Nowy 1300GS ADV...
Re: Nowy 1300GS ADV...
Definicja z netu;
Różnice między marką premium i luksusową . Dotyczą przede wszystkim stopnia dostępności. Marka premium jest egalitarna, działania reklamowe będą zatem skierowane do szerokiej grupy docelowej. Marka luksusowa jest elitarna. Marketing skupia się na budowaniu jej reputacji, podtrzymywaniu atmosfery wyjątkowości przy jednoczesnej oryginalności i wysokiej klasie samego produktu.
Wychodzi ze Bmw jest egalitarne a Ducati elitarne.I decyduja o tym...statystyki sprzedazy.Bo zdaje sie na jedna sprzedana Multi przypada pare GSow:)
Różnice między marką premium i luksusową . Dotyczą przede wszystkim stopnia dostępności. Marka premium jest egalitarna, działania reklamowe będą zatem skierowane do szerokiej grupy docelowej. Marka luksusowa jest elitarna. Marketing skupia się na budowaniu jej reputacji, podtrzymywaniu atmosfery wyjątkowości przy jednoczesnej oryginalności i wysokiej klasie samego produktu.
Wychodzi ze Bmw jest egalitarne a Ducati elitarne.I decyduja o tym...statystyki sprzedazy.Bo zdaje sie na jedna sprzedana Multi przypada pare GSow:)
Litr jest jak Media Markt-nie dla idiotow.
Re: Nowy 1300GS ADV...
Tylko coś mi się wydaje, że elitarność "na pstrym koniu jeździ"
W dzieisjszych czasach, jak się kasa nie spina, to elitarne marki trafiają w ręce tych, którzy tę kasę jednak potrafią robić... vide Volvo, MG, nawet wspomniane Ducati, które należy bodajże do VAG... Tak, to ta firma która od dzisięcioleci produkuje Golfa 
P.S. Podczas mojego ostatniego tripu po Włoszech widziałem mnóstwo GS-ów na włoskich blachach...


P.S. Podczas mojego ostatniego tripu po Włoszech widziałem mnóstwo GS-ów na włoskich blachach...

Pozdrawiam,
Jacek
______________________________________________
|Sportster IRON 883™|DL650AK8|Triumph Tiger Explorer XC + Honda Forza 350|
Bo przecież najważniejsze są widoki...
Jacek
______________________________________________
|Sportster IRON 883™|DL650AK8|Triumph Tiger Explorer XC + Honda Forza 350|
Bo przecież najważniejsze są widoki...

Re: Nowy 1300GS ADV...
Nie tylko w Italii.W wiekszosci krajow Europy w kategorii ponad litr GS jest najlepiej sprzedajacym sie sprzetem.Jak w maju bylem w sobote(wazne bo w wekendy tam moto zatrzesienie)znowu w Piekielnych Dolach(mam blisko)to ponad 50% sprzetow stanowily GSy1250.A i tak najwieksze zainteresowanie budzila czeszka na Nikenie.I to jest sprzet ;rzadkibiblo pisze: ↑10 lip 2024, 22:44Tylko coś mi się wydaje, że elitarność "na pstrym koniu jeździ"W dzieisjszych czasach, jak się kasa nie spina, to elitarne marki trafiają w ręce tych, którzy tę kasę jednak potrafią robić... vide Volvo, MG, nawet wspomniane Ducati, które należy bodajże do VAG... Tak, to ta firma która od dzisięcioleci produkuje Golfa
P.S. Podczas mojego ostatniego tripu po Włoszech widziałem mnóstwo GS-ów na włoskich blachach...![]()

Litr jest jak Media Markt-nie dla idiotow.
Re: Nowy 1300GS ADV...
Ja o tych GS-ach na włoskich blachach we Włoszech wspomniałem głównie dlatego, że to mnie zdziwiło - w kraju, który ma swoje Ducati, Moto Guzzi, czy Aprillę jakoś mało widać ich motocykle ADV... Beemka jednak umie w marketingu 

Pozdrawiam,
Jacek
______________________________________________
|Sportster IRON 883™|DL650AK8|Triumph Tiger Explorer XC + Honda Forza 350|
Bo przecież najważniejsze są widoki...
Jacek
______________________________________________
|Sportster IRON 883™|DL650AK8|Triumph Tiger Explorer XC + Honda Forza 350|
Bo przecież najważniejsze są widoki...

