UWAGA UWAGA UWAGA

Naszemu koledze Zibic`owi ukradziono w nocy motocykl w Przesiece.
Proszę o udostęopnianie tej informacji na wszelkich forach, facebookach, instagramach.
W kupie siła a nóż widelec coś pomoże
Jak tylko od Zibic dostanę zdjęcia i szczególowe informacje o motocyklu od razu umieszczę je w poście poniżej

topic7406.html

Kymco AK550 Premium

Miejsce do pogaduszek i dzielenia się doświadczeniem o motocyklach innych niż V-Strom.
kaloryferarz
A+B+C
Posty: 1281
Rejestracja: 03 maja 2020, 21:19
Lokalizacja: okolice Krakowa

Kymco AK550 Premium

Post autor: kaloryferarz »

Cześć.
Najchętniej posiadałbym trzy różne moto:
1) choppera - bo zawsze mnie jarały
2) sporta do zabawy
3) jakiegoś ADV
Niestety posiadanie trzech, to marnowanie kasy. Po sprzedaniu małego DL'a, kolega mechanik mi zaproponował, żebym się przysiadł do jego burgmana. Powiedziałem mu, że se chyba jaja robi. No ale się przysiadłem i... ja pierdziu, jakie to praktyczne i wygodne! :D
No to kupiłem se burgmana 400 z 2010 roku. Miałem go w zasadzie równy rok i poszedł na szkodę całkowitą, bo miałem wypadek.
@Iżu robił test pierwszego modelu Kymco AK550, a od 2024 jest wersja poliftowa z kilkoma zmianami. No i tak po rozwaleniu burgmana kupiłem ten skuter.

Po raz pierwszy jestem mega zadowolony z moto. Już z burgmana byłem zadowolony, ale to jednak stara konstrukcja.

Najważniejsze plusy wg mojej oceny:
1) elektryczna szyba
Myślałem, że to przereklamowana sprawa, ale nie! Bardzo praktyczne na co dzień. Korzystam z tego chyba podczas każdego wypadu dłuższego niż 5km.

2) połączenie bluetooth z tel
Myślałem, że będzie bardziej funkcjonalne, a jest tak se. Powiadomienia z tel można odczytać tylko jak się zatrzyma człowiek (niby że bezpieczeństwo). Navi jest, ale już mnie tak wk...ła parę razy, że dramat. Zaprowadziła mnie na czyjąś posesję albo na pieszy szlak ze znakiem zakaz ruchu. Cały czas to rozwijają więc może będzie lepiej. Mapy są w subskrypcji. 99zł za Polskę ale nie wiem czy na rok czy na dłużej. Gdzieś mi śmignęła ta informacja i nie mogę znaleźć. Mapa na całą Europę 199zł. Do map google czy tomtom nawet nie ma startu ale w sumie ważne, że jest. Do prostego nawigowania jest ok. Ma kilka podstawowych ustawień typu omijaj promy, drogi płatne i autostrady. Najkrótsza i najszybsza trasa. Ma też komendy głosowe w języku polskim, ale zepsuł mi się stary interkom więc nie mam jak przetestować.
Połączenia bluetooth i aplikacji kymco nie przetestowałem przed zakupem.

3) hamulec postojowy!
Ależ to jest smaczne! Jak się plątałem po górkach za fototagami to używałem tego non stop. Moim zdaniem każde moto powinno to mieć.
Minus - wajcha od hamulca postojowego jest tak blisko klaksonu, że już chyba z 10 razy przypadkowo zatrąbiłem, jak zaciągałem ten hamulec.

4) duży schowek pod kanapą
Każdy kibel to ma. Jedne mają większe, inne mniejsze. Tu wchodzi duży kask (mam wielki łeb) z dużą skorupą i jeszcze wejdzie pewnie z 8 piw. Ze względu na ochraniacze, nie wiem czy wejdzie kask i kurtka. Nie chciało mi się jeszcze tego sprawdzić :) Możliwe, że nie wejdzie.

