Pamietam jak pierwszy raz leciałem Jawą, to moja wska 175 byla gladxiedka
V-STROM 800DE
- lukas76
- A+B+C+D+E+T
- Posty: 4395
- Rejestracja: 10 mar 2019, 21:40
- Lokalizacja: Bielsko-Biała/Zwiesel
- Kontakt:
Re: V-STROM 800DE
Chopy a jeździli wy bmw f650 (singlem)?? Tam to były wibracje. Masaż nie tylko 4 liter ale i całego ciała w pełnym zakresie obrotów:)
- Ocena: 11.76471%
- lukas76
- A+B+C+D+E+T
- Posty: 4395
- Rejestracja: 10 mar 2019, 21:40
- Lokalizacja: Bielsko-Biała/Zwiesel
- Kontakt:
Re: V-STROM 800DE
Mój Iż 49 to fajnie sobie drgał i ten wolnoobrotowy dwusuw drym drym drym, no i smrodek oleju z rury
Aleśmy odeszli od tematu zaraz bana/na dostaniemy od @Centrino
Iżu
Re: V-STROM 800DE
Oglądałem dziś znowu 800DE oraz 1050DE i jakoś marne wrażenie na mnie zrobiły jeżeli chodzi o jakość wykonania, te motory wyglądaja jakby były poskładane z kilku innych, nie ma takie spójnej całosci. Poza tym kable schowane w peszlu takim jak z Castoramy Rozczarowalem się,
bedzie trzeba jednak GSa kupić
bedzie trzeba jednak GSa kupić
Re: V-STROM 800DE
Hej, za tydzień 8-go maja jak pogoda dopisze biorę na dwa dni testów Suzuki V-strom 800 DE, porównamy go z Markiem do DL-650 AL6, sprawdzę również spalanie na trasie oraz oświetlenie drogi nocą
- Ocena: 11.76471%
Iżu
Re: V-STROM 800DE
Miałem wczoraj okazję przejechania się nowym V Stromem 800, w porównaniu do mojej 650tki ,silnik ma bardziej dynamiczny, ale odczucie jak by się też miało pod sobą v-kę, skrzynia biegów precyzyjna ,kierownica bardziej prosta i szersza,zegary-wyświetlacz ładny, ale jak by czegoś brakowało,pozycja za kierownicą nie zła lecz podniósł bym kierę riserami,było by wygodniej,kanapa - tu trochę słabo,nie wygodna,dla mnie by była do obszycia,szybę miał założoną turystyczną także ochrona przed wiatrem nie zła,jako całość fajna maszyna, największe wrażenie jednak zrobił silnik, to tak na szybko moje odczucia,i pytanie brzmi czy bym go kupił? Nie,dla mnie jest bardziej maszyną off-road ,do zjechania na szutry,a to nie dla mnie.
Re: V-STROM 800DE
Ja też widziałem to na żywo. Mam takie subiektywne wrażenie, że 1050XT wygląda tak poważniej. Ta 800ka wydaje mi się tak jakoś plastikowa, choć może to i dobry moto.Yarecki71 pisze: ↑07 maja 2023, 10:47Miałem wczoraj okazję przejechania się nowym V Stromem 800, w porównaniu do mojej 650tki ,silnik ma bardziej dynamiczny, ale odczucie jak by się też miało pod sobą v-kę, skrzynia biegów precyzyjna ,kierownica bardziej prosta i szersza,zegary-wyświetlacz ładny, ale jak by czegoś brakowało,pozycja za kierownicą nie zła lecz podniósł bym kierę riserami,było by wygodniej,kanapa - tu trochę słabo,nie wygodna,dla mnie by była do obszycia,szybę miał założoną turystyczną także ochrona przed wiatrem nie zła,jako całość fajna maszyna, największe wrażenie jednak zrobił silnik, to tak na szybko moje odczucia,i pytanie brzmi czy bym go kupił? Nie,dla mnie jest bardziej maszyną off-road ,do zjechania szutry,a to nie dla mnie.
Natomiast ten drugi cudaka z tym nowym silnikiem, naked, to już jest odjazd. W sumie nie wiem do czego to ma służyć. Wygląda na mały, miejski moto, w zasadzie to jednoosobowy. No na pewno z tym silnikiem będzie po mieście fajnie brykał, ale 100 km na tym poza miastem widzę słabiutko.