- Smerfciamajda
- A+B+C+D
- Posty: 2684
- Rejestracja: 30 paź 2019, 14:39
Re: Nowy 1300GS ADV...
Beemka jest ikoniczna tak samo i Ducati ale właśnie marketing robi swoje.
Dodatkowo wydaje mi się że beemka jest najłatwiejsza w prowadzeniu i zatem dostępna dla szerszej rzeszy riderów mam na myśli wiek i gabaryty kierowcy.
To nie jest bez znaczenia dla wielu, można mieć duży adv który poprowadzi nawet starszy pan 1,68m wzrostu . Taki duży KTM czy Multi jednak jest znacznie bardziej wymagającym motocyklem.
To oczywiście na plus dla GSa
Dodatkowo wydaje mi się że beemka jest najłatwiejsza w prowadzeniu i zatem dostępna dla szerszej rzeszy riderów mam na myśli wiek i gabaryty kierowcy.
To nie jest bez znaczenia dla wielu, można mieć duży adv który poprowadzi nawet starszy pan 1,68m wzrostu . Taki duży KTM czy Multi jednak jest znacznie bardziej wymagającym motocyklem.
To oczywiście na plus dla GSa
Re: Nowy 1300GS ADV...
Dobry wieczór, dziś wraz z kolegą Markiem miałem okazję uczestniczyć w prezentacji nowego modelu motocykla - BMW R1300 GS Adventure w salonie M-Cars w Krakowie.
Od razu powiem że - NIE, NIE, nie podoba mi się ten buldożer
Nowy GS ADV wygląda nieproporcjonalnie i cieszę się ogromnie że udało mi się nabyć jeden z ostatnich egzemplarzy BMW R1250 GS Adventure
Ale jako że o gustach się nie dyskutuje to może niech każdy wyrobi sobie swoją opinię o tym pojeździe choćby oglądając go na żywo do czego zachęcam.
Motocykl BMW R1300 GS ADV zbudowano na bazie ramy stalowej z dokręcaną aluminiową ramą tylną, waży on - 269 kg. czyli w zasadzie tyle samo co poprzedni model na którym mam przyjemność jeździć.
Sercem motocykla BMW R1300 GS Adventure jest silnik typu bokser chłodzony cieczą i powietrzem o pojemności - 1300 cm3 DOHC.
Generuje on maksymalną moc - 145 KM (7'750 obr/min) i maksymalny moment obrotowy - 149 Nm (6'500 obr/min).
Zawieszenie ma takie same skoki jak stary model 1250 czyli - przód / tył - 210 / 220 mm, a hamulce oparto o podwójne tarcze - 310 mm. z przodu oraz zaciski cztero-tłoczkowe, z tyłu natomiast znajduje się tarcza - 285 mm i zacisk dwu-tłoczkowy.
BMW ma oczywiście zakrętowy ABS, pełne oświetlenie LED wraz z matrycowym przednim reflektorem, wbudowanymi w bak halogenami LED, 6,5" wyświetlacz TFT z menu w j.polskim oraz pełny pakiet elektroniki wspomagający kierowcę w tym - tryby jazdy, kontrolę trakcji, aktywny tempomat czy tylny radar z funkcją ostrzegania o kolizji z tyłu.
Wiele z tych rzeczy wymaga słonej dopłaty w pakietach i na maksa skonfigurowany pojazd z kompletem kufrów może kosztować około - 145'000 zł.
Motocykl z tymi wszystkimi mocowaniami toreb, kufrów i jakichś torebek wygląda jak obwieszona choinka, owszem można tam napchać drobiazgów, ale przecież za każdym razem trzeba to wszystko ściągać by nie ukradziono rzeczy tam włożonych.
Mocowania kufrów bocznych wykonano z aluminium tak samo jak zbiornik paliwa, niestety akumulator jest już tylko litowo-jonowy i z tego co słyszałem musimy go doładowywać dosyć często jeśli nie jeździmy, bo przy spadkach napięcia nie odpalimy motocykla
Odstające na boki gmole mogą skutecznie rysować puszki podczas przeciskania się w korkach ale z powodu ich kształtu mogą być używane jako spacerówki
Nieszczególnie udało się też inżynierom BMW ze schowkiem na telefon, nie dość że jest zbyt mały i np. Samsung S23 Ultra już tam nie wejdzie, to nie ma w nim ładowania indukcyjnego.
Najbardziej razi ten prostokątny kształt zbiornika paliwa w tym tych aluminiowych paneli w kolorze srebrnym, no i ohydna lampa w kształcie "X" wygląda paskudnie, choć ponoć znakomicie świeci nocą.
Na plus w końcu - powrócono do regulowanej w dwóch wysokościach kanapy kierowcy, choć jej wysokość jest spora 890 / 910 mm, ale zawsze można zamówić niższą i w opcji zawieszenie które samoczynnie się obniża przy zatrzymywaniu.
Fajnie że wygospodarowano mały schowek pod siedzeniem pasażera.
Nowy GS 1300 ADV ma większy od starego modelu rozstaw osi i to o jakieś 30 mm, szersza jest także kierownica, ogólnie pojazd jest gabarytowo większy i przytłacza wizualnie tą formą.
Mimo tego że nowy GS ADV kompletnie mi się nie podoba, to z racji dziennikarskiego obowiązku mojej blogerskiej działalności na kanale YT, będę chciał się jak najszybciej przejechać testówką tego buldożera jeśli będzie już dostępna w tym roku.
Z tego co mówił dealer już we wrześniu mają mieć do testów w M-Cars wersję z automatycznym asystentem zmiany biegów (ASA), którą mam zamiar jak najszybciej przetestować i porównać do skrzyni DCT od Hondy.
Więcej danych technicznych znajdziecie w linku poniżej, póki co zapraszam na kilka zdjęć z dzisiejszej prezentacji tego buldożera
Będzie też krótki 13 min. filmik, który powinienem jutro skończyć
Piona
https://www.bmw-motorrad.pl/pl/models/a ... ldata.html
Od razu powiem że - NIE, NIE, nie podoba mi się ten buldożer

