V-STROM 800DE

Wszystko co o motocyklach V-strom powiedzieć i wiedzieć można. Pytania, odpowiedzi, dyskusje.
Awatar użytkownika
lukas76
A+B+C+D+E+T
Posty: 4395
Rejestracja: 10 mar 2019, 21:40
Lokalizacja: Bielsko-Biała/Zwiesel
Kontakt:

Re: V-STROM 800DE

Post autor: lukas76 »

crimson pisze:
29 mar 2023, 20:34
Java 350 TS - ta miała fajne wibracje :) przy 110km/h cała rama wpadała w rezonans :)
Pamietam jak pierwszy raz leciałem Jawą, to moja wska 175 byla gladxiedka


Ponowne przyjęcie do Mniejszości Niemieckiej 🤣
BMWał
[media]https://www.dampfbier.de/[/media]

Awatar użytkownika
Centrino
Administrator
Posty: 4491
Rejestracja: 30 wrz 2016, 17:55
Lokalizacja: DLU

Re: V-STROM 800DE

Post autor: Centrino »

Chopy a jeździli wy bmw f650 (singlem)?? Tam to były wibracje. Masaż nie tylko 4 liter ale i całego ciała w pełnym zakresie obrotów:)
Ocena: 11.76471%


JAWA 350TS -> BMW F650 -> DL650 AK8 -> DL1050XT

Części, akcesoria motocyklowe https://dlmoto.pl/

Awatar użytkownika
lukas76
A+B+C+D+E+T
Posty: 4395
Rejestracja: 10 mar 2019, 21:40
Lokalizacja: Bielsko-Biała/Zwiesel
Kontakt:

Re: V-STROM 800DE

Post autor: lukas76 »

Centrino pisze:
29 mar 2023, 20:57
Chopy a jeździli wy bmw f650 (singlem)?? Tam to były wibracje. Masaż nie tylko 4 liter ale i całego ciała w pełnym zakresie obrotów:)
No a wałek wyrównoważający był


Ponowne przyjęcie do Mniejszości Niemieckiej 🤣
BMWał
[media]https://www.dampfbier.de/[/media]

Awatar użytkownika
Iżu
A+B+C+D
Posty: 2248
Rejestracja: 09 lis 2016, 18:28
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: V-STROM 800DE

Post autor: Iżu »

crimson pisze:
29 mar 2023, 20:34
Java 350 TS - ta miała fajne wibracje :) przy 110km/h cała rama wpadała w rezonans :)
Mój Iż 49 to fajnie sobie drgał i ten wolnoobrotowy dwusuw drym drym drym, no i smrodek oleju z rury :lol:
Aleśmy odeszli od tematu zaraz bana/na dostaniemy od @Centrino :D


Iżu

delirium
A+B+C
Posty: 1180
Rejestracja: 16 sie 2021, 20:46

Re: V-STROM 800DE

Post autor: delirium »

Oglądałem dziś znowu 800DE oraz 1050DE i jakoś marne wrażenie na mnie zrobiły jeżeli chodzi o jakość wykonania, te motory wyglądaja jakby były poskładane z kilku innych, nie ma takie spójnej całosci. Poza tym kable schowane w peszlu takim jak z Castoramy :) Rozczarowalem się,
bedzie trzeba jednak GSa kupić ;)



Awatar użytkownika
Iżu
A+B+C+D
Posty: 2248
Rejestracja: 09 lis 2016, 18:28
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: V-STROM 800DE

Post autor: Iżu »

Hej, za tydzień 8-go maja jak pogoda dopisze biorę na dwa dni testów Suzuki V-strom 800 DE, porównamy go z Markiem do DL-650 AL6, sprawdzę również spalanie na trasie oraz oświetlenie drogi nocą 8-)
Ocena: 11.76471%


Iżu

Yarecki71
A2
Posty: 156
Rejestracja: 08 lut 2022, 21:26
Lokalizacja: Ostrzeszów

Re: V-STROM 800DE

Post autor: Yarecki71 »

