TRE - Timing Retard Eliminator - z czym się to je, usunięcie

Wszystko to co my wiemy, a manuale nie podają :)
Awatar użytkownika
1general1
A1
Posty: 28
Rejestracja: 01 wrz 2017, 10:29
Lokalizacja: Staszkówka

Re: TRE - Timing Retard Eliminator - z czym się to je, usunięcie

Postautor: 1general1 » 24 sty 2018, 21:34

A że tak zapytam czy nasze DL (przynajmniej 1000) nie mają obciętej maks prędkości na 6 biegu? Tzn. nie kręcą sie powyżej jakichś obrotów na 6? Gdzieś tak czytałem ale może to mój błąd. Bo jeśli tak to lepiej symulować 5 bieg.
Yamaha DT125--->Honda Shadow 125--->Suzuki DL1000 V-Strom

Tags:

Awatar użytkownika
pichulec
A1
Posty: 40
Rejestracja: 24 sty 2018, 09:03

Re: TRE - Timing Retard Eliminator - z czym się to je, usunięcie

Postautor: pichulec » 24 sty 2018, 21:38

Dl1000 ma ograniczony 5 i 6 bieg (obroty), nieograniczona jest tylko czwórka. Działa to także jako speed limiter. Dl650 tre nie dotyczy.
KLV1000 - Zmodyfikowany kosz sprzęgła, mirror extenders, deflektor, podgrzewane manetki, wydechy scorpion + mapa ecu, wyświetlacz biegów razem z TRE, stabilizator amortyzatora, stojak centralny, regulowana szyba, lusterka od Kawy Z1000

Awatar użytkownika
1general1
A1
Posty: 28
Rejestracja: 01 wrz 2017, 10:29
Lokalizacja: Staszkówka

Re: TRE - Timing Retard Eliminator - z czym się to je, usunięcie

Postautor: 1general1 » 24 sty 2018, 22:37

A no właśnie. Czyli najlepiej symulować 4 bieg, a nie 6 jak w opisie.
Yamaha DT125--->Honda Shadow 125--->Suzuki DL1000 V-Strom

Awatar użytkownika
kitza
A2
Posty: 178
Rejestracja: 30 wrz 2016, 21:16
Lokalizacja: Nowy Sącz
Otrzymał podziękowań: 3 razy

Re: TRE - Timing Retard Eliminator - z czym się to je, usunięcie

Postautor: kitza » 24 sty 2018, 23:54

Gdzieś juz chyba wrzucałem to na forum, że wg instrukcji wyświetlacza biegów z tre, dla DL1000 ustawia się symulację biegu 4.

Błędy w pisowni sponsoruje Tapatalk.
Romet Komar -> Suzuki GSF 600 Bandit -> Suzuki V-Strom 1000

ptaszek92
AM
Posty: 9
Rejestracja: 30 gru 2017, 18:15

Re: TRE - Timing Retard Eliminator - z czym się to je, usunięcie

Postautor: ptaszek92 » 16 lut 2018, 00:34

1general1 pisze:A no właśnie. Czyli najlepiej symulować 4 bieg, a nie 6 jak w opisie.

Dla DL650 - symulacja 6tego biegu
DL1000 - symulacja 4tego biegu

Jeżeli jest ktoś zainteresowany to posiadam owe TRE w przełącznikiem TRE on / off.

Awatar użytkownika
pichulec
A1
Posty: 40
Rejestracja: 24 sty 2018, 09:03

Re: TRE - Timing Retard Eliminator - z czym się to je, usunięcie

Postautor: pichulec » 18 lut 2018, 02:27

Dl650 nie ma ograniczonej mocy na zadnym biegu, nie wprowadzaj ludzi w błąd :)
KLV1000 - Zmodyfikowany kosz sprzęgła, mirror extenders, deflektor, podgrzewane manetki, wydechy scorpion + mapa ecu, wyświetlacz biegów razem z TRE, stabilizator amortyzatora, stojak centralny, regulowana szyba, lusterka od Kawy Z1000

ptaszek92
AM
Posty: 9
Rejestracja: 30 gru 2017, 18:15

Re: TRE - Timing Retard Eliminator - z czym się to je, usunięcie

Postautor: ptaszek92 » 18 lut 2018, 17:27

Ja twierdzę, że jednak motocykle suzuki zbudowane na wtrysku mają na pierwszych biegach ograniczoną moc. Przeglądnij sobie stronę healtecha oferującego GIPRO z Atre do dl650 preferując ustawienia dla biegu 6 (:

https://www.healtech-electronics.com/do ... 4-2013.pdf

Polecam się douczyć co to jest timing retard.

Awatar użytkownika
pichulec
A1
Posty: 40
Rejestracja: 24 sty 2018, 09:03

Re: TRE - Timing Retard Eliminator - z czym się to je, usunięcie

Postautor: pichulec » 19 lut 2018, 22:12

Wiem dokładnie co to jest TR, faktycznie GI pro ma to w ofercie... To jest dla mnie co najmniej dziwne, jesli to jest prawda.... Ograniczac tysiaca to rozumiem ale 650 :?: :?: :?:
KLV1000 - Zmodyfikowany kosz sprzęgła, mirror extenders, deflektor, podgrzewane manetki, wydechy scorpion + mapa ecu, wyświetlacz biegów razem z TRE, stabilizator amortyzatora, stojak centralny, regulowana szyba, lusterka od Kawy Z1000

Awatar użytkownika
Remol71
A2
Posty: 203
Rejestracja: 04 paź 2016, 15:24
Otrzymał podziękowań: 1 raz

Re: TRE - Timing Retard Eliminator - z czym się to je, usunięcie

Postautor: Remol71 » 06 kwie 2018, 16:12

Jaki jest wpływ dłubania w TRE na zapalanie zimnego DL 650 K5 ? Chodzi mi tu o mapę dla 6-go biegu.
2x 650

ptaszek92
AM
Posty: 9
Rejestracja: 30 gru 2017, 18:15

Re: TRE - Timing Retard Eliminator - z czym się to je, usunięcie

Postautor: ptaszek92 » 06 kwie 2018, 22:08

Działanie TRE
6 - N - 6 - 6 - 6 - 6 - 6
Wciśnięcie sprzęgła powoduje wejście mapy luzu. Oczywiście mówię o mojej konstrukcji. Są różne szkoły tworzenia TRE.

Awatar użytkownika
pichulec
A1
Posty: 40
Rejestracja: 24 sty 2018, 09:03

Re: TRE - Timing Retard Eliminator - z czym się to je, usunięcie

Postautor: pichulec » 10 kwie 2018, 21:09

DL1000, nieograniczona mapa jest z czwórki a nie z szóstki.....
KLV1000 - Zmodyfikowany kosz sprzęgła, mirror extenders, deflektor, podgrzewane manetki, wydechy scorpion + mapa ecu, wyświetlacz biegów razem z TRE, stabilizator amortyzatora, stojak centralny, regulowana szyba, lusterka od Kawy Z1000

ptaszek92
AM
Posty: 9
Rejestracja: 30 gru 2017, 18:15

Re: TRE - Timing Retard Eliminator - z czym się to je, usunięcie

Postautor: ptaszek92 » 11 kwie 2018, 17:47

Kolega pyta o 650tkę


Wróć do „Patenty i usprawnienia”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość