XL750 Transalp
XL750 Transalp
Czyli druga Honda w garazu:)
- Załączniki
-
- IMG_20241123_121058.jpg (220.46 KiB) Przejrzano 26341 razy
-
- IMG_20241123_134636.jpg (117.07 KiB) Przejrzano 26341 razy
- Ocena: 11.76471%
Litr jest jak Media Markt-nie dla idiotow.
Online
Re: XL750 Transalp
Jeszcze gmole i plyta pod silnik bo spod Trampka... 

- Załączniki
-
- IMG_20241123_120805.jpg (267.74 KiB) Przejrzano 26309 razy
-
- IMG_20241123_130912.jpg (242 KiB) Przejrzano 26309 razy
Litr jest jak Media Markt-nie dla idiotow.
Re: XL750 Transalp
Kiedy beda ...rzepaki? 

- Załączniki
-
- IMG_20241214_132732.jpg (138.18 KiB) Przejrzano 25527 razy
Litr jest jak Media Markt-nie dla idiotow.
Re: XL750 Transalp
Ostatnie 80km sezonu 2024:)
Trampek ma przejechane 700km.Spalanie od poczatku pokazuje 4,9l.
Dzis przekonalem sie ze zamarzniete blotne koleiny sa bardzo nieprzyjemne...
Ciekawostka;dzis wialo bardzo umiarkowanie.Ale jezdzac z tym 58l kufrem ZAWSZE czuc z ktorej strony ten wiatr mam.Bez kufra nie czuc nic.W CBfie w podobnych warunkach nawet z trzema kuframi nic nie zauwazalem przy takim zefirku.
Trampek ma przejechane 700km.Spalanie od poczatku pokazuje 4,9l.
Dzis przekonalem sie ze zamarzniete blotne koleiny sa bardzo nieprzyjemne...
Ciekawostka;dzis wialo bardzo umiarkowanie.Ale jezdzac z tym 58l kufrem ZAWSZE czuc z ktorej strony ten wiatr mam.Bez kufra nie czuc nic.W CBfie w podobnych warunkach nawet z trzema kuframi nic nie zauwazalem przy takim zefirku.
- Załączniki
-
- IMG_20241231_121831.jpg (260.28 KiB) Przejrzano 25196 razy
-
- IMG_20241231_122655.jpg (343.44 KiB) Przejrzano 25196 razy
- Ocena: 5.88235%
Litr jest jak Media Markt-nie dla idiotow.
Re: XL750 Transalp
Testowałeś maksymalny zasięg na jednym tankowaniu? Przy zużyciu 4,9 litra i zbiorniku 17 litrów powinno być ok. 300 km, czyli rezerwa zapala się pewnie przy ok. 250 km.
Andrzej
Honda CBF500 > Yamaha XJ6 Diversion F > DL650A C7
Honda CBF500 > Yamaha XJ6 Diversion F > DL650A C7
Re: XL750 Transalp
Nie nie testowalem.Na to za wczesnie bo zimno,bo na dotarciu,bo pewnie ze 100 km tego przebiegu to polne drogi ktorych sie ucze,5-6stka zapinana rzadko.Bedzie cieplo to spalanie pewnie jeszcze spadnie.Na niemieckim forum Trampka gdzie jest ich kilkadziesiat spalanie srednie maja 3.8-4.8 w zaleznosci od rzecz jasna mnostwa czynnikow.
forum.transalp.de/viewtopic.php?t=8527
Wreszcie juz tam wyczaili ze pojemnosc zbiornika Trampka jest...wieksza.Bo zdarzalo sie niektorym wlac ponad 17l a cos w baku jeszcze mieli

Litr jest jak Media Markt-nie dla idiotow.
Re: XL750 Transalp
Tramp przeszedl przeglad po 1000km i dostal dolne gmole i plyte Heed.Gornych poki co nie zamierzam zakladac bo w terenie nie robie a waza 8kg.I to 8kg wysoko polozonych.