5) ledowe oświetlenie przód i tył
Świeci super. Mam ledy w żonowym samochodzie więc w końcu wiem co to są dobre światła. Te świecą świetnie. W małym DLu miałem wrażenie, że guzik widzę.

6) różne pozycje dla nóg - wiadomo, tak mają duże skutery
Niestety pamiętam jak robiłem Olsztyn - Kraków na małym DLu, to myślałem, że mi nogi odpadną albo że je odrąbię siekierą powyżej kolan, tak mnie bolały. Tutaj se mogę ustawiać nogi jak chcę.

7) system bezkluczykowy
Jak mnie to strasznie wkurzało, jak musiałem zdjąć rękawice, żeby wyjąć lub schować kluczyk do kieszeni. Tutaj tego problemu nie ma. Bardzo to lubię.

8) hamulce
W porównaniu do DL650, to tutaj są żylety. Serio.

9) automatyczna bezstopniowa skrzynia biegów
Jak ja nie cierpię zmiany biegów w moto. Jeżeli ktoś lubi, to spoko. Ale dla mnie osobiście to mega głupie i zbędne. Samochody oba (żonowy i mój) też mam w automacie. Na manuale nawet nie patrzę przy zakupie. Pamiętam jak w 2007 kupiłem po pieniądzach swoje pierwsze auto z automatem. W pierwsze 3 dni myślałem, że sprzedam, że to głupie. Po 2 tygodniach zrozumiałem, że manuale dla 98% kierowców są bez sensu.

10) Silnik 550ccm.
On ma coś 52KM i chyba podobnie NM. Oczywiście, że jest słabszy niż mały DL. Mi to jednak aż tak bardzo nie przeszkadza. Choć zdziwiłem się pary razy, bo myślałem, że pójdzie sprawniej. W codziennej jeździe (wyprzedzanie, ruszanie spod świateł) żadna osobówka i tak nie ma szans. Żadna albo prawie żadna.
Rozważałem Hondę XADV 750 ale cena ponad 20 tys wyższa, to bez sensu jak za takie moto.

11) wydech fajny
ogólnie jest absolutnym przeciwnikiem jakichkolwiek głośniejszych wydechów, ale tutaj na odległość kierowcy gada jak fajna V-ka!

Minusy:
1) ta aplikacja bluetooth jest uboga, zbyt uboga
2) lusterka gorsze niż w DL650
3) wkurzające piknięcie bardzo głośne przy uruchamianiu moto i gaszeniu. Jak podjeżdżam np o 23 pod dom i gaszę, to mam wrażenie, że obu sąsiadów obudzę.
4) marka Kymco - pół Azji tym jeździ i marka bardzo dobra. No ale w Polsce to ino honda, suzuki czy bmw :) Może być kłopot przy sprzedaży.

Moto jakie rozważałem teraz przy zakupie:
1) duży GS.
Ma wszystkie bajery, które chciałem (tak z grubsza). Cena - jakbym chciał kupić, tobym kupił. Paskudne bydle dla mnie, oczywiście kwestia gustu. Absolutnie niepraktyczne w mieście i na codzien (Kraków). Nie wyobrażam sobie też jechać tym gdzieś na wypad jakiś. Np. tak jak dziś na fototagu na pagórkach gdzieś. Wjechałęm w ślepą uliczkę o bardzo (bardzo!) dużym nachyleniu. Już z kymco miałem problemy żeby się tam obrócić i jakoś mi poszło i to tylko dlatego, że mam hamulec postojowy to się nim wspomagałem. Nie rozumiem jak można jeździć tak wielkim moto, jak ten GS. No i ten obciach, że GS, że pewnie wożę ze sobą błoto w szpreju. Dodatkowo jeszcze jak widziałem układ nóg kierowcy na nim, to bolały mnie kolana od samego patrzenia
2) Honda Africa
Kuurde, no to bym kupił, aaale wzrost nie ten :/ Męczyłbym się. Serio, jakbym był trochę wyższy lub miał dłuższe nogi, tobym jeździł Africą, bo mi się mega podoba i ma to, co potrzebuję.
3) XADV, Forza
Cena nie ta. Nie za skuter. Ale mają DCT, które są ciut normalniejsze od bezstopniowych.
4) Honda chyba NC750? Coś takiego.
Oglądałem, fajny, ma DCT. No ale zero interakcji z telefonem.
5) Nowe DL'e
manualna skrzynia - odpada

