BMW R1300 GS - pierwsze wrażenia
Re: BMW R1300 GS - pierwsze wrażenia
Ok. Wróćcie do tematu i załóżcie inny na temat łańcuchów.
Kawasaki ER5 -->> Suzuki GSF 600 Bandit -->>Suzuki V-Strom 650 XT -->> Suzuki V-Strom 1000 -->> BMW R1250GS Adventure
Ride Through Life
Ride Through Life
Re: BMW R1300 GS - pierwsze wrażenia
Ta adaptacyjna kotrola wysokości motocykla jest calkiem ciekawa chociaż nie dla mnie takie cuda,
wraz z prędkościa wysokość zawieszenia rośnie a jak zwalniamy to od 25km/h zaczyna opadać.
wraz z prędkościa wysokość zawieszenia rośnie a jak zwalniamy to od 25km/h zaczyna opadać.
Re: BMW R1300 GS - pierwsze wrażenia
Niemcy zwazyli i wyszlo im ze GS wazy wiecej niz podaje fabryka...
www.tourenfahrer.de/motorradnews/aktuel ... 9ef840cb95
ale do calego tekstu linku nie mam.
www.tourenfahrer.de/motorradnews/aktuel ... 9ef840cb95
ale do calego tekstu linku nie mam.
Litr jest jak Media Markt-nie dla idiotow.
Re: BMW R1300 GS - pierwsze wrażenia
Podobno vstrom 1050XT to ciężki kloc...
Kawasaki ER5, Yamaha XJ6, Suzuki V-Strom 1050XT
Re: BMW R1300 GS - pierwsze wrażenia
nowy GS sprzedaje się jak gorace bułeczki i to dosłownie bo staje w ogniu czasami
długo nie trzeba było czekać na pierwszy recall
długo nie trzeba było czekać na pierwszy recall
Re: BMW R1300 GS - pierwsze wrażenia
i mamy pierwszy silnik do wymiany po raptem 700 km...BMW powiadomiło użytkownika o 52 motocyklach na świecie w których silnik nie został skręcony poprawnie i proszą o przywiezenie motocykla na serwis. Dość poważna akcja serwisowa musze powiedzieć....
Re: BMW R1300 GS - pierwsze wrażenia
Bardzo słabo. Gdzie kontrola jakości? Co z się dzieje z BMW?
DL650 2013 -> DL1000 2016 -> R1200GS Adv 2016 czyli Mniejszość Niemiecka
Online
Re: BMW R1300 GS - pierwsze wrażenia
Tylko czy przypadkiem kontrola jakości właśnie nie wykryła tych problemów?
To akurat dobrze o BMW świadczy.
To akurat dobrze o BMW świadczy.
null
Online
Re: BMW R1300 GS - pierwsze wrażenia
To jest kompletnie nowa konstrukcja, tam jest wszystko na nowo zaprojektowane, silnik, zawieszenie, mogą wychodzić jakieś kwiatki. Jak producent to bierze na klatę to wg mnie wszystko gra, zobaczymy po kilku miesiącach jak się będą spisywały.
Yamaha Virago 535 > DL 650 AL5 > DL 1000 L9 > R1200GS
Re: BMW R1300 GS - pierwsze wrażenia
A ma inne wyjście jak brać na klatę?
Niestety betatesterami tej konstrukcji jest użytkownik końcowy...
Niestety betatesterami tej konstrukcji jest użytkownik końcowy...
Kawasaki ER5 -->> Suzuki GSF 600 Bandit -->>Suzuki V-Strom 650 XT -->> Suzuki V-Strom 1000 -->> BMW R1250GS Adventure
Ride Through Life
Ride Through Life
Re: BMW R1300 GS - pierwsze wrażenia
nawiasem mówiąc ciekawe jak wychwycili 52 sztuki pośród tysięcy pewnie już sprzedanych...
Wniosek jest że jezeli dało sie to wychwycić to zawaliło QA bo to powinno być zakwestionowane już w fazie produkcji i testów,
przed sprzedażą. Chyba że stosuja praktyki KTM i użytkownik jest testerem, ale czy to na pewno sie opłaca im???
Wniosek jest że jezeli dało sie to wychwycić to zawaliło QA bo to powinno być zakwestionowane już w fazie produkcji i testów,
przed sprzedażą. Chyba że stosuja praktyki KTM i użytkownik jest testerem, ale czy to na pewno sie opłaca im???
Re: BMW R1300 GS - pierwsze wrażenia
To jest demagogia. Klient, który zostawia niemałą kasę za produkt zwany "premium" (czego by to określenie nie znaczyło) firmy która sroce spod ogona nie wypadła, ma prawo oczekiwać czegoś przemyślanego, dopracowanego, dobrze wykonanego i niezawodnego. Stwierdzenie, że jest OK, bo to nowa konstrukcja i firma bierze na klatę, to IMHO bełkot. Wyobraź sobie wqrwienie tego użytkownika, no chyba że to fanatyk.
