V-STROM 650 2017

Wszystko co o motocyklach V-strom powiedzieć i wiedzieć można. Pytania, odpowiedzi, dyskusje.
Awatar użytkownika
novy
A+B
Posty: 606
Rejestracja: 04 paź 2016, 12:34
Lokalizacja: Busko

Re: V-STROM 650 2017

Post autor: novy »

dziwnie się nim jeździ - miałem wrażenie jakbym jechał jakąś 125ką w sensie że taki smukły i mało zabudowany. Przypomniały mi się czasy jak WSKą jeździłem :D Osłona przed wiatrem praktycznie żadna. Ogólnie wygląd do mnie nie przemawia.
No i kanapa twarda - chyba że się "wysiedzi" z czasem
Na plus ze całkiem nieźle zap..la i hamulce łapią podobnie jak w nowym dużym.
Do asystenta ruszania trzeba się przyzwyczaić bo sam piździelec dodaje gazu np. podczas zawracania na drodze ;)


DL650 K5 Blue

Awatar użytkownika
Iżu
A+B+C+D
Posty: 2248
Rejestracja: 09 lis 2016, 18:28
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: V-STROM 650 2017

Post autor: Iżu »

staszek_s pisze:Mnie się ten żółty nie bardzo podoba ale są też inne malowania. Fajny jest tysiąc z roczników do 2016 w kolorze beżowym, ew czerwonym, może coś takiego też będzie w nowych. Zrobił na mnie wrażenie jakoś mniej poważnego i solidnego, może ta węższa kanapa...
W salonie "Rider" mają DL-650 XT 2017 w żółtym malowaniu ze złotymi szprychowanymi felgami, motocykl wygląda fajnie, ale cała czacha jest węższa wraz z szybą, będzie więc kiepska ochrona przed wiatrem.
Oglądałem też nowego DL-1000 i według mnie wygląda gorzej od poprzedniej wersji, ma jakieś inne miękkie plastiki zwłaszcza przy dziobie, które mogą wpadać w drgania podczas szybszej jazdy.
Tłumik nie ma końcówki chromowanej jak DL-650.
Jak dla mnie sporą wadą jest uboga ilość dostępnych wersji kolorystycznych i zbyt małe różnice w wyglądzie dużego i malego.
Chętnie się przejadę dużym jak tylko będzie dostępny do testów, będę miał porównanie do Hondy Africa Twin którą będę jeździł we wtorek :mrgreen:


Iżu

Awatar użytkownika
Kuba
A1
Posty: 83
Rejestracja: 30 cze 2017, 09:59

Re: V-STROM 650 2017

Post autor: Kuba »

Obawiam się że temat czy się komuś podoba czy nie ,to rzecz gustu.
Najwięcej krytykuje się to czego się nie ma...
Doszukiwanie się wad to raczej dowód zazdrości a nie merytoryczne uwagi.
Nowy jest inny niż stary bo nie byłby nowy gdyby był taki sam.
Posiadacze nowych dl napewno cieszą się że mają piękną nową maszynę i fajnie.
Posiadacze starszych modeli nie muszą się wywnętrzać i doszukiwać się w nowych modelach negatywów tylko z tego powodu że ich nie posiadają.
Starsze są inne niż nowe ale takie same super dla każdego właściciela bo są ich...
Skończmy z polską manierą wiecznej krytyki i cieszmy się z tego że mamy najpiękniejszy motor świata..., bo jest nasz , nieważne czy model z 2000 czy z 2017 r.


Motorynka , Ogar , Jawa 350 , Suzuki 550 katana , Suzuki dl-650 , BMW R1200 GS , BMW R 1250 GS

Online
Awatar użytkownika
staszek_s
A+B+C+D+E
Posty: 3065
Rejestracja: 04 paź 2016, 12:32
Lokalizacja: Radlin, Śląsk

Re: V-STROM 650 2017

Post autor: staszek_s »

Tu się nie ma co spinać, forum jest po to, żeby wymieniać poglądy, nikt nie mówi niczego złośliwie. Ja się też naczytałem o moim, że jest metroseksualny i "męski inaczej" ;) Mam to głęboko i cieszę się jazdą. Każda nowinka budzi różne opinie, często negatywne, a jak się trochę zadomowi na rynku to bardziej się liczy to co w środku a to na ogół jest lepsze niż w starszym modelu..