Kawasaki ER5, Yamaha XJ6, Suzuki V-Strom 1050XT
- motostopem
- A2
- Posty: 194
- Rejestracja: 06 gru 2022, 09:03
Re: V-STROM 800DE
Czyli znowu może wyjść na to, że na dwie osoby z kuframi to albo 1000 albo 1050 lub inne marki
Najczęściej w roli głównej DL650
https://www.youtube.com/channel/UCpp6Ux ... irmation=1
Re: V-STROM 800DE
No to trza się podzielić swoimi spostrzeżeniami zaczniemy od wad bo odziwo jes ich mniej:
1. Dętka - po co? Ale ogólnie gumy nie złapałem więc uff
2. Grzeje poniżej kolan i to wcale nie mało temp były rzędu nawet 29 stopni wiec czuć, DL tu zdecydowanie bardziej kulturalny ale nie dziwi mnie to szerokość chłodnicy i powietrze które z niej prosto na te nogi leci, wiec grzeje.
3. Inna geometria większe koło wada na asfalcie a nie na tyle zbyt zawracać na to uwagę
4. Wibracje? @lukas76 ty już chyba zapomniałeś jak wibrują motocykle, dla mnie to było prawie niezauważalne no może przy tych 160 km/h na niemieckiej autostradzie bardziej lewy podnóżek niż prawy (Trampek bardziej się trząsł po de mną)
5. Przedni zawias trochę nie domaga z szybkością powrotu na tarkach lub przy większej, szybkości na szutrowych wertepach, woli zdecydowanie większe dziury niż mniejsze powtarzalne, ale pewnie regulacja załatwiła sprawę.
6. Słychać to samo co u mnie czyli na jałowym biegu odgłosy dochodzą z kosza
7. Szyba to pomyłka w OFF ok na trasy bez sensu do wymiany
Zalety
1. Ma pierdolnięcie szczególnie na mapie A to jest dokładnie to co mi brakuje w DL
2. Da się rozpędzić do tych 199 na niemieckiej autostradzie do tych 160 dochodzi bez żadnego wysiłku wiec można traktować nawet jako przelotową ale i tak taka nie potrzebna
3. QuickShifter bajeczka, na każdych biegach czasami trzeba lepiej sobie dobrać obroty z 2-3 - 3-2 a le reszta płynnie da się bez żądnego uderzeni.
4. Pozycja baja nic nie musiałbym przerabiać szersza kierownica? w korkach nieodczuwalna.
5. Skrzynia pracuje naprawdę ładnie, jak nie u Suzuki
6. Wydech fajny basowy, nie przeszkadza ładnie mruczy
7. W terenie waga nie przeszkadzaj naprawdę sobie pięknie radzi plus quikshifter jedzie się przewidywalnie, opony niestety nie na teren
8. Wbrew pozorom oświetlenie jest wystarczające, śmiesznie odcina się w kwadracie lampa do długich, normalne oświetlenie świeci naprawdę szeroko choć ma 3 fazy odcięcia od ciemnej, przez jasna do b jasnej.
9. hamulce żyleta choć może faktycznie mało dozowane ale na asfalcie nie przeszkadza
10. prosta obsługa czytelny wyświetlacz, możliwość wyłączenia ABS tył, ale ten Gravel jakiś oszukany (tryb TC) bo trzeba całkowicie TC=OFF żeby latała dupka tak to cos za wcześnie odcina
Ogólnie zrobiłem 395 km 320 asfalt, reszta wertepy, pioch, szutry , łąki, jestem zaskoczony pozytywnie i jeżeli BMW nie zrobi na mnie wrażenia to może się okazać N1 na mojej liście. Miałem go 2 dni z dzisiejszym porankiem i powiem wam ze namieszała na mojej liście.
1. Dętka - po co? Ale ogólnie gumy nie złapałem więc uff
2. Grzeje poniżej kolan i to wcale nie mało temp były rzędu nawet 29 stopni wiec czuć, DL tu zdecydowanie bardziej kulturalny ale nie dziwi mnie to szerokość chłodnicy i powietrze które z niej prosto na te nogi leci, wiec grzeje.