Przy okazji...30gram plynu chlodnieczego u Honda D&D Wroclaw to prawie 14zl.Czyli litr...467zl netto,co to za plyn???
Przy okazji...30gram plynu chlodnieczego u Honda D&D Wroclaw to prawie 14zl.Czyli litr...467zl netto,co to za plyn???

- Załączniki
-
- IMG_20250129_134933.jpg (63.86 KiB) Przejrzano 24778 razy
-
- IMG_20250129_130632.jpg (115.02 KiB) Przejrzano 24778 razy
-
- IMG_20250129_114232.jpg (204.65 KiB) Przejrzano 24778 razy
-
- IMG_20250129_114215.jpg (218.4 KiB) Przejrzano 24778 razy
Litr jest jak Media Markt-nie dla idiotow.
Re: XL750 Transalp
Prawdopodobnie jest to płyn, który chłodzi lepiej, gdyż wykorzystuje AI. A jeśli nawet nie chłodzi lepiej, to musi tyle kosztować, gdyż wykorzystuje AI.
Andrzej
Honda CBF500 > Yamaha XJ6 Diversion F > DL650A C7
Honda CBF500 > Yamaha XJ6 Diversion F > DL650A C7
Re: XL750 Transalp
Generalnie to najprawdopodobniej ostatni raz u nich jestem.Chcialem dac im zarobic i zeby zalozyli przy okazji gniazdo USB(Tramp jedno gniazdo USB ma ale pod siodlem) to z uporem maniaka nie zaloza bo od AT nie pasuje i proponuja zapalniczke.W drugim wroclawskim ASO Hondy na Olsztynskiej problemu nie widza.Zreszta gmoli od Heeda tez nie chcieli zakladac tylko zawziecie proponowali od Gardy ale jak chcialem zwinac manatki to ustapili pod warunkiem ze im te gmole dostarcze.W efekcie Heedy na ich adres.Mysle ze za 2 mies.gdy beda miec wiekszy ruch w interesie to takiego''wymagajacego''klienta w ogole by olali.
Litr jest jak Media Markt-nie dla idiotow.
Re: XL750 Transalp
Po zamontowaniu plyty przeswit gdy moto stoi na stopce bocznej mierzony do rantu widocznego po lewej stronie zdjecia(najnizszy punkt)to 18cm.Do plaskiego 1.5cm wiecej.
Ile jest ze mna nie mam pojecia:)
Ile jest ze mna nie mam pojecia:)
- Załączniki
-
- IMG_20250227_165318.jpg (133 KiB) Przejrzano 14683 razy
Litr jest jak Media Markt-nie dla idiotow.
Re: XL750 Transalp
Adam trochę na bogato tysiaka
Sorry Stary ale ja to u siebie robię w T 700 w sumie to samo za 250 zł Ty gdzie mieszkasz ją Ci to za połowę zrobię..i przekręcę wszystko co chcesz jak chcesz..
Może zmień serwis,, ale ......
Sorry Stary ale ja to u siebie robię w T 700 w sumie to samo za 250 zł Ty gdzie mieszkasz ją Ci to za połowę zrobię..i przekręcę wszystko co chcesz jak chcesz..
Może zmień serwis,, ale ......
Lepszy głupiec wędrujący po świecie niż mędrzec siedzący w domu
Re: XL750 Transalp
Na forum Hondy pytano mnie jak mi sie Trampkiem jezdzi,jak z elastycznoscia,wibracjami.Wstawiam to co i tam napisalem;
Generalnie 2cylindrowa nature czuc i slychac.Do odglosu juz przywyklem i jest dla mnie neutralny.Tym bardziej ze zawsze jezdze w zatyczkach.Zatyczki tez calkowicie kasuja dzwiek Metzelerow ktore tak 90-120 slychac.
Wibracje sa zawsze obecne.Czym nizsze obroty i wyzszy bieg tym bardziej zauwazalne.Nie przeszkadza mi to a malzonka w ogole o tym nie wspomina.A wspomniala by bo za bardzo Trampka nie polubila o czym pozniej.Szarpanie jednak pojawia sie tylko w extremalnych sytuacjach,np 2tys obr.na 5-6tce i odkrecimy grubo-tak mozna bylo robic w CBFie-nie tu.
