V-STROM 800DE
Re: V-STROM 800DE
Zapraszam na krótki filmik z testu motocykla - Suzuki V-strom 800 DE w trasie, który odbył się - 09.05.2023 - gdzie mogłem sprawdzić komfort podróżowania, pozycję, zachowanie motocykla w zakrętach i podczas szybkiej jazdy a także spalanie które wyniosło - 5,2 l/100 km
Nie ukrywam że V-strom 800 DE jest według mnie wygodniejszy od mojego Triumpha Tigera 850 Sport (niezwykle wygodne siedzisko i podniesiona kierownica odciążająca ręce robą robotę), lepiej też jeździło mi się nim po zakrętach.
Oczywiście pod kątem silnika,działania skrzyni biegów i quick-shiftera, hamulców, ochrony przed wiatrem czy oświetlenia zdecydowanie wolę Triumpha
W materiale można posłuchać w tle muzyki blues mojego ulubionego legendarnego artysty którym jest - John Lee Hooker
Nie ukrywam że V-strom 800 DE jest według mnie wygodniejszy od mojego Triumpha Tigera 850 Sport (niezwykle wygodne siedzisko i podniesiona kierownica odciążająca ręce robą robotę), lepiej też jeździło mi się nim po zakrętach.
Oczywiście pod kątem silnika,działania skrzyni biegów i quick-shiftera, hamulców, ochrony przed wiatrem czy oświetlenia zdecydowanie wolę Triumpha
W materiale można posłuchać w tle muzyki blues mojego ulubionego legendarnego artysty którym jest - John Lee Hooker
- Ocena: 11.76471%
Iżu
Re: V-STROM 800DE
W weekend przy okazji przeglądu mojego dl650 miałem okazję przez dwie godziny pojeździć testowym dl800.
No i gdybym teraz kupował nowe moto, to na pewno wziąłbym dl800.
Jak dla mnie to jest naprawdę uniwersalny sprzęt. Po 'niemieckiej' autostradzie jechał bez zadyszki ponad 160 km/h, w zakręty chętnie się składa, a po zjeździe z asfaltu można też dobrze się pobawić.
Przymierzałem się wcześniej do 1050, ale miałem wrażenie, że to ciężki i toporny kloc. W 800 jest całkiem inaczej, masa motocykla nawet poza asfaltem nie jest jakoś bardzo odczuwalna, zawieszenie elegancko tłumi wszystkie dziury i kamienie.
Po przesiadce jak wracałem 650 do domu, to miałem wrażenie, że jest zepsuty :-P
No i gdybym teraz kupował nowe moto, to na pewno wziąłbym dl800.
Jak dla mnie to jest naprawdę uniwersalny sprzęt. Po 'niemieckiej' autostradzie jechał bez zadyszki ponad 160 km/h, w zakręty chętnie się składa, a po zjeździe z asfaltu można też dobrze się pobawić.
Przymierzałem się wcześniej do 1050, ale miałem wrażenie, że to ciężki i toporny kloc. W 800 jest całkiem inaczej, masa motocykla nawet poza asfaltem nie jest jakoś bardzo odczuwalna, zawieszenie elegancko tłumi wszystkie dziury i kamienie.
Po przesiadce jak wracałem 650 do domu, to miałem wrażenie, że jest zepsuty :-P
Yamaha SR125 => Suzuki Freewind => Suzuki V-Strom 650 2020
Re: V-STROM 800DE
1050XT tylko na postoju robi takie wrażenie. Jak się ruszy to ciężar znika. Prowadzi się lekko i stabilnie. Sam miałem z tym problem czy nie będzie ociężały, się nic z tych rzeczy.
Kawasaki ER5, Yamaha XJ6, Suzuki V-Strom 1050XT
Re: V-STROM 800DE
No wiesz, jak ruszysz to wrażenie ciężkości znika w przypadku każdego motocykla. A problemy się najczęściej zdarzają przy niewielkiej prędkości lub na postoju.
DL650 2013 -> DL1000 2016 -> R1200GS Adv 2016 czyli Mniejszość Niemiecka
- lukas76
- A+B+C+D+E+T
- Posty: 4821
- Rejestracja: 10 mar 2019, 21:40
- Lokalizacja: Bielsko-Biała/Zwiesel
- Kontakt:
Re: V-STROM 800DE
No chwilę trzeba się przyzwyczaić do nowej ksywki Jacka
@bojaco
@bojaco
DL 650 AL6 --> CRF 1100 ATAS
- lukas76
- A+B+C+D+E+T
- Posty: 4821
- Rejestracja: 10 mar 2019, 21:40
- Lokalizacja: Bielsko-Biała/Zwiesel
- Kontakt:
Re: V-STROM 800DE
Ups, no tak, faux pas... Ja mam takiego plana, by nie rzucać się w oczy
DL650 2013 -> DL1000 2016 -> R1200GS Adv 2016 czyli Mniejszość Niemiecka
- lukas76
- A+B+C+D+E+T
- Posty: 4821
- Rejestracja: 10 mar 2019, 21:40
- Lokalizacja: Bielsko-Biała/Zwiesel
- Kontakt:
Re: V-STROM 800DE
Z BMką się nie uda, nawet 1 miejsce było na zlocie, co prawda ex aequo z DL, nie powiem ile za to wziąłem
- Ocena: 5.88235%
Re: V-STROM 800DE
Chwalę się, wjechała duża bardzo duża szyba od givi wygląda jak goldwing.