3. Inna geometria większe koło wada na asfalcie a nie na tyle zbyt zawracać na to uwagę
4. Wibracje? @lukas76 ty już chyba zapomniałeś jak wibrują motocykle, dla mnie to było prawie niezauważalne no może przy tych 160 km/h na niemieckiej autostradzie bardziej lewy podnóżek niż prawy (Trampek bardziej się trząsł po de mną)
5. Przedni zawias trochę nie domaga z szybkością powrotu na tarkach lub przy większej, szybkości na szutrowych wertepach, woli zdecydowanie większe dziury niż mniejsze powtarzalne, ale pewnie regulacja załatwiła sprawę.
6. Słychać to samo co u mnie czyli na jałowym biegu odgłosy dochodzą z kosza
7. Szyba to pomyłka w OFF ok na trasy bez sensu do wymiany
Zalety
1. Ma pierdolnięcie szczególnie na mapie A to jest dokładnie to co mi brakuje w DL
2. Da się rozpędzić do tych 199 na niemieckiej autostradzie do tych 160 dochodzi bez żadnego wysiłku wiec można traktować nawet jako przelotową ale i tak taka nie potrzebna
3. QuickShifter bajeczka, na każdych biegach czasami trzeba lepiej sobie dobrać obroty z 2-3 - 3-2 a le reszta płynnie da się bez żądnego uderzeni.
4. Pozycja baja nic nie musiałbym przerabiać szersza kierownica? w korkach nieodczuwalna.
5. Skrzynia pracuje naprawdę ładnie, jak nie u Suzuki
6. Wydech fajny basowy, nie przeszkadza ładnie mruczy
7. W terenie waga nie przeszkadzaj naprawdę sobie pięknie radzi plus quikshifter jedzie się przewidywalnie, opony niestety nie na teren
8. Wbrew pozorom oświetlenie jest wystarczające, śmiesznie odcina się w kwadracie lampa do długich, normalne oświetlenie świeci naprawdę szeroko choć ma 3 fazy odcięcia od ciemnej, przez jasna do b jasnej.
9. hamulce żyleta choć może faktycznie mało dozowane ale na asfalcie nie przeszkadza
10. prosta obsługa czytelny wyświetlacz, możliwość wyłączenia ABS tył, ale ten Gravel jakiś oszukany (tryb TC) bo trzeba całkowicie TC=OFF żeby latała dupka tak to cos za wcześnie odcina
Ogólnie zrobiłem 395 km 320 asfalt, reszta wertepy, pioch, szutry , łąki, jestem zaskoczony pozytywnie i jeżeli BMW nie zrobi na mnie wrażenia to może się okazać N1 na mojej liście. Miałem go 2 dni z dzisiejszym porankiem i powiem wam ze namieszała na mojej liście.
- Załączniki
-
- 351761182_278021624625598_8936921662974988193_n.jpg (435.67 KiB) Przejrzano 784 razy
-
- 351743397_905762860511855_4870744753459327551_n.jpg (582.59 KiB) Przejrzano 784 razy
-
- 351739249_326595716437348_8404429603217385582_n.jpg (557.19 KiB) Przejrzano 784 razy
-
- 351709007_616429663756716_7658434899748519624_n.jpg (966.42 KiB) Przejrzano 784 razy
-
- 351700832_220568684109801_4622414072567783012_n.jpg (542.92 KiB) Przejrzano 784 razy
-
- 351666667_1664191014092543_1884766371389467972_n.jpg (431.68 KiB) Przejrzano 784 razy
-
- 351634117_1214453812584128_5232826903679874310_n.jpg (446.12 KiB) Przejrzano 784 razy
-
- 351624638_3467938630138565_2929975000825519529_n.jpg (314.05 KiB) Przejrzano 784 razy
-
- 351619040_191132340557911_1322245407478348945_n.jpg (964.43 KiB) Przejrzano 784 razy
-
- 351578901_1894599890923587_6005232452479833571_n.jpg (881.96 KiB) Przejrzano 784 razy
-
- 351514890_578518617497226_7685179496635762659_n.jpg (966.25 KiB) Przejrzano 784 razy
-
- 351512155_1017958156239729_7447278817309175047_n.jpg (253.6 KiB) Przejrzano 784 razy
-
