BMW R1250 GS Adventure w kolorystyce GS Trophy - bo "i tak kiedyś wszyscy skończymy na GS-ach" ;)

Tu przedstawiamy nasze motocykle
Awatar użytkownika
Iżu
A+B+C+D
Posty: 2255
Rejestracja: 09 lis 2016, 18:28
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: BMW R1250 GS Adventure w kolorystyce GS Trophy - bo "i tak kiedyś wszyscy skończymy na GS-ach" ;)

Post autor: Iżu »

crimson pisze:
24 mar 2024, 15:14
Obejrzałem, ale może nieuważnie, bo nie wiem dlaczego byleś dwa razy na tankowaniu :) Tyle to pali? Czy objechałeś Tatry dwa razy dookoła w międzyczasie? :)
Po prostu zmieniłem zdanie i zatankowałem jednak do pełna czyli do 30 litrów na stacji BP gdzie zbieram punkty za wydaną kaskę, ot i cała tajemnica 8-)
BMW R1250 GS ADV pali mniej od mojego Triumpha Tigera 850 Sport, bo można zejść do wyniku 4.7l/100 km. a Triumph mi palił minimum 5,2l/100 km.
Na jazdę wokół Tatr przyjdzie pora, mogę służyć kolegom jako jeżdżąca cysterna :lol:


Iżu

Awatar użytkownika
Lord
A+B+C+D+E
Posty: 3344
Rejestracja: 27 cze 2018, 11:05
Lokalizacja: Warszawa

Re: BMW R1250 GS Adventure w kolorystyce GS Trophy - bo "i tak kiedyś wszyscy skończymy na GS-ach" ;)

Post autor: Lord »

@Iżu gratuluje a co do odczucia kasku, Kask to jedno , a szyba to drugie , załóż swój stary garnek do tej samej szyby w BMW i wtedy będzie można porównać czy jest cichszy choć niewątpliwie cichszy to pytanie o ile :)
Ocena: 5.88235%


DL650A L8

Online
prebenny
A+B+C
Posty: 1637
Rejestracja: 05 lut 2017, 19:58
Lokalizacja: Poznań

Re: BMW R1250 GS Adventure w kolorystyce GS Trophy - bo "i tak kiedyś wszyscy skończymy na GS-ach" ;)

Post autor: prebenny »

Ja pamiętając SChubertha, któregoś 'ultra cichego' mogę powiedzieć tylko tyle, że z odczuć wcale nie był jakoś specjalnie cichszy (trochę ale niedużo) ale różnica była taka, że w poprzednim kasku jak jechałem bez zatyczek to mi potem w uszach dzwoniło a w Schubercie nie.


null

Awatar użytkownika
bojaco
A+B+C
Posty: 1331
Rejestracja: 01 maja 2018, 21:44
Lokalizacja: Reksio, Bolek i Lolek...

Re: BMW R1250 GS Adventure w kolorystyce GS Trophy - bo "i tak kiedyś wszyscy skończymy na GS-ach" ;)

Post autor: bojaco »

@Iżu, obserwuj szybę czy drga w czasie jazdy, bo jeżeli tak może Cię to szybko irytować. Wzmocnienie szyby jedynie akcesoryjne, od firmowych po chińczyka. Co kto woli. Nie tylko to wkurza ale może z czasem wyrobić mocowania szyby, jak mi się wydaje. Ja kupiłem wzmocnienie Puig, najlżejsze i chyba najfajniejsze ma Touratech ale też i najdroższe.


DL650 2013 -> DL1000 2016 -> R1200GS Adv 2016 czyli Mniejszość Niemiecka :shock:

Awatar użytkownika
Iżu
A+B+C+D
Posty: 2255
Rejestracja: 09 lis 2016, 18:28
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: BMW R1250 GS Adventure w kolorystyce GS Trophy - bo "i tak kiedyś wszyscy skończymy na GS-ach" ;)

Post autor: Iżu »