Nowy GS ADV wygląda nieproporcjonalnie i cieszę się ogromnie że udało mi się nabyć jeden z ostatnich egzemplarzy BMW R1250 GS Adventure

Ale jako że o gustach się nie dyskutuje to może niech każdy wyrobi sobie swoją opinię o tym pojeździe choćby oglądając go na żywo do czego zachęcam.
Motocykl BMW R1300 GS ADV zbudowano na bazie ramy stalowej z dokręcaną aluminiową ramą tylną, waży on - 269 kg. czyli w zasadzie tyle samo co poprzedni model na którym mam przyjemność jeździć.
Sercem motocykla BMW R1300 GS Adventure jest silnik typu bokser chłodzony cieczą i powietrzem o pojemności - 1300 cm3 DOHC.
Generuje on maksymalną moc - 145 KM (7'750 obr/min) i maksymalny moment obrotowy - 149 Nm (6'500 obr/min).
Zawieszenie ma takie same skoki jak stary model 1250 czyli - przód / tył - 210 / 220 mm, a hamulce oparto o podwójne tarcze - 310 mm. z przodu oraz zaciski cztero-tłoczkowe, z tyłu natomiast znajduje się tarcza - 285 mm i zacisk dwu-tłoczkowy.
BMW ma oczywiście zakrętowy ABS, pełne oświetlenie LED wraz z matrycowym przednim reflektorem, wbudowanymi w bak halogenami LED, 6,5" wyświetlacz TFT z menu w j.polskim oraz pełny pakiet elektroniki wspomagający kierowcę w tym - tryby jazdy, kontrolę trakcji, aktywny tempomat czy tylny radar z funkcją ostrzegania o kolizji z tyłu.
Wiele z tych rzeczy wymaga słonej dopłaty w pakietach i na maksa skonfigurowany pojazd z kompletem kufrów może kosztować około - 145'000 zł.

Motocykl z tymi wszystkimi mocowaniami toreb, kufrów i jakichś torebek wygląda jak obwieszona choinka, owszem można tam napchać drobiazgów, ale przecież za każdym razem trzeba to wszystko ściągać by nie ukradziono rzeczy tam włożonych.
Mocowania kufrów bocznych wykonano z aluminium tak samo jak zbiornik paliwa, niestety akumulator jest już tylko litowo-jonowy i z tego co słyszałem musimy go doładowywać dosyć często jeśli nie jeździmy, bo przy spadkach napięcia nie odpalimy motocykla

Odstające na boki gmole mogą skutecznie rysować puszki podczas przeciskania się w korkach ale z powodu ich kształtu mogą być używane jako spacerówki

