Halogeny

Forum na tematy których nie ma w innych częściach forum
Robert.BB
A1
Posty: 24
Rejestracja: 22 lis 2022, 21:21

Halogeny

Post autor: Robert.BB »

Witam myślę o zamontowaniu dodatkowych halogenów jeszcze nie wiem czy przeciwmgielnych czy drogowych
Proszę poradzicie jeśli macie z tym doświadczenie może polecieć jakieś konkretne z homologacja nie chce żeby policja zabrała mi dowód rejestracyjny



Awatar użytkownika
MrWaski
A+B+C
Posty: 1265
Rejestracja: 01 wrz 2020, 20:12
Lokalizacja: Słocina

Re: Halogeny

Post autor: MrWaski »

Drogowe nie mogą być trzy. Może być jedno albo dwa. Tak stanowi Dziennik Ustaw.

Zakładaj przeciwmgłowe z nabitą homologacją. Kitajce potrafią to zrobić... ;) W razie czego nie znam się, takie kupiłem, nie pamiętam gdzie. Ledowe 40W świecą bardzo jasno. Musisz je tylko tak ustawić by nie raziły. Żaden policjant ani diagnosta nie przyczepi się do tego. Można je używać podczas mgły i na oznakowanych zakrętach i serpentynach. W pozostałych miejscach grozi co najwyżej mandacik, ale dowodu nie mogą zabrać.

Jak jak się boisz to szukaj legalnych. Na alledrogo mają w 99% te kitajskie, w sklepach motocyklowych też.
Całkiem legalne kupisz w ASO. Suzuki ma takie za... 2000 zł. :mrgreen:

PS
Te "homologowane" mogą zrobić problem jak będzie wypadek i wejdzie prokurator z biegłymi. Muszą jednak udowodnić że światła były powodem wypadku.
Ostatnio zmieniony 21 paź 2023, 19:11 przez MrWaski, łącznie zmieniany 1 raz.
Ocena: 5.88235%


Romet R125 vel Debeściak
Suzuki DL650 XAM2 vel Ziutek

Awatar użytkownika
metalmanheh
A2
Posty: 197
Rejestracja: 18 sty 2022, 21:27

Re: Halogeny

Post autor: metalmanheh »

Duzo osob kupuje Puig'i bo sa sprawdzone 8 cena choc niemala to tez nie powala, ale oczywiście można chyba to samo beznapisu puig dostać na ali taniej.
Ja mam w obydwu moto halogeny Puig i jestem bardzo zadowolony. Moze wymienie wlaczniki które hmm sa troche DIY 🤣