Voge 900 DSX lordzika
- lukas76
- A+B+C+D+E+T
- Posty: 5111
- Rejestracja: 10 mar 2019, 21:40
- Lokalizacja: Bielsko-Biała/Zwiesel
- Kontakt:
Re: Voge 900 DSX lordzika
Czy części będą dostępne? Ciekawe czy nie szybciej niż do 900gs. Co do ceny to ok 10 tyś euro
Re: Voge 900 DSX lordzika
Nasz kolega @Lord na pewno dobrze sprawdzi ten model i jestem pewien że jak znajdzie jakieś w nim wady to je opisze.
W Krakowie poza jednym salonem na Drewnianej gdzie mają w zasadzie miks różnych chińskich marek nie ma dostępnych od ręki chińskich testówek, a szkoda bo bym się tym chętnie karnął

Iżu
- lukas76
- A+B+C+D+E+T
- Posty: 5111
- Rejestracja: 10 mar 2019, 21:40
- Lokalizacja: Bielsko-Biała/Zwiesel
- Kontakt:
Re: Voge 900 DSX lordzika
Sytuacja w DE jest oczywiście inna niż w PL, byłem ostatnio ze znajomym sasiadem u Dealera Voge koło Deggendorfu, sprzedają motocykli bardzo dużo a 900 nawet kilka tygodniowo, mówił mi że voge otworzył ogromny magazyn części w Niemczech właśnie i dostepność jest i bedzie coraz lepsza. Co do wykonania Voge, to moim zdaniem jest lepiej zrobiony od Suzuki dl800, solidniejszy z lepszymi podzespołami, o wyposażeniu nawet nie piszę. Będę tym motkiem jeździł nie dłgo więc zobaczymy jak z wrażeniami po przesiadce z dużego GS,a. Na razie Apka słabo działa i problem z dostępnością kufrów, bo firma się nie wyrabia z zamówieniamiIżu pisze: ↑01 wrz 2024, 14:56Nasz kolega @Lord na pewno dobrze sprawdzi ten model i jestem pewien że jak znajdzie jakieś w nim wady to je opisze.
W Krakowie poza jednym salonem na Drewnianej gdzie mają w zasadzie miks różnych chińskich marek nie ma dostępnych od ręki chińskich testówek, a szkoda bo bym się tym chętnie karnął![]()
Re: Voge 900 DSX lordzika
Cena oficjalna nie jest tajemnicą taki pełnowartościowy motocykl z opisu bo nic po za riserami, i olejarką nie dokładałem na razie to koszt 45 900 PLN to że @Lord miał taniej to już nie jest tajemnica a ile taniej to już jest tajemnicaIżu pisze: ↑01 wrz 2024, 07:27Cześć @Lord jestem mocno zaskoczony że postanowiłeś kupić chiński motocykl i to w sumie marki która dopiero w Polsce raczkuje.
Przy Twoich przebiegach rocznych gdyby coś padało, to może być problem z częściami a może się mylę i jest już tak dobrze ?
Faktycznie z tego co napisaleś wyposażenie tego pojazdu wydaje się kompletne, tylko ile Cię to kosztowało po całości ?
Maszyna wygląda faktycznie fajnie i zapewne spełni Twoje oczekiwania czego serdecznie życzę Tobie i Twojej ukochanej![]()

Dlaczego chinśki marki która raczkuje? Właśnie dlatego że nie boje się zaryzykować po tym jak potestowałem, zobaczyłem jakość wykonania, oczytałem się tam gdzie było można. Ktoś musi te szlaki przecierać, do odważnych świat należy. Kto nie ryzykuje nie pije szampana.
- Ocena: 23.52941%
DL650A L8
Re: Voge 900 DSX lordzika
W pełni zgadzam się z @Lord


- Ocena: 5.88235%
Pozdrawiam,
Jacek
______________________________________________
|Sportster IRON 883™|DL650AK8|Triumph Tiger Explorer XC + Honda Forza 350|
Bo przecież najważniejsze są widoki...
Jacek
______________________________________________
|Sportster IRON 883™|DL650AK8|Triumph Tiger Explorer XC + Honda Forza 350|
Bo przecież najważniejsze są widoki...

Re: Voge 900 DSX lordzika
Garmin XT2 i tu uwaga marki premium
a nie chińskie, w ciągu ponad 1,5 lat użytkowania wymieniłem juz 3 razy na gwarancji. Navi ma problem z wbudowaną ładowarką, może trafiłem na feralne egzemplarze, w każdym razie na plus ze dane są w chmurze i każda nowa wymieniona tutaj tez Garmin nie robi problemu) i konfiguracja to tak na prawdę sparowanie z kontem.
A co do Voge
Wady to przede wszystkim choroby wieku dziecięcego czyli nie dopracowany soft juz obecnie 3 wersja ja jeszcze nie dorwałem,
Druga wada to słabo poinformowani dealerzy, więcej znajdzie sie na FB włoskich użytkowników.
To co BMW poprawiło w GS900, być może kiedyś tam trafi do Voge, na razie jest on zatrzymany technologicznie bliżej GS850, Czyli dość niedopracowane mapy Trakcja typu ON/OF i ABS tak samo. Żadnego stopniowania tych układów. Więc w terenie lepiej to wszystko wyłączyć chyba ze ktoś się lubi szarpać z motocyklem.
W piątek przegląd po 14 tys na razie serwis w ASO Suzuki nie mam zastrzeżeń, ceny serwisu po nie wielkich upustach nie przekraczają 700 PLN ale to Olej , filtry i tyle , plus np. regulacja świateł lub naciąg łańcucha. Dopiero przy 28 tys chyba weryfikacja zaworów jak pamiętam.
Zaleta serwisów dla mnie są interwały co 7 tys, choc tu tez brak konsekwencji, nowy soft serwis zapala się co 10 tys, w moim co 5 tys. ale kasowalne ze sterowania w menu.
Możliwość samodzielnej podmiany softu ekranu, ECU itp poprzez AP Wifi

A co do Voge
Wady to przede wszystkim choroby wieku dziecięcego czyli nie dopracowany soft juz obecnie 3 wersja ja jeszcze nie dorwałem,
Druga wada to słabo poinformowani dealerzy, więcej znajdzie sie na FB włoskich użytkowników.

To co BMW poprawiło w GS900, być może kiedyś tam trafi do Voge, na razie jest on zatrzymany technologicznie bliżej GS850, Czyli dość niedopracowane mapy Trakcja typu ON/OF i ABS tak samo. Żadnego stopniowania tych układów. Więc w terenie lepiej to wszystko wyłączyć chyba ze ktoś się lubi szarpać z motocyklem.
W piątek przegląd po 14 tys na razie serwis w ASO Suzuki nie mam zastrzeżeń, ceny serwisu po nie wielkich upustach nie przekraczają 700 PLN ale to Olej , filtry i tyle , plus np. regulacja świateł lub naciąg łańcucha. Dopiero przy 28 tys chyba weryfikacja zaworów jak pamiętam.
Zaleta serwisów dla mnie są interwały co 7 tys, choc tu tez brak konsekwencji, nowy soft serwis zapala się co 10 tys, w moim co 5 tys. ale kasowalne ze sterowania w menu.
Możliwość samodzielnej podmiany softu ekranu, ECU itp poprzez AP Wifi

