Trening czyni mistrza, czyli jak nie byc tylko "mistrzem prostej" :-)

Wszystko o technice jazdy i jej braku.
Awatar użytkownika
Pyxis
A+B+C+D
Posty: 2316
Rejestracja: 21 wrz 2016, 22:29
Lokalizacja: Strzegom (dolnośląskie)
Kontakt:

Re: Trening czyni mistrza, czyli jak nie byc tylko "mistrzem prostej" :-)

Post autor: Pyxis »

Pomalu bol wedruje w kierunku mostka i kregoslupa, wiec jeszcze pare dni i bedzie lepiej :-)

Dzisiaj dostlem pierwszy dyplom za zawody online. To najwieksze takie. Swietnie zorganizowane i z ciekawymi urozmaiconymi trasami.
Diploma - Gymkhana GP 2019.jpg


( . Y . )
Parafrazujac: Trafiaja sie szaleni motocyklisci, ale nie ma starych szalonych motocyklistow.
Bialy dziobaty DL 650 AL2

Awatar użytkownika
Lord
A+B+C+D+E
Posty: 3343
Rejestracja: 27 cze 2018, 11:05
Lokalizacja: Warszawa

Re: Trening czyni mistrza, czyli jak nie byc tylko "mistrzem prostej" :-)

Post autor: Lord »

Ciekawe :)


DL650A L8

Awatar użytkownika
Pyxis
A+B+C+D
Posty: 2316
Rejestracja: 21 wrz 2016, 22:29
Lokalizacja: Strzegom (dolnośląskie)
Kontakt:

Re: Trening czyni mistrza, czyli jak nie byc tylko "mistrzem prostej" :-)

Post autor: Pyxis »

Nie zawsze idzie gladko :-)

Ocena: 5.88235%


( . Y . )
Parafrazujac: Trafiaja sie szaleni motocyklisci, ale nie ma starych szalonych motocyklistow.
Bialy dziobaty DL 650 AL2

Awatar użytkownika
Struna
A+B+C+D+E+T
Posty: 5216
Rejestracja: 08 sie 2017, 15:26
Lokalizacja: Skawina/Kraków
Kontakt:

Re: Trening czyni mistrza, czyli jak nie byc tylko "mistrzem prostej" :-)

Post autor: Struna »

Musisz popracować nad techniką stary - nie wszystkie słupki tym piruetem zaorałeś ;)


DL 650 AK7, Honda VTR 1000F, Tekken 125->250, DRZ 400S - http://www.gcstuning.pl

Awatar użytkownika
Lord
A+B+C+D+E
Posty: 3343
Rejestracja: 27 cze 2018, 11:05
Lokalizacja: Warszawa

Re: Trening czyni mistrza, czyli jak nie byc tylko "mistrzem prostej" :-)

Post autor: Lord »

Dokładnie, tak jak napisąłes na FB, trzeba miec do tego dystans i tez pokazać, brawo ty. Widac ze nie tylko potem sa okupione treningy ale również sprzęt jak i ciało cierpi :) Popieram udostepnienie :)


DL650A L8

Awatar użytkownika
Pyxis
A+B+C+D
Posty: 2316
Rejestracja: 21 wrz 2016, 22:29
Lokalizacja: Strzegom (dolnośląskie)
Kontakt:

Re: Trening czyni mistrza, czyli jak nie byc tylko "mistrzem prostej" :-)

Post autor: Pyxis »

To prawda, ze cierpi cialo, bo z DLa spada sie z 2x wiekszej wysokosci niz z typowego sporta, a to 4x wiecej energii, ktora trzeba zaabsorbowac. ;-)

Chyba mam pekniete zebro po glebie na torowaniu, bo 3 tyg mija i ani kaszlnac mocniej a juz o kichnieciu nie wspomne nawet. Zwykle po 2 tyg juz bylem "wyleczony". Jutro wiec przeciwbolowa i na placyk, ale na pewno nie uda sie pojechac na 100% mozliwosci. W domu jednak nie usiedzialbym.


( . Y . )
Parafrazujac: Trafiaja sie szaleni motocyklisci, ale nie ma starych szalonych motocyklistow.
Bialy dziobaty DL 650 AL2

Awatar użytkownika
Pyxis
A+B+C+D
Posty: 2316
Rejestracja: 21 wrz 2016, 22:29
Lokalizacja: Strzegom (dolnośląskie)
Kontakt:

Re: Trening czyni mistrza, czyli jak nie byc tylko "mistrzem prostej" :-)

Post autor: Pyxis »

Piekny weekend na trening! Chyba ostatni taki w tym sezonie niestety, chociaz w zeszlym na 11 listopada dopiero bylo "zamkniecie" :-)
Oststnia z rund amerykanskich zawodow online. Bardzo chcialem zejsc ponizej 41s, ale zmeczenie nie pozwolilo. Koncentracja zaczynala uciekac i przedniej opony malo co zostalo, a tutaj miala cieka prace do wykonania.

"Oficjalne" video:



A tutaj zona z corcia nakrecily filmik, bo wpadly pokibicowac: :-)




PS.
A to jeszcze z kamerki z za owiewki. Troszke inna dynamika, pomimo podlej jakosci tego sprzetu.



