Niebieskie Suzuki DL800

Tu przedstawiamy nasze motocykle
Awatar użytkownika
crimson
A+B+C+D+E+T
Posty: 3751
Rejestracja: 27 wrz 2017, 14:19
Lokalizacja: Kraków i okolice

Re: Niebieskie Suzuki DL800

Post autor: crimson »

Fajny kolor, ładne moto.


DL 650 AL6 --> CRF 1100 ATAS

Gaspar75
A+B
Posty: 615
Rejestracja: 04 lut 2019, 18:39

Re: Niebieskie Suzuki DL800

Post autor: Gaspar75 »

No Panie....
Gratulacje!!


Suzuki DL 650 AK8 --> Dl 1000 AL8--> DL1050

Awatar użytkownika
motostopem
A2
Posty: 211
Rejestracja: 06 gru 2022, 09:03

Re: Niebieskie Suzuki DL800

Post autor: motostopem »

To akurat na pogodę rejestracja i docieranie


Najczęściej w roli głównej DL650 :arrow:
https://www.youtube.com/channel/UCpp6Ux ... irmation=1

Awatar użytkownika
bojaco
A+B+C
Posty: 1331
Rejestracja: 01 maja 2018, 21:44
Lokalizacja: Reksio, Bolek i Lolek...

Re: Niebieskie Suzuki DL800

Post autor: bojaco »

Ładny. Bezpiecznego nawijania kilometrów!


DL650 2013 -> DL1000 2016 -> R1200GS Adv 2016 czyli Mniejszość Niemiecka :shock:

Awatar użytkownika
matt28
A2
Posty: 272
Rejestracja: 27 sie 2018, 21:50

Re: Niebieskie Suzuki DL800

Post autor: matt28 »

DL odebrany, zrobiłem pierwsze 200 km.
Salon Moto Trip w Krakowie spisał się na medal.
Wrażenia z jazdy bardzo dobre, jedynym ograniczeniem jest wymóg nie przekraczania 4500 obrotów w trakcie docierania, czyli de facto rzadko kiedy przekraczałem 100km/h.
Niewiele brakowało że przy przebiegu zaledwie 80km motor zostałby skasowany przez dziadka wyjeżdżającego z podporządkowanej, całe szczęście hamulce w tym modelu działają wzorowo, oraz że nowe, niedotarte opony nie wpadły poślizg.

Spalanie wyniosło 4.4l/100km

Do zobaczenia w trasie
Załączniki
20240320_154601.jpg
20240320_154601.jpg (88.57 KiB) Przejrzano 251 razy
20240320_102517.jpg
20240320_102517.jpg (167.98 KiB) Przejrzano 251 razy
Ocena: 11.76471%


Old, grumpy man na DL-u 800

Awatar użytkownika
motostopem
A2
Posty: 211
Rejestracja: 06 gru 2022, 09:03

Re: Niebieskie Suzuki DL800

Post autor: motostopem »

Jestem ciekawy jak tam spalanie na dłuższej trasie, bo 4.4l/100km nie przekraczając 100km/h to chyba dość sporo :P


Najczęściej w roli głównej DL650 :arrow:
https://www.youtube.com/channel/UCpp6Ux ... irmation=1

Online
prebenny
A+B+C
Posty: 1637
Rejestracja: 05 lut 2017, 19:58
Lokalizacja: Poznań

Re: Niebieskie Suzuki DL800

Post autor: prebenny »

Nie na nowym silniku - pierwszy 1-1.5 tys km silnik jest jeszcze dość 'ciasny' i spalanie ciut większe.


null

Awatar użytkownika
SimOn!
A+B+C
Posty: 1240
Rejestracja: 27 wrz 2016, 20:45
Lokalizacja: GD 3Miasto

Re: Niebieskie Suzuki DL800

Post autor: SimOn! »

Gratuluję zakupu, fajnie się prezentuje w niebieskim malowaniu. ObrazekObrazek

Tak trochę mnie ciągnie znów do DLa i to właśnie tego RE. Bede bardzo uważnie śledził Twoje relacje o nowym moto.

A powiedz jak to zawieszenie spisuje się przy jeździe po bardzo dziurawym asfalcie czy też kocich łbach / kostce?
Jak wyważenie, środek ciężkości?
Bo że hamulce dobre to juz wiem i nie pytam ;)
Ta płyta pod silnik to alu czy stal?


Zdrówko シモン :mrgreen:
Mniejszość Niemiecko Japońska ;)

Awatar użytkownika
matt28
A2
Posty: 272
Rejestracja: 27 sie 2018, 21:50

Re: Niebieskie Suzuki DL800

Post autor: matt28 »

SimOn! pisze:
23 mar 2024, 17:35
Gratuluję zakupu, fajnie się prezentuje w niebieskim malowaniu. ObrazekObrazek

Tak trochę mnie ciągnie znów do DLa i to właśnie tego RE. Bede bardzo uważnie śledził Twoje relacje o nowym moto.

A powiedz jak to zawieszenie spisuje się przy jeździe po bardzo dziurawym asfalcie czy też kocich łbach / kostce?
Jak wyważenie, środek ciężkości?
Bo że hamulce dobre to juz wiem i nie pytam ;)
Ta płyta pod silnik to alu czy stal?
Nie jeździłem jeszcze po dziurawym asfalcie, natomiast środek ciężkości jest umieszczony nisko, przez co motor nie ma tendencji do niekontrolowanego pochylania się na boki.

Płyta pod silnik to standardowa plastikowa osłona od Suzuki

Z innych rzeczy - podgrzewane manetki nie są w żaden sposób podłączone do wyświetlacza LCD, ich obsługa ma 3 poziomy grzania i uzyskuje się je za pomocą naciśnięcia guzika odpowiednia ilość razy.
Quickshifter działa w miarę poprawnie - jego płynność wzrasta wraz z wysokością biegu (najlepiej działa na 5 i 6 biegu).

Suzuki nie robi problemów z manualami, przez co dostęp do książek serwisowych jest w miarę łatwy jeżeli ktoś będzie próbował robić serwis samemu.


Old, grumpy man na DL-u 800

Awatar użytkownika
SimOn!
A+B+C
Posty: 1240
Rejestracja: 27 wrz 2016, 20:45
Lokalizacja: GD 3Miasto

Re: Niebieskie Suzuki DL800

Post autor: SimOn! »

matt28 pisze:
24 mar 2024, 21:38
SimOn! pisze:
23 mar 2024, 17:35
Gratuluję zakupu, fajnie się prezentuje w niebieskim malowaniu. ObrazekObrazek

Tak trochę mnie ciągnie znów do DLa i to właśnie tego RE. Bede bardzo uważnie śledził Twoje relacje o nowym moto.

A powiedz jak to zawieszenie spisuje się przy jeździe po bardzo dziurawym asfalcie czy też kocich łbach / kostce?
Jak wyważenie, środek ciężkości?
Bo że hamulce dobre to juz wiem i nie pytam ;)
Ta płyta pod silnik to alu czy stal?
Nie jeździłem jeszcze po dziurawym asfalcie, natomiast środek ciężkości jest umieszczony nisko, przez co motor nie ma tendencji do niekontrolowanego pochylania się na boki.

Płyta pod silnik to standardowa plastikowa osłona od Suzuki

Z innych rzeczy - podgrzewane manetki nie są w żaden sposób podłączone do wyświetlacza LCD, ich obsługa ma 3 poziomy grzania i uzyskuje się je za pomocą naciśnięcia guzika odpowiednia ilość razy.
Quickshifter działa w miarę poprawnie - jego płynność wzrasta wraz z wysokością biegu (najlepiej działa na 5 i 6 biegu).

Suzuki nie robi problemów z manualami, przez co dostęp do książek serwisowych jest w miarę łatwy jeżeli ktoś będzie próbował robić serwis samemu.
Dzięki za garść info. Z tym wyważaniem to dobra wiadomość, bo sam motocykl przesadnie lekki nie jest (choć lżejszy od DE).
Pracy zawieszenia to jestem ciekaw, bo sam lubię jeździć po strasznie dziurawych drogach i jak zawieszenie zachęca do szybszej jazdy a nie powoduje "strach w oczach, że mnie z drogi wywali" to dla mnie ważna sprawa. U mnie przeskok z DLa na GSa to było niebo a ziemia jak chodzi o tłumienie i resorowanie. Zresztą jak pogoda się ustabilizuje będę musiał wziąć testówkę i samemu się przekonać.


Zdrówko シモン :mrgreen:
Mniejszość Niemiecko Japońska ;)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Nasze Motocykle”