Yamaha Virago 535 > DL 650 AL5 > DL 1000 L9 > R1200GS

Online
prebenny
A+B+C
Posty: 1633
Rejestracja: 05 lut 2017, 19:58
Lokalizacja: Poznań

Re: V-STROM 650 2017

Post autor: prebenny »

@Kuba myślę, że doszukujesz się problemów tam gdzie ich nie ma.

Gust jest jak dupa - każdy ma swoją. Zresztą nawet nie wiem czy w tym temacie nie pisałem, że nowy 2017 wygląda zdecydowanie lepiej od poprzednich... No poza 1 szczegółem - ten tłumik wygląda tragicznie.

@staszek_s mimo, że ciesze się jazdą L2 wygląd uważam za jego najsłabszą stronę :P Niezbyt mi się podoba ten przód... Co nie zmienia faktu, że z pozycji kierownika go nie widzę a jeździ się nim pięknie :)


null

Awatar użytkownika
Iżu
A+B+C+D
Posty: 2248
Rejestracja: 09 lis 2016, 18:28
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: V-STROM 650 2017

Post autor: Iżu »

Cześć i czołem, ostatnio miałem możliwość karnąć się nowym modelem - Suzuki V-Strom DL-650 AL7, w tym roku nie ma żadnych istotnych zmian.
Zapraszam na nowy filmik z serii "Pierwsze wrażenia z jazdy":



Miłego oglądania - pozdrówko 8-)


Iżu

michał_k
A2
Posty: 183
Rejestracja: 01 maja 2018, 15:45
Lokalizacja: Kłobuck

Re: V-STROM 650 2017

Post autor: michał_k »

Nikt już nie ma w temacie tego modelu nic do powiedzenia? Mam ochotę powrócić do korzeni i wrócić do klasy 650 wszak miałem w przeszłości V-Stroma 650 i był to bardzo przyjemny czas spędzony na tym motocyklu. Ktoś z użytkowników I generacji przeszedł na nową generację i może się wypowiedzieć na temat różnic, wrażeń z jazdy i użytkowania?


DL 650 V-STROM => R1200GS => V-STROM 1000 XT => Tracer 900 GT => T12 Z => T12 ZE => Versys 1000 SE => R1250GS => SCRAMBLER 1200 XE => V-STROM 650 XT

Awatar użytkownika
motif
A+B+C
Posty: 1203
Rejestracja: 05 cze 2019, 14:48
Lokalizacja: Kraków

Re: V-STROM 650 2017

Post autor: motif »

kupiłem właśnie żóltego ze złotymi kołami 2019 v-strom 650xt.
Motorek rewelacja i w dodatku za tę cenę. Tak fajnego silnika i skrzyni to dawno nie widziałem.
Prowadzenie, zwinność, wygoda, ekonomia, elastyczność jak i nawet autostrada bomba. Nie szarpie nie zrywa obojętne na jakim biegu jestem.
Mocy wystarczająco, hamulce dobre. Zrobiłem już 1000km a 800 pierwszego dnia, 12 godzin w siodle i tyłek bardzo zadowolony.