Miałem wczoraj okazję przejechania się nowym V Stromem 800, w porównaniu do mojej 650tki ,silnik ma bardziej dynamiczny, ale odczucie jak by się też miało pod sobą v-kę, skrzynia biegów precyzyjna ,kierownica bardziej prosta i szersza,zegary-wyświetlacz ładny, ale jak by czegoś brakowało,pozycja za kierownicą nie zła lecz podniósł bym kierę riserami,było by wygodniej,kanapa - tu trochę słabo,nie wygodna,dla mnie by była do obszycia,szybę miał założoną turystyczną także ochrona przed wiatrem nie zła,jako całość fajna maszyna, największe wrażenie jednak zrobił silnik, to tak na szybko moje odczucia,i pytanie brzmi czy bym go kupił? Nie,dla mnie jest bardziej maszyną off-road ,do zjechania na szutry,a to nie dla mnie.



Xj6
A+B
Posty: 509
Rejestracja: 29 paź 2022, 12:23

Re: V-STROM 800DE

Post autor: Xj6 »

Yarecki71 pisze:
07 maja 2023, 10:47
Miałem wczoraj okazję przejechania się nowym V Stromem 800, w porównaniu do mojej 650tki ,silnik ma bardziej dynamiczny, ale odczucie jak by się też miało pod sobą v-kę, skrzynia biegów precyzyjna ,kierownica bardziej prosta i szersza,zegary-wyświetlacz ładny, ale jak by czegoś brakowało,pozycja za kierownicą nie zła lecz podniósł bym kierę riserami,było by wygodniej,kanapa - tu trochę słabo,nie wygodna,dla mnie by była do obszycia,szybę miał założoną turystyczną także ochrona przed wiatrem nie zła,jako całość fajna maszyna, największe wrażenie jednak zrobił silnik, to tak na szybko moje odczucia,i pytanie brzmi czy bym go kupił? Nie,dla mnie jest bardziej maszyną off-road ,do zjechania szutry,a to nie dla mnie.
Ja też widziałem to na żywo. Mam takie subiektywne wrażenie, że 1050XT wygląda tak poważniej. Ta 800ka wydaje mi się tak jakoś plastikowa, choć może to i dobry moto.
Natomiast ten drugi cudaka z tym nowym silnikiem, naked, to już jest odjazd. W sumie nie wiem do czego to ma służyć. Wygląda na mały, miejski moto, w zasadzie to jednoosobowy. No na pewno z tym silnikiem będzie po mieście fajnie brykał, ale 100 km na tym poza miastem widzę słabiutko.


Kawasaki ER5, Yamaha XJ6, Suzuki V-Strom 1050XT

Awatar użytkownika
motostopem
A2
Posty: 194
Rejestracja: 06 gru 2022, 09:03

Re: V-STROM 800DE

Post autor: motostopem »

Czyli znowu może wyjść na to, że na dwie osoby z kuframi to albo 1000 albo 1050 :P lub inne marki


Najczęściej w roli głównej DL650 :arrow:
https://www.youtube.com/channel/UCpp6Ux ... irmation=1

Awatar użytkownika
Lord
A+B+C+D+E
Posty: 3343
Rejestracja: 27 cze 2018, 11:05
Lokalizacja: Warszawa

Re: V-STROM 800DE

Post autor: Lord »

No to trza się podzielić swoimi spostrzeżeniami zaczniemy od wad bo odziwo jes ich mniej:

1. Dętka - po co? Ale ogólnie gumy nie złapałem więc uff
2. Grzeje poniżej kolan i to wcale nie mało temp były rzędu nawet 29 stopni wiec czuć, DL tu zdecydowanie bardziej kulturalny ale nie dziwi mnie to szerokość chłodnicy i powietrze które z niej prosto na te nogi leci, wiec grzeje.
3. Inna geometria większe koło wada na asfalcie a nie na tyle zbyt zawracać na to uwagę
4. Wibracje? @lukas76 ty już chyba zapomniałeś jak wibrują motocykle, dla mnie to było prawie niezauważalne no może przy tych 160 km/h na niemieckiej autostradzie bardziej lewy podnóżek niż prawy (Trampek bardziej się trząsł po de mną)
5. Przedni zawias trochę nie domaga z szybkością powrotu na tarkach lub przy większej, szybkości na szutrowych wertepach, woli zdecydowanie większe dziury niż mniejsze powtarzalne, ale pewnie regulacja załatwiła sprawę.
6. Słychać to samo co u mnie czyli na jałowym biegu odgłosy dochodzą z kosza :)
7. Szyba to pomyłka w OFF ok na trasy bez sensu do wymiany

Zalety
1. Ma pierdolnięcie szczególnie na mapie A to jest dokładnie to co mi brakuje w DL
2. Da się rozpędzić do tych 199 na niemieckiej autostradzie do tych 160 dochodzi bez żadnego wysiłku wiec można traktować nawet jako przelotową :) ale i tak taka nie potrzebna
3. QuickShifter bajeczka, na każdych biegach czasami trzeba lepiej sobie dobrać obroty z 2-3 - 3-2 a le reszta płynnie da się bez żądnego uderzeni.
4. Pozycja baja nic nie musiałbym przerabiać szersza kierownica? w korkach nieodczuwalna.
5. Skrzynia pracuje naprawdę ładnie, jak nie u Suzuki
6. Wydech fajny basowy, nie przeszkadza ładnie mruczy
7. W terenie waga nie przeszkadzaj naprawdę sobie pięknie radzi plus quikshifter jedzie się przewidywalnie, opony niestety nie na teren :)
8. Wbrew pozorom oświetlenie jest wystarczające, śmiesznie odcina się w kwadracie lampa do długich, normalne oświetlenie świeci naprawdę szeroko choć ma 3 fazy odcięcia od ciemnej, przez jasna do b jasnej.
9. hamulce żyleta choć może faktycznie mało dozowane ale na asfalcie nie przeszkadza
10. prosta obsługa czytelny wyświetlacz, możliwość wyłączenia ABS tył, ale ten Gravel jakiś oszukany (tryb TC) bo trzeba całkowicie TC=OFF żeby latała dupka tak to cos za wcześnie odcina


Ogólnie zrobiłem 395 km 320 asfalt, reszta wertepy, pioch, szutry , łąki, jestem zaskoczony pozytywnie i jeżeli BMW nie zrobi na mnie wrażenia to może się okazać N1 na mojej liście. Miałem go 2 dni z dzisiejszym porankiem i powiem wam ze namieszała na mojej liście.