No i tak kupiłem tajwański maxiskuter :) Cieszę się, bo nie wszyscy motocykliści mi machają więc mogę sobie lajtowo jechać i podziwiać widoki, a nie skupiać się, żeby odmachać. Serio, nie lubię tego całego LWG.
Załączniki
Zrzut ekranu 2024-07-21 o 21.46.56.jpg
Zrzut ekranu 2024-07-21 o 21.46.56.jpg (439.36 KiB) Przejrzano 3599 razy
Zrzut ekranu 2024-07-21 o 21.47.08.jpg
Zrzut ekranu 2024-07-21 o 21.47.08.jpg (482.53 KiB) Przejrzano 3599 razy


Komar 2350 -> Shadow 500 -> Yamaha XJ6 Diversion -> DL 650 AL9 -> Burgman 400 -> Kymco AK550 Premium

Awatar użytkownika
crimson
A+B+C+D+E+T
Posty: 4240
Rejestracja: 27 wrz 2017, 14:19
Lokalizacja: Kraków i okolice

Re: Kymco AK550 Premium

Post autor: crimson »

Fajny kibelek, niechaj dobrze się spisuje i wozi bezpiecznie


DL 650 AL6 --> CRF 1100 ATAS

Awatar użytkownika
DL_naked_bike
A2
Posty: 114
Rejestracja: 04 lut 2022, 09:13
Lokalizacja: Warszawa

Re: Kymco AK550 Premium

Post autor: DL_naked_bike »

kaloryferarz pisze:
21 lip 2024, 21:48
2) Honda Africa
Kuurde, no to bym kupił, aaale wzrost nie ten :/ Męczyłbym się. Serio, jakbym był trochę wyższy lub miał dłuższe nogi, tobym jeździł Africą, bo mi się mega podoba i ma to, co potrzebuję..
Afryka ATAS rok modelowy 2024 teraz też jest dla niskich - koło 19’ oraz niska kanapa sprawiają że siedzi się już bardzo nisko, a przy moich 182 nawet za nisko było. Standardowa 21’ faktycznie raczej dla wysokich.


"naked jest dla prawdziwych facetów, którzy przyjmą wszystko na klatę" 8-)

kaloryferarz
A+B+C
Posty: 1281
Rejestracja: 03 maja 2020, 21:19
Lokalizacja: okolice Krakowa

Re: Kymco AK550 Premium

Post autor: kaloryferarz »

Mierzyłem się do niej w czerwcu tego roku w salonie. No to raczej rocznik 2024. Niestety nie dla mnie. Ja mam 173cm ale chyba dodatkowo muszę mieć też jakieś krótkie nogi czy co, bo moto, które innym ludziom z moim wzrostem odpowiadało, dla mnie są zbyt wysokie.


Komar 2350 -> Shadow 500 -> Yamaha XJ6 Diversion -> DL 650 AL9 -> Burgman 400 -> Kymco AK550 Premium

Awatar użytkownika
DL_naked_bike
A2
Posty: 114
Rejestracja: 04 lut 2022, 09:13
Lokalizacja: Warszawa

Re: Kymco AK550 Premium

Post autor: DL_naked_bike »

kaloryferarz pisze:
21 lip 2024, 22:55
Mierzyłem się do niej w czerwcu tego roku w salonie. No to raczej rocznik 2024. Niestety nie dla mnie. Ja mam 173cm ale chyba dodatkowo muszę mieć też jakieś krótkie nogi czy co, bo moto, które innym ludziom z moim wzrostem odpowiadało, dla mnie są zbyt wysokie.
Hondę REBEL 1100 ewentualnie podpowiem, na niej już jest całkiem nisko. Pozycja wydawała się wygodna, ma DCT i silnik ten sam co w afryce 8-)