V-Strom 1000xt odpadł w przedbiegach z powodu wagi, ekonomii, nadmiaru elektroniki jak i szarpania na niskich obrotach.
Jak będę chciał mieć 1000 cc to kupię raczej GSXR1000, tylko pytanie po co komu tyle mocy.
Ocena: 5.88235%



Awatar użytkownika
Lord
A+B+C+D+E
Posty: 3343
Rejestracja: 27 cze 2018, 11:05
Lokalizacja: Warszawa

Re: V-STROM 650 2017

Post autor: Lord »

Podstawowe różnice po za wyglądem skupiam się na funkcjonalnych dla modelu po 2017r

1. Wspomaganie ruszania, tzw. pobicie gazu w momencie uzyskania za niskich obrotów. Do wszystkiego można się przyzwyczaić, dla poczatkujących fajny gadżet nie zgaśnie przy ruszaniu.
2. Trakcja - można ja wyłączyć więc na plus, 2 tryby - 1 z opóźnieniem odcina dobre na suche nawierzchnie, 2 - na deszcz no i OFF - dobre w teren
3. Nowe Zegary - osobiście wydaje mi się bardziej czytelne,
4. Gniazdo zapalniczki jako standard
5. Gorszy dostęp do wymiany żarówek, o ile H9 da się sięgnąć od dołu to mijania bez zegarów zdjęcia nie wymienimy
6. Delikatna zmiana charakterystyki silnika jakieś tam 2 KM na plus :)
7. Posiada EVAP, przez co mniej miejsca pod kanapą no ima co sie psuc jakby co
8. Wydech inaczej ułożony, wydaje przyjemniejsze dźwięki, ale utrudnia dostęp do demontażu tylnego zacisku hamulca.
9. Możliwość zamontowania oryginalnych manetek grzanych (drogie jak pies) ale ładnie wyglądają
10. Węższy dziub i obudowa baku, mniejsza ochrona przed wiatrem ale może przez to bardziej stabilny przy większych prędkościach

Tyle odemnie :)
Ocena: 11.76471%


DL650A L8

pyra
A+B
Posty: 735
Rejestracja: 07 lis 2017, 06:43

Re: V-STROM 650 2017

Post autor: pyra »

Ad. 1 utrudnia wolne manewry - półsprzeglo
Ad. 10 rozbieranie tych cholernych plastików do wszelkich operacji - lampa, zbiornik, upuszczona nakrętka...... Plastikowe kołki i wkręty w plastik, nie są wieczne.
Ad. 8 za to bardziej zwarta sylwetka i nieodstajace, symetryczne kufry.
Ocena: 5.88235%


Szerszeń DL 650A L7 - to już historia

Awatar użytkownika
Old Donkey
A+B+C
Posty: 1825
Rejestracja: 05 maja 2018, 13:53
Lokalizacja: Katowice

Re: V-STROM 650 2017

Post autor: Old Donkey »

pyra pisze:Ad. 1 utrudnia wolne manewry - półsprzeglo
przyznam, że nie rozumiem
możesz wytłumaczyć ?



Awatar użytkownika
motif
A+B+C
Posty: 1203
Rejestracja: 05 cze 2019, 14:48
Lokalizacja: Kraków

Re: V-STROM 650 2017

Post autor: motif »

pyra pisze: Ad. 1 utrudnia wolne manewry - półsprzeglo
z początku może tak bo się nie spodziewasz że bez gazu ciut rusza ale można się przyzwyczaić i nawet to wygodne, nie trzeba samemu gazu dodawać w manewrowaniu. Ale zgadzam się gadżet zbędny jak i zresztą dotykowy zapłon również :)

Dla mnie moto byłoby idealne w 100% jakby dali do 650 tki przednie zawieszenie i hydrauliczne sprzęgło z wersji 1000.



pyra
A+B
Posty: 735
Rejestracja: 07 lis 2017, 06:43

Re: V-STROM 650 2017

Post autor: pyra »

Old Donkey pisze:
pyra pisze:Ad. 1 utrudnia wolne manewry - półsprzeglo
przyznam, że nie rozumiem
możesz wytłumaczyć ?
motocykl jest za szybki, trzeba dozować - "hamować" sprzęgłem, np wolne toczenie się w korku ( gdy zabraknie miejsca na ominięcie )


Szerszeń DL 650A L7 - to już historia

ODPOWIEDZ

Wróć do „Motocykle V-strom”