UWAGA UWAGA UWAGA
Uruchomiliśmy zrzutkę dla kolegi Zibic
Zrzutka pod linkiem:
https://zrzutka.pl/yz5grd
Jakby ktoś chciał wspomóc kolegę w trudnych chwilach to będziemy wdzięczni
Naszemu koledze Zibic`owi ukradziono w nocy motocykl w Przesiece.
Proszę o udostęopnianie tej informacji na wszelkich forach, facebookach, instagramach.
W kupie siła a nóż widelec coś pomoże
Jak tylko od Zibic dostanę zdjęcia i szczególowe informacje o motocyklu od razu umieszczę je w poście poniżej
topic7406.html
Uruchomiliśmy zrzutkę dla kolegi Zibic
Zrzutka pod linkiem:
https://zrzutka.pl/yz5grd
Jakby ktoś chciał wspomóc kolegę w trudnych chwilach to będziemy wdzięczni
Naszemu koledze Zibic`owi ukradziono w nocy motocykl w Przesiece.
Proszę o udostęopnianie tej informacji na wszelkich forach, facebookach, instagramach.
W kupie siła a nóż widelec coś pomoże
Jak tylko od Zibic dostanę zdjęcia i szczególowe informacje o motocyklu od razu umieszczę je w poście poniżej
topic7406.html
Kody błędów DL650
Re: Kody błędów DL650
@PrzemoTadek ale o czym Ty piszesz??
Jakie piny zwarłeś?? Jeżeli chodzi o dealer mode to on nie jest od kasowania błędów tylko ich wskazanie na liczniku. Błędy przestają być sygnalizowane po usunięciu przyczyny a nie po zwarciu pinów we wtyczce diagnostycznej.
Jakie piny zwarłeś?? Jeżeli chodzi o dealer mode to on nie jest od kasowania błędów tylko ich wskazanie na liczniku. Błędy przestają być sygnalizowane po usunięciu przyczyny a nie po zwarciu pinów we wtyczce diagnostycznej.
Re: Kody błędów DL650
Odświeżone - dla modeli od rocznika 2017
C12
P0335 CKP Sensor "A" Circuit
The signal does not reach ECM for 2 sec. or more, after receiving the starter signal.
C13
P1100 IAP Sensor 2 Circuit
The sensor output voltage is higher than 4.80 V.
P1101 IAP Sensor 2 Circuit Range / Performance
The IAP sensor #2 vacuum hose has come off.
P1102 IAP Sensor 2 Circuit Low
The sensor output voltage is lower than 0.10 V.
C14
P0120 TP Sensor/ Switch "A" Circuit
The sensor output voltage is lower than 0.10 V.
P0123 TP Sensor/ Switch "A" Circuit High
The sensor output voltage is higher than 4.80 V.
C15
P0115 ECT Sensor Circuit
The sensor output voltage is higher than 4.85 V.
P0117 ECT Sensor Circuit Low
The sensor output voltage is lower than 0.10 V.
C16
P0500 Vehicle Speed Sensor "A"
The front wheel speed sensor signal is not input for more than 3.0 sec.
C17
P0105 IAP Sensor Circuit
The sensor output voltage is higher than 4.80 V.
P0106 IAP Sensor Circuit Range / Performance
The IAP sensor #1 vacuum hose has come off.
P0107 IAP Sensor Circuit Low
The sensor output voltage is lower than 0.10 V.
C21
P0110 IAT Sensor 1 Circuit
The sensor output voltage is higher than 4.60 V.
P0112 IAT Sensor 1 Circuit Low
The sensor output voltage is lower than 0.10 V.
C23
P1700 TO Sensor Circuit
The sensor output voltage is higher than 4.60 V.
P1701 TO Sensor Circuit Low
The sensor output voltage is lower than 0.20 V.
C24
P0351 Ignition Coil "A" Primary / Secondary Circuit
Ignition coil #1 signal is interrupted by 8 times or more continuity although CKP signal is detected.
C25
P0352 Ignition Coil "B" Primary / Secondary Circuit
Ignition coil #2 signal is interrupted by 8 times or more continuity although CKP signal is detected.
C28
P2100 Throttle Actuator "A" Control Motor Circuit
STVA control signal is not supplied from the ECM.
ECM does not receive communication signal from the STVA oroperation voltage does not reach STVA.
C29
P0220 TP Sensor / Switch "B" Circuit
The sensor output voltage is higher than 4.83 V.
P0222 TP Sensor/ Switch "B" Circuit Low
The sensor output voltage is lower than 0.10 V.
C31
P0914 GP Sensor Circuit
Gear position signal voltage is lower than the specified value.