"naked jest dla prawdziwych facetów, którzy przyjmą wszystko na klatę" 8-)

Awatar użytkownika
biblo
A+B+C
Posty: 1972
Rejestracja: 27 wrz 2016, 22:50
Lokalizacja: W-wa

Re: Kymco AK550 Premium

Post autor: biblo »

Motor to motor, a skuter to skuter... to są zupełnie inne zabawki 8-) I nie można ich ze sobą porównywać :twisted:

Sam mam Tigera 1200 i Forze 350 :twisted:

Na południe Włoch i na Bałkany nie pojadę na skuterze, bo to pojebany pomysł, ale w mieście i wkoło komina skuter bije na głowę motocykl :D
Ocena: 5.88235%


Pozdrawiam,
Jacek

______________________________________________
|Sportster IRON 883™|DL650AK8|Triumph Tiger Explorer XC + Honda Forza 350|

Bo przecież najważniejsze są widoki... 8-)

Awatar użytkownika
PiotrEm
A+B+C
Posty: 1743
Rejestracja: 25 kwie 2020, 23:14
Lokalizacja: Warszawa

Re: Kymco AK550 Premium

Post autor: PiotrEm »

kaloryferarz pisze:
21 lip 2024, 21:48
Minusy:
4) marka Kymco - pół Azji tym jeździ i marka bardzo dobra. No ale w Polsce to ino honda, suzuki czy bmw :) Może być kłopot przy sprzedaży.
https://motogen.pl/bogata-historia-kymc ... ne-strony/

Ja miałem dylemat, czy wziąć Kymco Agility 125 czy Piaggio Liberry S 125. Wybrałem ten drugi, bo ma ABS i jest ładniejszy. Nie wiem, po co mi on, ale kupuję. Poczytam sobie serwisówkę w oryginale :-)


Czarny DL650XT M0 na Au-felgach

kaloryferarz
A+B+C
Posty: 1281
Rejestracja: 03 maja 2020, 21:19
Lokalizacja: okolice Krakowa

Re: Kymco AK550 Premium

Post autor: kaloryferarz »

Na yt jest filmik, jak nastoletni chłopaczek ogarem (50 ccm) jedzie na nordkapp. Chcę powiedzieć, że na południe włoch czy na bałkany pojechałbym nawet na 50 ccm. Jest też filmik, gdzie typ skuterem 50ccm objeżdża świat dookoła. Myślę, że model moto naprawdę nie ma żadnego znaczenia.


Komar 2350 -> Shadow 500 -> Yamaha XJ6 Diversion -> DL 650 AL9 -> Burgman 400 -> Kymco AK550 Premium

Awatar użytkownika
biblo
A+B+C
Posty: 1972
Rejestracja: 27 wrz 2016, 22:50
Lokalizacja: W-wa

Re: Kymco AK550 Premium

Post autor: biblo »

kaloryferarz pisze:
22 lip 2024, 00:38
Na yt jest filmik, jak nastoletni chłopaczek ogarem (50 ccm) jedzie na nordkapp. Chcę powiedzieć, że na południe włoch czy na bałkany pojechałbym nawet na 50 ccm. Jest też filmik, gdzie typ skuterem 50ccm objeżdża świat dookoła. Myślę, że model moto naprawdę nie ma żadnego znaczenia.
Oczywiście można, tylko PO CO? :roll:

Jeśli celem jest przemieszczanie się - to można i na motorynce :twisted: Ale jeśli celem jest docieranie do odległych miejsc, a potem do kolejnych i jeszcze kolejnych, a dodatkowo sama jazda ma dawać frajdę, to przemieszczanie się na powolnej popierdółce z małymi kółeczkami nie jest fascynującym zajęciem :roll: No chyba, że ktoś ma taki pomysł na... życie w drodze ;)


