Niebezpieczne sytuacje, bezpieczeństwo itp.
Online
Tags:
- Smerfciamajda
- A+B+C+D
- Posty: 2459
- Rejestracja: 30 paź 2019, 14:39
Re: Niebezpieczne sytuacje, bezpieczeństwo itp.
No to teraz mi powiedzcie że homologacja na takie elementy dodatkowe to zło i bzdura wymyślona przez EU.
Kto by pomyślał że taka prosta osłona może zrobić tak poważny problem...
Kto by pomyślał że taka prosta osłona może zrobić tak poważny problem...
Tags:
Re: Niebezpieczne sytuacje, bezpieczeństwo itp.
Co z tego że homologacja na każdy element, jak już razem niekoniecznie musi to współpracować poprawnie
DL 650 AK7, Honda VTR 1000F, Tekken 125->250, DRZ 400S - http://www.gcstuning.pl
Re: Niebezpieczne sytuacje, bezpieczeństwo itp.
Ależ bynajmniej - jak kupisz lampki np Givi z homologacją, to nie jest powiedziane, że przez "głupawy" montaż nie zrobisz sobie kuku w jakiejś sytuacji.
Mylisz homologację pojazdu od homologacji akcesoriów.
Mylisz homologację pojazdu od homologacji akcesoriów.
DL 650 AK7, Honda VTR 1000F, Tekken 125->250, DRZ 400S - http://www.gcstuning.pl
Online
- Smerfciamajda
- A+B+C+D
- Posty: 2459
- Rejestracja: 30 paź 2019, 14:39
Re: Niebezpieczne sytuacje, bezpieczeństwo itp.
W papierach od halogenów masz info jak zamontować, w którym miejscu.
Jak zrobisz poprawnie to nie zrobisz se krzywdy.
Jak zrobisz niepoprawnie to producent nie weźmie odpowiedzialności np jak Ci sie moto spali od zwarcia.
Jak zrobisz poprawnie to nie zrobisz se krzywdy.
Jak zrobisz niepoprawnie to producent nie weźmie odpowiedzialności np jak Ci sie moto spali od zwarcia.
Re: Niebezpieczne sytuacje, bezpieczeństwo itp.
To jest produkt uniwersalny, więc instrukcja jest jako-taka. I tak sam musisz znaleźć jakieś miejsce na montaż tego, jeśli wybierzesz miernie, to co tu zmienia homologacja. Jakbyś to miał montowane w jakimś zakładzie, który potem wystawi papiery na montaż (np. jak w przypadku instalacji gazowej), to można mówić o homologacji jako całości, a tak to masz home-made drut edyszyn
DL 650 AK7, Honda VTR 1000F, Tekken 125->250, DRZ 400S - http://www.gcstuning.pl
Re: Niebezpieczne sytuacje, bezpieczeństwo itp.
Być może czytałeś o moim przypadku bo był opisywany też na starym forum.polokokt pisze:Mi się kojarzy że gdzieś na którymś polskim forum już czytałem o takim przypadku że przy ostrym złożeniu przedniego widelca komuś się zaczepił błotnik o płytę. Ale tam obyło się bez przykrych konsekfencji .
W życiu musi być i dobrze i źle, bo kiedy jest tylko dobrze to niedobrze.
DL 650 2006 oraz DL 650 2011
DL 650 2006 oraz DL 650 2011
-
- A+B+C
- Posty: 1209
- Rejestracja: 03 maja 2020, 21:19
- Lokalizacja: okolice Krakowa
Re: Niebezpieczne sytuacje, bezpieczeństwo itp.
Jesteśmy (my, społeczeństwo współczesne) tak zubożeni intelektualnie przez te wszystkie certyfikaty bezpieczeństwa, homologacje, pozwolenia, koncesje i inne bzdury, że kiedy jakiś Staszek wyspawa w garażu osłonę do silnika, która ma wadliwą konstrukcję, to nawet nam do głowy nie przyjdzie, że może być coś nie halo. Jesteśmy przyzwyczajeni do tego, że jak ktoś coś sprzedaje, to na 100% jest to poprawne. Ocertyfikowanie wszystkiego to czysty faszyzm i odmużdżenie konsumentów.
Romet Komar 2350 -> Honda Shadow 500 -> Yamaha XJ6 Diversion -> DL 650 AL9 -> Burgman 400 2010
Online
Re: Niebezpieczne sytuacje, bezpieczeństwo itp.
Wypraszam sobie, moja osłona nie jest przyspawana i nie ma wady fabrycznej
Co do homologacji to dla mnie szczytem była opinia biegłego współpracującego z Wydziałem Komunikacji, że obniżenie mocy DL'a do 35 KW zrobione modułem zamówionym w Suzuki, który to moduł ma homologację, nie jest akceptowalne bo cały motocykl ma homologację z innym modułem i nie podpisze się pod tym. Ręce i nogi się uginają czasem.