Nieszczególnie udało się też inżynierom BMW ze schowkiem na telefon, nie dość że jest zbyt mały i np. Samsung S23 Ultra już tam nie wejdzie, to nie ma w nim ładowania indukcyjnego.
Najbardziej razi ten prostokątny kształt zbiornika paliwa w tym tych aluminiowych paneli w kolorze srebrnym, no i ohydna lampa w kształcie "X" wygląda paskudnie, choć ponoć znakomicie świeci nocą.
Na plus w końcu - powrócono do regulowanej w dwóch wysokościach kanapy kierowcy, choć jej wysokość jest spora 890 / 910 mm, ale zawsze można zamówić niższą i w opcji zawieszenie które samoczynnie się obniża przy zatrzymywaniu.
Fajnie że wygospodarowano mały schowek pod siedzeniem pasażera.
Nowy GS 1300 ADV ma większy od starego modelu rozstaw osi i to o jakieś 30 mm, szersza jest także kierownica, ogólnie pojazd jest gabarytowo większy i przytłacza wizualnie tą formą.
Mimo tego że nowy GS ADV kompletnie mi się nie podoba, to z racji dziennikarskiego obowiązku mojej blogerskiej działalności na kanale YT, będę chciał się jak najszybciej przejechać testówką tego buldożera jeśli będzie już dostępna w tym roku.
Z tego co mówił dealer już we wrześniu mają mieć do testów w M-Cars wersję z automatycznym asystentem zmiany biegów (ASA), którą mam zamiar jak najszybciej przetestować i porównać do skrzyni DCT od Hondy.
Więcej danych technicznych znajdziecie w linku poniżej, póki co zapraszam na kilka zdjęć z dzisiejszej prezentacji tego buldożera

Będzie też krótki 13 min. filmik, który powinienem jutro skończyć

https://www.bmw-motorrad.pl/pl/models/a ... ldata.html
- Ocena: 11.76471%
Iżu
Re: Nowy 1300GS ADV...
To taki Gs ADV jak terenówka z BMW X7. Żeby tym klocem pojechać gdzieś w teren to tylko we troje + wyciągarka. Z resztą jak kiedyś zwykłym Gs 1250 na grząskim polu orła wywinąłem to tylko Maniyu dało radę. Na dzień dzisiejszy BMW do zwykłego 1300 płyty pod bagażnik nie mogę mi dostarczyć a wypuszczają ADV? + znowu akcja serwisowa po raz drugi do przekaźnika (możliwość zapalenia się motocykla) a już nie wspomnę że kufry zamyka się w BMW na pasy transportowe. Ciekawe Iżu czy o usterkach 1300 tez informowali na otwarciu?
- Ocena: 5.88235%
-
- A+B+C
- Posty: 1281
- Rejestracja: 03 maja 2020, 21:19
- Lokalizacja: okolice Krakowa
Re: Nowy 1300GS ADV...
O skurczybyk jaki brzydki. Pewnie niemce se pomyśleli: co tam będziemy płacić tyle kasy stylistom z innych krajów! Sami se zaprojektujemy! 

- Ocena: 5.88235%
Komar 2350 -> Shadow 500 -> Yamaha XJ6 Diversion -> DL 650 AL9 -> Burgman 400 -> Kymco AK550 Premium
Re: Nowy 1300GS ADV...
"Na plus w końcu - powrócono do regulowanej w dwóch wysokościach kanapy kierowcy, choć jej wysokość jest spora 890 / 910 mm"
Hej, w mój opis wkradł się błąd, standardowa wysokość siedzenia w BMW R1300 GS Adventure to - 870 / 890 mm. a nie 890 / 910 mm (tyle ma starszy model 1250) sorki za błąd
Hej, w mój opis wkradł się błąd, standardowa wysokość siedzenia w BMW R1300 GS Adventure to - 870 / 890 mm. a nie 890 / 910 mm (tyle ma starszy model 1250) sorki za błąd

Iżu
Re: Nowy 1300GS ADV...
Po obniżeniu czy przed...? 
https://www.bmw-motorrad.pl/pl/models/a ... yposazenie
Tu piszą, że "Wysokość siedzenia przy masie własnej: 850 mm", a gdzieś słyszałem, że zawieszenie samo się ustawia do masy obciążenia i rodzaju nawierzchni. Nie wiem czy chodzi o tłumienia, czy też napięcia wstępne...

