Triumph Tiger 1200 XCA - pierwsze wrażenia z jazdy
- lukas76
- A+B+C+D+E+T
- Posty: 4483
- Rejestracja: 10 mar 2019, 21:40
- Lokalizacja: Bielsko-Biała/Zwiesel
- Kontakt:
Re: Triumph Tiger 1200 XCA - pierwsze wrażenia z jazdy
Zgodnie z instrukcją wyłączają się automatycznie po 8 sekundach migania, albo po przejechaniu 65 metrów. Idiotyzm...prebenny pisze:Dodam tylko od siebie co do kierunkowskazów - w mojej 800 też potwierdzam, że żyje to własnym życiem. Ja mam tryb advanced bodajże tylko dlatego, że przy 'dotknięciu' mrugnie 3 razy. Ale auto wyłączanie działa za przeproszeniem z dupy. Raz się wyłączą jeszcze zanim wjedziesz na skrzyżowanie, raz się wyłączą po wyprostowaniu, raz przy 30 km/h, raz przy 70 km/h a raz wcale. Nie mam kompletnie zielonego pojęcia jak to działa i co lepsze serwis też nie ma pojęcia
Explorer jest do dalekich wyjazdów solo. Ma być wygodnie, ma być moc, ma być niezawodnie i ma być możliwość zjechania z asfaltów na szutry.Smerfciamajda pisze:Jeździsz sam czy z plecakiem bo szukam uzasadnienia dla takiego konia.
DL1000 dla mnie jest przesadą na solo do turystyki no ale kazdy ma inne potrzeby.
Dodatkowa opcja - niedzielna przejażdżka z plecakiem, bo moja żonka ostatnio na CBRce wytrzymała niecałe 100 km i zażądała natychmiastowego powrotu do domu
Tak, i muszę przyznać, że robi to robotę.Smerfciamajda pisze:Tam jest zawias WP sterowany przod i tył tak?
Dokładnie tak... co przecież nie oznacza, że przy 180 km/h eksplodująMarcinS pisze:Te opony mają chyba indeks prędkości Q - czyli 160 km/h.
DLem z pełnym okufrowaniem nie było żadnego wężykowania, nawet gdy cisnąłem ile fabryka dała... No nic, muszę jeszcze sprawdzić bez centralnego. Byłem pewny, że jeśli coś bruździ to boczne.Naczelnik pisze:Fakt instrukcja centralnego jasno mówi ze nie wolno przekraczać 150 ale te rurki to jednak mam wrazenie nie to samo co aluminiowy odlew w DL. Tam nigdy nic takiego nie miałem a kilka razy zdarzyło mi sie wycisnac wszystko z kuframi. W Tigerze mam fabryczne Nexty wiec to nie opony z całą pewnoscia tym bardziej ze pare dni wczesniej jadac bez kufra tez sie rozpędziłem ponad 200 a zadnego trzepotania nie było.
armatura -> sportowy turystyk -> adventure -> sport + adventure -> adventure
Kawasaki -> Triumph -> Suzuki -> Honda + Triumph -> KTM + Husqvarna
Kawasaki -> Triumph -> Suzuki -> Honda + Triumph -> KTM + Husqvarna
Re: Triumph Tiger 1200 XCA - pierwsze wrażenia z jazdy
Fajny sprzęt. Niechaj spełni pokładane w nim nadzieje
DL 650 AL6 --> CRF 1100 ATAS
Re: Triumph Tiger 1200 XCA - pierwsze wrażenia z jazdy
Ja znów sprawdze z samymi bocznymi co sie dzieje. Z pełnym okufrowaniem i plecakiem jechałem 190 i nic sie nie działo. Przypuszczam ze moja bejbe jest bardziej opływowa niz kufer i wtedy nie ma rezonansu
Może też nie każda centralka tak ma. Na Dl miałem Maxie a ona jest opływowa. TRK jest "kwadratowy".
Może też nie każda centralka tak ma. Na Dl miałem Maxie a ona jest opływowa. TRK jest "kwadratowy".
DL650->Triumph Tiger Explorer
Re: Triumph Tiger 1200 XCA - pierwsze wrażenia z jazdy
U mnie TRK52 powoduje wężykowanie w DL-u. Wcześniejszy E45 tego nie robił.
- Ocena: 5.88235%
DL 650 AK7, Honda VTR 1000F, Tekken 125->250, DRZ 400S - http://www.gcstuning.pl
Re: Triumph Tiger 1200 XCA - pierwsze wrażenia z jazdy
Garść nowych informacji po objechaniu Mazur na weekendzie. Zrobione 1900 km, w tym jakieś 400 km po szutrach.
DROGI SZUTROWE
WOOOOW!! Umiem jeździć po szutrach!! Ustawienie off-road i jesteś od razu pro riderem! A to był mój pierwszy raz poza asfaltem, nie licząc jakiegoś taplania się w błocie DLem. Więć na szutrach normalna prędkość przelotowa około 80-90km/h! Jak pogoniliśmy ostrzej to nie raz było 120-130km/h. Totalna kontrola, świetne prowadzenie i doskonała przewidywalność. Motocykl lata bokami aż miło, jednocześnie nie pozwala przesadzić. Kontrola trakcji działa bardzo, bardzo płynnie, że w sumie nie czujesz jej obecności, a nie pozwala zrobić sobie kuku Jestem ZACHWYCONY!