Co do homologacji to dla mnie szczytem była opinia biegłego współpracującego z Wydziałem Komunikacji, że obniżenie mocy DL'a do 35 KW zrobione modułem zamówionym w Suzuki, który to moduł ma homologację, nie jest akceptowalne bo cały motocykl ma homologację z innym modułem i nie podpisze się pod tym. Ręce i nogi się uginają czasem.
Yamaha Virago 535 > DL 650 AL5 > DL 1000 L9 > R1200GS
-
- A+B+C
- Posty: 1209
- Rejestracja: 03 maja 2020, 21:19
- Lokalizacja: okolice Krakowa
Re: Niebezpieczne sytuacje, bezpieczeństwo itp.
Przepraszam, nie chciałem urazić. Pisałem ogólnie
Romet Komar 2350 -> Honda Shadow 500 -> Yamaha XJ6 Diversion -> DL 650 AL9 -> Burgman 400 2010
Re: Niebezpieczne sytuacje, bezpieczeństwo itp.
Ręce opadają jak się widzi takiego motocyklistę, który ubiera się na jednoślad w ten sposób, czyli zabezpiecza tylko od pasa w górę, jadąc w krótkich spodniach z gołymi nogami bez żadnych ochraniaczy kolan, a przecież najczęściej urazom ulegają dolne kończyny.
Dureń nie zdaje sobie sprawy z tego że nawet przy drobnym szlifie zedrze sobie skórę i mięśnie tych gołych nóg do samych kości.
Widziałem zdjęcia takich ogołoconych ze skóry kończyn po wypadkach motocyklowych, często takie osoby zostają kalekami do końca życia, bo taką stopę czy nogę trzeba amputować!
Dureń nie zdaje sobie sprawy z tego że nawet przy drobnym szlifie zedrze sobie skórę i mięśnie tych gołych nóg do samych kości.
Widziałem zdjęcia takich ogołoconych ze skóry kończyn po wypadkach motocyklowych, często takie osoby zostają kalekami do końca życia, bo taką stopę czy nogę trzeba amputować!
Iżu
Re: Niebezpieczne sytuacje, bezpieczeństwo itp.
Zaliczy glebe to się nauczy.
DL 650 AK7, Honda VTR 1000F, Tekken 125->250, DRZ 400S - http://www.gcstuning.pl
Online
- Smerfciamajda
- A+B+C+D
- Posty: 2459
- Rejestracja: 30 paź 2019, 14:39
Re: Niebezpieczne sytuacje, bezpieczeństwo itp.
Pomijając gacie, to nie kufer tylko chłop gdzieś coś wiezie na tylnym siedzeniu.
Juz nie przesadzajmy z tym transportem.
Nie zdążyło wam się wieźć TV czy mikrofali do ZURITu do naprawy?
Raz na stacji widziałem typa na GSXR z gitarą Gibsona na plecach w softbagu. Wyglądał prześmieszne.
Juz nie przesadzajmy z tym transportem.
Nie zdążyło wam się wieźć TV czy mikrofali do ZURITu do naprawy?
Raz na stacji widziałem typa na GSXR z gitarą Gibsona na plecach w softbagu. Wyglądał prześmieszne.
Re: Niebezpieczne sytuacje, bezpieczeństwo itp.
Skąd wiesz że Gibbson, skoro było w softbagu ?
DL 650 AK7, Honda VTR 1000F, Tekken 125->250, DRZ 400S - http://www.gcstuning.pl
Online
- Smerfciamajda
- A+B+C+D
- Posty: 2459
- Rejestracja: 30 paź 2019, 14:39
Re: Niebezpieczne sytuacje, bezpieczeństwo itp.
Napis Gibsona i kształt LP lub SG wiec tak sobie dośpiewałem.
Fakt, mógł wieźć jakiegoś Defila...
Fakt, mógł wieźć jakiegoś Defila...
Re: Niebezpieczne sytuacje, bezpieczeństwo itp.
... Albo JolanęSmerfciamajda pisze: Fakt, mógł wieźć jakiegoś Defila...
Honda CM125 '93 -> Honda CB750 '95 -> Suzuki DL650XT '18
Online
- Smerfciamajda
- A+B+C+D
- Posty: 2459
- Rejestracja: 30 paź 2019, 14:39
Niebezpieczne sytuacje, bezpieczeństwo itp.
Albo
Wyglądał komicznie. Brakło miejsca na piec i pakę, a na DL może by 412 weszla
Wyglądał komicznie. Brakło miejsca na piec i pakę, a na DL może by 412 weszla
Re: Niebezpieczne sytuacje, bezpieczeństwo itp.
weź mi nawet nie mów o tym klocuSmerfciamajda pisze:mógł wieźć jakiegoś Defila...
DL 650 AK7, Honda VTR 1000F, Tekken 125->250, DRZ 400S - http://www.gcstuning.pl