Elastycznosc...mozna zapomniec o wyprzedzaniu tirow na 5-6tce jak CBFa.Tu trzeba 3jki ostatecznie przy jezdzie solo 4rki.
25% mniej momentu obr.umieszczonego wysoko robi swoje.Tym bardziej ze XL750 ma dlugie przelozenia;na 6tce przy 4000obr ma ok.115km/h wg.licznika czyli 15km wiecej niz CBFa.Kiedys zrobie pomiary przy GPSie.
I 30pare kg mniej tego nie zniweluje.
A jednak Trampkiem jezdzi sie szybciej
tyle ze tu do dynamicznej jazdy sluza tylko 4 biegi.5-6tka to juz tylko do utrzymywania predkosci lub flegmatycznego przyspieszania.A szybciej bo po rownym asfalcie jezdzi sie z predkosciami CBFy a po dziurawym sporo predzej.
Dopiero w ten wekend zrobilem 300km we dwoje - i jestem no...zachwycony.Tramp standardowo jest ustawiony na 2z7(drugi z siedmiu stopni)amortyzatora.I tak do tej pory jezdzilem solo.Do jazdy we dwoje utawilem na 3z7.Ostroznie.I raczej twardziej nie bede.Tam gdzie CBFa zwalnialem do 80km/h bo szkoda bylo moto i kregoslupa tu przelatywalem ponad 120 a mozna i wiecej.Plynie sie.Regulacja amora jest wyjatkowo lekka-do klucza hakowego nie trzeba nawet przedluzki.
Przy przednim jeszcze nic nie kombinowalem.Jezdze na 7z15 - nastawieniu fabrycznym.
To tak rownajac do CBFy.
Trampek w Niemczech jest najlepiej sprzedajacym sie po GSie ADV.W sumie sprzedano go tam ponad 4tys sztuk wiec i forum spore.Wielu tam zaklada na przod zebatke 15tke.Czasem rowniez inna na tyl.Ale...byli tez tacy co wracali do fabrycznych.W kazdym razie zebatka 15 + remapa w MotoTune lub Cerbola moze Trampkowi uaktywnic wyzsze biegi w obszarze zabudowanym.
Tak mysle-czy zrobie okaze czas i gdy solo pojezdze wiecej w normalnych temperaturach.
Pare slow od placaka:)bo w necie tego nie znajdziecie.
Generalnie nie pasuje zonie Tramp i truje ze trzeba bylo brac Versysa1000(bylem juz dogadany za 55tys).Najpierw pozytywy i rzeczy neutralne;
-jezdzi sie wygodniej po dziurach ale...za szybko''ja nic nie widze''
-ochrona przed wiatrem jak w CBFie.
-siedzenie wygodne ale wezsze
-glosno trabi
sygnal jest wyraznie donosniejszy niz w CBF.
Teraz negatywy;
-chodzi jak traktor(!)
-mniej(nieznacznie ale jednak) miejsca.Mimo ze Trampek dluzszy od CBFy,to oparcie kufra jest pionowe.W CBFie bylo pod katem i i wtedy miala wiecej miejsca na rece..
-uchwyty dla rak bardziej z tylu niz w CBFie-mniej wygodne.
-na setach nie ma gum.Przyoszczedzilem i nie kupilem za 600zl tych z gumami :wacko:
-tylna felga w smarze z lancucha(jest zlota a nie szara ja w CBFie i bardziej widac)
To juz wada odemnie;sprawdzanie stanu oleju w ten sposob;
to w porownaniu do oczka w CBFie lipa.
