UWAGA UWAGA UWAGA
Naszemu koledze Zibic`owi ukradziono w nocy motocykl w Przesiece.
Proszę o udostęopnianie tej informacji na wszelkich forach, facebookach, instagramach.
W kupie siła a nóż widelec coś pomoże
Jak tylko od Zibic dostanę zdjęcia i szczególowe informacje o motocyklu od razu umieszczę je w poście poniżej
topic7406.html
Naszemu koledze Zibic`owi ukradziono w nocy motocykl w Przesiece.
Proszę o udostęopnianie tej informacji na wszelkich forach, facebookach, instagramach.
W kupie siła a nóż widelec coś pomoże
Jak tylko od Zibic dostanę zdjęcia i szczególowe informacje o motocyklu od razu umieszczę je w poście poniżej
topic7406.html
Triumph Tiger 800 XCA - pierwsze wrażenia z jazdy
Online
Re: Triumph Tiger 800 XCA - pierwsze wrażenia z jazdy
No ja miałem 2016 rok XT. Pamiętam, że jak z Wetliny na autobanie do wrocławia jechałem to dmuchało na tyle, że przy 140 dosłownie ciężko mi się było utrzymać w moim pasie.
null
Re: Triumph Tiger 800 XCA - pierwsze wrażenia z jazdy
Ciekawa kwestia, że u jednych to występuje a u innych niezbyt, może kwestia wagi kierownika/zestawu, albo jakichś dodatków na moto...
DL 650 AK7, DRZ 400S - http://www.gcstuning.pl
Re: Triumph Tiger 800 XCA - pierwsze wrażenia z jazdy
Ja również nie doświadczyłem podmuchów wiatru, który by przestawił na autostradzie mojego Dl-a bardziej niż np. moją wcześniejszą Shadołkę czy Burgmana. No ale ja zwykle na A4 jadę max 150 -160 bo przy 175 zaczyna już troszkę wężykować. Mam nadzieje że zmiana z fabrycznych opon Bridgestone na Pirelli poprawi trakcję.
Suzuki V-Strom 650 2017, Yamaha Tracer 900 2019
Online
Re: Triumph Tiger 800 XCA - pierwsze wrażenia z jazdy
No ja 160 z zasady nie przekraczam a jechałem w granicach 140-150.
null
Re: Triumph Tiger 800 XCA - pierwsze wrażenia z jazdy
Przesledzilem stronkę Tigera 800 i nigdzie nie znalazłem ładowności i prześwitu. Ciekaw jestem jakie są te parametry bo to dla mnie ważna kwestia. Właśnie za chwile wyjeżdżamy z małżonka na kilka dni w Tatry. Wszystkie trzy kufry już spakowane więc była okazja je zważyć. Łączna ich masa z zawartością to ok. 32kg. Łączna masa kierownika i plecaczka w ciuchach moto wynosi ok. 170kg. Sporo tego wiec tak się zastanawiam czy Tiger by podołał? Jeśli ktoś z Was zna te parametry to proszę o info. Szerokości 

Suzuki V-Strom 650 2017, Yamaha Tracer 900 2019
Re: Triumph Tiger 800 XCA - pierwsze wrażenia z jazdy
@Vr46 jest tutaj:
ps. w instrukcji obsługi w języku polskim jest błąd - podają tam ładowność 147kg
Wystarczy jednak zajrzeć to wersji angielskiej, z oficjalnej strony z UK i jest już tak jak w pierwszym linku (i tak samo w dowodzie rejestracyjnym).
ps. w instrukcji obsługi w języku polskim jest błąd - podają tam ładowność 147kg

Wystarczy jednak zajrzeć to wersji angielskiej, z oficjalnej strony z UK i jest już tak jak w pierwszym linku (i tak samo w dowodzie rejestracyjnym).
Re: Triumph Tiger 800 XCA - pierwsze wrażenia z jazdy
Miałem dzisiaj okazję przejechać się topową wersją Tigera 800 - chciałem mieć porównanie z moim Crossrunnerem.
Przejechałem się i nieoczekiwanie dla siebie tylko utwierdziłem się w przekonaniu że dokonałem właściwego wyboru.
Tiger jest mniejszy, rozstaw kierownicy również ok około 10cm, jest ona usadowiona niżej niż w VFR, przez co siedziałem lekko pochylony do przodu, w związku z czym komfort jazdy spadł drastycznie (mam 185cm wzrostu). Siedzenie było ustawione w niższym położeniu, zakładam że przy podwyższeniu go do maksymalnej wysokości, pozycja była by jeszcze gorsza.
Jedynym rozwiązaniem wydaje się chyba montaż kostek podwyższających.
Siedzenie jest mniejsze i węższe, szyba w prędkościach autostradowych nie daje zbyt dużo ochrony nawet przy najwyższym położeniu (Crossrunner też jest daleki od ideału, testuje już 2 szybę).
Silniki to zupełnie inna bajka, VFR ma inną charakterystykę, lepiej ciągnie od dołu, silnik Tigera jest głośniejszy, miałem wrażenie że przy podobnych obrotach i prędkości VFR ma jeszcze duży zapas mocy.
Generalnie, zastanowił bym się nas modelem 1200, 800-ka zupełnie mi nie podeszła.
Przejechałem się i nieoczekiwanie dla siebie tylko utwierdziłem się w przekonaniu że dokonałem właściwego wyboru.
Tiger jest mniejszy, rozstaw kierownicy również ok około 10cm, jest ona usadowiona niżej niż w VFR, przez co siedziałem lekko pochylony do przodu, w związku z czym komfort jazdy spadł drastycznie (mam 185cm wzrostu). Siedzenie było ustawione w niższym położeniu, zakładam że przy podwyższeniu go do maksymalnej wysokości, pozycja była by jeszcze gorsza.
Jedynym rozwiązaniem wydaje się chyba montaż kostek podwyższających.
Siedzenie jest mniejsze i węższe, szyba w prędkościach autostradowych nie daje zbyt dużo ochrony nawet przy najwyższym położeniu (Crossrunner też jest daleki od ideału, testuje już 2 szybę).
Silniki to zupełnie inna bajka, VFR ma inną charakterystykę, lepiej ciągnie od dołu, silnik Tigera jest głośniejszy, miałem wrażenie że przy podobnych obrotach i prędkości VFR ma jeszcze duży zapas mocy.
Generalnie, zastanowił bym się nas modelem 1200, 800-ka zupełnie mi nie podeszła.
Old, grumpy man na DL-u 800
Re: Triumph Tiger 800 XCA - pierwsze wrażenia z jazdy
Cześć, zapraszam zainteresowanych na kolejny materiał z jazdy motocyklem - Triumph Tiger 800 XCA, tym razem w lipcu tego roku miałem możliwość odbycia dłuższej podróży tym sprzętem nie tylko po żywieckich winklach, ale także drogą ekspresową i autostradą
Wnioski z tej jazdy zobaczycie w tym filmie
Piona
Wnioski z tej jazdy zobaczycie w tym filmie

Iżu
Re: Triumph Tiger 800 XCA - pierwsze wrażenia z jazdy
Podobno 3 grudnia ma być pokazany tygrysek 900 w wersji Adventure oraz GT
- lukas76
- A+B+C+D+E+T
- Posty: 5170
- Rejestracja: 10 mar 2019, 21:40
- Lokalizacja: Bielsko-Biała/Zwiesel
- Kontakt:
Online
Re: Triumph Tiger 800 XCA - pierwsze wrażenia z jazdy
Na Rumunii z bocznymi kuframi palił mi mniej niż DL650 z 2012 roku prowadzony przez Marcela (okolice 4.3-4.5 litra).
null
Re: Triumph Tiger 800 XCA - pierwsze wrażenia z jazdy
Ale Marcela zawsze więcej palił
Taki styl jazdy

