CFMOTO 450 MT
Re: CFMOTO 450 MT
Fajny,może konkurować z nowym Himkiem.
Ogar205>CZ175>MZ250 z koszem>JunakM10>ETZ250>IntruderVL800>IntruderC1500>Vstrom1000 2016>CRS250>BENELLI IMPERIALE 400
Wszyscy mamy dwa życia. To drugie zaczyna się w chwili,gdy zdamy sobie sprawę,że mamy tylko jedno.
Wszyscy mamy dwa życia. To drugie zaczyna się w chwili,gdy zdamy sobie sprawę,że mamy tylko jedno.
Online
Re: CFMOTO 450 MT
Ciekawie to wygląda Więcej informacji jest w broszurze, którą można pobrać z tej strony...
Pozdrawiam,
Jacek
______________________________________________
|Sportster IRON 883™|DL650AK8|Triumph Tiger Explorer XC + Honda Forza 350|
Forum powinno być jak Media Markt...
Jacek
______________________________________________
|Sportster IRON 883™|DL650AK8|Triumph Tiger Explorer XC + Honda Forza 350|
Forum powinno być jak Media Markt...
Re: CFMOTO 450 MT
Czytałem, oglądałem filmy na YT. Na razie głównie reklamowe i z targów, choć jeden był z jazdy próbnej w Niemczech. Póki co mało konkretów ale wygląda ciekawie, nie powiem.
DL650 2013 -> DL1000 2016 -> R1200GS Adv 2016 czyli Mniejszość Niemiecka
Re: CFMOTO 450 MT
no nie wiem czy wygląda ciekawie prawdę mówiąc, bo wygląda jak wszystkie inne motocykle typu adventure, tenera, afryka, toureg itd itd
ciekawa to jest tylko cena.
ciekawa to jest tylko cena.
Re: CFMOTO 450 MT
O ło to to. Mnie się podoba.
DL650 2013 -> DL1000 2016 -> R1200GS Adv 2016 czyli Mniejszość Niemiecka
Re: CFMOTO 450 MT
195 kg przy pojemności 450 ccm. Tenere - raptem 11 kg więcej, a silnik znacznie większy. KTM 390 Adv waży dobre 20 kg mniej.
GSX650-F '08 (2008 do 2009)
VStrom 650XT '17 (2017 - obecnie)
VStrom 650XT '17 (2017 - obecnie)
Online
Re: CFMOTO 450 MT
Pod względem parametrów technicznych, to chyba nie ma co porównywać KTM-a z tym CF Moto... Wszystkiego ma mniej, a cena wyższa o 15%
Pozdrawiam,
Jacek
______________________________________________
|Sportster IRON 883™|DL650AK8|Triumph Tiger Explorer XC + Honda Forza 350|
Forum powinno być jak Media Markt...
Jacek
______________________________________________
|Sportster IRON 883™|DL650AK8|Triumph Tiger Explorer XC + Honda Forza 350|
Forum powinno być jak Media Markt...
Re: CFMOTO 450 MT
175 a nie 195 - 20 kg różnicy to bardzo dużo...
DL 650 AK7, DRZ 400S - http://www.gcstuning.pl
Online
Re: CFMOTO 450 MT
@MarcinS albo coś pokręcil, albo pisał o wadze moto zalanego (z paliwem, olejem, itd.), bo suchy faktycznie waży 175 kg. A ten KTM na sucho niecałe 165 kg...
Pozdrawiam,
Jacek
______________________________________________
|Sportster IRON 883™|DL650AK8|Triumph Tiger Explorer XC + Honda Forza 350|
Forum powinno być jak Media Markt...
Jacek
______________________________________________
|Sportster IRON 883™|DL650AK8|Triumph Tiger Explorer XC + Honda Forza 350|
Forum powinno być jak Media Markt...
Re: CFMOTO 450 MT
Panowie, cena czyni cuda. Za Tenerkę i KTM trzeba dać, sami wiecie, ile więcej. Jak ktoś zaczyna, chce się doszkolić albo latać poza asfaltem, mieć drugie moto na takie okazje jako uzupełnienie ciężkiego turystyka, dlaczego nie.
