Na bank dobre ale cena w dniu zakupu moto to 1400 a po fakcie 2000 i gdyby nie sterowanie w manetce Koso to pewnie bym je wziął, Daytony odradzali bo się pierdaczy przełącznik a Oxfordy mają paskudny sterownik.
Grzane manetki do 1050XT
Re: Grzane manetki do 1050XT
Ducati 749 tor
V-Strom 1000 XT > 1050XT
następnie wersja DE
V-Strom 1000 XT > 1050XT
następnie wersja DE
Re: Grzane manetki do 1050XT
Oxfordy dobre i skuteczne. Miałem przez 8 lat i teraz do nowego też założę. A stetownik, kwestia gustu. W gold wingu mają 10x tyle różnych sterowników i wielu się to podoba.
Kawasaki ER5, Yamaha XJ6, Suzuki V-Strom 1050XT
Re: Grzane manetki do 1050XT
Na sterownik jacuzzi w goldwingu można niezłą dupę wyrwać, a na oxforda to chyba tylko jakąś ślepą i garbatą jednocześnie.
Czarny DL650XT M0 na Au-felgach
Re: Grzane manetki do 1050XT
No jak musisz wyrywać panny na sterownik od ogrzewania manetek, to faktycznie oxford nie da rady. Na szczęście ja nie muszę to zakładam Oxforda.
Kawasaki ER5, Yamaha XJ6, Suzuki V-Strom 1050XT
Re: Grzane manetki do 1050XT
Nie wiem, kto produkuje, ale oprócz sterownika moim zdaniem warto zwrócić uwagę na same manetki, konkretnie na ich sposób zużywania/starzenia się.
Dobrze by było stworzyć jakąś galerię zdjęć manetek różnych marek w różnym wieku, jak to się sprawuje po latach, czy nie płowieją, guma się nie wyciąga i nie lepi i nie wiem, co tam jeszcze może się w wyniku erozji wydarzyć.
Mi przy decyzji o kupnie pomógł handlowiec, pokazał mi jakieś naprawdę sfatygowane manetki oxforda, a uwzględniwszy fakt, że sterownik oxforda mnie nie urzekł, a motocykl i tak fundował bank, więc kupiłem OEM. To nie był kardynalny błąd, ale teraz wziął bym takie chińskie za jakieś 350 zł, ma je @Lord, ma inny kumpel, sam je zakładał do kawy ninjy, wyglądają dobrze i mają estetyczny, prosty przełącznik mocy.
Dobrze by było stworzyć jakąś galerię zdjęć manetek różnych marek w różnym wieku, jak to się sprawuje po latach, czy nie płowieją, guma się nie wyciąga i nie lepi i nie wiem, co tam jeszcze może się w wyniku erozji wydarzyć.
Mi przy decyzji o kupnie pomógł handlowiec, pokazał mi jakieś naprawdę sfatygowane manetki oxforda, a uwzględniwszy fakt, że sterownik oxforda mnie nie urzekł, a motocykl i tak fundował bank, więc kupiłem OEM. To nie był kardynalny błąd, ale teraz wziął bym takie chińskie za jakieś 350 zł, ma je @Lord, ma inny kumpel, sam je zakładał do kawy ninjy, wyglądają dobrze i mają estetyczny, prosty przełącznik mocy.
Czarny DL650XT M0 na Au-felgach
Re: Grzane manetki do 1050XT
U mnie Oxfordy z 7, 8 lat i 40000 km I zużycia widać nie było.
Kawasaki ER5, Yamaha XJ6, Suzuki V-Strom 1050XT
Re: Grzane manetki do 1050XT
2 lata lampy odpowiednik chińskich, zużycia brak, nadal działają jak tzreba, i ktoś do nich robił przejściówkę do 1050 bo można je wymienić 1:1 rolgaz bez zabawy w wymianę gum jest zdejmowana część prowadnicy linki i ktoś robił łącznik do potencjimetra 1050
DL650A L8
Re: Grzane manetki do 1050XT
Mam 6 lat Oxfordy, zero zużycia. Od roku w drugim motórze Koso i nie ma różnicy, poza brakiem skrzyneczki z guzikami.
Niestety, Koso prawie dwa razy droższe od Oxfordów, ale i tak trzy razy tańsze od fabrycznych.
Niestety, Koso prawie dwa razy droższe od Oxfordów, ale i tak trzy razy tańsze od fabrycznych.
Romet R125 vel Debeściak
Suzuki DL650 XAM2 vel Ziutek
Suzuki DL650 XAM2 vel Ziutek
Re: Grzane manetki do 1050XT
Ja miałem w AK8 oxfordy, po dwóch sezonach zaczęły się kleić do rękawiczek. Później osoba, która zakupiła odemnie motocykl wymieniła je bo podobno klily się do nich strasznie rękawiczki.
Re: Grzane manetki do 1050XT
Na takie problemy polecam olej silikonowy. Rozwiązałby chyba problem, no i przy okazji zakonserwował gumę.
Romet R125 vel Debeściak
Suzuki DL650 XAM2 vel Ziutek
Suzuki DL650 XAM2 vel Ziutek
Online
Re: Grzane manetki do 1050XT
Sterownik Oxforda może na panienki nie za dobry ale dla mnie jest najlepszy z powodu wygody użytkowania - dwa guziki do przełączania w górę/dół i wyraźne, kolorowe diody. Kiedyś miałem Daytony i już więcej nie chcę.
Yamaha Virago 535 > DL 650 AL5 > DL 1000 L9 > R1200GS