( . Y . )
Parafrazujac: Trafiaja sie szaleni motocyklisci, ale nie ma starych szalonych motocyklistow.
Bialy dziobaty DL 650 AL2

Awatar użytkownika
Struna
A+B+C+D+E+T
Posty: 5216
Rejestracja: 08 sie 2017, 15:26
Lokalizacja: Skawina/Kraków
Kontakt:

Re: Trening czyni mistrza, czyli jak nie byc tylko "mistrzem prostej" :-)

Post autor: Struna »

Zza owiewki to prawie jak roller-coaster.


DL 650 AK7, Honda VTR 1000F, Tekken 125->250, DRZ 400S - http://www.gcstuning.pl

Awatar użytkownika
Pyxis
A+B+C+D
Posty: 2316
Rejestracja: 21 wrz 2016, 22:29
Lokalizacja: Strzegom (dolnośląskie)
Kontakt:

Re: Trening czyni mistrza, czyli jak nie byc tylko "mistrzem prostej" :-)

Post autor: Pyxis »

Musze chyba jakas lepsza kamerke na poklad zakupic.
Moze cos z 360*? :-)


( . Y . )
Parafrazujac: Trafiaja sie szaleni motocyklisci, ale nie ma starych szalonych motocyklistow.
Bialy dziobaty DL 650 AL2

Awatar użytkownika
Struna
A+B+C+D+E+T
Posty: 5216
Rejestracja: 08 sie 2017, 15:26
Lokalizacja: Skawina/Kraków
Kontakt:

Re: Trening czyni mistrza, czyli jak nie byc tylko "mistrzem prostej" :-)

Post autor: Struna »

Ta i od razu VR i stream :)


DL 650 AK7, Honda VTR 1000F, Tekken 125->250, DRZ 400S - http://www.gcstuning.pl

Awatar użytkownika
Pyxis
A+B+C+D
Posty: 2316
Rejestracja: 21 wrz 2016, 22:29
Lokalizacja: Strzegom (dolnośląskie)
Kontakt:

Re: Trening czyni mistrza, czyli jak nie byc tylko "mistrzem prostej" :-)

Post autor: Pyxis »

Nowa 360 Samsunga umozliwia streamowanie, wiec kto wie :-)


( . Y . )
Parafrazujac: Trafiaja sie szaleni motocyklisci, ale nie ma starych szalonych motocyklistow.
Bialy dziobaty DL 650 AL2

Awatar użytkownika
Pyxis
A+B+C+D
Posty: 2316
Rejestracja: 21 wrz 2016, 22:29
Lokalizacja: Strzegom (dolnośląskie)
Kontakt:

Re: Trening czyni mistrza, czyli jak nie byc tylko "mistrzem prostej" :-)

Post autor: Pyxis »

Tak mi sie dzisiaj rzucilo w oczy i w sumie to mile, ze ktos w ten watek klika :-)
57000.jpg


( . Y . )
Parafrazujac: Trafiaja sie szaleni motocyklisci, ale nie ma starych szalonych motocyklistow.
Bialy dziobaty DL 650 AL2

Awatar użytkownika
Struna
A+B+C+D+E+T
Posty: 5216
Rejestracja: 08 sie 2017, 15:26
Lokalizacja: Skawina/Kraków
Kontakt:

Re: Trening czyni mistrza, czyli jak nie byc tylko "mistrzem prostej" :-)

Post autor: Struna »

Kolejna okrągła liczba na forum - no to zdrówko :)


DL 650 AK7, Honda VTR 1000F, Tekken 125->250, DRZ 400S - http://www.gcstuning.pl

Awatar użytkownika
Pyxis
A+B+C+D
Posty: 2316
Rejestracja: 21 wrz 2016, 22:29
Lokalizacja: Strzegom (dolnośląskie)
Kontakt:

Re: Trening czyni mistrza, czyli jak nie byc tylko "mistrzem prostej" :-)

Post autor: Pyxis »

Dzisiaj oststni dzien zglaszania przejazdow, wiec trzeba bylo sie poprawic z czasem :-)



( . Y . )
Parafrazujac: Trafiaja sie szaleni motocyklisci, ale nie ma starych szalonych motocyklistow.
Bialy dziobaty DL 650 AL2

Voytec_P
A1
Posty: 64
Rejestracja: 29 lip 2019, 06:38
Lokalizacja: Warszawa

Re: Trening czyni mistrza, czyli jak nie byc tylko "mistrzem prostej" :-)

Post autor: Voytec_P »

A jednak się udało poniżej 41 :-) Brawo!