https://www.bmw-motorrad.pl/pl/models/a ... yposazenie
Tu piszą, że "Wysokość siedzenia przy masie własnej: 850 mm", a gdzieś słyszałem, że zawieszenie samo się ustawia do masy obciążenia i rodzaju nawierzchni. Nie wiem czy chodzi o tłumienia, czy też napięcia wstępne...
Romet R125 vel Debeściak
Suzuki DL650 XAM2 vel Ziutek
Suzuki DL650 XAM2 vel Ziutek
Re: Nowy 1300GS ADV...
Zapraszam na krótki filmik z premiery nowego BMW R1300 GS Adventure w salonie M-Cars, jaka odbyła się w dniu - 20.08.2024.
Towarzyszył mi tam także kolega Marek, więc jego opinię także ująłem w tym filmie.
Jak tylko pojawi się testówka 1300 z tym nowym bezsprzęgłowym systemem zmiany biegów, to jak najszybciej będę chciał sprawdzić co to warte, no i oczywiście trzeba się będzie przejechać nową wersją "króla" klasy ciężkich motocykli ADV, z tym że nie wiadomo kiedy takowa dotrze do salonu.
Miłego oglądania
Towarzyszył mi tam także kolega Marek, więc jego opinię także ująłem w tym filmie.
Jak tylko pojawi się testówka 1300 z tym nowym bezsprzęgłowym systemem zmiany biegów, to jak najszybciej będę chciał sprawdzić co to warte, no i oczywiście trzeba się będzie przejechać nową wersją "króla" klasy ciężkich motocykli ADV, z tym że nie wiadomo kiedy takowa dotrze do salonu.
Miłego oglądania

- Ocena: 5.88235%
Iżu
- lukas76
- A+B+C+D+E+T
- Posty: 5111
- Rejestracja: 10 mar 2019, 21:40
- Lokalizacja: Bielsko-Biała/Zwiesel
- Kontakt:
Re: Nowy 1300GS ADV...
Ten motocykl nie jest brzydki. To po prostu kupa. Niemcy idą w dobrym kierunku pokazując przy tym, gdzie mają klientó 

- Ocena: 5.88235%
Re: Nowy 1300GS ADV...
O gustach się nie dyskutuje
Popatrz sobie chociażby, jak zmieniała się męska lub damska moda na przestrzeni ostatnich 100 lat.
Nie wyobrażasz sobie, jakie majciochy nosili ludzie jeszcze 40 lat temu

Popatrz sobie chociażby, jak zmieniała się męska lub damska moda na przestrzeni ostatnich 100 lat.
Nie wyobrażasz sobie, jakie majciochy nosili ludzie jeszcze 40 lat temu

Pozdrawiam,
Jacek
______________________________________________
|Sportster IRON 883™|DL650AK8|Triumph Tiger Explorer XC + Honda Forza 350|
Bo przecież najważniejsze są widoki...
Jacek
______________________________________________
|Sportster IRON 883™|DL650AK8|Triumph Tiger Explorer XC + Honda Forza 350|
Bo przecież najważniejsze są widoki...

- Smerfciamajda
- A+B+C+D
- Posty: 2684
- Rejestracja: 30 paź 2019, 14:39
Re: Nowy 1300GS ADV...
Na temat wyglądu można dyskutować, ale jak stara prawda mówi - nie ładne to co ładne ale to co się komu podoba. Popatrzcie na motocykle Husqvarna. Też brzydale. KTMy z twarzą robota nie są jakieś specjalnie urokliwe a jednak się opatrzyły.
Nowy GS Adv znajdzie wielu zwolenników jak się opatrzy i wniknie trochę w krajobraz. Pewne, w końcu zatwardziałych zwolenników BMW jest wielu i zacisną poślady byle się lansować.
Ja osobiście wolałbym standardowy model z doposażeniem bo jest… ładny. Nawet z tą lampą. Ale ładny dla mnie.
Najbardziej istotna kwestia wg mnie jest po pierwsze jakość/niezawodność - jak nowy model będzie jeździł, czy BMW nie testuje rozwiązań na klientach. To jest nowa konstrukcja. Wszytko może się przytrafić.
Druga sprawa to cena - to jest kosmos, a w stosunku do punktu pierwszego to zamach na kieszeń klientów.
Ale może mnie po prostu nie stać…
Nowy GS Adv znajdzie wielu zwolenników jak się opatrzy i wniknie trochę w krajobraz. Pewne, w końcu zatwardziałych zwolenników BMW jest wielu i zacisną poślady byle się lansować.
Ja osobiście wolałbym standardowy model z doposażeniem bo jest… ładny. Nawet z tą lampą. Ale ładny dla mnie.
Najbardziej istotna kwestia wg mnie jest po pierwsze jakość/niezawodność - jak nowy model będzie jeździł, czy BMW nie testuje rozwiązań na klientach. To jest nowa konstrukcja. Wszytko może się przytrafić.
Druga sprawa to cena - to jest kosmos, a w stosunku do punktu pierwszego to zamach na kieszeń klientów.
Ale może mnie po prostu nie stać…