Sporo tych wad prawda?A jednak z tym zachwytem nie zartuje.Ogolna przyjemnosc z jazdy,resorowanie na marnych asfaltach(mimo miekkich nastawow-zupelnie nie rozumiem tych jekow na zawias Trampka.Na twardym jest az nadto)stabilnosc przy wiekszych predkosciach,pewnosc jazdy na szybkich lukach,zwinnosc na ciasnych jest w czasie jazdy we dwoje duzo lepsza niz w CBFie.
Ale warto podkreslic ;w CBFie.Nie znam innych wspolczesnych motocykli w tych warunkach.
Generalnie 2cylindrowa nature czuc i slychac.Do odglosu juz przywyklem i jest dla mnie neutralny.Tym bardziej ze zawsze jezdze w zatyczkach.Zatyczki tez calkowicie kasuja dzwiek Metzelerow ktore tak 90-120 slychac.
Wibracje sa zawsze obecne.Czym nizsze obroty i wyzszy bieg tym bardziej zauwazalne.Nie przeszkadza mi to a malzonka w ogole o tym nie wspomina.A wspomniala by bo za bardzo Trampka nie polubila o czym pozniej.Szarpanie jednak pojawia sie tylko w extremalnych sytuacjach,np 2tys obr.na 5-6tce i odkrecimy grubo-tak mozna bylo robic w CBFie-nie tu.
Elastycznosc...mozna zapomniec o wyprzedzaniu tirow na 5-6tce jak CBFa.Tu trzeba 3jki ostatecznie przy jezdzie solo 4rki.
25% mniej momentu obr.umieszczonego wysoko robi swoje.Tym bardziej ze XL750 ma dlugie przelozenia;na 6tce przy 4000obr ma ok.115km/h wg.licznika czyli 15km wiecej niz CBFa.Kiedys zrobie pomiary przy GPSie.
I 30pare kg mniej tego nie zniweluje.
A jednak Trampkiem jezdzi sie szybciej

Dopiero w ten wekend zrobilem 300km we dwoje - i jestem no...zachwycony.Tramp standardowo jest ustawiony na 2z7(drugi z siedmiu stopni)amortyzatora.I tak do tej pory jezdzilem solo.Do jazdy we dwoje utawilem na 3z7.Ostroznie.I raczej twardziej nie bede.Tam gdzie CBFa zwalnialem do 80km/h bo szkoda bylo moto i kregoslupa tu przelatywalem ponad 120 a mozna i wiecej.Plynie sie.Regulacja amora jest wyjatkowo lekka-do klucza hakowego nie trzeba nawet przedluzki.
Przy przednim jeszcze nic nie kombinowalem.Jezdze na 7z15 - nastawieniu fabrycznym.
To tak rownajac do CBFy.
Trampek w Niemczech jest najlepiej sprzedajacym sie po GSie ADV.W sumie sprzedano go tam ponad 4tys sztuk wiec i forum spore.Wielu tam zaklada na przod zebatke 15tke.Czasem rowniez inna na tyl.Ale...byli tez tacy co wracali do fabrycznych.W kazdym razie zebatka 15 + remapa w MotoTune lub Cerbola moze Trampkowi uaktywnic wyzsze biegi w obszarze zabudowanym.
Tak mysle-czy zrobie okaze czas i gdy solo pojezdze wiecej w normalnych temperaturach.
Pare slow od placaka:)bo w necie tego nie znajdziecie.
Generalnie nie pasuje zonie Tramp i truje ze trzeba bylo brac Versysa1000(bylem juz dogadany za 55tys).Najpierw pozytywy i rzeczy neutralne;
-jezdzi sie wygodniej po dziurach ale...za szybko''ja nic nie widze''

-ochrona przed wiatrem jak w CBFie.
-siedzenie wygodne ale wezsze
-glosno trabi

Teraz negatywy;
-chodzi jak traktor(!)
-mniej(nieznacznie ale jednak) miejsca.Mimo ze Trampek dluzszy od CBFy,to oparcie kufra jest pionowe.W CBFie bylo pod katem i i wtedy miala wiecej miejsca na rece..
-uchwyty dla rak bardziej z tylu niz w CBFie-mniej wygodne.