Po ostatniej jeździe mogę tylko potwierdzić wszystko to co mówiłem podczas testu BMW R1250 GS ADV w czerwcu 2021.
Dodam tylko do wad że.. ten kufer centralny BMW jest zdecydowanie zbyt mały i ledwo udało mi się w nim upchnąć plecak ze sprzętem do nagrywek i jakąś wodę, więc zamawiam zestaw do montażu płyty Monokey by móc przepinać kufer centralny Kappa G'Force 48 l. z Tigera 850 Sport do BMW R1250 GS ADV, który jest szerszy dłuższy i wyższy.
Niestety BMW nie ma w ofercie innego kufra poza tym kwadratowym, więc trzeba korzystać z zamienników, wiem że można nabyć kufer lub kufry na oryginalny stelaż BMW z polskiej firmy "Apduro", kolega @QraC ich polecał.
Jako że nie mam "pełnej stopy" przy podparciu (mój wzrost 184 cm) muszę uważać na wszelkie zagłębienia asfaltu, bo przy pewnym kącie jak ten kloc zacznie lecieć na bok, nie będzie się już dało go utrzymać w pionie.
Co do jazdy to jestem wręcz zachwycony tym jak BMW R1250 GS ADV zachowuje się w zakrętach, jak przyspiesza i hamuje.
Ta moc i moment obrotowy po prostu miażdży, nawet podczas docierania gdzie nie powinno się rozpędzać motocykla powyżej 5k obrotów ten sprzęt tak wściekle napędza się od startu że nawet litrowy ścigacz nie ma szans by dorównać GS-owi, wiem bo sprawdziłem ostatnio :D
Świetnie słychać też ten pojazd, przy odpuszczaniu gazu słychać lekkie strzały w tłumik i ogólnie dźwięk z niego jest bardzo przyjemny, a jednocześnie nie męczy podczas dłuższej jazdy.
Reasumując - jestem bardzo zadowolony z GS-a, ale także z ciuchów Rev'It Sand 4 H20 i kasku Shoei Neotec 3 8-)
Iżu na GS (3).JPG
Iżu na GS (3).JPG (719.89 KiB) Przejrzano 290 razy
Iżu przy GS (1).jpeg
Iżu przy GS (1).jpeg (633.15 KiB) Przejrzano 295 razy
Iżu przy GS (2).jpeg
Iżu przy GS (2).jpeg (315.94 KiB) Przejrzano 295 razy
Kask Shoei Neotec 3 w kolorystyce.. GS Trophy.jpg
Kask Shoei Neotec 3 w kolorystyce.. GS Trophy.jpg (251.86 KiB) Przejrzano 290 razy


Iżu

fart1
A2
Posty: 140
Rejestracja: 18 paź 2018, 21:57

Re: BMW R1250 GS Adventure w kolorystyce GS Trophy - bo "i tak kiedyś wszyscy skończymy na GS-ach" ;)

Post autor: fart1 »

Iżu co do tego walenia na bok nie przejmuj się ten Gs nigdy do końca się nie wywala. Zdecydowanie łatwiej się go pionuję niż Afrę i jeszcze jeden plus przy wywrotce rzadko strzelają handbary i lusterka. Szkoda że ci nie dali osłon przeciwwodnych w ramie. Super sprzęt po doświadczeniach z nową wersją gs 1300 mogę śmiało powiedzieć że twój jest zdecydowanie bardziej wygodniejszy niż nowości bmw



Awatar użytkownika
Iżu
A+B+C+D
Posty: 2255
Rejestracja: 09 lis 2016, 18:28
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: BMW R1250 GS Adventure w kolorystyce GS Trophy - bo "i tak kiedyś wszyscy skończymy na GS-ach" ;)

Post autor: Iżu »

bojaco pisze:
25 mar 2024, 11:31
@Iżu, obserwuj szybę czy drga w czasie jazdy, bo jeżeli tak może Cię to szybko irytować. Wzmocnienie szyby jedynie akcesoryjne, od firmowych po chińczyka. Co kto woli. Nie tylko to wkurza ale może z czasem wyrobić mocowania szyby, jak mi się wydaje. Ja kupiłem wzmocnienie Puig, najlżejsze i chyba najfajniejsze ma Touratech ale też i najdroższe.
Hej, testowałem zarówno wzmocnienie jak i turystyczną szybę PUIG, niestety szyba okazała się zbyt wysoka gdzie na najniższej wysokości patrzyłem jakby przez jej krawędź.
Wzmocnienie z kolei działa, ale wymaga ręcznego dopychania jego elementów by szyba zeszła niżej, tak więc póki co zostałem przy szybie oryginalnej, choć brakuje mi jakieś 2-3 cm by lecące robale - "dżichad edytion" :lol: nie rozbijały mi się na czole kasku


