V-STROM 800DE
Re: V-STROM 800DE
Jeszcze nim nie jechali a już wiedzą, że nie taki niezawodny. To jest właśnie mądrość ludowa z internetów
Kupiłem 1050XT ze względu, że w 650 wszystko mi pasowało i jest do tego stopnia niezawodny, że można na nim polegać. W dowolnej chwili wsiadam i jadę ile urlopu wystarczy. Gdybym nie kupił 1050 ro 800 brałbym w ciemno.
Ja niczego nie czyszczę. Moje motocykle czyszczą się w deszczu To są psy podwórkowe, a nie kanapowce.
Kupiłem 1050XT ze względu, że w 650 wszystko mi pasowało i jest do tego stopnia niezawodny, że można na nim polegać. W dowolnej chwili wsiadam i jadę ile urlopu wystarczy. Gdybym nie kupił 1050 ro 800 brałbym w ciemno.
Ja niczego nie czyszczę. Moje motocykle czyszczą się w deszczu To są psy podwórkowe, a nie kanapowce.
- Ocena: 17.64706%
1050 XT
Online
Re: V-STROM 800DE
@haqqax - nie pisałem, że DL800 nie jest bezawaryjny. Myślę, że trochę za wcześnie to stwierdzić.
@Remol71 czytaj też ze zrozumieniem. Wiem, że boli ale chociaż spróbuj.
Ale fakt, że ilość elektroniki jest już porównywalna do reszty segmentu gdzie spójrz na 650 i poza ABSem i kontrolą trakcji nie ma nic.
@Remol71 czytaj też ze zrozumieniem. Wiem, że boli ale chociaż spróbuj.
Ale fakt, że ilość elektroniki jest już porównywalna do reszty segmentu gdzie spójrz na 650 i poza ABSem i kontrolą trakcji nie ma nic.
- Ocena: 5.88235%
null
Re: V-STROM 800DE
W którym miejscu nie rozumiem ? Ciężko przetrawić ten wątek stękajacych ...
1050 XT
Re: V-STROM 800DE
Co motorek ma pod owiewkami:
- Ocena: 5.88235%
Daelim Daystar ==> Suzuki DL650 XAL2018
- motostopem
- A2
- Posty: 218
- Rejestracja: 06 gru 2022, 09:03
Re: V-STROM 800DE
Nie no ten przód i lampa to jest do wymiany- wiem, że to się nie zdarzy, ale gdyby w wersji drogowej zmienili ten przód i lampkę na lepszą....
Najczęściej w roli głównej DL650
https://www.youtube.com/channel/UCpp6Ux ... irmation=1
Re: V-STROM 800DE
A mi się ten przód podoba - ma charakter, w przeciwieństwie np. do nowego TransAlpa czy... do V-Stromów cyklopów (650 i 1000).
- Ocena: 5.88235%
GSX650-F '08 (2008 do 2009)
VStrom 650XT '17 (2017 - obecnie)
VStrom 650XT '17 (2017 - obecnie)
Re: V-STROM 800DE
ludki od 800 DE? faktycznie macie tak w dowodzie ze masa własna 267 a DMC 430?
Dl 800 DE ładowność 163 kg
Dl 800 DE ładowność 163 kg
DL650A L8
Re: V-STROM 800DE
To co jest wpisane w dowodzie rejestracyjnym, to nie brałbym tego jako fakt autentyczny. Polegałbym na danych fabrycznych, ewentualnie testowych. Na niemieckiej stronie napisane jest, że masa własna "800DE" z płynami, gotowego do jazdy to 230kg.a masa maksymalna dopuszczalna to 430kg. Ja kilkukrotnie miałem błędnie wpisane dane. Gdy urzędnikowi wskazałem błędy, to odpowiadał, że nie ma innych danych, a jeżeli się nie zgadzam, to mogę jechać do diagnosty, rzeczoznawcy i jak on potwierdzi na stosownym piśmie to co ja twierdzę, to wtedy zmieni. Dawno temu jeden facet napisał list do gazety motoryzacyjnej, opisując jego historię sprowadzonego Mercedesa klasy "S", nie pamiętam jaka to była pojemność. W każdym razie był to Diesel, a urzędnik w Wydziale Komunikacyjnym zakomunikował, że takiego modelu z "Dieslem" nie ma w systemie i może zarejestrować tylko jako "Benzyna", no chyba że rzeczoznawca wyda inną opinie.