1050 XT
Online
- lukas76
- A+B+C+D+E+T
- Posty: 4497
- Rejestracja: 10 mar 2019, 21:40
- Lokalizacja: Bielsko-Biała/Zwiesel
- Kontakt:
Re: BMW R1300 GS - pierwsze wrażenia
No to faktycznie wielkie halo 52 szt. I problemy ilus tam sztuk wadliwie zaizolowanych przekaznikow
Jak to sie ma do samochodów za półtorej bańki gdzie np znaczki producenta odpadają przy 50 km/h, przeciez to klasa premium...
Poka mi produkt który jest premium i wszystko z nim gra
Jak to sie ma do samochodów za półtorej bańki gdzie np znaczki producenta odpadają przy 50 km/h, przeciez to klasa premium...
Poka mi produkt który jest premium i wszystko z nim gra
Online
- lukas76
- A+B+C+D+E+T
- Posty: 4497
- Rejestracja: 10 mar 2019, 21:40
- Lokalizacja: Bielsko-Biała/Zwiesel
- Kontakt:
Re: BMW R1300 GS - pierwsze wrażenia
Nie prawda, ale nie mozna tak pitolić, ludzie sie wyżywają na tej marce, kuzwa sprzedali tysiące sztuk motocykla wezwali 52 szt na akcje, to piszą ze silniki klękają, przekaznik MOŻE zrobić zwarcie, internety" bmki sie palą"... bmw powinno nie robic zadnych akcji to by nie było tylu "znafcóf" tej marki...
Re: BMW R1300 GS - pierwsze wrażenia
Nikt się nie wyżywa na marce. Po prostu część ludzi nie żyje marketingiem, a chcą czegoś adekwatnego do ceny.
1050 XT
Re: BMW R1300 GS - pierwsze wrażenia
najgorsze że co z tego że silnik wymienią, takie moto straci przez to na wartości przy odsprzedaży.
Powinni całe moto wymienić.
Powinni całe moto wymienić.
Re: BMW R1300 GS - pierwsze wrażenia
Prawda z ta wymianą silnika,powinni cały wymienić ,kumpel kupił Nine T w salonie, na gwarancji ,po wymianie silnika w bardzo dobrej cenie, ale to salon traci , a tu jak trafi na prywatną osobę to trochę lipa.
Re: BMW R1300 GS - pierwsze wrażenia
Panowie, co Wy za bzdury piszecie z tą utrata wartości z powodu wymiany silnika?!? 🫨 Przecież to tylko motocykl, a silnik jest jego częścią... To nie utrata dziewictwa
Pozdrawiam,
Jacek
______________________________________________
|Sportster IRON 883™|DL650AK8|Triumph Tiger Explorer XC + Honda Forza 350|
Forum powinno być jak Media Markt...
Jacek
______________________________________________
|Sportster IRON 883™|DL650AK8|Triumph Tiger Explorer XC + Honda Forza 350|
Forum powinno być jak Media Markt...
Online
Re: BMW R1300 GS - pierwsze wrażenia
Dodam dla przykładu tylko moje auto:
Suzuki SX4 S-Cross (również Vitara i Swift) - Suzuki wzywało tysiące aut na akcje serwisową ze względu na wadliwe zawory podciśnienia w układzie wspomagania hamowania - ponoć zdarzyły się wypadki gdzie kierowca miał wypadek, bo stracił wspomaganie hamowania
Teraz jest kolejna akcja serwisowa na auta z rocznika 2023 - uszkodzone w procesie montażu przewody hamulcowe tylnych kół (S-Cross/Vitara).
Jakby no offence ale wolałbym wadliwy przekaźnik w BMW niż uszkodzone przewody hamulcowe czy wadliwy zaworek podciśnienia w układzie hamulcowym.
Ale bynajmniej nie wieszam psów na Suzuki tylko pokazuje, że jak się okazuje to nie tylko BMW ma problemy.
Suzuki SX4 S-Cross (również Vitara i Swift) - Suzuki wzywało tysiące aut na akcje serwisową ze względu na wadliwe zawory podciśnienia w układzie wspomagania hamowania - ponoć zdarzyły się wypadki gdzie kierowca miał wypadek, bo stracił wspomaganie hamowania
Teraz jest kolejna akcja serwisowa na auta z rocznika 2023 - uszkodzone w procesie montażu przewody hamulcowe tylnych kół (S-Cross/Vitara).
Jakby no offence ale wolałbym wadliwy przekaźnik w BMW niż uszkodzone przewody hamulcowe czy wadliwy zaworek podciśnienia w układzie hamulcowym.
Ale bynajmniej nie wieszam psów na Suzuki tylko pokazuje, że jak się okazuje to nie tylko BMW ma problemy.
null