DL650 2013 -> DL1000 2016 -> R1200GS Adv 2016 czyli Mniejszość Niemiecka
Re: CFMOTO 450 MT
Cena ceną ale oglądałem na Słowacji 2 szt CfMoto800. Wyglądały nowocześnie/ładnie z jednym ale... Po bliższym kontakcie lakier, plastiki odbiegały jakością od mojego małego GS. Pierwsze wrażenie mega pozytywne a potem już rozczarowanie.
mniejszość Niemiecka.
- lukas76
- A+B+C+D+E+T
- Posty: 4736
- Rejestracja: 10 mar 2019, 21:40
- Lokalizacja: Bielsko-Biała/Zwiesel
- Kontakt:
Re: CFMOTO 450 MT
Kurcze musze to zobaczyć bo jezdzilem quadem cfmoto i był zajebiaszczy pod kazdym względem a paroma juz jeździłem, jakosciowo też
Re: CFMOTO 450 MT
Pisałem o zalanym. Niestety, przy 195 kg czar trochę pryska, choć cena bardzo dobra. Natomiast to nie jest konkurencja np dla CRF300, na co wiele osób (w tym ja) liczyło.
GSX650-F '08 (2008 do 2009)
VStrom 650XT '17 (2017 - obecnie)
VStrom 650XT '17 (2017 - obecnie)
Online
Re: CFMOTO 450 MT
Też tak uważam To nie sprzedaż GS-ów czy nawet V-Stromów "rozbujała" u nas rynek moto, lecz tanie chińskie motorki - również z logo Junak lub Romet na baku - szczególnie te 125ccm. I jak ktoś dzięki takiemu chińczykowi złapał bakcyla, zrobił normalne prawko A, to nie będzie miał oporów, aby sięgnąć po nowego większego brata, a nie po umęczoną używkę z "pierwszego świata"
Pozdrawiam,
Jacek
______________________________________________
|Sportster IRON 883™|DL650AK8|Triumph Tiger Explorer XC + Honda Forza 350|
Forum powinno być jak Media Markt...
Jacek
______________________________________________
|Sportster IRON 883™|DL650AK8|Triumph Tiger Explorer XC + Honda Forza 350|
Forum powinno być jak Media Markt...
Re: CFMOTO 450 MT
Te pojemnosci ponad 125cm wbrew pozorom maja sie w PL dobrze;sprzedaz wg.Samar w 2023r
Poniżej 250 cm³ 11 252 42%
251-500 cm³ 3592 13,4%
501-750 cm³ 3470 12,9%
751-1000 cm³ 3515 13,1%
Powyżej 1000 cm3 4486 16,7%
Markami;
Honda 5832
Yamaha 3075
BMW 2816
Junak 1514
Suzuki 1283
Romet 1188
KTM 1097
Triumph 1043
Benelli 1012
Barton 969
Poniżej 250 cm³ 11 252 42%
251-500 cm³ 3592 13,4%
501-750 cm³ 3470 12,9%
751-1000 cm³ 3515 13,1%
Powyżej 1000 cm3 4486 16,7%
Markami;
Honda 5832
Yamaha 3075
BMW 2816
Junak 1514
Suzuki 1283
Romet 1188
KTM 1097
Triumph 1043
Benelli 1012
Barton 969
Litr jest jak Media Markt-nie dla idiotow.
Online
Re: CFMOTO 450 MT
@addamlca Wbrew jakim pozorom? Przecież to oczywista oczywistość...
W Polsce rynek jednośladów się "rozbujał" jak wprowadzono przepisy pozwalające jeździć motocyklami do 125ccm na zwykłe prawo jazdy. A do tego doszła jeszcze większa dostępność takich maszyn produkowanych w Chinach i sprzedawanych pod różnymi markami, również "kultowymi" polskimi.
Większość posiadaczy 125-tek nie robi prawka A i nie przesiada się na większe pojemności, raczej kupuje kolejne, nowsze pojazdy z tej grupy, bo użytkuje je tylko w ruchu miejskim.