C32
P0201 Injector Circuit / Open - Cylinder 1
Fuel injector #1 signal is interrupted by 8 times or more continuity although CKP signal is detected.
C33
P0202 Injector Circuit/ Open - Cylinder 2
Fuel injector #2 signal is interrupted by 8 times or more continuity although CKP signal is detected.
C41
P0230 FP Primary Circuit
No voltage is detected, although the FP relay is ON.
P0231 FP Secondary Circuit Low
Voltage is applied to fuel pump even though the FP relay is OFF.
C42
P1610 Ignition switch signal is not input to the ECM.
Ignition Switch Signal Circuit When the ID agreement is not verified (if equipped).
ECM does not receive communication signal from the immobilizer antenna (if equipped).
C45
P0170 Fuel Trim Bank 1
The fuel trim correction is out of its threshold value.
C49
P0418 PAIR System Control "A" Circuit
No voltage is input to ECM even though the PAIR control solenoid valve is OFF.
P2258 PAIR System Control "A" Circuit High
Voltage is input to ECM even though the PAIR control solenoid valve is ON.
C60
P0480 Fan 1 Control Circuit
Cooling fan relay signal is not input to ECM.
C62
P0443 EVAP System Purge Control Circuit
No voltage is input to ECM even though the EVAP system purge control solenoid valve is OFF.
P0449 EVAP System Vent Valve / Solenoid Circuit
Voltage is input to ECM even though the EVAP system purge control solenoid valve is ON.
C64
P0030 Circuit Bank 1 Sensor 1
HO2 sensor heater drive circuit is shorted to ground or open.
P0032 Circuit High Bank 1 Sensor 1
HO2 sensor heater drive circuit is shorted to power supply.
P0130 O2 Sensor Circuit Bank 1 Sensor 1
HO2 sensor output voltage is within 2.1 V - 2.9 V.
P0131 O2 Sensor Circuit Low Voltage Bank 1 Sensor 1
The sensor output voltage is lower than 0.10 V.
P0132 O2 Sensor Circuit High Voltage Bank 1 Sensor 1
The sensor output voltage is higher than 3.13 V.
C65
P0506 ISC System RPM Lower Than Expected
Idle speed dropped lower than desired idle speed by more than specified range.
P0507 ISC System RPM Higher Than Expected
Idle speed rose higher than desired idle speed by more than specified range.
C91
P2158 Vehicle Speed Sensor "B"
The rear wheel speed sensor signal is not input for more than 3.0 sec.
CKP: Crankshaft Position Sensor
ECM: Engine Control Module
ECT: Engine Coolant Temperature
EVAP: Evaporative Emission
FP: Fuel Pump
GP: Gear Position
HO2: Heated Oxygen
IAP: Intake Air Pressure
IAT: Intake Air Temperature
ISC: Idle Speed Control
O2: Oxygen
PAIR: Pulsed Secondary Air Injection
STP: Secondary Throttle Position
STV: Secondary Throttle Valve
STVA: Secondary Throttle Valve Actuator
TO: Tip Over Sensor
TP: Throttle Position
TPS: Throttle Position Sensor
C12
P0335 CKP Sensor "A" Circuit
The signal does not reach ECM for 2 sec. or more, after receiving the starter signal.
C13
P1100 IAP Sensor 2 Circuit
The sensor output voltage is higher than 4.80 V.
P1101 IAP Sensor 2 Circuit Range / Performance
The IAP sensor #2 vacuum hose has come off.
P1102 IAP Sensor 2 Circuit Low
The sensor output voltage is lower than 0.10 V.
C14
P0120 TP Sensor/ Switch "A" Circuit
The sensor output voltage is lower than 0.10 V.
P0123 TP Sensor/ Switch "A" Circuit High
The sensor output voltage is higher than 4.80 V.
C15
P0115 ECT Sensor Circuit
The sensor output voltage is higher than 4.85 V.
P0117 ECT Sensor Circuit Low
The sensor output voltage is lower than 0.10 V.
C16
P0500 Vehicle Speed Sensor "A"
The front wheel speed sensor signal is not input for more than 3.0 sec.
C17
P0105 IAP Sensor Circuit
The sensor output voltage is higher than 4.80 V.
P0106 IAP Sensor Circuit Range / Performance
The IAP sensor #1 vacuum hose has come off.
P0107 IAP Sensor Circuit Low
The sensor output voltage is lower than 0.10 V.
C21
P0110 IAT Sensor 1 Circuit
The sensor output voltage is higher than 4.60 V.
P0112 IAT Sensor 1 Circuit Low
The sensor output voltage is lower than 0.10 V.