Pozdrawiam,
Jacek

______________________________________________
|Sportster IRON 883™|DL650AK8|Triumph Tiger Explorer XC + Honda Forza 350|

Bo przecież najważniejsze są widoki... 8-)

kaloryferarz
A+B+C
Posty: 1281
Rejestracja: 03 maja 2020, 21:19
Lokalizacja: okolice Krakowa

Re: Kymco AK550 Premium

Post autor: kaloryferarz »

Ja napisalem, ze najchetniej posiadalbym trzy rozne moto. Nie da sie kupic jednego uniwersalnego. A przynajmniej w moim przypadku. Przeanalizowalem sobie gdzie jezdze, jak jezdze, ile jezdze i w jakim celu, i wyszlo mi, ze najblizszy moim potrzebom jest kibel. Planuje nim skoczyc na balkany albo do chorwacji. Objade nim dokladnie tak samo jak 90% innycj motocyklistow. Te pozostale 10% to ci, ktorzy pruja po 160kmh w trasie.


Komar 2350 -> Shadow 500 -> Yamaha XJ6 Diversion -> DL 650 AL9 -> Burgman 400 -> Kymco AK550 Premium

Awatar użytkownika
biblo
A+B+C
Posty: 1972
Rejestracja: 27 wrz 2016, 22:50
Lokalizacja: W-wa

Re: Kymco AK550 Premium

Post autor: biblo »

@kaloryferarz Absolutnie nie neguję Twojego wyboru :) Moja poprzednia wypowiedź dotyczyła wyłącznie "podróżowania" na motorowerze/skuterze 50 ccm ;) Natomiast Twoja nowa maszyna, to już całkiem inna bajka 8-)

Jak kupowałem swoją Forza 350, to nawet przemknęła mi myśl o X-ADV 750 ;) A w tym roku gdzieś na południu Europy widziałem ze 2-3 takie, doposażone do dalszych podróży... I nawet trochę żałuję, że wówczas się nad nią dłużej nie zastanowiłem :roll:


Pozdrawiam,
Jacek

______________________________________________
|Sportster IRON 883™|DL650AK8|Triumph Tiger Explorer XC + Honda Forza 350|

Bo przecież najważniejsze są widoki... 8-)

Xj6
A+B
Posty: 671
Rejestracja: 29 paź 2022, 12:23

Re: Kymco AK550 Premium

Post autor: Xj6 »

Bardzo zgrany skuter, ale porównywanie go do gs czy dl to jednak przesada.


Kawasaki ER5, Yamaha XJ6, Suzuki V-Strom 1050XT

Awatar użytkownika
f_ranek
A+B+C
Posty: 1463
Rejestracja: 10 cze 2021, 23:39
Lokalizacja: SK
Kontakt:

Re: Kymco AK550 Premium

Post autor: f_ranek »

Takich co jadą pięćdziesiątką na Nordkapp to ja bardziej szanuję niż całą resztę


Bogusław • Honda Varadero XL125V 2003 -> DL650XT 2021

Zapytałem jak mam lecieć, hej powiedziały wyżej, hej powiedziały śmielej

Awatar użytkownika
biblo
A+B+C
Posty: 1972
Rejestracja: 27 wrz 2016, 22:50
Lokalizacja: W-wa

Re: Kymco AK550 Premium

Post autor: biblo »

f_ranek pisze:
22 lip 2024, 16:41
Takich co jadą pięćdziesiątką na Nordkapp to ja bardziej szanuję niż całą resztę
A tych, którzy uczestniczą w akcjach typu "dzień jazdy bez spodni londyńskim metrem" też szanujesz? :twisted: To podobna "fanaberia" :D

Ludzi, którzy np. na rowerach przemierzają świat to ja owszem bardzo szanuję. Oni mierzą się sami ze sobą, że swoim organizmem i przesuwają granicę ludzkich możliwości... A co takiego odkrywczego i wartościowego jest w jeździe powolnym taboretem ;) przez tysiące kilometrow?

