamierza iść bardziej w "off-road i chce bardziej konkurować z Tenere 700 i nową "Małą Afriką 750" i będzie tylko jedna wersja na szprychowych kołach. Za kilka miesięcy pewnie się przekonamy
A to takie wersje to będą, tzn xt i zwykła, w obecnym modelu te różnice są tylko w wyglądzie bez większego wpływu na funkcjonalność.. travelpackt w 650 to juz w ogóle kpina. Pozyjemy zobaczymy. Mam nadzieję że oprócz silnika zmieni się rama, i waga.


Ponowne przyjęcie do Mniejszości Niemieckiej 🤣
BMWał
[media]https://www.dampfbier.de/[/media]

Awatar użytkownika
Arturm
A2
Posty: 155
Rejestracja: 28 mar 2017, 22:07
Lokalizacja: Częstochowa

Re: V-Strom 700 prototyp przyłapany na testach

Post autor: Arturm »

Nie wiem jak faktycznie będzie, ale nie wierzę żeby wypuścili wersję tylko na szprychowych kołach tak jak widać na zdjęciach. A rama to raczej na pewno będzie nowa, bo po pierwsze wymusi to nowy rzędowy silnik, a po drugie, ma już chyba ponad 20 lat. Nie zdziwiłbym się także gdyby była stalowa 🙂 . Zobaczymy co przyniesie czas, a ten jak dobrze wiemy w Suzuki bardzo wolno leci. Przypomnę, że w roku 2015 dziennikarze donosili że Suzuki w "dużym DL-u" może już od nastepnego roku wprowadzić zmienne fazy rozrządu. Nad "uturbionym" modelem pracują jeszcze dłużej 😄
Ostatnio zmieniony 12 sie 2022, 17:49 przez Arturm, łącznie zmieniany 1 raz.


Romet Ogar205>Simson SR50,
pożyczane WSK125,Jawa350,Honda SLR650..:]
V-Strom 650 AL2 -->>> V-Strom 1050XT

Online
Awatar użytkownika
staszek_s
A+B+C+D+E
Posty: 3076
Rejestracja: 04 paź 2016, 12:32
Lokalizacja: Radlin, Śląsk

Re: V-Strom 700 prototyp przyłapany na testach

Post autor: staszek_s »

karacz pisze:A to nie będzie tak, że skoro jest nowe moto 1050 to muszą mieć mniejszą wersję i właśnie 700 będzie takim moto? a dl650 i dl1000 bedzie swoją drogą produkowany?
1050 to 1000 po kolejnym lifcie, nie są produkowane równolegle. Zresztą to ten sam silnik z pojemnością 1037 ccm, tylko nazwę wymyślili nową Obrazek


Yamaha Virago 535 > DL 650 AL5 > DL 1000 L9 > R1200GS

Awatar użytkownika
Iżu
A+B+C+D
Posty: 2255
Rejestracja: 09 lis 2016, 18:28
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: V-Strom 700 prototyp przyłapany na testach

Post autor: Iżu »

arturm pisze:
12 sie 2022, 16:30
Przypomnę, że w roku 2015 dziennikarze donosili że Suzuki w "dużym DL-u" może już od nastepnego roku wprowadzić zmienne fazy rozrządu. Nad "uturbionym" modelem pracują jeszcze dłużej 😄
Znając niechęć Żółtków z Hamamatsu do wprowadzania zmian w swoich motocyklach nad tym turbo będą pracować do 2035 roku, kiedy już będzie zakaz w UE sprzedaży spalinowych pojazdów :lol:


Iżu

Awatar użytkownika
gorghu
A+B+C+D+E
Posty: 3042
Rejestracja: 04 paź 2016, 18:10
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Re: V-Strom 700 prototyp przyłapany na testach

Post autor: gorghu »