Iżu

fart1
A2
Posty: 140
Rejestracja: 18 paź 2018, 21:57

Re: BMW R1250 GS Adventure w kolorystyce GS Trophy - bo "i tak kiedyś wszyscy skończymy na GS-ach" ;)

Post autor: fart1 »

Co mogę ci polecić to łamane wkłady lusterek. Przykleja się je ma oryginalne lusterko fajna sprawa likwidują martwe pole nie raz mi dupę w ruchu miejskim utorowały
Ocena: 5.88235%



Awatar użytkownika
Struna
A+B+C+D+E+T
Posty: 5222
Rejestracja: 08 sie 2017, 15:26
Lokalizacja: Skawina/Kraków
Kontakt:

Re: BMW R1250 GS Adventure w kolorystyce GS Trophy - bo "i tak kiedyś wszyscy skończymy na GS-ach" ;)

Post autor: Struna »

Iżu pisze:
02 kwie 2024, 15:00
póki co zostałem przy szybie oryginalnej, choć brakuje mi jakieś 2-3 cm by lecące robale - "dżichad edytion" :lol: nie rozbijały mi się na czole kasku
Deflektor sobie dorzuć i będzie akurat


DL 650 AK7, Honda VTR 1000F, Tekken 125->250, DRZ 400S - http://www.gcstuning.pl

Awatar użytkownika
lukas76
A+B+C+D+E+T
Posty: 4451
Rejestracja: 10 mar 2019, 21:40
Lokalizacja: Bielsko-Biała/Zwiesel
Kontakt:

Re: BMW R1250 GS Adventure w kolorystyce GS Trophy - bo "i tak kiedyś wszyscy skończymy na GS-ach" ;)

Post autor: lukas76 »

fart1 pisze:
02 kwie 2024, 15:06
Co mogę ci polecić to łamane wkłady lusterek. Przykleja się je ma oryginalne lusterko fajna sprawa likwidują martwe pole nie raz mi dupę w ruchu miejskim utorowały
Podaj linka jakbys mógł


Ponowne przyjęcie do Mniejszości Niemieckiej 🤣
BMWał
[media]https://www.dampfbier.de/[/media]

Online
Awatar użytkownika
biblo
A+B+C
Posty: 1284
Rejestracja: 27 wrz 2016, 22:50
Lokalizacja: W-wa

Re: BMW R1250 GS Adventure w kolorystyce GS Trophy - bo "i tak kiedyś wszyscy skończymy na GS-ach" ;)

Post autor: biblo »

Iżu pisze:
02 kwie 2024, 14:46
Jako że nie mam "pełnej stopy" przy podparciu (mój wzrost 184 cm) muszę uważać na wszelkie zagłębienia asfaltu, bo przy pewnym kącie jak ten kloc zacznie lecieć na bok, nie będzie się już dało go utrzymać w pionie.
Nie możesz trochę obniżyć siedzenia? Tam jest chyba regulacja, osobno przodu i tyłu siedziska...

A swoją drogą, jak leci, to niech leci, nie siłuj się z nim, bo możesz się nabawić jakiejś kontuzji. Ja kiedyś próbowałem "ratować" Tigera i sobie tylko nadwyrężyłem łokieć :roll: Jak są gmole, to nie ma co się szarpać...


P.S. Czy Ty jeździsz w firmowej czapce pod kaskiem, czy to tylko taka stylówa do zdjęć? :lol:


Pozdrawiam,
Jacek

______________________________________________
|Sportster IRON 883™|DL650AK8|Triumph Tiger Explorer XC + Honda Forza 350|

Forum powinno być jak Media Markt...