Varadero 125 -> DL650 AK7

Awatar użytkownika
Pyxis
A+B+C+D
Posty: 2316
Rejestracja: 21 wrz 2016, 22:29
Lokalizacja: Strzegom (dolnośląskie)
Kontakt:

Re: Trening czyni mistrza, czyli jak nie byc tylko "mistrzem prostej" :-)

Post autor: Pyxis »

Zmiana oponki na nowa i mala korekta ustawien przedniego zawieszenia pomogly. :-)


( . Y . )
Parafrazujac: Trafiaja sie szaleni motocyklisci, ale nie ma starych szalonych motocyklistow.
Bialy dziobaty DL 650 AL2

klajgus
A1
Posty: 58
Rejestracja: 28 sie 2018, 22:11
Lokalizacja: Okolice Gorzowa i Berlin

Re: Trening czyni mistrza, czyli jak nie byc tylko "mistrzem prostej" :-)

Post autor: klajgus »

Pyxis widzę, że zmieniłeś miejscówe , jak się skończyła sprawa z mandatem ?


Suzuki DL650 V-Strom AL2

Awatar użytkownika
Pyxis
A+B+C+D
Posty: 2316
Rejestracja: 21 wrz 2016, 22:29
Lokalizacja: Strzegom (dolnośląskie)
Kontakt:

Re: Trening czyni mistrza, czyli jak nie byc tylko "mistrzem prostej" :-)

Post autor: Pyxis »

Tak. Wrocilem na stare smieci. Tutaj zaczynalem nauke.
Sprawa sie nie skonczyla. Ba, nawet jeszcze sie nie zaczela, bo Policja nie wniosla jeszcze sprawy do sadu. Maja na to .... 3 lata :-) Po tym okresie sie przedawnia.

Dzisiaj odwiedzilem placyk (chociaz adwokat mi raczej odradzal takie wizyty) i ludzie jezdzili. Co prawda nieco inna ekipa, ale plac caly obstawiony pacholkami. Policja sie nie pofatygowala. Pojezdzilem 8GP przypominajac sobie, ze ten asfalt trzyma jak porypany, poscieralem nowe podnozki i wrocilem.

A wczesniej jezdzilem nowa figure zaprezentowana przez Japonczykow - na kostce betonowej. Strasznie mi - ta figura - nie lezy. Czasy za slabe, bo powinienem ja przejechac w okolicach 44s a nie prawie 47. :-)



PS. Kierowca siedzacy w tym czarnym IVECO - Ukrainiec - przyszedl do mnie i mowi, ze czuje sie, jak by kupil bilet do cyrku. Rozbawil mnie tym. :-D


( . Y . )
Parafrazujac: Trafiaja sie szaleni motocyklisci, ale nie ma starych szalonych motocyklistow.
Bialy dziobaty DL 650 AL2

Awatar użytkownika
Pyxis
A+B+C+D
Posty: 2316
Rejestracja: 21 wrz 2016, 22:29
Lokalizacja: Strzegom (dolnośląskie)
Kontakt:

Re: Trening czyni mistrza, czyli jak nie byc tylko "mistrzem prostej" :-)

Post autor: Pyxis »

"Paczanie", czyli praca wzrokiem, to wazny element techniki jazdy na motocyklu. Postanowilem sprawdzic jak u mnie z tym elementem i jakos sobie radze, ale jakie glupie miny robie podczas jazdy, to juz inna bajka :-D



A tutaj ten przejazd z normalnej perspektywy:



( . Y . )
Parafrazujac: Trafiaja sie szaleni motocyklisci, ale nie ma starych szalonych motocyklistow.
Bialy dziobaty DL 650 AL2

Awatar użytkownika
Pyxis
A+B+C+D
Posty: 2316
Rejestracja: 21 wrz 2016, 22:29
Lokalizacja: Strzegom (dolnośląskie)
Kontakt:

Re: Trening czyni mistrza, czyli jak nie byc tylko "mistrzem prostej" :-)

Post autor: Pyxis »

Dlugo sie zbieralem z decyzja w ingerencje w wolne obroty. W sumie duzo czasu poswiecilem na kontrole manetki "z reki". Taki sposob jazdy wywolywal szczere zakoczenie na twarzach gymkhanerow. Po prostu tam kazdy jezdzi z podniesionymi obrotami i nie wyobraza sobie, ze mozna jezdzic inaczej.

Zmiana wartosci w ECU jest niezapisywalna. Resetuje sie na 1460rpm po wylaczeniu silnika. Dodatkowo taka elektroniczna modyfikacja jest edytowalna tylko po podlaczeniu kompa (nawet jesli dolozylbym jakiegos powercommandera).
Wybor pad wiec na opcje czysto mechaniczna.



Wada jest to, ze musze przed wlaczeniem silnika miec srubke w polozeniu "fabryka".
Zaleta tego rozwiazania jest fakt dowolnego ustawienia obrotow na dowolna wartosc :-)

Nie bylo jeszcze testow placykowych. Nie wiem czy to sie w moim przypadku sprawdzi i czy beda jakies wymierne korzysci. W razie jakichkolwiek watpliwosci po prostu nie bede tego uzywal, bo w sumie chyba wolalbym, zeby zostalo jak jest, ale sprobowac musze, zeby wiedziec i podjec swiadoma decyzje.


( . Y . )
Parafrazujac: Trafiaja sie szaleni motocyklisci, ale nie ma starych szalonych motocyklistow.
Bialy dziobaty DL 650 AL2

ODPOWIEDZ

Wróć do „Technika jazdy”