X-TRE POWERBOX ??
: 11 paź 2021, 16:10
Po wywaleniu fizycznym przepustnicy zaworu EXUP z tłumika i wymianie filtra na K&N
nie zawsze ale przy szybkim otwarciu przepustnicy o 1/3 obrotu silnik potrafi kichnąć
w tłumik ( tłumik w oryginale ). Co jest dosyć upierdliwe bo ta zwłoka przy manewrach
parkingowych jest trochę niebezpieczna.
Przerabiałem podobny temat w DL1000 2002 rok. tam wystarczył moduł za 100 zł
i dawało to wyraźną poprawę pracy silnika w w/w warunkach.
Teraz pacjent to dl1000 2014 tu już wyświetlacz biegów i trochę bardziej rozbudowana elektronika silnika.
Stąd też pytania czy ktoś używał w/w modułu X-TRE POWERBO ??
Koszt kuszący bo około 450 zł
nie zawsze ale przy szybkim otwarciu przepustnicy o 1/3 obrotu silnik potrafi kichnąć
w tłumik ( tłumik w oryginale ). Co jest dosyć upierdliwe bo ta zwłoka przy manewrach
parkingowych jest trochę niebezpieczna.
Przerabiałem podobny temat w DL1000 2002 rok. tam wystarczył moduł za 100 zł
i dawało to wyraźną poprawę pracy silnika w w/w warunkach.
Teraz pacjent to dl1000 2014 tu już wyświetlacz biegów i trochę bardziej rozbudowana elektronika silnika.
Stąd też pytania czy ktoś używał w/w modułu X-TRE POWERBO ??
Koszt kuszący bo około 450 zł