- 351456327_790281356152030_8037211960790160455_n.jpg (272.04 KiB) Przejrzano 784 razy
-
- 351313380_1688814088285896_5422773592549427645_n.jpg (286.23 KiB) Przejrzano 784 razy
-
- 351313374_1419673001907547_5224282086301038515_n.jpg (1.1 MiB) Przejrzano 784 razy
-
- 351304980_943607260245136_5785083475217863664_n.jpg (276.04 KiB) Przejrzano 784 razy
-
- 351280249_785619653279721_3715150014510771079_n.jpg (562.33 KiB) Przejrzano 784 razy
-
- 351266015_1181624189178498_8234496949705267955_n.jpg (245.89 KiB) Przejrzano 784 razy
-
- 351149573_986365345871577_8215321526094777542_n.jpg (1.1 MiB) Przejrzano 784 razy
-
- 350660038_153756731018639_5156635455750776835_n.jpg (710.11 KiB) Przejrzano 784 razy
-
- 350287974_212043445045859_3144227569417117014_n.jpg (752.87 KiB) Przejrzano 784 razy
-
- 350137511_792725989013358_1998058691878747460_n.jpg (673.48 KiB) Przejrzano 784 razy
-
- 349480245_1904489846619028_2106715333051126641_n.jpg (361.88 KiB) Przejrzano 784 razy
-
- 349304891_2004643966579026_7679978932128436817_n.jpg (939.05 KiB) Przejrzano 784 razy
-
- 345074356_1038974457072666_8186296061624085490_n.jpg (707.02 KiB) Przejrzano 784 razy
-
- 344959009_3419698848269978_8856529855189333031_n.jpg (584.66 KiB) Przejrzano 784 razy
-
- 344783142_6229655527148085_1081870142981513254_n.jpg (342.82 KiB) Przejrzano 784 razy
-
- 343844786_266326552588232_5110638659493068276_n.jpg (1.12 MiB) Przejrzano 784 razy
-
- 343739811_969188237545739_1105623160501759521_n.jpg (995.69 KiB) Przejrzano 784 razy
- Ocena: 23.52941%
DL650A L8
- lukas76
- A+B+C+D+E+T
- Posty: 4395
- Rejestracja: 10 mar 2019, 21:40
- Lokalizacja: Bielsko-Biała/Zwiesel
- Kontakt:
Re: V-STROM 800DE
Nonpowiem Ci że swiatla tragedia, te cienie ktore pokazales3 to nie moze być gut. Mowisz że nie wibruje, to ciekawe, dla mnie te wibracje, mrowienie na jajacach w 140 przelotowej nie akceptowalne. Mnie wystarczylo pol godziny zeby miec odczucia gorsze niz w GS800, podatność na wiatr boczny oraz to zawieszenie, nie wyobrazam sobie jazdy we dwoch na tym motocyklu. Silnik moze zwawszy niz w gs800, ale zawias zdecydowanie gorszy tak samo jak hamulce zero jedynkowe. Wydają sie zyleta, ale jak z 100 km/h zrobilem hamowanie awaryjne,ten motek juz tak szybko nie hamowal. Nie wiem moze hamulec się ułoży i zostanie tylko przecietne hamowanie jak w DL. 650. Nurkowanie tego motocykla ze mna tylko bylo bardzo mocne, myslalem że przez kierownik przelecę. Nie chcialem mocno jechac po tym motocyklu na zlocie z wiadomych przyczyn, ale to ze fajnie sie prowadzi w zakretach( ibtak gorzej od 800gs) i ma fajny wyswietlacz ,i na tym koncza sie zalety tego motocykla dla mnie. Ale to sa odczucia po chwili jazdy, moze jakbym przejechal wiecej byloby inaczej. Zauwazylem tez że silnik mocno rozgrzany wibruje mocniej
- Ocena: 5.88235%
- lukas76
- A+B+C+D+E+T
- Posty: 4395
- Rejestracja: 10 mar 2019, 21:40
- Lokalizacja: Bielsko-Biała/Zwiesel
- Kontakt:
Re: V-STROM 800DE
Podatność na wiatr nie potwierdzam wiało, prowadził się idealnie nawet powyżej 160, Nurkowanie dla mnie nie przeszkadzające, cos za cos miękki zawias będzie nurkował. Dlatego każdy będzie traktował to indywidualnie ja tu na razie widzę wiecie plusów i bardzo dopasowany motocykl dla mnie. Wyglądu nie oceniam bo jest paskudny Nawet te ori gmole pasują mi na przyczepienie namiotu i śpiwora po każdej ze stron