C23
P1700 TO Sensor Circuit
The sensor output voltage is higher than 4.60 V.
P1701 TO Sensor Circuit Low
The sensor output voltage is lower than 0.20 V.
C24
P0351 Ignition Coil "A" Primary / Secondary Circuit
Ignition coil #1 signal is interrupted by 8 times or more continuity although CKP signal is detected.
C25
P0352 Ignition Coil "B" Primary / Secondary Circuit
Ignition coil #2 signal is interrupted by 8 times or more continuity although CKP signal is detected.
C28
P2100 Throttle Actuator "A" Control Motor Circuit
STVA control signal is not supplied from the ECM.
ECM does not receive communication signal from the STVA oroperation voltage does not reach STVA.
C29
P0220 TP Sensor / Switch "B" Circuit
The sensor output voltage is higher than 4.83 V.
P0222 TP Sensor/ Switch "B" Circuit Low
The sensor output voltage is lower than 0.10 V.
C31
P0914 GP Sensor Circuit
Gear position signal voltage is lower than the specified value.
C32
P0201 Injector Circuit / Open - Cylinder 1
Fuel injector #1 signal is interrupted by 8 times or more continuity although CKP signal is detected.
C33
P0202 Injector Circuit/ Open - Cylinder 2
Fuel injector #2 signal is interrupted by 8 times or more continuity although CKP signal is detected.
C41
P0230 FP Primary Circuit
No voltage is detected, although the FP relay is ON.
P0231 FP Secondary Circuit Low
Voltage is applied to fuel pump even though the FP relay is OFF.
C42
P1610 Ignition switch signal is not input to the ECM.
Ignition Switch Signal Circuit When the ID agreement is not verified (if equipped).
ECM does not receive communication signal from the immobilizer antenna (if equipped).
C45
P0170 Fuel Trim Bank 1
The fuel trim correction is out of its threshold value.
C49
P0418 PAIR System Control "A" Circuit
No voltage is input to ECM even though the PAIR control solenoid valve is OFF.
P2258 PAIR System Control "A" Circuit High
Voltage is input to ECM even though the PAIR control solenoid valve is ON.
C60
P0480 Fan 1 Control Circuit
Cooling fan relay signal is not input to ECM.
C62
P0443 EVAP System Purge Control Circuit
No voltage is input to ECM even though the EVAP system purge control solenoid valve is OFF.
P0449 EVAP System Vent Valve / Solenoid Circuit
Voltage is input to ECM even though the EVAP system purge control solenoid valve is ON.
C64
P0030 Circuit Bank 1 Sensor 1
HO2 sensor heater drive circuit is shorted to ground or open.
P0032 Circuit High Bank 1 Sensor 1
HO2 sensor heater drive circuit is shorted to power supply.
P0130 O2 Sensor Circuit Bank 1 Sensor 1
HO2 sensor output voltage is within 2.1 V - 2.9 V.
P0131 O2 Sensor Circuit Low Voltage Bank 1 Sensor 1
The sensor output voltage is lower than 0.10 V.
P0132 O2 Sensor Circuit High Voltage Bank 1 Sensor 1
The sensor output voltage is higher than 3.13 V.
C65
P0506 ISC System RPM Lower Than Expected
Idle speed dropped lower than desired idle speed by more than specified range.
P0507 ISC System RPM Higher Than Expected
Idle speed rose higher than desired idle speed by more than specified range.
C91
P2158 Vehicle Speed Sensor "B"
The rear wheel speed sensor signal is not input for more than 3.0 sec.
CKP: Crankshaft Position Sensor
ECM: Engine Control Module
ECT: Engine Coolant Temperature
EVAP: Evaporative Emission
FP: Fuel Pump
GP: Gear Position
HO2: Heated Oxygen
IAP: Intake Air Pressure
IAT: Intake Air Temperature
ISC: Idle Speed Control
O2: Oxygen
PAIR: Pulsed Secondary Air Injection
STP: Secondary Throttle Position
STV: Secondary Throttle Valve
STVA: Secondary Throttle Valve Actuator
TO: Tip Over Sensor
TP: Throttle Position
TPS: Throttle Position Sensor
Ostatnio zmieniony 23 mar 2025, 11:59 przez f_ranek, łącznie zmieniany 1 raz.
- Ocena: 5.88235%
Bogusław • Honda Varadero XL125V 2003 -> DL650XT 2021
Zapytałem jak mam lecieć, hej powiedziały wyżej, hej powiedziały śmielej
Zapytałem jak mam lecieć, hej powiedziały wyżej, hej powiedziały śmielej
-
- AM
- Posty: 5
- Rejestracja: 28 mar 2024, 19:16
- Lokalizacja: Głogów Małopolski
Re: Kody błędów DL650
Chciałem włączyć tryb dealer Mode, ale nic się nie dzieje. FI miga dalej, na przemian z dziennym przebiegiem. Nie pokazuje jaki to błąd.Centrino pisze: ↑20 mar 2025, 16:31@PrzemoTadek ale o czym Ty piszesz??