-na setach nie ma gum.Przyoszczedzilem i nie kupilem za 600zl tych z gumami :wacko:
-tylna felga w smarze z lancucha(jest zlota a nie szara ja w CBFie i bardziej widac)
To juz wada odemnie;sprawdzanie stanu oleju w ten sposob;
to w porownaniu do oczka w CBFie lipa.
Sporo tych wad prawda?A jednak z tym zachwytem nie zartuje.Ogolna przyjemnosc z jazdy,resorowanie na marnych asfaltach(mimo miekkich nastawow-zupelnie nie rozumiem tych jekow na zawias Trampka.Na twardym jest az nadto)stabilnosc przy wiekszych predkosciach,pewnosc jazdy na szybkich lukach,zwinnosc na ciasnych jest w czasie jazdy we dwoje duzo lepsza niz w CBFie.
Ale warto podkreslic ;w CBFie.Nie znam innych wspolczesnych motocykli w tych warunkach.
Litr jest jak Media Markt-nie dla idiotow.
Re: XL750 Transalp
Kolejny tempomat po Veridian do Trampka i nie tylko.
www.youtube.com/watch?v=Vrsye1YufNA
www.youtube.com/watch?v=Vrsye1YufNA
Litr jest jak Media Markt-nie dla idiotow.
Re: XL750 Transalp
81 walk
76 wygranych
68 przez nokaut!
W wieku 20 lat mistrz olimpijski.Jedynym ktory wytrzymal z nim 3 rundy byl polak Lucjan Trela...
W wieku 24lat zostal zawodowym mistrzem swiata.
Byl tez mistrzem swiata w wieku...46 lat-najstarszy mistrz swiata wagi ciezkiej w historii
Czesto uwazany za najmocniej bijacego piesciarza w historii
Walki z nim odmowil Mike Tyson..
Pastor
Biznesman.Na grillach swojego patentu zarobil ponad 100mln dolarow-do dzis do kupienia w Media Expert
Ojciec 12 dzieci.
Za zycia nakrecono fabularny film biograficzny.
Wydawal sie niezniszczalny,ale...
Zmarl Big George Foreman.
www.youtube.com/watch?v=PiMLt2oSRaQ
off top ale nie moglem sie powstrzymac...
76 wygranych
68 przez nokaut!
W wieku 20 lat mistrz olimpijski.Jedynym ktory wytrzymal z nim 3 rundy byl polak Lucjan Trela...
W wieku 24lat zostal zawodowym mistrzem swiata.
Byl tez mistrzem swiata w wieku...46 lat-najstarszy mistrz swiata wagi ciezkiej w historii
Czesto uwazany za najmocniej bijacego piesciarza w historii
Walki z nim odmowil Mike Tyson..
Pastor
Biznesman.Na grillach swojego patentu zarobil ponad 100mln dolarow-do dzis do kupienia w Media Expert
Ojciec 12 dzieci.
Za zycia nakrecono fabularny film biograficzny.
Wydawal sie niezniszczalny,ale...
Zmarl Big George Foreman.
www.youtube.com/watch?v=PiMLt2oSRaQ
off top ale nie moglem sie powstrzymac...
Litr jest jak Media Markt-nie dla idiotow.
Re: XL750 Transalp
Motocykl nowy-pech stary
4 lub piaty kapec na +- 60tys km wylacznie na asfalcie to za wiele... :dusgust:
Juz statystyka mi sie pojawia;wszystkie w tylnym kole,tylko jeden przy jezdzie solo...
4 lub piaty kapec na +- 60tys km wylacznie na asfalcie to za wiele... :dusgust:
Juz statystyka mi sie pojawia;wszystkie w tylnym kole,tylko jeden przy jezdzie solo...
- Załączniki
-
- IMG_20250514_145639.jpg (110.83 KiB) Przejrzano 79 razy
-
- IMG_20250516_142301.jpg (96.42 KiB) Przejrzano 79 razy
Litr jest jak Media Markt-nie dla idiotow.