Nie gniewaj się na to, że Twój post nic nie wnosi, wiem co i jak i co muszę zrobić albo co muszę mieć
posiadając przyczepę SAM do przewozu z aktualnym DR, zawsze można ją odnawiać itd, myślę, że sprawa rejestracji jest w tym wypadku zamknięta

ciekawe dlaczego teraz tak ciężko kupić taką przyczepę

albo same papiery bo są w cenie
coś kiedyś słyszałem, ze na Słowacji czy w Czechach nei ma z tym problemu, a, że jesteśmy w UE (jeszcze)

to można ta droga załatwiać, nei znam dokładnie co i jak bo udało mi się jeszcze rzutem na taśmę zarejestrować
odnośnie kupnych, to wiem ile kosztują i gdyby była lekko szersza to pewnie bym się skusił na te 2tysie, wiozłem, teraz motunga pojedynczo na przyczepce między innymi do Quadów, i niby jest OK ale jednak tak jak by za wąska do tego nie lubię jak nie widzę koła przyczepy w lusterku

taki nawyk z czasów czterdziestotonowych dyliżansów
Po Polsce przyczepa bez pilota to 3 metry szerokości z ładunkiem, czyli max przyczepy 2.5 i po 25cm na stronę, ważne przy szerszych jachtach, niestety za granica lipa,
Odnośnie dlaczego chce robić, chodzi o szerokość, woziłem tez konie przez 3 lata jak młody startował w WKKW, i całe szczęści, ze kupiłem przyczepę dwu konną bo można z nią normalnie jechać, wszelkie 1.5 i 1 konne to dramat, wysoko i wąska

dlatego też tu wole sam zrobić bo koszt przyczepy powinien się zamknąć w 1500zł a takiej jak chcę za tyle nie kupię. Koła mam, oska 475zł uchwyty na koło 2 szt 440 to sa najdroższe części, mógłbym zrezygnować z ośki bo mam tylny zawias od golfa, ale wolę dać tu na wałku skrętnym niż kombinować z odbojami.
to tyle w wyjaśnieniu dlaczego