DL650A L8
Re: Voge 900 DSX lordzika
W Pietrzykowicach wczoraj(beda miec VOGE 900 pod koniec wrzesnia)powiedzieli mi ze pierwszy przeglad po 1000km a nastepne co 6000.
Ale Ty moze zajrzec do serwisowki.
Ale Ty moze zajrzec do serwisowki.
Litr jest jak Media Markt-nie dla idiotow.
Re: Voge 900 DSX lordzika
Pierwszy po 1000 tak
drugi po 7000 tys czyli po kolejnych 6 tys. po 1 tys. taka semantyka się tu wkrada
ale ogólnie w Polsce (bo uwaga różnie od kraju) jest przyjęte co 7 tys km (tolerancja przy najmniej w moim ASO + 200 km)
Gwarancja na 2 lata z możliwością przedłużenia do 5 lat
drugi po 7000 tys czyli po kolejnych 6 tys. po 1 tys. taka semantyka się tu wkrada
ale ogólnie w Polsce (bo uwaga różnie od kraju) jest przyjęte co 7 tys km (tolerancja przy najmniej w moim ASO + 200 km)
Gwarancja na 2 lata z możliwością przedłużenia do 5 lat
- Załączniki
-
- received_803218918670227.jpeg (177.42 KiB) Przejrzano 8976 razy
DL650A L8
Re: Voge 900 DSX lordzika
Kolejna choroba wieku dziecięcego wadliwe ułożenie linki sprzęgła, a dokładnie rozwiązanie samego pancerza, który ma tendencje do wyginania sie samej końcówki co powoduje się ocieranie linki i prowadzi do jej zerowania. V-strom w wersji po 2017 r miał to lepiej juz rozwiązane bo sama regulacja i gruby pancerz sięga az do miejsca gdzie idzie linka już w dół daleko od klamki. Niestety zapisy gwarancyjne traktują ten element jako eksploatacyjny wiec nie uznaje się jako wady i wymiana na własny koszt, aczkolwiek cena nie jest wygórowana.
DL650A L8
-
- A+B
- Posty: 810
- Rejestracja: 08 sty 2017, 16:50
Re: Voge 900 DSX lordzika
Mam ten silnik, tyle że w wersji z Niemiec. Bierze ci olej? mój na początku brał. Co do "trwałości" silnika to 45 tyś i nic nie robione. Silnik bardzo ekonomiczny do 120km. Potem to masakra.
Jaki ci olej leją do silnika? 5w40 czy 10w40?
Jaki ci olej leją do silnika? 5w40 czy 10w40?
mniejszość Niemiecka.
Re: Voge 900 DSX lordzika
Sprawdzanie poziomu oleju na tym czarnym bagnecie to dla mnie jak kara
, wydawało mi się ze brał po dotarciu ale tak jak mówię serwis raczej leje tak mniej więcej do połowy bagnetu, ja staram się mierzyć to w jednym miejscu w garażu, i wydawało mi się ze na początku cos tam łyknął, ale to naprawdę zależy od dnia kiedy mierzysz, raz po rozgrzaniu pokazuje min, raz połowę
W każdym razie z 1l butelki która wożę do tej pory na 16 tys dolałem jakieś 300 ml i sam nie wiem czy konieczne to było czy nie ale obecny stan to 2/3 poziomu bagnetu 
Olej na razie ten co leje serwis czyli 10W40 Ecostar E9000 FS.
Spalanie moim zdaniem przyzwoite miedzy 4,3 - 5,6 powyżej 120 faktycznie będzie bliżej 6 ale ja za rzadko się tak kulam, na S cały zbiornik udało mi się dobić do jakiś 6,2 wiec za wolno chyba jeżdżę
(komp przekałmuje jakies 0,4 l na 100 km
Relatywnie zbiornik starcza na jakieś 300 km dalsza jazda powyżej tego zasięgu to już proszenie się o kłopoty (zbiornik 17 litrów)



Olej na razie ten co leje serwis czyli 10W40 Ecostar E9000 FS.
Spalanie moim zdaniem przyzwoite miedzy 4,3 - 5,6 powyżej 120 faktycznie będzie bliżej 6 ale ja za rzadko się tak kulam, na S cały zbiornik udało mi się dobić do jakiś 6,2 wiec za wolno chyba jeżdżę

