cichy pisze:Jak kupowałem kufry miałem podobny dylemat. Bardzo podobał mi się ten stelaż Shad. Finalnie wybrałem jednak zestaw Givi TRK 52 + TRK 33 i nie żałuję:
- do głównego kufra wchodzą mi dwa kaski + kilka drobiazgów. Pewnie do dużego Givi wejdzie podobnie
- kufry są zamienne miejscami. Czasami jak wiem, że będę zjeżdżał z czarnego zakładam na górę mały kufer
- kufry są prawie płaskie więc całkiem dobrze sprawują się jako stoliki
- całość jest całkiem wytrzymała. W zeszłym roku motocykl w pełnym rynsztunku został przewrócony przez samochód na parkingu - prawie żadnych śladów
- razem z kuframi dostałem kilka wkładek do zamków. Po wymianie w centralnym mam jeden kluczyk do trzech kufrów
- stelaż Givi pod kufer centralny ma dodatkowy wspornik, Shad go nie ma. Biorąc pod uwagę, że chciałem duży kufer centralny wydało mi się to dużą przewagą
- V-Strom dobrze wygląda z samymi stelażami
Podpisuję się oboma rękami pod uwagami @
cichy . Mam dokładnie taki sam zestaw. Pozwolę sobie dodać jeszcze od siebie:
- stelaż GIVI na stałe bez kufrów bocznych, IMO, bardzo basuje do nowego DL650, nadaje mu odpowiednio "bojowego" wyglądu,
- ww. stelaż bez kufrów nie generuje żadnych odgłosów nawet przy maksymalnych prędkościach,
- mimo pudełkowatego kształtu wszystkich trzech kufrów nie ma problemów z shimmi do 160 km/h, przynajmniej na moim motocyklu,
- podczas wyjazdów lżejsze osoby wykorzystywały kufry do siedzenia, a i mi (86 kg) zdarzyło się przysiąść na rogu dużego, bez szkód i śladów takiego używania,
- jeżeli jako boczne występują TRK33, a nie TRK46 to nie mam większych problemów z filtrowaniem między samochodami, wystarczy tylko odrobinę większa uwaga, większa ostrożność plus nieco większy dystans,
- dla oszczędnych zamiast GIVI TRK33 można wybrać KAPPA KGR33, istotna różnica to ta, że GIVI ma otwieraną dodatkowo część pokrywy, na początku rozwiązanie to bardzo mi się podobało, ale okazało się, że w trakcie wyjazdów w ogóle z tego nie korzystałem, oczywiście jako centralny też może być KAPPA KGR52, w przypadku kompletu różnica w cenie może sięgać 200 zł,
- do ww. kufrów TRK GIVI ma całkiem fajny zestaw akcesoriów, jeśli ktoś jeździ z plecaczkiem to polecam fajne oparcie do kufra GIVI E118,
- sam również czasami zamiast 52l zapinam jako centralny 33l, ale komfort posiadania TRK52 powoduje, że w zasadzie cały czas w użyciu,
- mocowanie GIVI centralnego zapewnia jego odpowiednio pewne i sztywne mocowanie.
Jednym zdaniem cały komplet polecam.