Jestem tutaj już od dwóch tygodni - wypada wreszcie założyć swój temat
Jak to u mnie bywa, nieplanowane zakupy to norma
Miał być samochód, ale w salonach nic nie było od ręki, wybór padł na motocykl.
Szwagier dwa lata temu kupił 1050XT, więc obejrzałem ofertę Suzuki.
Wpadł mi w oko V-STROM 650. Salon blisko, umówiłem się na szybką przymiarkę. Z racji, że szwagier ma tam znajomego, zadzwonił i mnie zapowiedział.
Przyjechałem, wchodzę:
- witam witam
- Proszę siadaj - i nagle pracownik salonu mówi "Hmmm zejdź z tego motocykla!"
Myślę sobie - kur... może nie tak siadłem. Może nie na ten motocykl...
Pytam się o co chodzi?
A sprzedawca: Ty jesteś od Wojtka (Szwagier)? Ten motocykl nie jest dla Ciebie. Jesteś za wysoki (196 cm). Nie mogę Ci go sprzedać....
Faktycznie wyglądałem na nim podobnie jak na WSK...
Rozmawiamy dalej. Jedyny motocykl pod Ciebie jaki mam od ręki to 1050XT....
- 1050XT_1.jpg (177.36 KiB) Przejrzano 3084 razy
- 1050XT_2.jpg (150.12 KiB) Przejrzano 3084 razy
No tak myślę sobie, tylko 650 kosztuje około 40 000 zł, a ten prawie 62 000zł
Proponują mi rocznego 1050XT z przebiegiem 12 tys km za 56 900 zł.
Myślę sobie do tego dodatki i będzie masakra cenowa.... Same kufry to dodatkowe 8 000 zł
Kiedyś sobie obiecałem, ze już używanych rzeczy nie będę kupował. Wróciłem do domu i zacząłem analizować wszystko.
Dwa dni nie spałem. Co robić... Raz się żyje mówię! Jak coś się sprzeda.
I tak zamówiłem nówkę sztukę (jak wspomniałem, nie chciałem używanego) 1050XT w Travel Packu czyli:
- Kufer centralny ze stelażem
- Kufry boczne ze stelażami
W standardzie otrzymujemy:
- Suzuki Intelligent Ride System (SIRS) - inteligentny system jezdny Suzuki
- System elektronicznej przepustnicy „Ride by Wire”
- zmodernizowany moduł sterujący silnika ECM
- Technologia 2 świec na cylinder
- Low RPM Assist - asystent niskich obrotów
- Suzuki Easy Start System (SESS) – system łatwego rozruchu Suzuki
- Suzuki Clutch Assist System (SCAS) – wspomaga kierowcę przy wciskaniu dźwigni sprzęgła
- Suzuki Drive Mode Selector – 3 tryby pracy silnika
- zmodernizowana 3-stopniowa kontrola trakcji, z możliwością wyłączenia
- Wielofunkcyjny wyświetlacz LCD
- Regulowane zawieszenie z przodu i z tyłu
- Wytrzymała podwójna aluminiowa rama
- Światła LED dające lepszą widoczność
- Aluminiowa kierownica typu tapered
- Gniazdo USB obok kierownicy
- Wygodne dzielone siedzisko
- Skuteczne hamulce TOKICO, 2-stopniowy ABS
Jest to wersja
XT czyli ma dodatkowo:
- Regulowane siedzenie kierowcy (+2cm)
- Przednia szyba z regulacją wysokości oraz z belką stelaża stosowaną do montażu akcesoriów elektronicznych
- Dodatkowe gniazdo USB pod siedzeniem (koło kierownicy też jest)
- Aluminiowe felgi szprychowe
- Motion Track Brake System (MTBS) – zmodernizowany system hamowania
- Hill Hold Control System (HHCS) – asystent podjazdu pod górę
- Slope Dependent Control System (SDCS) – układ kontroli zjazdu
- Load Dependent Control System (LDCS) – układ wykrywania obciążenia
- Sieć Controler Area Network (CAN) – sieć połączeń informatycznych
- System pomiaru sił inercyjnych IMU Bosha
- Nowa tylna lampa z przezroczystego klosza
- Lusterka o sportowym wyglądzie
Dodatkowo domówiłem oryginalne naklejki:
- 1050XT_3.jpg (64.08 KiB) Przejrzano 3084 razy
Czekając na załatwienie formalności (rejestrację) szukałem porządnej polisy ubezpieczeniowej.
AC/OC/NNW do tego GAP oraz Assistance Europa + ubezpieczenie ciuchów i akcesoriów - mogę spać spokojnie
I tak wczoraj w towarzystwie Szagra oraz dobrego Kumpla odebrałem:
- 1050XT_4.jpg (169.41 KiB) Przejrzano 3084 razy
- 1050XT_5.jpg (184.61 KiB) Przejrzano 3084 razy
- 1050XT_6.jpg (164.62 KiB) Przejrzano 3084 razy
- 1050XT_7.jpg (168.03 KiB) Przejrzano 3084 razy
- 1050XT_8.jpg (191.52 KiB) Przejrzano 3084 razy
- 1050XT_9.jpg (184.31 KiB) Przejrzano 3084 razy
- 1050XT_10.jpg (235.18 KiB) Przejrzano 3084 razy
- 1050XT_11.jpg (150.29 KiB) Przejrzano 3084 razy
- 1050XT_12.jpg (126.61 KiB) Przejrzano 3084 razy
Pierwsze 100 km zrobione