Relatywnie zbiornik starcza na jakieś 300 km dalsza jazda powyżej tego zasięgu to już proszenie się o kłopoty (zbiornik 17 litrów)
DL650A L8
Re: Voge 900 DSX lordzika
Gratulacje Czorcie i @Lord'zie!
Piękne maszynki, będę śledził temat, bo przy Waszych przebiegach to warto
Piękne maszynki, będę śledził temat, bo przy Waszych przebiegach to warto

- Ocena: 5.88235%
Honda Varadero XL 125 >> V-Strom 650 AL2 Rudy 

Re: Voge 900 DSX lordzika
Kolejne km lecą już 19 tyś za mną i nadal nie ma się do czego przyczepić. Chińczycy wala poprawki za poprawkami człowiek nie nadąża aktualizować
już wgrana wersja 4.5, a czeka już na dysku wersja 4.7. Większość obecnie poprawek to jakieś małe błędy, a to z kalibracja wskaźnika paliwa, a to brakująca ikona itp. Niestety mało informacji która wersja co zmienia, ciężko znaleźć w necie. O dziwo opony Ori po tych 19 tys. nadal dobrze wyglądają, napęd cały czas w normie. Nic tylko patrzeć na okienka pogodowe i krecich dalej
Na dodatek robi się mocne centrum dowodzenia 



- Załączniki
-
- 462578677_924579816276798_5027459863607128075_n.jpg (173.81 KiB) Przejrzano 6967 razy
-
- 462575231_1005623574644024_403883906469011700_n.jpg (166.07 KiB) Przejrzano 6967 razy
-
- 462577098_1969335540234444_4077865693201429407_n.jpg (268.18 KiB) Przejrzano 6967 razy
DL650A L8
Re: Voge 900 DSX lordzika
@Lord, fajna ulica - rozumiem, że jedziesz po ten posag 

DL 650 AL6 --> CRF 1100 ATAS
Re: Voge 900 DSX lordzika
A poprawili coś w kwestii pracy na niskich obrotach? Coś wspominałeś, że tam moto nie pracuje jakby się chciało.Lord pisze: ↑04 gru 2024, 08:52Chińczycy wala poprawki za poprawkami człowiek nie nadąża aktualizować już wgrana wersja 4.5, a czeka już na dysku wersja 4.7. Większość obecnie poprawek to jakieś małe błędy, a to z kalibracja wskaźnika paliwa, a to brakująca ikona itp. Niestety mało informacji która wersja co zmienia, ciężko znaleźć w necie.
a'propos ulicy, to zaraz obok Krakowa ( w Zabierzowie ) jest sobie ulica "Rodziny poganów" - też fajnie

DL 650 AK7, DRZ 400S - http://www.gcstuning.pl
Re: Voge 900 DSX lordzika
@Struna ulica "Rodziny Poganów", a nie "Rodziny poganów", a to wielka różnica
Zwłaszcza, że z małej litery powinno być "pogan" 


Kiedyś biały DL650 z 2012, teraz DL650 rocznik 2019, czarny i ładny! https://www.youtube.com/seizetheroad
Re: Voge 900 DSX lordzika
Zgadzam się

A jako, że to moje okolice, to wtręt historyczny

"Z zabierzowskim Młynem żywo związana była sąsiednia karczma, prowadzona przez Państwa Poganów. To właśnie tam na odbiór świeżo zmielonej mąki czekali klienci młynarzy.
Rodzina Poganów zapisała się w historii Zabierzowa również latach II Wojny Światowej. Wśród konspiratorów Placówki AK w Zabierzowie wyróżniała się grupa żołnierzy skupiona wokół braci Poganów: Mariana, ps. „Rzeżucha” i Mieczysława, ps. „Błyskawica” . Niestety w lipcu 1943 roku Gestapo aresztowało jednego z braci wraz z siostrą i rodzicami, którzy zostali przewiezieni do obozu w Oświęcimiu. Mieczysław – po ucieczce z obozu – dołączył do oddziału partyzanckiego „Błyskawica” i objął funkcję zastępcy dowódcy."
- Ocena: 5.88235%
DL 650 AL6 --> CRF 1100 ATAS