Jakie piny zwarłeś?? Jeżeli chodzi o dealer mode to on nie jest od kasowania błędów tylko ich wskazanie na liczniku. Błędy przestają być sygnalizowane po usunięciu przyczyny a nie po zwarciu pinów we wtyczce diagnostycznej.
Re: Kody błędów DL650
Może nie te piny zwarłeś?? W różnych rocznikach mogą to być różne pinyPrzemoTadek pisze: ↑23 mar 2025, 11:26Chciałem włączyć tryb dealer Mode, ale nic się nie dzieje. FI miga dalej, na przemian z dziennym przebiegiem. Nie pokazuje jaki to błąd.Centrino pisze: ↑20 mar 2025, 16:31@PrzemoTadek ale o czym Ty piszesz??
Jakie piny zwarłeś?? Jeżeli chodzi o dealer mode to on nie jest od kasowania błędów tylko ich wskazanie na liczniku. Błędy przestają być sygnalizowane po usunięciu przyczyny a nie po zwarciu pinów we wtyczce diagnostycznej.
-
- AM
- Posty: 5
- Rejestracja: 28 mar 2024, 19:16
- Lokalizacja: Głogów Małopolski
Re: Kody błędów DL650
Wybacz za zamieszanie. Udało się, za głęboko wciskałem zworke, gdzie był już plastik we wtyczce, a blaszki są na początku tylko. Mój błąd to c46.
Jest to zawór od spalin, w ogóle się nie obracał, podregulowałem te dwie linki na zaworze, i teraz się normalnie obraca ale tylko ręcznie. A wnioskuję, że ma się obracać przy kręceniu manetką gazu.
Moze miał ktoś z tym styczność?
Jest to zawór od spalin, w ogóle się nie obracał, podregulowałem te dwie linki na zaworze, i teraz się normalnie obraca ale tylko ręcznie. A wnioskuję, że ma się obracać przy kręceniu manetką gazu.
Moze miał ktoś z tym styczność?
-
- AM
- Posty: 5
- Rejestracja: 28 mar 2024, 19:16
- Lokalizacja: Głogów Małopolski
Re: Kody błędów DL650
Dzięki, widzę, że najpopularniejsze rozwiązanie to emulator. Ale przed tym, rozbiorę i wyczyszczę jeszcze przepustnice i linki.
A więc po rozebraniu wszystkiego, widzę, że trzpień serva obraca się nieregularnie. Przez co linki się blokują i wszystko staje.
https://www.youtube.com/shorts/XVXxQVqv ... ture=share
A więc po rozebraniu wszystkiego, widzę, że trzpień serva obraca się nieregularnie. Przez co linki się blokują i wszystko staje.
https://www.youtube.com/shorts/XVXxQVqv ... ture=share
Re: Kody błędów DL650
Cześć, szukam wskazówek odnośnie rozwiązania problemu kodu C28 w 650 z 2004 rocznika.
Kod wyświetla się tylko przy pierwszym uruchomieniu na zimnym silniku po około 10s od odpalenia i nie znika. Motocykl odpala bezproblemowo jeśli po pojewieniu się kodu wyłączę go i uruchomię ponownie kod już się nie pojawia, do czasu ponownego "pierwszego" odpalenia np następnego dnia.
Widziałem wątki odnośnie czyszczenia samego mechanizmu z WD40 i kręceniu śrubą od mechanizmu jak i bardziej skomplikowane procedury rozbierana samych przepustnic, czy istnieje możliwość, że to jakiś np TPS sensor? Będę wdzięczny za porady od czego zacząć rozwiązywanie tego problemu.
Kod wyświetla się tylko przy pierwszym uruchomieniu na zimnym silniku po około 10s od odpalenia i nie znika. Motocykl odpala bezproblemowo jeśli po pojewieniu się kodu wyłączę go i uruchomię ponownie kod już się nie pojawia, do czasu ponownego "pierwszego" odpalenia np następnego dnia.
Widziałem wątki odnośnie czyszczenia samego mechanizmu z WD40 i kręceniu śrubą od mechanizmu jak i bardziej skomplikowane procedury rozbierana samych przepustnic, czy istnieje możliwość, że to jakiś np TPS sensor? Będę wdzięczny za porady od czego zacząć rozwiązywanie tego problemu.