Dla tych motorowerowców to może jest jakaś frajda i satysfakcja, ale powodem do dumy, to moim zdaniem nie jest... Do zazdrości lub podziwiania tym bardziej ;)

No, ale to już temat na inną dyskusję 8-)


Pozdrawiam,
Jacek

______________________________________________
|Sportster IRON 883™|DL650AK8|Triumph Tiger Explorer XC + Honda Forza 350|

Bo przecież najważniejsze są widoki... 8-)

Awatar użytkownika
biblo
A+B+C
Posty: 1972
Rejestracja: 27 wrz 2016, 22:50
Lokalizacja: W-wa

Re: Kymco AK550 Premium

Post autor: biblo »

kaloryferarz pisze:
21 lip 2024, 21:48
6) różne pozycje dla nóg - wiadomo, tak mają duże skutery
Niestety pamiętam jak robiłem Olsztyn - Kraków na małym DLu, to myślałem, że mi nogi odpadną albo że je odrąbię siekierą powyżej kolan, tak mnie bolały. Tutaj se mogę ustawiać nogi jak chcę.
Jeśli miałeś takie boleści ;) to znaczy, że geometria układu kierownica-siedzenie-podnóżki była nieodpowiednia. Żeby to poprawić można inaczej ustawić/podnieść kierownicę, zmienić siedzenie, dołożyć jakieś adaptery do podnóżków. Można też zmienić moto, co poniekąd zrobiłeś kupując skuter 8-) i faktycznie on oferuje kilka możliwości ułożenia nóg. Ale ma jedną dużą wadę - jak już wiesz, że wpadniesz w jakąś większą dziurę, to na motocyklu ADV możesz spokojnie i bezpiecznie wstać lub szybko unieść tyłek. Z kolei jadąc jakąś dziurawą drogą możesz jechać na stojąco. Skuter takich możliwości nie daje lub są one znacznie ograniczone...


Pozdrawiam,
Jacek

______________________________________________
|Sportster IRON 883™|DL650AK8|Triumph Tiger Explorer XC + Honda Forza 350|

Bo przecież najważniejsze są widoki... 8-)

kaloryferarz
A+B+C
Posty: 1281
Rejestracja: 03 maja 2020, 21:19
Lokalizacja: okolice Krakowa

Re: Kymco AK550 Premium

Post autor: kaloryferarz »

Tu się zgodzę - rozumiem, że pijesz do mniejszych kół. Ten mój ma chyba 15stki, no to i tak jeszcze spoko. Ale to i tak trzeba mieć na uwadze.
@Xj6 ja go nie porównuję do DLa czy GSa. Ja tylko stwierdzam, że bardziej mi odpowiada suma jego cech. I tu mówię o konkretnie moim przypadku, tj. moich upodobaniach, posturze, wzroście i o tym, że jestem wygodnym człowiekiem :)


Komar 2350 -> Shadow 500 -> Yamaha XJ6 Diversion -> DL 650 AL9 -> Burgman 400 -> Kymco AK550 Premium

August
A2
Posty: 284
Rejestracja: 02 sie 2020, 09:01

Re: Kymco AK550 Premium

Post autor: August »

Niech daje wiele frajdy, nasze pomysły na 2 koła zmieniają się.



Awatar użytkownika
biblo
A+B+C
Posty: 1972
Rejestracja: 27 wrz 2016, 22:50
Lokalizacja: W-wa

Re: Kymco AK550 Premium

Post autor: biblo »

kaloryferarz pisze:
22 lip 2024, 20:12
Tu się zgodzę - rozumiem, że pijesz do mniejszych kół. Ten mój ma chyba 15stki, no to i tak jeszcze spoko. Ale to i tak trzeba mieć na uwadze.
Koła też, ale mi raczej bardziej chodziło o to, że w takim V-Stromie lub moim Tigerze pozycja kierownika jest bardziej "krzesełkowa" - i mając nogi na podnóżkach łatwo jest szybko się podnieść lub przynajmniej usztywnić, aby chronić kręgosłup w momencie wpadnięcie np. w dziurę. Na skuterze stopy są z reguły bardziej z przodu - coś w stylu armatury. I trudno je szybko cofnąć, żeby osiągnąć opisany wcześniej cel. A w niektórych konstrukcjach jest to w ogóle niemożliwe...