Re: Nowy 1300GS ADV...
BMW wypuściło coś paskudnego, więc nie wolno dyskutować o gustach 
Wyrób jest wstrętny i takie są fakty. Zaklejanie gęby taśmą krytykom tego nie zmieni

Wyrób jest wstrętny i takie są fakty. Zaklejanie gęby taśmą krytykom tego nie zmieni

- Ocena: 5.88235%
1050 XT
- Smerfciamajda
- A+B+C+D
- Posty: 2684
- Rejestracja: 30 paź 2019, 14:39
Re: Nowy 1300GS ADV...
Jeden lubi ogórki, drugi ogrodnika córki a trzeci jak mi nogi śmierdzą.
Dyskutować i krytykować można, ale każda opinia jest indywidualna a nie jedynie słuszną prawdą objawioną.
Mnie się niepodoba ale nie jest brzydki tylko… wyjątkowy.

Dyskutować i krytykować można, ale każda opinia jest indywidualna a nie jedynie słuszną prawdą objawioną.
Mnie się niepodoba ale nie jest brzydki tylko… wyjątkowy.

- lukas76
- A+B+C+D+E+T
- Posty: 5111
- Rejestracja: 10 mar 2019, 21:40
- Lokalizacja: Bielsko-Biała/Zwiesel
- Kontakt:
Re: Nowy 1300GS ADV...
Ładne IMO to są Harleye... I tu ich zalety się kończą.
Romet R125 vel Debeściak
Suzuki DL650 XAM2 vel Ziutek
Suzuki DL650 XAM2 vel Ziutek
- Smerfciamajda
- A+B+C+D
- Posty: 2684
- Rejestracja: 30 paź 2019, 14:39
Re: Nowy 1300GS ADV...
BMW potrafi w ładne motocykle ale chyba seria GS od zawsze miała jakieś kontrowersje w stylistyce. Co nie przeszkadzało im w wykreowaniu niejakiego wzorca Adv.
Poprzednie modele 1250 i 1200 są naprawdę ładne. Jeszcze wcześniejsze “lufcioki” 1150 są nie za ładne delikatnie mówiąc.
Obecne modele BMW inne niż GS są ładne, a kiedyś np taki model jak R “Bond”, R1100S z przełomu lat 90/00 czy model K 1300 - kontrowersyjne w wyglądzie ale nie brzydkie.
Nowy Gs się opatrzy i znowu wielu będzie się ślinić…
BTW
Stylistycznie każdy pewnie ma swój ideał motocykla który chciał by mieć tylko do patrzenia, dotykania i czasem jakiejś drobnej jazdy dla przyjemności.
U mnie takim świętym Graalem jest Ducati z seri 716/748/916.
No najpięknieszy motocykl wszechświata ever.
Można by zrobić wątek i pisać co u kogo generuje mokry sen motocyklowy

Ale tylko marzenia, nie realne cele.
Poprzednie modele 1250 i 1200 są naprawdę ładne. Jeszcze wcześniejsze “lufcioki” 1150 są nie za ładne delikatnie mówiąc.
Obecne modele BMW inne niż GS są ładne, a kiedyś np taki model jak R “Bond”, R1100S z przełomu lat 90/00 czy model K 1300 - kontrowersyjne w wyglądzie ale nie brzydkie.
Nowy Gs się opatrzy i znowu wielu będzie się ślinić…
BTW
Stylistycznie każdy pewnie ma swój ideał motocykla który chciał by mieć tylko do patrzenia, dotykania i czasem jakiejś drobnej jazdy dla przyjemności.
U mnie takim świętym Graalem jest Ducati z seri 716/748/916.
No najpięknieszy motocykl wszechświata ever.
Można by zrobić wątek i pisać co u kogo generuje mokry sen motocyklowy


Ale tylko marzenia, nie realne cele.