DL650A L8
Online
Re: Triumph Tiger 800 XCA - pierwsze wrażenia z jazdy
No spoko - pamiętaj tylko, że ja leciałem z kuframi a on bez a to też sporo robi. Zresztą nie chodzi tutaj o licytowanie czy v-strom pali mniej od tigera ale po prostu spalanie ok 4.5 litra dla 100km motocykla uważam za całkiem rozsądne żeby nie powiedzieć zadowalające.
null
Re: Triumph Tiger 800 XCA - pierwsze wrażenia z jazdy
Oczywiście że przyzwoite i nawet bardzo
. Ja mam zawsze mniejsze spalanie niż Marccel nawet jak jade z 3 kuframi 


DL650A L8
- lukas76
- A+B+C+D+E+T
- Posty: 5170
- Rejestracja: 10 mar 2019, 21:40
- Lokalizacja: Bielsko-Biała/Zwiesel
- Kontakt:
Re: Triumph Tiger 800 XCA - pierwsze wrażenia z jazdy
Już czytałem że nawet 7-8 litrów potrafią zeżreć, nie wiem czy jest jakaś różnica w tych silnikach w porównaniu np. z początku produkcji
Online
Re: Triumph Tiger 800 XCA - pierwsze wrażenia z jazdy
Jeżdżąc głównie po zakorkowanym mieście spalanie w granicy 6 litrów. DL650 palił w podobnych warunkach minimalnie mniej (jakieś 5.5-6).
Jadąc po autobanie 140-150 km/h v-strom z sakwami pali 7.5 a tiger z kuframi wziął 7.
Druga strona medalu - jak pałujesz to i DL650 weźmie 8.
Jadąc po autobanie 140-150 km/h v-strom z sakwami pali 7.5 a tiger z kuframi wziął 7.
Druga strona medalu - jak pałujesz to i DL650 weźmie 8.
null
- lukas76
- A+B+C+D+E+T
- Posty: 5170
- Rejestracja: 10 mar 2019, 21:40
- Lokalizacja: Bielsko-Biała/Zwiesel
- Kontakt:
Re: Triumph Tiger 800 XCA - pierwsze wrażenia z jazdy
prebenny pisze:Jeżdżąc głównie po zakorkowanym mieście spalanie w granicy 6 litrów. DL650 palił w podobnych warunkach minimalnie mniej (jakieś 5.5-6).
Jadąc po autobanie 140-150 km/h v-strom z sakwami pali 7.5 a tiger z kuframi wziął 7.
Druga strona medalu - jak pałujesz to i DL650 weźmie 8.
A są jakieś znaczące różnice między tymi jednostkami a powiedzmy z początku produkcji?
Online
Re: Triumph Tiger 800 XCA - pierwsze wrażenia z jazdy
Nie wiem. Jedyne co czytałem to ponoć starszy model jak miałeś tłumik Arrowa to Triumph zmieniał mapy silnika i wtedy ludzie narzekali, że więcej pali.
- Ocena: 5.88235%
null
Re: Triumph Tiger 800 XCA - pierwsze wrażenia z jazdy
Spalanie masz takie samo, tylko Twój komputer ma wgrany program "Obiecanki, cacanki 2.00"Lord pisze:Oczywiście że przyzwoite i nawet bardzo. Ja mam zawsze mniejsze spalanie niż Marccel nawet jak jade z 3 kuframi

Suzuki DL 650 V-Strom 2012
Re: Triumph Tiger 800 XCA - pierwsze wrażenia z jazdy
Zobaczymy jak na styl jazdy wpłyną punkty karne na koncie i czy będzie to miało potwierdzenie w spalaniuLord pisze:Ale Marcela zawsze więcej paliłTaki styl jazdy

Suzuki DL 650 V-Strom 2012