I w ten sposób z DL'em stanie się to co z Super Tenere 1200. Obecnie nową można kupić na całym świecie oprócz Europy. Europa sama sobie zaciska pętlę a w tym czasie najwięksi truciciele jak Indie, Chiny, USA mają to wszystko gdzieś ;)
Ocena: 5.88235%


Grzesiek
DL 650 AK8 Black Mat -->> Super Tenere 1200

Awatar użytkownika
Arturm
A2
Posty: 155
Rejestracja: 28 mar 2017, 22:07
Lokalizacja: Częstochowa

Re: V-Strom 700 prototyp przyłapany na testach

Post autor: Arturm »

Iżu pisze:
13 sie 2022, 18:58

Znając niechęć Żółtków z Hamamatsu do wprowadzania zmian w swoich motocyklach nad tym turbo będą pracować do 2035 roku, kiedy już będzie zakaz w UE sprzedaży spalinowych pojazdów :lol:
Być może tak będzie, ale jak na Suzuki to szykuje się mała rewolucja, bo po 20 latach rezygnacja z silnika typu "V", podobnie z ramą która być może będzie stalowa.


Romet Ogar205>Simson SR50,
pożyczane WSK125,Jawa350,Honda SLR650..:]
V-Strom 650 AL2 -->>> V-Strom 1050XT

Awatar użytkownika
Arturm
A2
Posty: 155
Rejestracja: 28 mar 2017, 22:07
Lokalizacja: Częstochowa

Re: V-Strom 700 prototyp przyłapany na testach

Post autor: Arturm »

gorghu pisze:
13 sie 2022, 19:13
I w ten sposób z DL'em stanie się to co z Super Tenere 1200. Obecnie nową można kupić na całym świecie oprócz Europy. Europa sama sobie zaciska pętlę a w tym czasie najwięksi truciciele jak Indie, Chiny, USA mają to wszystko gdzieś ;)
Dużej Tenery jak i wielu innych motocykli szkoda ☹️


Romet Ogar205>Simson SR50,
pożyczane WSK125,Jawa350,Honda SLR650..:]
V-Strom 650 AL2 -->>> V-Strom 1050XT

Awatar użytkownika
Iżu
A+B+C+D
Posty: 2255
Rejestracja: 09 lis 2016, 18:28
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: V-Strom 700 prototyp przyłapany na testach

Post autor: Iżu »

arturm pisze:
13 sie 2022, 20:25
Być może tak będzie, ale jak na Suzuki to szykuje się mała rewolucja, bo po 20 latach rezygnacja z silnika typu "V", podobnie z ramą która być może będzie stalowa.
Myślę Artur że to kwestia oszczędności, rama stalowa i silnik rzędowy jest tańsze w produkcji.
Silnik V-ki ma tez bardziej skomplikowany rozrząd.
Obecnie silniki rzędowe dwu i trzycylindrowe całkiem dobrze udają V-ki będąc tak samo dobrymi jak one.


Iżu

Awatar użytkownika
Arturm
A2
Posty: 155
Rejestracja: 28 mar 2017, 22:07
Lokalizacja: Częstochowa

Re: V-Strom 700 prototyp przyłapany na testach

Post autor: Arturm »

Iżu pisze:
13 sie 2022, 21:04

Myślę Artur że to kwestia oszczędności, rama stalowa i silnik rzędowy jest tańsze w produkcji.
Silnik V-ki ma tez bardziej skomplikowany rozrząd.
Obecnie silniki rzędowe dwu i trzycylindrowe całkiem dobrze udają V-ki będąc tak samo dobrymi jak one.
Wszystko się zgadza. Dodam, że obecnie nowoczesne ramy stalowe mogą być lżejsze od aluminiowych.


Romet Ogar205>Simson SR50,
pożyczane WSK125,Jawa350,Honda SLR650..:]
V-Strom 650 AL2 -->>> V-Strom 1050XT

ODPOWIEDZ

Wróć do „Motocykle V-strom”