- Ocena: 5.88235%
DL650A L8
Re: V-STROM 800DE
@lukas76 Trzeba pamiętać ze ja patrzę z perspektywy porównania Trampaka, Aprilli i DL650 wiec to jest inne spojrzenie, BMW porównam do Afry to będzie bardziej zbliżone
Co do oświetlanie dodam tak:
1. Aprilka
2. Trampek
3. Suzuki 800 DE
4. DL650 na samym końcu
Ale dzisiaj idzie na przegląd DL wiec zaraz wlecą ledy zobaczymy ile zmienia
Co do oświetlanie dodam tak:
1. Aprilka
2. Trampek
3. Suzuki 800 DE
4. DL650 na samym końcu
Ale dzisiaj idzie na przegląd DL wiec zaraz wlecą ledy zobaczymy ile zmienia
DL650A L8
- lukas76
- A+B+C+D+E+T
- Posty: 4395
- Rejestracja: 10 mar 2019, 21:40
- Lokalizacja: Bielsko-Biała/Zwiesel
- Kontakt:
Re: V-STROM 800DE
Ty juz tyle.nie inwestuj w tego DL, niech sie nowy wlasciciel nacieszy jakims serwisem
Online
Re: V-STROM 800DE
To jest 4 razy to samo zdjęcie z długimi światłami? Pokaż jak krótkie świecą, to ważniejsze w codziennej jeździe.
Yamaha Virago 535 > DL 650 AL5 > DL 1000 L9 > R1200GS
Re: V-STROM 800DE
Nie jeździłem nim (jeszcze), ale przymierzyłem się do niego w Suzi-Moto - dla mnie największym pozytywnym zaskoczeniem była pozycja do jazdy na stojąco. Przy moich 191 cm nie musiałbym zmieniać nic żeby wygodnie jechać w offie - risery niepotrzebne, kierownica jest dokładnie tam gdzie powinna być, bak dobrze wyprofilowany pod kolana - opierają się jeszcze o ten fioletowy plastik, który jest lekko chropowaty, więc nie będzie się rysował lakier i raczej obejdzie się bez tankpadów dla lepszej przyczepności. Do tego odłączanie ABS-u tylnego koła, wbudowane gniazda USB, przyzwoita osłona silnika - w standardzie jest większość tego co mozolnie dodawałem do swojego DL650 żeby dało się nim zjeżdżać z asfaltu.
Standardowa szyba to na pierwszy rzut oka wygląda na małą, nawet do offu wolałbym większą, bo w off też trzeba jakoś dojechać. Wydaje mi się też, że tłumik jest większy i bardziej wystający niż w starszych DL-ach - przewrotki na prawo mogą go szybko pokiereszować.
Aprilia podoba mi się bardziej wizualnie, ale do 800de też zaczynam się przekonywać. Poza lampą, bo ta jest paskudna i do tego świeci... Po zdjęciach Lorda to tak wygląda, że może mocno ale nie za dobrze
Standardowa szyba to na pierwszy rzut oka wygląda na małą, nawet do offu wolałbym większą, bo w off też trzeba jakoś dojechać. Wydaje mi się też, że tłumik jest większy i bardziej wystający niż w starszych DL-ach - przewrotki na prawo mogą go szybko pokiereszować.
Aprilia podoba mi się bardziej wizualnie, ale do 800de też zaczynam się przekonywać. Poza lampą, bo ta jest paskudna i do tego świeci... Po zdjęciach Lorda to tak wygląda, że może mocno ale nie za dobrze
Marcin
DL 650 AL2 Metallic Fox Orange - Chudy Rudy Obecnie zdemotoryzowany
DL 650 AL2 Metallic Fox Orange - Chudy Rudy Obecnie zdemotoryzowany
Online
Re: V-STROM 800DE
No jak tak świecą krótkie to jest niezła czarna dziura przed samym motocyklem. Przy normalnej jeździe to może nie ma znaczenia ale przy jakichś wolniejszych manewrach na dziurawej drodze itp wolałbym mieć lepiej oświetlone.
Yamaha Virago 535 > DL 650 AL5 > DL 1000 L9 > R1200GS
Re: V-STROM 800DE
Pole pod nosem doświetlisz halogenami, na pewno nie będą oślepiać kierowców.
Czarny DL650XT M0 na Au-felgach