Triumph Tiger 800 XCA - pierwsze wrażenia z jazdy
Online
Re: Triumph Tiger 800 XCA - pierwsze wrażenia z jazdy
Rok pański 2019
1 uwaga - wskazania z komputera przekłamują. Tak plus minus jeżeli komp pokazuje poniżej 4.5 to zaniża, między 4.5-5 pokazuje prawie OK a powyżej 5 zawyża. Trochę to upierdliwe w porównaniu do v-stroma, który pokazywał na kompie 0.1-0.3l więcej niż faktycznie spalił.
1 uwaga - wskazania z komputera przekłamują. Tak plus minus jeżeli komp pokazuje poniżej 4.5 to zaniża, między 4.5-5 pokazuje prawie OK a powyżej 5 zawyża. Trochę to upierdliwe w porównaniu do v-stroma, który pokazywał na kompie 0.1-0.3l więcej niż faktycznie spalił.
null
- lukas76
- A+B+C+D+E+T
- Posty: 4450
- Rejestracja: 10 mar 2019, 21:40
- Lokalizacja: Bielsko-Biała/Zwiesel
- Kontakt:
Re: Triumph Tiger 800 XCA - pierwsze wrażenia z jazdy
Rozumiem, jadę zobaczyć 2015 rok we wtorek, niby 20 tyś przebiegu, zobaczymy. Co powiesz na te opinie spalania tigerów na forum, takie rozbieżnościprebenny pisze:Rok pański 2019
1 uwaga - wskazania z komputera przekłamują. Tak plus minus jeżeli komp pokazuje poniżej 4.5 to zaniża, między 4.5-5 pokazuje prawie OK a powyżej 5 zawyża. Trochę to upierdliwe w porównaniu do v-stroma, który pokazywał na kompie 0.1-0.3l więcej niż faktycznie spalił.
Online
Re: Triumph Tiger 800 XCA - pierwsze wrażenia z jazdy
Ja tylko słyszałem, że wcześniejsze roczniki po zmianie tłumika na akcesoryjny więcej paliły. Acz u mnie zmiana na leovince nie spowodała nic drastycznego. Kwestia jeszcze jak kto jeździ.
null
- lukas76
- A+B+C+D+E+T
- Posty: 4450
- Rejestracja: 10 mar 2019, 21:40
- Lokalizacja: Bielsko-Biała/Zwiesel
- Kontakt:
Re: Triumph Tiger 800 XCA - pierwsze wrażenia z jazdy
Też o tym słyszałem, ale po lifcie już się to uspokoiło. Tak samo przedliftowe miały problemy z silniczkiem krokowym.prebenny pisze:Ja tylko słyszałem, że wcześniejsze roczniki po zmianie tłumika na akcesoryjny więcej paliły. Acz u mnie zmiana na leovince nie spowodała nic drastycznego. Kwestia jeszcze jak kto jeździ.
Online
Re: Triumph Tiger 800 XCA - pierwsze wrażenia z jazdy
z V-stromem przecież to samo - sa tacy co im litr potrafi zejść niżej piątki, a sa tacy to niżej 7 nie schodząlukas76 pisze:Co powiesz na te opinie spalania tigerów na forum, takie rozbieżności
DL 650 AK7, Honda VTR 1000F, Tekken 125->250, DRZ 400S - http://www.gcstuning.pl
Online
Re: Triumph Tiger 800 XCA - pierwsze wrażenia z jazdy
@Struna znam takich, którym litr pali mniej niż innym 650
null
Re: Triumph Tiger 800 XCA - pierwsze wrażenia z jazdy
A najlepsze że jedni i drudzy mają rację
DL 650 AK7, Honda VTR 1000F, Tekken 125->250, DRZ 400S - http://www.gcstuning.pl
- lukas76
- A+B+C+D+E+T
- Posty: 4450
- Rejestracja: 10 mar 2019, 21:40
- Lokalizacja: Bielsko-Biała/Zwiesel
- Kontakt:
Re: Triumph Tiger 800 XCA - pierwsze wrażenia z jazdy
pochwaliłbyś sie co bo też takiego uniwersalnego będę szukał?Oskar pisze:Chciałbym mieć uniwersalny motocykl do wszystkiego .
Do miasta
Do podruźy wschód Azja
Do polatania po szutrach lesie
I jest to chyba niemożliwe chociaż właśnie Tiger jest tym światełkiem w tunelu.
Ale niedawno odkryłem że można hondę jedna by zrobić podsiebie i Niechodzi tu o afrike , z 10 tysia trzeba doinwestować ale i tak taniej wyjdzie niż Tiger i africa Ciekawo kto zgadnie... Byłby to chyba jedyny taki motocykl w kraju.
Re: Triumph Tiger 800 XCA - pierwsze wrażenia z jazdy
Cos mi się wydaje że @Oskar chciał cb500x przerobić ale teraz to przy T7 juz nie aktualne
DL650A L8
Re: Triumph Tiger 800 XCA - pierwsze wrażenia z jazdy
@rysiekxxx
Bardzo poważnie myślałem o cb 500x ta najnowszą wersję jest to świetna maszyna do jazdy na każdą nawierzchnię za naprawdę rozsądne pieniądze
Ale Yamaha to Yamaha
T700 i podoba mi się że tym motocyklem można świat objechać 10 razy tylko jak każdy motocykl trzeba zrobić pod siebie w Yamaszce podoba mi się że można śmigać 140 na czarnym i wjechać w szutry i mieć radoche
kurde japońce wiedzą co Polacy lubią .
O aspektach technicznych wypowiem się po 50 tysia
W tym motocyklu niema że droga się skończyła. Chyba że Ziemia ... Każe zawrucic
Cb 500x nietoze że jest to jeden z najlepszych silników w tej klasie.. jest to NAJLEPSZY silnik jaki człowiek wyprodukował tylko felgi zmienić na szprychy. Oczywiście bez problemu tylko kasa ...
Pozdrawiam
Bardzo poważnie myślałem o cb 500x ta najnowszą wersję jest to świetna maszyna do jazdy na każdą nawierzchnię za naprawdę rozsądne pieniądze
Ale Yamaha to Yamaha
T700 i podoba mi się że tym motocyklem można świat objechać 10 razy tylko jak każdy motocykl trzeba zrobić pod siebie w Yamaszce podoba mi się że można śmigać 140 na czarnym i wjechać w szutry i mieć radoche
kurde japońce wiedzą co Polacy lubią .
O aspektach technicznych wypowiem się po 50 tysia
W tym motocyklu niema że droga się skończyła. Chyba że Ziemia ... Każe zawrucic
Cb 500x nietoze że jest to jeden z najlepszych silników w tej klasie.. jest to NAJLEPSZY silnik jaki człowiek wyprodukował tylko felgi zmienić na szprychy. Oczywiście bez problemu tylko kasa ...
Pozdrawiam
- Ocena: 11.76471%
Lepszy głupiec wędrujący po świecie niż mędrzec siedzący w domu