Awatar użytkownika
Iżu
A+B+C+D
Posty: 2255
Rejestracja: 09 lis 2016, 18:28
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: BMW R1250 GS Adventure w kolorystyce GS Trophy - bo "i tak kiedyś wszyscy skończymy na GS-ach" ;)

Post autor: Iżu »

@Struna, tak właśnie chcę zrobić, niewiele brakuje więc deflektor powinien się tu sprawdzić.
@fart1 znalazłem bardzo fajne asferyczne lusterka Turatecha, które wydają się niwelować problem martwego pola, do tego nie są drogie i pasują do BMW R1250 GS ADV

https://www.touratech.pl/zestaw-lustere ... o-bmw.html


@biblo, czapeczka BMW oczywiście tylko do zdjęć, ogólnie lubię czapeczki i mam ich całe multum w tym także od Suzuki i Stihla :D
Zamówiłem już stelaż Givi pod kufer centralny do oryginalnego stelaża Turatech BMW

https://defender.net.pl/product-pol-560 ... jaEALw_wcB


Iżu

Xj6
A+B
Posty: 523
Rejestracja: 29 paź 2022, 12:23

Re: BMW R1250 GS Adventure w kolorystyce GS Trophy - bo "i tak kiedyś wszyscy skończymy na GS-ach" ;)

Post autor: Xj6 »

biblo pisze:
02 kwie 2024, 16:28
Iżu pisze:
02 kwie 2024, 14:46
Jako że nie mam "pełnej stopy" przy podparciu (mój wzrost 184 cm) muszę uważać na wszelkie zagłębienia asfaltu, bo przy pewnym kącie jak ten kloc zacznie lecieć na bok, nie będzie się już dało go utrzymać w pionie.
Nie możesz trochę obniżyć siedzenia? Tam jest chyba regulacja, osobno przodu i tyłu siedziska...

A swoją drogą, jak leci, to niech leci, nie siłuj się z nim, bo możesz się nabawić jakiejś kontuzji. Ja kiedyś próbowałem "ratować" Tigera i sobie tylko nadwyrężyłem łokieć :roll: Jak są gmole, to nie ma co się szarpać...


P.S. Czy Ty jeździsz w firmowej czapce pod kaskiem, czy to tylko taka stylówa do zdjęć? :lol:
Miałem to samo, tylko u mnie skręciłem kciuk. A moto I tak się obiło.


Kawasaki ER5, Yamaha XJ6, Suzuki V-Strom 1050XT

Awatar użytkownika
bojaco
A+B+C
Posty: 1331
Rejestracja: 01 maja 2018, 21:44
Lokalizacja: Reksio, Bolek i Lolek...

Re: BMW R1250 GS Adventure w kolorystyce GS Trophy - bo "i tak kiedyś wszyscy skończymy na GS-ach" ;)

Post autor: bojaco »

@Iżu, ja jestem niższy od Ciebie i w miarę dobrze sięgam stopami gruntu. Sprawdź regulację kanapy jak poradził @biblo.


DL650 2013 -> DL1000 2016 -> R1200GS Adv 2016 czyli Mniejszość Niemiecka :shock:

Awatar użytkownika
lukas76
A+B+C+D+E+T
Posty: 4451
Rejestracja: 10 mar 2019, 21:40
Lokalizacja: Bielsko-Biała/Zwiesel
Kontakt:

Re: BMW R1250 GS Adventure w kolorystyce GS Trophy - bo "i tak kiedyś wszyscy skończymy na GS-ach" ;)

Post autor: lukas76 »

@Iżu cena za te lusterka nie powala, chyba sie skuszę


Ponowne przyjęcie do Mniejszości Niemieckiej 🤣
BMWał
[media]https://www.dampfbier.de/[/media]

Awatar użytkownika
Colto
A+B
Posty: 528
Rejestracja: 25 lip 2019, 11:15
Lokalizacja: Wa-wa

Re: BMW R1250 GS Adventure w kolorystyce GS Trophy - bo "i tak kiedyś wszyscy skończymy na GS-ach" ;)

Post autor: Colto »

Czy nie lepszym rozwiązaniem byłoby założenie poszerzenia lusterek, zamiast nowych?

Wysłane z mojego SM-S906B przy użyciu Tapatalka



Pozdrawiam,

Mariusz
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Suzuki V-Strom DL1000 AL9 (2019r.)

Krzysztof K.
AM
Posty: 1
Rejestracja: 20 lut 2019, 08:22

Re: BMW R1250 GS Adventure w kolorystyce GS Trophy - bo "i tak kiedyś wszyscy skończymy na GS-ach" ;)

Post autor: Krzysztof K. »

Gratuluję, piękna maszyna, może kiedyś... Póki co zdecydowałem się na V-Strom 800 SE, na razie docieram, zobaczymy jak będzie się sprawował ;)
Ocena: 5.88235%



ODPOWIEDZ

Wróć do „Nasze Motocykle”