Romet Ogar205>Simson SR50,
pożyczane WSK125,Jawa350,Honda SLR650..:]
V-Strom 650 AL2 -->>> V-Strom 1050XT
pożyczane WSK125,Jawa350,Honda SLR650..:]
V-Strom 650 AL2 -->>> V-Strom 1050XT
Re: V-STROM 800DE
Przy okazji: Czy ktoś może słyszał, że Honda z modelem Transalp 750 oszukuje z masą własną, podając masę z bakiem wypełnionym w ⅓ a nie tak jak powinno być pełnym lub minimum 90% ? Tak powiedziano mi w jednym salonie Suzuki.
Romet Ogar205>Simson SR50,
pożyczane WSK125,Jawa350,Honda SLR650..:]
V-Strom 650 AL2 -->>> V-Strom 1050XT
pożyczane WSK125,Jawa350,Honda SLR650..:]
V-Strom 650 AL2 -->>> V-Strom 1050XT
Re: V-STROM 800DE
Też o tym słyszałem
DL 650 AK7, Honda VTR 1000F, Tekken 125->250, DRZ 400S - http://www.gcstuning.pl
Re: V-STROM 800DE
Bak ma pojemność 16,9 * 2/3 * 0,75 (ciężar właściwy wahy) = 8,45 kg. Tyle więcej waży jak zalać do pełna.
Najlepiej byłoby po prostu zalać i zważyć...
Najlepiej byłoby po prostu zalać i zważyć...
Ostatnio zmieniony 27 lip 2023, 14:03 przez MrWaski, łącznie zmieniany 1 raz.
Romet R125 vel Debeściak
Suzuki DL650 XAM2 vel Ziutek
Suzuki DL650 XAM2 vel Ziutek
-
- A
- Posty: 390
- Rejestracja: 24 mar 2020, 09:57
- Lokalizacja: Dębowiec k. Jasła
Re: V-STROM 800DE
Jest na to sposób aby obniżyć masę. Ja od przyjazdu w ubiegłym roku z Zwiesel do dzisiaj zszedłem z masą całego zestawu (moto+kierownik) o 15 kg, z czego 100% redukcji masy przypadło na ten drugi człon zestawu
Re: V-STROM 800DE
Mnie też w DL 650XT w Wydziale Komunikacji wpisało masę całkowitą z księżyca wziętą, by nie rzec dosadniej.
Na stronach Suzuki, mój rocznik 2022 ma masę "w stanie gotowym do jazdy" 216 kg, a w dowodzie wpisało 251 kg. Jeśliby nawet chodziło o pełny bak, choć IMO nie tu problem, to 20 litrów paliwa niechby ważyło 15 kg. A co z resztą nadwagi?
Muszę schudnąć 35 kg...
PS
Znalazłem taką ciekawostkę na niemieckim Suzuki... masa z pełnym bakiem!
https://motorrad.suzuki.de/modelle/adve ... xt/details
Na stronach Suzuki, mój rocznik 2022 ma masę "w stanie gotowym do jazdy" 216 kg, a w dowodzie wpisało 251 kg. Jeśliby nawet chodziło o pełny bak, choć IMO nie tu problem, to 20 litrów paliwa niechby ważyło 15 kg. A co z resztą nadwagi?
Muszę schudnąć 35 kg...
PS
Znalazłem taką ciekawostkę na niemieckim Suzuki... masa z pełnym bakiem!
https://motorrad.suzuki.de/modelle/adve ... xt/details
- Załączniki
-
- masa Suzuki #2.jpg (20.8 KiB) Przejrzano 932 razy
Romet R125 vel Debeściak
Suzuki DL650 XAM2 vel Ziutek
Suzuki DL650 XAM2 vel Ziutek
Re: V-STROM 800DE
A swoja droga widzial ktos test motocykla gdzie maszyne by zwazono???
Takie to proste-zatankowac kazdy sprzet do pelna i na wage...ale jednak za trudne.Jakby Suzuki napisalo ze DL wazy 300kg to testerzy tez by to przepisywali...
Takie to proste-zatankowac kazdy sprzet do pelna i na wage...ale jednak za trudne.Jakby Suzuki napisalo ze DL wazy 300kg to testerzy tez by to przepisywali...
Litr jest jak Media Markt-nie dla idiotow.
Online
Re: V-STROM 800DE
Ale po co ważyć coś co powinno być zrobione podczas homologacji??
Są to dane fabryczne, które w homologacji się zawierają.
Czy prawdziwe to już inna sprawa.
Są to dane fabryczne, które w homologacji się zawierają.
Czy prawdziwe to już inna sprawa.
- motostopem
- A2
- Posty: 218
- Rejestracja: 06 gru 2022, 09:03
Re: V-STROM 800DE
Dzisiaj ogłoszono wersje drogową https://motovoyager.net/nowosci/nowe-ta ... -moc-waga/
Najczęściej w roli głównej DL650
https://www.youtube.com/channel/UCpp6Ux ... irmation=1