Załączniki
351761182_278021624625598_8936921662974988193_n.jpg
351761182_278021624625598_8936921662974988193_n.jpg (435.67 KiB) Przejrzano 784 razy
351743397_905762860511855_4870744753459327551_n.jpg
351743397_905762860511855_4870744753459327551_n.jpg (582.59 KiB) Przejrzano 784 razy
351739249_326595716437348_8404429603217385582_n.jpg
351739249_326595716437348_8404429603217385582_n.jpg (557.19 KiB) Przejrzano 784 razy
351709007_616429663756716_7658434899748519624_n.jpg
351709007_616429663756716_7658434899748519624_n.jpg (966.42 KiB) Przejrzano 784 razy
351700832_220568684109801_4622414072567783012_n.jpg
351700832_220568684109801_4622414072567783012_n.jpg (542.92 KiB) Przejrzano 784 razy
351666667_1664191014092543_1884766371389467972_n.jpg
351666667_1664191014092543_1884766371389467972_n.jpg (431.68 KiB) Przejrzano 784 razy
351634117_1214453812584128_5232826903679874310_n.jpg
351634117_1214453812584128_5232826903679874310_n.jpg (446.12 KiB) Przejrzano 784 razy
351624638_3467938630138565_2929975000825519529_n.jpg
351624638_3467938630138565_2929975000825519529_n.jpg (314.05 KiB) Przejrzano 784 razy
351619040_191132340557911_1322245407478348945_n.jpg
351619040_191132340557911_1322245407478348945_n.jpg (964.43 KiB) Przejrzano 784 razy
351578901_1894599890923587_6005232452479833571_n.jpg
351578901_1894599890923587_6005232452479833571_n.jpg (881.96 KiB) Przejrzano 784 razy
351514890_578518617497226_7685179496635762659_n.jpg
351514890_578518617497226_7685179496635762659_n.jpg (966.25 KiB) Przejrzano 784 razy
351512155_1017958156239729_7447278817309175047_n.jpg
351512155_1017958156239729_7447278817309175047_n.jpg (253.6 KiB) Przejrzano 784 razy
351456327_790281356152030_8037211960790160455_n.jpg
351456327_790281356152030_8037211960790160455_n.jpg (272.04 KiB) Przejrzano 784 razy
351313380_1688814088285896_5422773592549427645_n.jpg
351313380_1688814088285896_5422773592549427645_n.jpg (286.23 KiB) Przejrzano 784 razy
351313374_1419673001907547_5224282086301038515_n.jpg
351313374_1419673001907547_5224282086301038515_n.jpg (1.1 MiB) Przejrzano 784 razy
351304980_943607260245136_5785083475217863664_n.jpg
351304980_943607260245136_5785083475217863664_n.jpg (276.04 KiB) Przejrzano 784 razy
351280249_785619653279721_3715150014510771079_n.jpg
351280249_785619653279721_3715150014510771079_n.jpg (562.33 KiB) Przejrzano 784 razy
351266015_1181624189178498_8234496949705267955_n.jpg
351266015_1181624189178498_8234496949705267955_n.jpg (245.89 KiB) Przejrzano 784 razy
351149573_986365345871577_8215321526094777542_n.jpg
351149573_986365345871577_8215321526094777542_n.jpg (1.1 MiB) Przejrzano 784 razy
350660038_153756731018639_5156635455750776835_n.jpg
350660038_153756731018639_5156635455750776835_n.jpg (710.11 KiB) Przejrzano 784 razy
350287974_212043445045859_3144227569417117014_n.jpg
350287974_212043445045859_3144227569417117014_n.jpg (752.87 KiB) Przejrzano 784 razy
350137511_792725989013358_1998058691878747460_n.jpg
350137511_792725989013358_1998058691878747460_n.jpg (673.48 KiB) Przejrzano 784 razy
349480245_1904489846619028_2106715333051126641_n.jpg
349480245_1904489846619028_2106715333051126641_n.jpg (361.88 KiB) Przejrzano 784 razy
349304891_2004643966579026_7679978932128436817_n.jpg
349304891_2004643966579026_7679978932128436817_n.jpg (939.05 KiB) Przejrzano 784 razy
345074356_1038974457072666_8186296061624085490_n.jpg
345074356_1038974457072666_8186296061624085490_n.jpg (707.02 KiB) Przejrzano 784 razy
344959009_3419698848269978_8856529855189333031_n.jpg
344959009_3419698848269978_8856529855189333031_n.jpg (584.66 KiB) Przejrzano 784 razy
344783142_6229655527148085_1081870142981513254_n.jpg
344783142_6229655527148085_1081870142981513254_n.jpg (342.82 KiB) Przejrzano 784 razy
343844786_266326552588232_5110638659493068276_n.jpg
343844786_266326552588232_5110638659493068276_n.jpg (1.12 MiB) Przejrzano 784 razy
343739811_969188237545739_1105623160501759521_n.jpg
343739811_969188237545739_1105623160501759521_n.jpg (995.69 KiB) Przejrzano 784 razy
Ocena: 23.52941%


DL650A L8

Awatar użytkownika
lukas76
A+B+C+D+E+T
Posty: 4395
Rejestracja: 10 mar 2019, 21:40
Lokalizacja: Bielsko-Biała/Zwiesel
Kontakt:

Re: V-STROM 800DE

Post autor: lukas76 »