I dodatkowo - jak na moto wstajesz (bo dziura) lub jedziesz na stojąco, to masz więcej między nogami - o matko! jak to zabrzmiało :lol: Chodzi oczywiście o tę maszynę, na której siedzisz okrakiem i obejmujesz udami bak ;) Natomiast skuter ma tam niewiele i nie ma czego obejmować :mrgreen:

Te różnice między konstrukcją skutera i motocykla wymuszają też trochę inny styl jazdy - na skuterze nie da się tak balansować ciałem i składać w zakręty, właśnie dlatego, że masz go mniej między udami i nogami :twisted:


Pozdrawiam,
Jacek

______________________________________________
|Sportster IRON 883™|DL650AK8|Triumph Tiger Explorer XC + Honda Forza 350|

Bo przecież najważniejsze są widoki... 8-)

kaloryferarz
A+B+C
Posty: 1281
Rejestracja: 03 maja 2020, 21:19
Lokalizacja: okolice Krakowa

Re: Kymco AK550 Premium

Post autor: kaloryferarz »

I tak i nie. W zasadzie nie znajdziesz moto, na którym nogi w kolanach masz pod kątem zbliżonym, plus-minus, do prostego. Na kiblu se wybierasz czy nogi są jak na spacerówkach w chopperach, czy blisko kąta prostego. Mnie w DL650 już bardzo, bardzo bolały po kilku godzinach jazdy. Może nie do końca rozumiem o jakim kącie ugięcia mówisz.W zasadzie, to jest to ciekawy problem.


Komar 2350 -> Shadow 500 -> Yamaha XJ6 Diversion -> DL 650 AL9 -> Burgman 400 -> Kymco AK550 Premium

Awatar użytkownika
biblo
A+B+C
Posty: 1972
Rejestracja: 27 wrz 2016, 22:50
Lokalizacja: W-wa

Re: Kymco AK550 Premium

Post autor: biblo »

Popatrz na fotki Twojego skutera - na nich widać, że jak siedzisz mając tuż za lędźwiami oparcie na kanapie, to Twoje stopy są bardziej z przodu i nie możesz ich cofnąć bardziej pod siebie, bo podesty są za krótkie... Do przodu możesz bardziej wyprostować nogi (o czym pisałeś), ale pod siebie ich nie cofniesz. I w takiej pozycji nie dasz rady unieść się na nogach, nie mówiąc już o jeździe na stojąco 8-)

BTW:: w sumie w tym, bądź co bądź dużym Kymco małe są te podesty... Zobacz jakie ma Forza (to ta czerwona) - nie dość że dłuższe, to mają też taką tylną, uniesioną cześć, na której też można oprzeć stopy w razie potrzeby 8-)

Na tej fotce też świetnie widać kąt ugięcia nóg, i że można go zmienić przesuwając nogi na dość długich podestach lub wysunąć je do przodu jak na armaturze :) lub dać za siebie na tę ukośną cześć podestu, jak na ścigu ;)

I podobna fotka Kymco AK550

Obrazek
Załączniki
00014930.it_-3.jpg
00014930.it_-3.jpg (193.65 KiB) Przejrzano 3388 razy


Pozdrawiam,
Jacek

______________________________________________
|Sportster IRON 883™|DL650AK8|Triumph Tiger Explorer XC + Honda Forza 350|

Bo przecież najważniejsze są widoki... 8-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Motocykle niesłuszne (czyli nie V-strom)”