- Załączniki
-
- 20231019_194657.jpg (134.23 KiB) Przejrzano 2184 razy
-
- 20231019_194650.jpg (101.27 KiB) Przejrzano 2184 razy
Darek
DL 650 A1
DE 800
tel.501256082
DL 650 A1
DE 800
tel.501256082
Re: V-STROM 800DE
Na pierwszy rzut oka wygląda dużo lepiej niż fabryczna, ta większa.
Romet Ogar205>Simson SR50,
pożyczane WSK125,Jawa350,Honda SLR650..:]
V-Strom 650 AL2 -->>> V-Strom 1050XT
pożyczane WSK125,Jawa350,Honda SLR650..:]
V-Strom 650 AL2 -->>> V-Strom 1050XT
- lukas76
- A+B+C+D+E+T
- Posty: 4821
- Rejestracja: 10 mar 2019, 21:40
- Lokalizacja: Bielsko-Biała/Zwiesel
- Kontakt:
Re: V-STROM 800DE
Patrząc na te wielgachne torby przy gmolach, to faktycznie trzeba było kupić Gold Winga Miałbyś chociaż oryginał z dużą ilością miejca na bagaż, a nie jakąś podróbkę
A z wyglądu szyba jest strasznie wysoka Da się patrzeć ponad nią?
Pozdrawiam,
Jacek
______________________________________________
|Sportster IRON 883™|DL650AK8|Triumph Tiger Explorer XC + Honda Forza 350|
Forum powinno być jak Media Markt...
Jacek
______________________________________________
|Sportster IRON 883™|DL650AK8|Triumph Tiger Explorer XC + Honda Forza 350|
Forum powinno być jak Media Markt...
Re: V-STROM 800DE
I walka z moto podczas silniejszego wiatru... Kiedyś podróżowałem podczas silnego wiatru na RT-eku i myślałem, że jak podniosę szybę na max do góry, to będzie mnie lepiej chroniło... Może i chroniło, ale jechać się nie dało Szybko ją opuściłem w najniższe położenie...
Pozdrawiam,
Jacek
______________________________________________
|Sportster IRON 883™|DL650AK8|Triumph Tiger Explorer XC + Honda Forza 350|
Forum powinno być jak Media Markt...
Jacek
______________________________________________
|Sportster IRON 883™|DL650AK8|Triumph Tiger Explorer XC + Honda Forza 350|
Forum powinno być jak Media Markt...
Re: V-STROM 800DE
Pierwsze testy odbyły się w sobotę, kierunek Bieszczady i zrobione prawie 700. Wiatr jak wiadomo był a ja czułem się bardzo dobrze i głowy mi nie urywało. Można przy wyprostowanej pozycji patrzeć nad szybą a przy moim garbie patrzę przez szybę a mam tylko 176cm. Jest dobrze nawet bardzo dobrze przy chwilowych 160 nic się nie dzieje żadnych nerwowych zachowań na kierownicy. To był udany zakup. Oczywiście jadąc w teren trzeba założyć oryginalną.
Darek
DL 650 A1
DE 800
tel.501256082
DL 650 A1
DE 800
tel.501256082
Re: V-STROM 800DE
Jak oglądam te zdjęcia to mi się szyja ukręca. Telewizor w domu masz w pionie ?
1050 XT
- lukas76
- A+B+C+D+E+T
- Posty: 4821
- Rejestracja: 10 mar 2019, 21:40
- Lokalizacja: Bielsko-Biała/Zwiesel
- Kontakt:
Re: V-STROM 800DE
Na zdjęciach ta szyba w 800DE może wydawać się większa niż w rzeczywistosci. Ale faktycznie przy jakichś większych prędkościach może pojawiać się problem. Tak ponoć jest np.w Versys-e 1000. Tam była założona szyba Puig, bardzo podobna do tej przedstawionej. Szyba w nowszych BMW RT jest strasznie wielka. Generalnie cały przód tam jest wielki i nie pasujący do reszty motocykla.
Romet Ogar205>Simson SR50,
pożyczane WSK125,Jawa350,Honda SLR650..:]
V-Strom 650 AL2 -->>> V-Strom 1050XT
pożyczane WSK125,Jawa350,Honda SLR650..:]
V-Strom 650 AL2 -->>> V-Strom 1050XT
Re: V-STROM 800DE
Sprzedałem właśnie moją VFR1200 i rozglądam się za nowym moto. De facto pozostał jedynie Triumph Tiger Sport 850 lub VStrom 800.
Mam ciężki orzech do zgryzienia, VStrom jest fajny, tylko wazy trochę za dużo.
Mam ciężki orzech do zgryzienia, VStrom jest fajny, tylko wazy trochę za dużo.
Old, grumpy man na DL-u 800
- lukas76
- A+B+C+D+E+T
- Posty: 4821
- Rejestracja: 10 mar 2019, 21:40
- Lokalizacja: Bielsko-Biała/Zwiesel
- Kontakt: