CFMOTO 450 MT

Miejsce do pogaduszek i dzielenia się doświadczeniem o motocyklach innych niż V-Strom.
Awatar użytkownika
bojaco
A+B+C
Posty: 1400
Rejestracja: 01 maja 2018, 21:44
Lokalizacja: Reksio, Bolek i Lolek...

CFMOTO 450 MT

Post autor: bojaco »

Czołem. Pojawiła się ciekawostka:
https://cfmoto.pl/motocykle/450-mt
Ktoś widział, testował?


DL650 2013 -> DL1000 2016 -> R1200GS Adv 2016 czyli Mniejszość Niemiecka :shock:

Awatar użytkownika
JARON
A+B+C+D
Posty: 2137
Rejestracja: 04 paź 2016, 14:51
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Re: CFMOTO 450 MT

Post autor: JARON »

Fajny,może konkurować z nowym Himkiem.


Ogar205>CZ175>MZ250 z koszem>JunakM10>ETZ250>IntruderVL800>IntruderC1500>Vstrom1000 2016>CRS250>BENELLI IMPERIALE 400
Wszyscy mamy dwa życia. To drugie zaczyna się w chwili,gdy zdamy sobie sprawę,że mamy tylko jedno.

Online
Awatar użytkownika
biblo
A+B+C
Posty: 1558
Rejestracja: 27 wrz 2016, 22:50
Lokalizacja: W-wa

Re: CFMOTO 450 MT

Post autor: biblo »

Ciekawie to wygląda 8-) Więcej informacji jest w broszurze, którą można pobrać z tej strony...


Pozdrawiam,
Jacek

______________________________________________
|Sportster IRON 883™|DL650AK8|Triumph Tiger Explorer XC + Honda Forza 350|

Forum powinno być jak Media Markt...

Awatar użytkownika
bojaco
A+B+C
Posty: 1400
Rejestracja: 01 maja 2018, 21:44
Lokalizacja: Reksio, Bolek i Lolek...

Re: CFMOTO 450 MT

Post autor: bojaco »

Czytałem, oglądałem filmy na YT. Na razie głównie reklamowe i z targów, choć jeden był z jazdy próbnej w Niemczech. Póki co mało konkretów ale wygląda ciekawie, nie powiem.


DL650 2013 -> DL1000 2016 -> R1200GS Adv 2016 czyli Mniejszość Niemiecka :shock:

delirium
A+B+C
Posty: 1227
Rejestracja: 16 sie 2021, 20:46

Re: CFMOTO 450 MT

Post autor: delirium »

no nie wiem czy wygląda ciekawie prawdę mówiąc, bo wygląda jak wszystkie inne motocykle typu adventure, tenera, afryka, toureg itd itd
ciekawa to jest tylko cena.



Awatar użytkownika
bojaco
A+B+C
Posty: 1400
Rejestracja: 01 maja 2018, 21:44
Lokalizacja: Reksio, Bolek i Lolek...

Re: CFMOTO 450 MT

Post autor: bojaco »

O ło to to. Mnie się podoba.


DL650 2013 -> DL1000 2016 -> R1200GS Adv 2016 czyli Mniejszość Niemiecka :shock:

Awatar użytkownika
MarcinS
A2
Posty: 162
Rejestracja: 15 kwie 2020, 17:14
Lokalizacja: WPI

Re: CFMOTO 450 MT

Post autor: MarcinS »

195 kg przy pojemności 450 ccm. Tenere - raptem 11 kg więcej, a silnik znacznie większy. KTM 390 Adv waży dobre 20 kg mniej.


GSX650-F '08 (2008 do 2009)
VStrom 650XT '17 (2017 - obecnie)

Online
Awatar użytkownika
biblo
A+B+C
Posty: 1558
Rejestracja: 27 wrz 2016, 22:50
Lokalizacja: W-wa

Re: CFMOTO 450 MT

Post autor: biblo »

MarcinS pisze:
03 kwie 2024, 14:10
195 kg przy pojemności 450 ccm. Tenere - raptem 11 kg więcej, a silnik znacznie większy. KTM 390 Adv waży dobre 20 kg mniej.
Pod względem parametrów technicznych, to chyba nie ma co porównywać KTM-a z tym CF Moto... Wszystkiego ma mniej, a cena wyższa o 15% ;)


Pozdrawiam,
Jacek

______________________________________________
|Sportster IRON 883™|DL650AK8|Triumph Tiger Explorer XC + Honda Forza 350|

Forum powinno być jak Media Markt...

Awatar użytkownika
Struna
A+B+C+D+E+T
Posty: 5298
Rejestracja: 08 sie 2017, 15:26
Lokalizacja: Skawina/Kraków
Kontakt:

Re: CFMOTO 450 MT

Post autor: Struna »

175 a nie 195 - 20 kg różnicy to bardzo dużo...


DL 650 AK7, DRZ 400S - http://www.gcstuning.pl

Online
Awatar użytkownika
biblo
A+B+C
Posty: 1558
Rejestracja: 27 wrz 2016, 22:50
Lokalizacja: W-wa

Re: CFMOTO 450 MT

Post autor: biblo »

Struna pisze:
03 kwie 2024, 17:04
175 a nie 195 - 20 kg różnicy to bardzo dużo...
@MarcinS albo coś pokręcil, albo pisał o wadze moto zalanego (z paliwem, olejem, itd.), bo suchy faktycznie waży 175 kg. A ten KTM na sucho niecałe 165 kg...


Pozdrawiam,
Jacek

______________________________________________
|Sportster IRON 883™|DL650AK8|Triumph Tiger Explorer XC + Honda Forza 350|

Forum powinno być jak Media Markt...

Awatar użytkownika
bojaco
A+B+C
Posty: 1400
Rejestracja: 01 maja 2018, 21:44
Lokalizacja: Reksio, Bolek i Lolek...

Re: CFMOTO 450 MT

Post autor: bojaco »

Panowie, cena czyni cuda. Za Tenerkę i KTM trzeba dać, sami wiecie, ile więcej. Jak ktoś zaczyna, chce się doszkolić albo latać poza asfaltem, mieć drugie moto na takie okazje jako uzupełnienie ciężkiego turystyka, dlaczego nie.


DL650 2013 -> DL1000 2016 -> R1200GS Adv 2016 czyli Mniejszość Niemiecka :shock:

wuwok
A1
Posty: 22
Rejestracja: 07 mar 2022, 09:05
Lokalizacja: Jordanów

Re: CFMOTO 450 MT

Post autor: wuwok »

Cena ceną ale oglądałem na Słowacji 2 szt CfMoto800. Wyglądały nowocześnie/ładnie z jednym ale... Po bliższym kontakcie lakier, plastiki odbiegały jakością od mojego małego GS. Pierwsze wrażenie mega pozytywne a potem już rozczarowanie.


mniejszość Niemiecka.

Awatar użytkownika
lukas76
A+B+C+D+E+T
Posty: 4736
Rejestracja: 10 mar 2019, 21:40
Lokalizacja: Bielsko-Biała/Zwiesel
Kontakt:

Re: CFMOTO 450 MT

Post autor: lukas76 »

wuwok pisze:
03 kwie 2024, 18:35
Cena ceną ale oglądałem na Słowacji 2 szt CfMoto800. Wyglądały nowocześnie/ładnie z jednym ale... Po bliższym kontakcie lakier, plastiki odbiegały jakością od mojego małego GS. Pierwsze wrażenie mega pozytywne a potem już rozczarowanie.
Kurcze musze to zobaczyć bo jezdzilem quadem cfmoto i był zajebiaszczy pod kazdym względem a paroma juz jeździłem, jakosciowo też


Ponowne przyjęcie do Mniejszości Niemieckiej 🤣
BMWał
[media]https://www.dampfbier.de/[/media]

Awatar użytkownika
MarcinS
A2
Posty: 162
Rejestracja: 15 kwie 2020, 17:14
Lokalizacja: WPI

Re: CFMOTO 450 MT

Post autor: MarcinS »

biblo pisze:
Struna pisze:
03 kwie 2024, 17:04
175 a nie 195 - 20 kg różnicy to bardzo dużo...
@MarcinS albo coś pokręcil, albo pisał o wadze moto zalanego (z paliwem, olejem, itd.), bo suchy faktycznie waży 175 kg. A ten KTM na sucho niecałe 165 kg...
Pisałem o zalanym. Niestety, przy 195 kg czar trochę pryska, choć cena bardzo dobra. Natomiast to nie jest konkurencja np dla CRF300, na co wiele osób (w tym ja) liczyło.


GSX650-F '08 (2008 do 2009)
VStrom 650XT '17 (2017 - obecnie)

Online
Awatar użytkownika
biblo
A+B+C
Posty: 1558
Rejestracja: 27 wrz 2016, 22:50
Lokalizacja: W-wa

Re: CFMOTO 450 MT

Post autor: biblo »

bojaco pisze:
03 kwie 2024, 18:06
Panowie, cena czyni cuda. Za Tenerkę i KTM trzeba dać, sami wiecie, ile więcej. Jak ktoś zaczyna, chce się doszkolić albo latać poza asfaltem, mieć drugie moto na takie okazje jako uzupełnienie ciężkiego turystyka, dlaczego nie.
Też tak uważam 8-) To nie sprzedaż GS-ów :twisted: czy nawet V-Stromów "rozbujała" u nas rynek moto, lecz tanie chińskie motorki - również z logo Junak lub Romet na baku - szczególnie te 125ccm. I jak ktoś dzięki takiemu chińczykowi złapał bakcyla, zrobił normalne prawko A, to nie będzie miał oporów, aby sięgnąć po nowego większego brata, a nie po umęczoną używkę z "pierwszego świata" :lol:


Pozdrawiam,
Jacek

______________________________________________
|Sportster IRON 883™|DL650AK8|Triumph Tiger Explorer XC + Honda Forza 350|

Forum powinno być jak Media Markt...

addamlca
A
Posty: 443
Rejestracja: 21 maja 2019, 18:26

Re: CFMOTO 450 MT

Post autor: addamlca »

Te pojemnosci ponad 125cm wbrew pozorom maja sie w PL dobrze;sprzedaz wg.Samar w 2023r

Poniżej 250 cm³ 11 252 42%
251-500 cm³ 3592 13,4%
501-750 cm³ 3470 12,9%
751-1000 cm³ 3515 13,1%
Powyżej 1000 cm3 4486 16,7%

Markami;


Honda 5832
Yamaha 3075
BMW 2816
Junak 1514
Suzuki 1283
Romet 1188
KTM 1097
Triumph 1043
Benelli 1012
Barton 969


Litr jest jak Media Markt-nie dla idiotow.

Online
Awatar użytkownika
biblo
A+B+C
Posty: 1558
Rejestracja: 27 wrz 2016, 22:50
Lokalizacja: W-wa

Re: CFMOTO 450 MT

Post autor: biblo »

@addamlca Wbrew jakim pozorom? Przecież to oczywista oczywistość... :roll:

W Polsce rynek jednośladów się "rozbujał" jak wprowadzono przepisy pozwalające jeździć motocyklami do 125ccm na zwykłe prawo jazdy. A do tego doszła jeszcze większa dostępność takich maszyn produkowanych w Chinach i sprzedawanych pod różnymi markami, również "kultowymi" ;) polskimi.
Większość posiadaczy 125-tek nie robi prawka A i nie przesiada się na większe pojemności, raczej kupuje kolejne, nowsze pojazdy z tej grupy, bo użytkuje je tylko w ruchu miejskim.

Stopniowo rosnąca sprzedaż coraz większych pojemności, to również będzie zasluga głównie nowych, tanich konstrukcji z Azji. A ich producenci poczynają sobie coraz lepiej :twisted:

W samochodach też tak było, ale teraz wszystko dzieje się 10x szybciej. Bo popyt na motoryzację jest ogromny, a nowi gracze - Chiny i Indie - to gospodarcze potęgi i ogromne rynki zbytu, w porównaniu z taką Koreą Płd.
Ostatnio zmieniony 04 kwie 2024, 17:29 przez biblo, łącznie zmieniany 1 raz.


Pozdrawiam,
Jacek

______________________________________________
|Sportster IRON 883™|DL650AK8|Triumph Tiger Explorer XC + Honda Forza 350|

Forum powinno być jak Media Markt...

delirium
A+B+C
Posty: 1227
Rejestracja: 16 sie 2021, 20:46

Re: CFMOTO 450 MT

Post autor: delirium »

pełna specyfikacja poniżej, przy tej wadze 187 kg zalany i przy tylko 44 koniach i 44Nm @6000 RPM to cieniutko muszę powiedzieć.
Tyle mniej więcej waży yamaha T7 jak sie ja odchudzi, czyli plastikowy back itp ale za to mamy 73 konie i 68Nm @6000

Mój ktm 500 exc-f ma 55 koni i wazy 110kg, jak sie mu dołozy owiewki itp to nawet 140 nie przekroczy. Szału nie ma niestety poza cena.

https://www.cfmoto.com/global/motorcycl ... 450mt.html



Awatar użytkownika
bojaco
A+B+C
Posty: 1400
Rejestracja: 01 maja 2018, 21:44
Lokalizacja: Reksio, Bolek i Lolek...

Re: CFMOTO 450 MT

Post autor: bojaco »

Pozwolę sobie przypomnieć, że kultowa Yamaha Tenere 660 XT, miała silnik o pojemności 660 cm3, 47.6 KM, 60 Nm momentu obrotowego i ważyła jeżeli dobrze pamiętam, na sucho 183 kg.


DL650 2013 -> DL1000 2016 -> R1200GS Adv 2016 czyli Mniejszość Niemiecka :shock:

delirium
A+B+C
Posty: 1227
Rejestracja: 16 sie 2021, 20:46

Re: CFMOTO 450 MT

Post autor: delirium »

dobrze pamietasz, mam wciąż Xt660Z, cięzka cholera jak hej i to w górze.
Ale to jest 450cc więc nalezałoby sie spodziewac znacznie mniejsza wagę.

To juz znacznie lepiej wygląda AJP PR7 przy 155kg na sucho ze sprawdzonym silnikiem w Huskvarnie, Cagiva itd

Obrazek



ODPOWIEDZ

Wróć do „Motocykle niesłuszne (czyli nie V-strom)”