Stopniowo rosnąca sprzedaż coraz większych pojemności, to również będzie zasluga głównie nowych, tanich konstrukcji z Azji. A ich producenci poczynają sobie coraz lepiej
W samochodach też tak było, ale teraz wszystko dzieje się 10x szybciej. Bo popyt na motoryzację jest ogromny, a nowi gracze - Chiny i Indie - to gospodarcze potęgi i ogromne rynki zbytu, w porównaniu z taką Koreą Płd.
W Polsce rynek jednośladów się "rozbujał" jak wprowadzono przepisy pozwalające jeździć motocyklami do 125ccm na zwykłe prawo jazdy. A do tego doszła jeszcze większa dostępność takich maszyn produkowanych w Chinach i sprzedawanych pod różnymi markami, również "kultowymi" polskimi.
Większość posiadaczy 125-tek nie robi prawka A i nie przesiada się na większe pojemności, raczej kupuje kolejne, nowsze pojazdy z tej grupy, bo użytkuje je tylko w ruchu miejskim.
Stopniowo rosnąca sprzedaż coraz większych pojemności, to również będzie zasluga głównie nowych, tanich konstrukcji z Azji. A ich producenci poczynają sobie coraz lepiej
W samochodach też tak było, ale teraz wszystko dzieje się 10x szybciej. Bo popyt na motoryzację jest ogromny, a nowi gracze - Chiny i Indie - to gospodarcze potęgi i ogromne rynki zbytu, w porównaniu z taką Koreą Płd.
Ostatnio zmieniony 04 kwie 2024, 17:29 przez biblo, łącznie zmieniany 1 raz.
Pozdrawiam,
Jacek
______________________________________________
|Sportster IRON 883™|DL650AK8|Triumph Tiger Explorer XC + Honda Forza 350|
Forum powinno być jak Media Markt...
Jacek
______________________________________________
|Sportster IRON 883™|DL650AK8|Triumph Tiger Explorer XC + Honda Forza 350|
Forum powinno być jak Media Markt...
Re: CFMOTO 450 MT
pełna specyfikacja poniżej, przy tej wadze 187 kg zalany i przy tylko 44 koniach i 44Nm @6000 RPM to cieniutko muszę powiedzieć.
Tyle mniej więcej waży yamaha T7 jak sie ja odchudzi, czyli plastikowy back itp ale za to mamy 73 konie i 68Nm @6000
Mój ktm 500 exc-f ma 55 koni i wazy 110kg, jak sie mu dołozy owiewki itp to nawet 140 nie przekroczy. Szału nie ma niestety poza cena.
https://www.cfmoto.com/global/motorcycl ... 450mt.html
Tyle mniej więcej waży yamaha T7 jak sie ja odchudzi, czyli plastikowy back itp ale za to mamy 73 konie i 68Nm @6000
Mój ktm 500 exc-f ma 55 koni i wazy 110kg, jak sie mu dołozy owiewki itp to nawet 140 nie przekroczy. Szału nie ma niestety poza cena.
https://www.cfmoto.com/global/motorcycl ... 450mt.html
Re: CFMOTO 450 MT
Pozwolę sobie przypomnieć, że kultowa Yamaha Tenere 660 XT, miała silnik o pojemności 660 cm3, 47.6 KM, 60 Nm momentu obrotowego i ważyła jeżeli dobrze pamiętam, na sucho 183 kg.
DL650 2013 -> DL1000 2016 -> R1200GS Adv 2016 czyli Mniejszość Niemiecka
Re: CFMOTO 450 MT
dobrze pamietasz, mam wciąż Xt660Z, cięzka cholera jak hej i to w górze.
Ale to jest 450cc więc nalezałoby sie spodziewac znacznie mniejsza wagę.
To juz znacznie lepiej wygląda AJP PR7 przy 155kg na sucho ze sprawdzonym silnikiem w Huskvarnie, Cagiva itd
Ale to jest 450cc więc nalezałoby sie spodziewac znacznie mniejsza wagę.
To juz znacznie lepiej wygląda AJP PR7 przy 155kg na sucho ze sprawdzonym silnikiem w Huskvarnie, Cagiva itd