Żółta OSA
: 25 paź 2017, 11:32
Witam,
Chciałbym się wam pochwalić moim nowym nabytkiem, może niezbyt młodym ale taki mi się podobał DL1000 K3 Kupiłem w malowaniu dość oryginalnym, ale taki mi się właśnie podobał. Mam go od półtora miesiąca i zrobiłem 2500km, spalanie na motostat 5.64l a nie jeżdżę powoli choć ciągle się uczę. Dla tych jeszcze co mówią że się nie da to zamknąłem oryginalne opony bridgestony z bieżnikiem ok. 2mm z 2004r. Oczywiście przy 25C choć trochę się bałem
To co przy nim zrobiłem:
-stopka boczna została powiększona poprzez dospawanie okrągłego kawałka blachy o grubości 1cm (teraz stoi bardziej stabilnie na grząskim gruncie
-wymieniłem klocki hamulcowe z przodu gdyż były żyletki na Nissiny (z tego co czytałem dobre)
-akumulator na yuasa ytx14bs (z moto nie zamierzam się rozstawać dość długo więc uznałem że lepiej mieć coś lepszego), sprzedający musiał podładować przed oględzinami gdyż palił od strzała a gdy postał ok. 6h nie było szans żeby zakręcił.
-zrobiłem oliwiarkę własnej roboty (na pompce). i tu moje pytanie czy nie lepiej dyszę zamiast na boku zębatki umiejscowić tuż przed tak żeby kropla spadała bezpośrednio na środek łańcucha? Mam wrażenie że środek łańcucha jest słabo naoliwiony w porównaniu z bokiem (tam gdzie łączą się ogniwa) ale to może tylko moje wrażenie gdyż rolki nie są suche. Oczywiście docelowo regulacja trafi na kierownicę a sterownik w obudowę.
-zakupiłem deflektor od darkojaka. Testowany tylko przez 20km ale sprawuje się rewelacyjnie. Jedynie do czego mógłbym się przyczepić to pani w sklepie w Krasne 950, która sprzedając deflektor sama stwierdziła że jest porysowany i faktycznie ma jedną głębszą rysę i kilka małych, mimo moich sugestii że kupowany poza allegro (bez prowizji i porysowany) nie dała ani złotówki rabatu. Kupiłem bo nie będę jeździł specjalnie za deflektorem 140km. Mimo wszystko pod względem użytkowania rewelacja.
A na zimę:
-wymiana opon:
-przód pirelli scorpion trail
-tył michelin anakee 2
-wymiana oleju i filtrów
-rozebranie całego moto na części wyczyszczenie, co wymaga to odświeżenie i złożenie spowrotem
-wymiana oleju w lagach na 15w (tu moje pytanie po ile ml do jednej lagi się leje jeśli się zmienia olej na gęstszy)
-wyczyszczenie zaworków pair, uszczelnienie dolotu i wydechu gdyż strzela w dolot
-wymiana uszczelnienia wysprzęglika (tłoczek bez wżerów ale poci tam się i troszkę ubywa płynu, dodatkowo uszczelka przeciwpyłowa (grzybek) była ale mimo to trochę śmieci tam było
-zmiana crash padów na gmole (myślałem o heed co sądzicie?) hmm chyba że zostać przy crash padach ehh :/
No a po tej zamulającej was lekturze czas na zdjęcia
PS sorki za rozpisanie się Sami wiecie wena i piwko
Chciałbym się wam pochwalić moim nowym nabytkiem, może niezbyt młodym ale taki mi się podobał DL1000 K3 Kupiłem w malowaniu dość oryginalnym, ale taki mi się właśnie podobał. Mam go od półtora miesiąca i zrobiłem 2500km, spalanie na motostat 5.64l a nie jeżdżę powoli choć ciągle się uczę. Dla tych jeszcze co mówią że się nie da to zamknąłem oryginalne opony bridgestony z bieżnikiem ok. 2mm z 2004r. Oczywiście przy 25C choć trochę się bałem
To co przy nim zrobiłem:
-stopka boczna została powiększona poprzez dospawanie okrągłego kawałka blachy o grubości 1cm (teraz stoi bardziej stabilnie na grząskim gruncie
-wymieniłem klocki hamulcowe z przodu gdyż były żyletki na Nissiny (z tego co czytałem dobre)
-akumulator na yuasa ytx14bs (z moto nie zamierzam się rozstawać dość długo więc uznałem że lepiej mieć coś lepszego), sprzedający musiał podładować przed oględzinami gdyż palił od strzała a gdy postał ok. 6h nie było szans żeby zakręcił.
-zrobiłem oliwiarkę własnej roboty (na pompce). i tu moje pytanie czy nie lepiej dyszę zamiast na boku zębatki umiejscowić tuż przed tak żeby kropla spadała bezpośrednio na środek łańcucha? Mam wrażenie że środek łańcucha jest słabo naoliwiony w porównaniu z bokiem (tam gdzie łączą się ogniwa) ale to może tylko moje wrażenie gdyż rolki nie są suche. Oczywiście docelowo regulacja trafi na kierownicę a sterownik w obudowę.
-zakupiłem deflektor od darkojaka. Testowany tylko przez 20km ale sprawuje się rewelacyjnie. Jedynie do czego mógłbym się przyczepić to pani w sklepie w Krasne 950, która sprzedając deflektor sama stwierdziła że jest porysowany i faktycznie ma jedną głębszą rysę i kilka małych, mimo moich sugestii że kupowany poza allegro (bez prowizji i porysowany) nie dała ani złotówki rabatu. Kupiłem bo nie będę jeździł specjalnie za deflektorem 140km. Mimo wszystko pod względem użytkowania rewelacja.
A na zimę:
-wymiana opon:
-przód pirelli scorpion trail
-tył michelin anakee 2
-wymiana oleju i filtrów
-rozebranie całego moto na części wyczyszczenie, co wymaga to odświeżenie i złożenie spowrotem
-wymiana oleju w lagach na 15w (tu moje pytanie po ile ml do jednej lagi się leje jeśli się zmienia olej na gęstszy)
-wyczyszczenie zaworków pair, uszczelnienie dolotu i wydechu gdyż strzela w dolot
-wymiana uszczelnienia wysprzęglika (tłoczek bez wżerów ale poci tam się i troszkę ubywa płynu, dodatkowo uszczelka przeciwpyłowa (grzybek) była ale mimo to trochę śmieci tam było
-zmiana crash padów na gmole (myślałem o heed co sądzicie?) hmm chyba że zostać przy crash padach ehh :/
No a po tej zamulającej was lekturze czas na zdjęcia
PS sorki za rozpisanie się Sami wiecie wena i piwko