OBSŁUGA KOMPUTERA
Mega irytujące jest, że aby zmienić tryb jazdy z ROAD na OFF ROAD trzeba się zatrzymać. Jak jedziesz na zmianę szuter-asfalt-szuter-asfalt, to po połowie dnia zaczynasz mieć tego absolutnie dość.
TSAS
Zmiana charakterystyki zawieszenia mega pomaga na dziurawych drogach. Nie myślałem, że robi to aż taką różnicę. Jeśli ktoś rozważa Tigera, to koniecznie z półaktywnym zawieszeniem.
OPONY
Zmieniam zdanie na temat TKC80. To doskonała, bardzo uniwersalna opona, tylko...
1. Schodzi w oczach
2. Nie przekraczamy na niej 150 km/h i jest bajka.
NOWE UPIERDLIWOŚCI
Mocno drgają lusterka, a do tego są malutkie, trzeba się wychylać nie raz, żeby zaglądać co tam w martwym polu słychać. Powinny być większe.
Za długa podnóżka boczna!! Są miejsca, gdzie się nie zaparkuje przy bocznym spadku terenu, bo moto się zwali na drugą stronę. Ładnie to wygląda na asfalcie, że moto na stopce bocznej stoi prawie pionowo, ale niestety trzeba uważać...
GRZANIE
Podtrzymuję. Grzeje... w piątek było cały dzień 28*-30* i grzanie niestety już dokuczało.
DROGI SZUTROWE
WOOOOW!! Umiem jeździć po szutrach!! Ustawienie off-road i jesteś od razu pro riderem! A to był mój pierwszy raz poza asfaltem, nie licząc jakiegoś taplania się w błocie DLem. Więć na szutrach normalna prędkość przelotowa około 80-90km/h! Jak pogoniliśmy ostrzej to nie raz było 120-130km/h. Totalna kontrola, świetne prowadzenie i doskonała przewidywalność. Motocykl lata bokami aż miło, jednocześnie nie pozwala przesadzić. Kontrola trakcji działa bardzo, bardzo płynnie, że w sumie nie czujesz jej obecności, a nie pozwala zrobić sobie kuku Jestem ZACHWYCONY!
OBSŁUGA KOMPUTERA
Mega irytujące jest, że aby zmienić tryb jazdy z ROAD na OFF ROAD trzeba się zatrzymać. Jak jedziesz na zmianę szuter-asfalt-szuter-asfalt, to po połowie dnia zaczynasz mieć tego absolutnie dość.
TSAS
Zmiana charakterystyki zawieszenia mega pomaga na dziurawych drogach. Nie myślałem, że robi to aż taką różnicę. Jeśli ktoś rozważa Tigera, to koniecznie z półaktywnym zawieszeniem.
OPONY
Zmieniam zdanie na temat TKC80. To doskonała, bardzo uniwersalna opona, tylko...
1. Schodzi w oczach
2. Nie przekraczamy na niej 150 km/h i jest bajka.
NOWE UPIERDLIWOŚCI
Mocno drgają lusterka, a do tego są malutkie, trzeba się wychylać nie raz, żeby zaglądać co tam w martwym polu słychać. Powinny być większe.
Za długa podnóżka boczna!! Są miejsca, gdzie się nie zaparkuje przy bocznym spadku terenu, bo moto się zwali na drugą stronę. Ładnie to wygląda na asfalcie, że moto na stopce bocznej stoi prawie pionowo, ale niestety trzeba uważać...
GRZANIE
Podtrzymuję. Grzeje... w piątek było cały dzień 28*-30* i grzanie niestety już dokuczało.
armatura -> sportowy turystyk -> adventure -> sport + adventure -> adventure
Kawasaki -> Triumph -> Suzuki -> Honda + Triumph -> KTM + Husqvarna
Kawasaki -> Triumph -> Suzuki -> Honda + Triumph -> KTM + Husqvarna
Online
Re: Triumph Tiger 1200 XCA - pierwsze wrażenia z jazdy
Przy przełączniu w tryb offroad wymusza zatrzymanie pewnie dlatego, że wyłącza od razu ABS na tylnym kole. O ile zmiana map może się odbywać w trakcie jazdy (wystarczy zamknąć przepustnicę) to ABS wyłączyć można tylko na postoju.
null
Re: Triumph Tiger 1200 XCA - pierwsze wrażenia z jazdy
Foty
armatura -> sportowy turystyk -> adventure -> sport + adventure -> adventure
Kawasaki -> Triumph -> Suzuki -> Honda + Triumph -> KTM + Husqvarna
Kawasaki -> Triumph -> Suzuki -> Honda + Triumph -> KTM + Husqvarna
Re: Triumph Tiger 1200 XCA - pierwsze wrażenia z jazdy
Elegancja
DL 650 AK7, Honda VTR 1000F, Tekken 125->250, DRZ 400S - http://www.gcstuning.pl
- Smerfciamajda
- A+B+C+D
- Posty: 2474
- Rejestracja: 30 paź 2019, 14:39