Nonpowiem Ci że swiatla tragedia, te cienie ktore pokazales3 to nie moze być gut. Mowisz że nie wibruje, to ciekawe, dla mnie te wibracje, mrowienie na jajacach w 140 przelotowej nie akceptowalne. Mnie wystarczylo pol godziny zeby miec odczucia gorsze niz w GS800, podatność na wiatr boczny oraz to zawieszenie, nie wyobrazam sobie jazdy we dwoch na tym motocyklu. Silnik moze zwawszy niz w gs800, ale zawias zdecydowanie gorszy tak samo jak hamulce zero jedynkowe. Wydają sie zyleta, ale jak z 100 km/h zrobilem hamowanie awaryjne,ten motek juz tak szybko nie hamowal. Nie wiem moze hamulec się ułoży i zostanie tylko przecietne hamowanie jak w DL. 650. :D :D Nurkowanie tego motocykla ze mna tylko bylo bardzo mocne, myslalem że przez kierownik przelecę. Nie chcialem mocno jechac po tym motocyklu na zlocie z wiadomych przyczyn, ale to ze fajnie sie prowadzi w zakretach( ibtak gorzej od 800gs) i ma fajny wyswietlacz ,i na tym koncza sie zalety tego motocykla dla mnie. Ale to sa odczucia po chwili jazdy, moze jakbym przejechal wiecej byloby inaczej. Zauwazylem tez że silnik mocno rozgrzany wibruje mocniej
Ocena: 5.88235%


Ponowne przyjęcie do Mniejszości Niemieckiej 🤣
BMWał
[media]https://www.dampfbier.de/[/media]

Awatar użytkownika
lukas76
A+B+C+D+E+T
Posty: 4395
Rejestracja: 10 mar 2019, 21:40
Lokalizacja: Bielsko-Biała/Zwiesel
Kontakt:

Re: V-STROM 800DE

Post autor: lukas76 »

Ps, dźwięk faktycznie ładny
Ocena: 5.88235%


Ponowne przyjęcie do Mniejszości Niemieckiej 🤣
BMWał
[media]https://www.dampfbier.de/[/media]

Awatar użytkownika
Lord
A+B+C+D+E
Posty: 3343
Rejestracja: 27 cze 2018, 11:05
Lokalizacja: Warszawa

Re: V-STROM 800DE

Post autor: Lord »

Podatność na wiatr nie potwierdzam wiało, prowadził się idealnie nawet powyżej 160, Nurkowanie dla mnie nie przeszkadzające, cos za cos miękki zawias będzie nurkował. Dlatego każdy będzie traktował to indywidualnie ja tu na razie widzę wiecie plusów i bardzo dopasowany motocykl dla mnie. Wyglądu nie oceniam bo jest paskudny :) Nawet te ori gmole pasują mi na przyczepienie namiotu i śpiwora po każdej ze stron :)
Ocena: 5.88235%


DL650A L8

Awatar użytkownika
Lord
A+B+C+D+E
Posty: 3343
Rejestracja: 27 cze 2018, 11:05
Lokalizacja: Warszawa

Re: V-STROM 800DE

Post autor: Lord »

@lukas76 Trzeba pamiętać ze ja patrzę z perspektywy porównania Trampaka, Aprilli i DL650 wiec to jest inne spojrzenie, BMW porównam do Afry to będzie bardziej zbliżone :)
Co do oświetlanie dodam tak:
1. Aprilka
2. Trampek
3. Suzuki 800 DE
4. DL650 na samym końcu

Ale dzisiaj idzie na przegląd DL wiec zaraz wlecą ledy zobaczymy ile zmienia :)


DL650A L8

Awatar użytkownika
lukas76
A+B+C+D+E+T
Posty: 4395
Rejestracja: 10 mar 2019, 21:40
Lokalizacja: Bielsko-Biała/Zwiesel
Kontakt:

Re: V-STROM 800DE

Post autor: lukas76 »

Ty juz tyle.nie inwestuj w tego DL, niech sie nowy wlasciciel nacieszy jakims serwisem 🤣


Ponowne przyjęcie do Mniejszości Niemieckiej 🤣
BMWał
[media]https://www.dampfbier.de/[/media]

Online
Awatar użytkownika
staszek_s
A+B+C+D+E
Posty: 3065
Rejestracja: 04 paź 2016, 12:32
Lokalizacja: Radlin, Śląsk

Re: V-STROM 800DE

Post autor: staszek_s »

To jest 4 razy to samo zdjęcie z długimi światłami? Pokaż jak krótkie świecą, to ważniejsze w codziennej jeździe.


Yamaha Virago 535 > DL 650 AL5 > DL 1000 L9 > R1200GS

Awatar użytkownika
Lord
A+B+C+D+E
Posty: 3343
Rejestracja: 27 cze 2018, 11:05
Lokalizacja: Warszawa

Re: V-STROM 800DE

Post autor: Lord »

Dlugie
Dlugie
received_943889340161164.jpeg (314.04 KiB) Przejrzano 716 razy
Dlugie to tylko ten kwadrat w oddali
Krotkie
Krotkie
received_647253820601122.jpeg (276.05 KiB) Przejrzano 716 razy


DL650A L8

Awatar użytkownika
Luchow
A+B
Posty: 749
Rejestracja: 30 wrz 2016, 13:22
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Re: V-STROM 800DE

Post autor: Luchow »

Nie jeździłem nim (jeszcze), ale przymierzyłem się do niego w Suzi-Moto - dla mnie największym pozytywnym zaskoczeniem była pozycja do jazdy na stojąco. Przy moich 191 cm nie musiałbym zmieniać nic żeby wygodnie jechać w offie - risery niepotrzebne, kierownica jest dokładnie tam gdzie powinna być, bak dobrze wyprofilowany pod kolana - opierają się jeszcze o ten fioletowy plastik, który jest lekko chropowaty, więc nie będzie się rysował lakier i raczej obejdzie się bez tankpadów dla lepszej przyczepności. Do tego odłączanie ABS-u tylnego koła, wbudowane gniazda USB, przyzwoita osłona silnika - w standardzie jest większość tego co mozolnie dodawałem do swojego DL650 żeby dało się nim zjeżdżać z asfaltu.

Standardowa szyba to na pierwszy rzut oka wygląda na małą, nawet do offu wolałbym większą, bo w off też trzeba jakoś dojechać. Wydaje mi się też, że tłumik jest większy i bardziej wystający niż w starszych DL-ach - przewrotki na prawo mogą go szybko pokiereszować.

Aprilia podoba mi się bardziej wizualnie, ale do 800de też zaczynam się przekonywać. Poza lampą, bo ta jest paskudna i do tego świeci... Po zdjęciach Lorda to tak wygląda, że może mocno ale nie za dobrze :)


Marcin
DL 650 AL2 Metallic Fox Orange - Chudy Rudy Obecnie zdemotoryzowany

Online
Awatar użytkownika
staszek_s
A+B+C+D+E
Posty: 3065
Rejestracja: 04 paź 2016, 12:32
Lokalizacja: Radlin, Śląsk

Re: V-STROM 800DE

Post autor: staszek_s »

No jak tak świecą krótkie to jest niezła czarna dziura przed samym motocyklem. Przy normalnej jeździe to może nie ma znaczenia ale przy jakichś wolniejszych manewrach na dziurawej drodze itp wolałbym mieć lepiej oświetlone.


Yamaha Virago 535 > DL 650 AL5 > DL 1000 L9 > R1200GS

Awatar użytkownika
PiotrEm
A+B+C
Posty: 1545
Rejestracja: 25 kwie 2020, 23:14
Lokalizacja: Warszawa

Re: V-STROM 800DE

Post autor: PiotrEm »

Pole pod nosem doświetlisz halogenami, na pewno nie będą oślepiać kierowców. :-)


Czarny DL650XT M0 na Au-felgach

ODPOWIEDZ

Wróć do „Motocykle V-strom”